Ihmisen kyyneleet

Täällä voit esim kysyä oikeinkirjoituksesta, mainostaa tarinaasi tai jopa julkaista tarinasi ;)
Vastaa Viestiin
Avatar
Bitenshi
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1598
Liittynyt: Ma Helmi 14, 2005 08:57
Paikkakunta: Lestijärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bitenshi »

Tämä on ensimmäinen Naruto-ficcini ja se on aikaa pitkä… Laitan sitä sen mukaan, mitä väki haluaa lukea… *kjäh kjäh* En sitten vastaa ollenkaan OOC olevista hahmoista, rakas pieni ilkeä onneton pääni vastaa siitä. XD Ja rakentavaa kommenttia people, rakentavaa!! Orochin käsistä sen verran, että tarvitsin ne kuntoon, että tarina pysyisi järjissään. Michiru on oma keksimäni hahmo ja näistä muista päähahmoista vastaa vain lempihahmo valitsimeni. =)
Ja tarina on kirjoitettu kun luin vielä kaikkia tähän asti ilmestyneitä Naruto manga lukuja, eli se ei seuraa sarjan aikajanoja. Ja Sasse ei ole pahis, niih. :P

Ihmisen
kyyneleet

osa 1

Pienten jalkojen juoksuaskeleet kävivät kivisellä kadulla ja pysähtyivät sillankaiteelle. Pieni hahmo kipusi kaiteelle ja rutisti isoa karvaista möykkyä sylissään. Lapsi parkui sydäntä särkevästi ja ettei tämän kissan tuskannaukaisu olisi ollut yhtä särkevä.
"Hieno kissa."
Lapsi käänsi päätään ja näki miehen istuvan hänen vieressään. Tämän mustat hiukset laskeutuivat olkapäille.
"Mikä sen nimi on?" mies kysyi. Lapsi niiskahti ja pyyhkäisi kyyneleitä pois silmäkulmastaan. "Läski…"
"Hurmaava nimi."

"EI OLE TOTTA!"
Naruto virnisti. "Gomen, Sakura-chan", hän sanoi ja näytti saamaansa värisuoraa. "Voitin."
Sakura voihkaisi ja löi pöytää. "Tämä ei ole mahdollista! Jo kymmenes kerta ja häviän sinulle pokerissa! POKERISSA!"
Sasuke tuijotti käsi poskellaan kuinka Sakura hyökkäsi pöydän päälle ja osoitti Narutoa syyttävästi.
"Myönnä jo! Huijasit!" "Enkä varmasti!" "Käytit GenJutsua kortteihin, etkö?!" "En osaa käyttää GenJutsua!!" "Jos osaat Henge no Jutsun, niin osaat kyllä GenJutsua!"
Sasuke pudisti päätään ja hörppäsi teetään, katsellen ympärilleen. Ra-men paikka ei ollut yleensä niin tyhjä (varsinkaan lauantaisin), mutta se oli tällä kertaa ymmärrettävää. Kuka olisi halunnutkaan kuumaa Ra-men keittoa näin kuumalla säällä? Niin… paitsi Naruto, mutta sitä ei laskettu. Poika olisi halunnut Ra-menia, vaikka sen saamiseen olisi pitänyt käyttää koko kylän ANBU. Sasuke tapasikin aina miettiä, mitä siitäkin tulisi, jos Narutosta tulisi jonain hirveänä päivänä Hokage.
Sasuke katsahti taivaalle ja hymähti. *No, hirveät päivät ovat ainakin tähän asti takanapäin…*
Ja oikeassahan hän oli, koska Konohaa oli riepotellut koko kevään hirveä keli. Koko kylä oli tulvinut kevätsateiden takia, mutta siksi kannattikin odottaa kunnon kesäsäitä. Kirsikkapuut olivat aloittaneet kukinnan vasta toukokuun lopulla, joka oli todella harvinaista. Mutta nyt, mitä kylmempi kevät, sitä kuumempi kesä, oli pakko todeta. Koko kylä oli helle aallon riepoteltavana, eikä kenelläkään ollut mitään ideaa tyytyväisyyteen.
