Final Fantasy IX -tarina

Täällä voit esim kysyä oikeinkirjoituksesta, mainostaa tarinaasi tai jopa julkaista tarinasi ;)
Vastaa Viestiin
Avatar
Afeni
Genin
Genin
Viestit: 139
Liittynyt: Pe Heinä 16, 2004 04:09
Paikkakunta: Lahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Afeni »

No niin, eräs nimeltä mainitsematon henkilö ylipuhui minut julkaisemaan tämän tarinan täällä.

Kyseessä on siis FFIX-peliin pohjautuva kertomus, siis ei varsinainen fan fic vaan suoraan pelistä kirjoitettu tarina. Toisin sanoen yksi suuri spoileri. Eli älä lue, jos et halua spoilaantua kyseisen pelin suhteen! Minä en ota vastuuta kenenkään spoilaantumisista, kun olen siitä kerran varoittanut :lol:

Ikäraja tarinalla on suurin piirtein PG-13 ja genreä en osaa tähän nyt luokitella. Fantasia?

Linkitän tarinan tänne suoraan, koska se on aivan liian pitkä postattavaksi foorumiin. Palautetta otan sitten ihan mielelläni vastaan ^^

Aa juu, ja kiitokset Freyrille kotisivutilan lainaamisesta ja Maevelle (juu, ette tunne) tarinan betaamisesta :)

<a href='http://koti.mbnet.fi/tonberry/afeni-ff9/ff9-1.htm' target='_blank'>Final Fantasy IX-1</a>

Oma mielipiteeni tuosta ensimmäisestä osasta on, että se on aivan järkyttävänkamalankauhea. Kirjoitin sen kaiketi pari vuotta sitten ja nyt se tuntuu hirveän lapselliselta ja huonolta tekstiltä... mutta laiska kun on olen, en jaksa alkaa melkein 100 sivua tekstiä muokkaamaan enää, kun puolisen vuotta sitä jo muokkailin ja parantelin. Ehkä sitten joskus, jos inspiraatiota riittää. Ensin voisi kirjoittaa kolmannen osan loppuun...

No niin, kommentoida saa, jos jaksaa, viitsii ja haluaa.

EDIT: Freyr saikin jo toisenkin osan nettiin, joten laitetaan sekin tähän. Siitä voisin sanoa, että pidän siitä enemmän kuin ensimmäisestä... onhan se uudempaa tekstiäkin ^^ mutta silti aina löytyy parantamisen varaa...

<a href='http://koti.mbnet.fi/tonberry/afeni-ff9/ff9-2.htm' target='_blank'>Final Fantasy IX-2</a>
Kuva
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Runte »

Siis.. Siis.. Oon ihan sanaton :O TÄÄ OLI TOSI HYVÄ!!! Alotin FF IX vähä aika sit alusta.. ja kun tätä luki, tunti ihan, että sitä olis ite pelannu ^^ Sanoinkuvaamattoman hyvä stoori :) Nyt sun pitää kirjottaa vielä kaks viimestä levyä ;D
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Avatar
Kyu
ANBU
ANBU
Viestit: 461
Liittynyt: To Huhti 14, 2005 16:51

Viesti Kirjoittaja Kyu »

Voisin tykätäkkin tarinasta jos jaksaisin lukea sen:P.. Too Pitkä For me.....
Kuva
Avatar
Afeni
Genin
Genin
Viestit: 139
Liittynyt: Pe Heinä 16, 2004 04:09
Paikkakunta: Lahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Afeni »

Runte kirjoitti:Siis.. Siis.. Oon ihan sanaton :O TÄÄ OLI TOSI HYVÄ!!! Alotin FF IX vähä aika sit alusta.. ja kun tätä luki, tunti ihan, että sitä olis ite pelannu ^^ Sanoinkuvaamattoman hyvä stoori :) Nyt sun pitää kirjottaa vielä kaks viimestä levyä ;D
Kiitoksia, kiitoksia *punastuu syvästi*

Viimeinen osa (jossa siis on kaksi viimeistä levyä) on kyllä tekeillä, mutta sen kanssa voi kestää. Välillä kun tuo kirjoittaminen on yllättävän vaikeaa ja aikaa vievää. Vaikka tuota peliä on tullut paljon hakattua, kaikkea ei millään muista ja aina saa selata pelin käsikirjoitusta läpi x)

Mutta kiitos kommentista ^^ Niitä tulee melkein liian vähän tähän tarinaan (olen palautenarkomaani), tosin se on niin pitkäkin, ettei mikään ihme :D
Kuva
Vastaa Viestiin