Sasuke mulkaisi teessään lilluvia sulaneita jääpaloja. *No, jääteen hankkiminen tässä kylässä oli yksi hankalimmista teoistani tänään…*
Äkkiä, hän tunsi inhon väristyksen, kun jokin karvainen hieroutui hänen hiestä hieman tahmeaa jalkaansa vasten. Sasuke katsoi jalkoihinsa ja häntä tuijotti mitä karvaisin ja lihavin kissa, mitä hän oli eläissään nähnyt. Ei siinä kaikki, sillä tällä kissalla sattui olemaan myös tuuhein häntä, mitä hän oli ikinä nähnyt, puhumattakaan todella tympääntyneestä ilmeestä, jolle hänkään ei osannut laittaa vastusta.
Sasuke tarrasi irvistäen kissaa kainaloista (hän vihasi kissoja, mikään ei ollut vastenmielisempää kuin kissat) ja nosti sen Sakuran ja Naruton nähtäväksi.
"Naruto, onko tämä taas jokin sairas pila?" hän kysyi ja ravisteli kissaa inhon ilme kasvoillaan. Sakura taas innostui täysin ja tämä katsoi kissaa haltioissaan.
"Kawaii! Ihanan pörröinen ja pullea!" tyttö kiljahti ja nappasi kissan Sasuken otteesta, rutistaen sitä kovaa. "Juuri sellainen, jonka joka tyttö haluaa! Ne, Sasuke-kun, eikö ole ihana?!" Sakura kysyi ja tunki kissaa hänen naamansa eteen. Kissa haukotteli päin hänen naamaansa ja Sasuke tunsi nenässään pistävän kissanmuonan, karvapallojen ja hiirien löyhkän. Sasuke piti nenäänsä ja perääntyi kauemmas.
"Binä end bidä kiddoidda…" hän mumisi ja syventyi takaisin teehensä. "Mou, Sasuke on vain taas sydämetön! Minusta tämä on kiva!" Naruto hihkaisi ja raapi kissaa leuan alta. "Sasuke-kun, kissathan ovat ihania! Ne ovat niin pörröisiä, vellottavia, venyviä, retkottavia -!" Sakura luennoi ihastuneena. "Toisin sanoen; karvapalloja, läskejä täynnä olevia laiskoja katteja, jotka vain syövät kun niiden eteen pistetään ruokaa…" Sasuke mumisi.
"SASUKE-KUN!"
Naruto hymähti. "Kissat ovat kivoja… Minä en ymmärrä teitä koiraihmisiä… Olet varmaan yhtä omituinen kuin Kiba…"
Sasuke hymähti. "En pidä koiristakaan. Kuolaavat naamalle ja hyppivät nenän edessä ja haukkuvat sietämättömän lujaa…"
Sakura ärähti ja heitti kätensä ilmaan, Naruton kopatessa kissan. "No, mistä eläimistä sinä sitten PIDÄT?!"
Sasuke mumisi jotain epäselvää. Naruto kumartui lähemmäksi. "Niin mitä?" Sasuke mumisi jotain. "En kuule!" Sakura tuhahti.
"JYRSIJÖISTÄ!!" Sasuke huudahti, saaden Naruton ja Sakuran melkein tipahtamaan tuoleiltaan.
"Hai, hai… Ei tarvitse suuttua…" Naruto sanoi ja naurahti hermostuneesti.
"Mutta miksi? Nehän ovat epäkäytännöllisiä, epähygieenisiä…" "Ei, jos niitä hoitaa kunnolla!" "Miksi sinä jyrsijöistä pidät, Sasuke-kun?" Sakura kysyi.
"Kun olin pieni, löysin rotan sänkyni alta ja pistin sen pahvilaatikkoon…" Sasuke mutisi. "Kohta löysin toisen… ja kohta niitä olikin laatikossa parikymmentä…" hän murahti ja naurahti heti perään. "Asia tuli tietoon vasta, kun Itachi keksi syyn, miksi hänen sänkynsä lakanat olivat täynnä reikiä ja rotanpapanoita…"
"Mitä niille tapahtui?!" Sakura ja Naruto kysyivät kuorossa.
Sasuke huokaisi. "Eivät ne muutenkaan enää pysyneet laatikossa… ne piileskelivät huoneessani. Itachi ei viitsinyt kertoa isälle ja äidille, joten hän auttoi minua etsimään ne. Konttasimme ympäri huonettani ja otimme joka rotan kiinni erikseen. Lopulta, Aleksanteri ja Nikolai jouduttiin päästämään takaisin luontoon ja juniorit Itachi myi kalliilla…" hän kertoi ja hörppäsi teetään. "Vielä vuoden jälkeen, äiti saattoi vain ihmetellä, miten minun huoneeni haisi silloin juustolle ja Itachin lakanat olivat riekaleina."
Naruto ja Sakura olivat hetken hiljaa, mutta puhkesivat sitten nauruun.
"Etkö todellakaan tiennyt, että toinen rotista oli naaras?!" "Olin kuusi, miten olisin voinut…" "Hän oli tyhmempi kuin minä…" "Enkä varmasti ollut!" "Sasuke-kun, ei se mitään, kaikki pikku pojat tekevät niin…" "En minä, minulla oli kokonainen sisilisko ja sammakonkutu plantaasi!" "Tha’ts nasty…"
Samassa, kaikki kolme putosivat tuoleiltaan lapsen kirkaisun kuuluessa vierestä. "MITÄKUKAHÄ?!" Naruto huudahti kauhuissaan ja käänteli päätään. Hän kuuli yskäisyn vierestään ja näki edessään pienen tytön, jonka mustat hiukset oli laitettu kahdelle kiharaiselle suurelle poninhännälle, kahdella punaisella rusetilla.
"Anna Läski takaisin", tyttö sanoi nenäänsä vihaisesti nyrpistäen. Naruton päässä poksahti.
"Kuka on läski?!" "MUN KISSA!!" tyttö huusi täyttä kurkkua, saaden Naruton tipauttamaan kissan nopeasti lattialle.
Kissa hurisi kuin kone ja kiehnäsi Sasuken jalkaa vasten, pojan niskavillojen noustessa pystyyn. "Ottakaa se pois… Ottakaa se pois!" Sasuke huusi ja nousi seisomaan tuolilleen. Tyttö virnisti petomaisesti.
"Se tietää, että sinä et tykkää siitä", pikku tyttö sanoi ilkeästi ja nappasi kissan syliinsä kehnosti, sillä kissa ja sen läskit valuivat tytön käsivarsilta. Kissa ei näyttänyt välittävän, sillä oli samanlainen tympeä ilme naamallaan. Sasuke laskeutui takaisin tuolilleen ja mulkoili kissaa vihaisesti.
*VIHAAN katteja.*
"Tuo on ihana kissa, mikä sen nimi on?" Sakura kysyi hymyillen. Tyttö hymyili autuaasti ja työnsi kattia Sasuken naamalle.
"Sen nimi on Läski! Anna sille pusu!"
Kissa hönkäisi Sasuken kasvoille ja tämä perääntyi inhoten.
"I’d rather not…" hän mumisi ja näytti uhkaavasti vihertävän. Sasuke nousi tuoliltaan ja pääsi hoippuen ylös. "Minä… menen vessaan, älkää odottako…" hän mumisi ja katosi.
Tyttö katsoi hänen peräänsä vihaisesti ja tuhahti.
"Ilkeä poika, setä ei tykkää hänestä."
"Setä?" Naruto kysyi hitaasti. Tyttö nyökkäsi. "Setä on Michirun kaveri! Setä on kiva, se tykkää Läskistä!" hän sanoi aurinkoisesti ja hymyili.
"Aa, nimesi on siis Michiru? Kaunis nimi!" Sakura sanoi ja osoitti itseään. "Minä olen Sakura, tässä on Naruto ja kolmannen nimi on Sasuke", hän esitteli ja Naruto nyökkäsi.
Michiru mutristi alahuultaan vihaisena. "Minä ja Läski ei tykätä siitä tyypistä! Se on paha poika, ei tykkää Läskistä!"
Naruto nyökkäili ponnekkaasti. "Nii-in, se tyyppi on todella outo", poika tokaisi, saaden Sakuran ilkeän tuijotuksen puoleensa. "Tyypillä on nimikin", tyttö sanoi haudantakaisella äänellä.
Samassa, molemmat tunsivat itsensä oudon unisiksi ja heidän näkönsä sumeni hetkeksi. Kun Naruto ja Sakura taas näkivät selkeästi, he räpyttelivät silmiään ja katsoivat toisiaan.
"Mitä sinä sanoit?"
"Sanoinko minä jotain?"
"Ti… tietääkseni sanoit… vai olinko se minä?"
"Tuota… mistä me puhuimme?!"
"Ja missä Sasuke-kun on?!"
"Tässä", Sasuke sanoi hitaasti, saaden molemmat hyppäämään nahoistaan.
"Sasuke paskianen, missä sinä olit?!" Naruto huudahti. "Ilmestyit siihen kuin tyhjästä!!" Sakura kiljaisi.
Sasuke katsoi tiimitovereitaan kummissaan. "Tuota… minä sanoin pari minuuttia siten meneväni vessaan ja tulin takaisin… Missä se tyttö ja ällöttävä karvainen katti muuten ovat?"
Sakura ja Naruto katsoivat toisiaan.
"Tyttö..?"
"Katti..?"
Molemmat kääntyivät katsomaan Sasukea. "Ei täällä ole ketään ollut…" molemmat sanoivat.
Sasuke kohotti kulmaansa. "Mutta se tyttöhän oli tässä ihan äsken…" hän mumisi ja raapi niskaansa. *Kummallista…*

Sasuke käveli hiljaa kadulla ja mietti itsekseen. Vaikka tämä mysteeri toikin hänelle hieman jännitystä parin tylsän viikon jälkeen, se myös repi hänen hermojaan. Hän oli varma, että oli kohdannut tytön kuppilassa, mutta kaikki paikalla olleet olivat väittäneet toisin. Jopa Naruto ja Sakura… Ei voinut olla… Oliko hän tulossa hulluksi? Sasuke hieroi mietteliäänä ohimoaan, kun hän äkkiä tunsi jotain. Jonkin suuren voiman läsnäolon. Hyvin suuren. Sasuke käännähteli paikoillaan ja katseli ympärilleen. Hän ei nähnyt ketään, ei osannut laittaa voimaa oikeaan ihmiseen…
…tai sitten tämä henkilö piileskeli jossain…
*Sharingan!*
Sasuken silmät leimahtivat punaisiksi ja hän katsoi uudelleen ympärilleen. Kuinka ollakaan, hän näki pienen chakra välähdyksen katoavan nurkan taakse. Sasuke juoksi nurkan taakse, mutta se katosi hänen näkyvistään.
"Kusô…"
Äkkiä, hän tunsi käden olkapäällään. Hän luuli, ettei mikään olisi yllättänyt häntä tänään, mutta ilmeisesti hän oli väärässä. Hyuga Neji seisoi hänen takanaan, hymyillen kiinnostuneen. Neji katsoi häntä ja hymähti.
"Huomasit sen myös, vai? No, minusta on inhottavaa sanoa tätä, mutta saanen auttaa." Poika teki monta sinettiä ja katsoi eteensä keskittyneesti.
*Byakugan!*
Nejin silmien lähellä olevat suonet pullistuivat ja tulivat näkyviin. Byakugan oli toiminnassa. Sasuke ei ollut koskaan nähnyt Hyuga-klaanin silmiä. Ei ainakaan näin läheltä.
Nejin kasvoilla välähti tyytyväisyys. "Tunnen sen… oikealle!" hän sanoi ja lähti oikealle kujalle. Sasuke seurasi häntä ja molemmat pysähtyivät hetkeksi.
"Näetkö sen?" Neji kysyi ja Sasuke katsoi ympärilleen. Hän nyökkäsi ja juoksi. "Seuraa minua!"
Pojat seurasivat tähän tapaan uudestaan ja uudestaan näkemäänsä chakraliekkiä ja pujottelivat katuja pitkin. Kummallekaan ei tullut mieleenkään, että he joutuisivat taistelemaan, tai sitten he odottivat juuri sitä. Lopulta, kaksikko saapui kiviselle sillalle ja näkivät liekin pysähtyvän. Sasuke tarrasi Nejiä tämän ranteesta ja veti tämän rahtilaatikon taakse.
"Ja nyt mitä?" Neji kysyi ja veti sisäänsä ilmaa. Sasuke hengitti raskaasti ja katsoi liekkiä sillalla.
"Odotamme."
Kului monta minuuttia, ennen kuin jotain alkoi tapahtua. Sasuke tunsi kivun niskassaan vihlaisevan häntä ja hän läpsäisi sitä kuin jokin olisi pistänyt häntä.
"Dosta no?" Neji kysyi.
Sasuke puristi kirottua merkkiä niskassaan ja tuhahti. "Ei… mikään", hän sanoi ja katsoi sillalle. Sasuken silmät revähtivät ja hän tunsi merkin niskassaan hohkaavan. Hän ravisti päätään, saaden sharinganinsa katoamaan.
"Oi, oletko ihan kunnossa?" Neji kysyi ja kohotti kättään Sasuken niskaa kohti, mutta nuori läpsäisi hänen kätensä pois.
"Älä koske!" Sasuke sihahti. Neji katsoi häntä ihmeissään ja veti kätensä pois, katsoen itsekin sillalle. Byakuganin kantaja hätkähti ja perääntyi.
"Eikö hän ole -?" Neji sanoi kauhuissaan.
Sasuke nyökkäsi. "Hai…"
Orochimaru nojasi siltaa vasten ja virnisti. "Voit tulla näkyviin, Michiru." Kuin tyhjästä, sillalle ilmestyi mustia kiharoita kantava pikkutyttö, jolla oli iso lihava ja karvainen kissa sylissään.
Sasuke tuijotti tyttöä. "Se tyttö…" Neji katsoi ihmeissään pientä tyttöä, joka seisoi Orochimarun edessä ja kurtisti kulmiaan.
"Noin pieni tyttö… ja täydellinen näkymättömäksi muuntuminen", hän sanoi pieni kateus äänessään.
Sasuke naurahti. "Ei uskoisi sinun olevan kateellinen pienelle tytölle…"
Orochimaru kumartui tytön tasolle ja hymyili tyytyväisenä. "Michiru, ilmeestäsi näkee, että taisit tehdä jotain ilkeää?" Michiru virnisti ja nyökkäsi.
"Haa-ai, tein niin kuin sanoit! Se poika oli myös ilkeä Läskille, joten pyyhin kaikilta paikalla olevilta minut näkyvistä! Eikö niin Läski?" tyttö selitti ja tökkäsi kissaansa kuonoon. Kissa naukaisi vastaukseksi.
"Läskille? Ilkeä? Kuka voisi olla ilkeä noin suloiselle kissalle?" Orochimaru ihmetteli ja rapsutti kissaa sen leuan alta, hymyillen. "Michiru… meillä taitaa olla seuraa", mies tokaisi ja nousi seisomaan.
Neji ja Sasuke värähtivät ja liukuivat pois laatikon reunoilta. *Dame da!!*
"Mitä näet?" Sasuke kuiskasi. "Orochimaru kävelee tännepäin, valmistaudu", Neji selitti ja puristi kädessään olevaa kunaita. Sasuke tunsi kivun aaltoilevan niskaansa ja puri hammastaan. *Piru tätä kirousta…*
"No, mitäs meillä täällä?" kuului äkkiä ääni heidän edestään. Molemmat pojat kääntyivät, kun Orochimaru tarrasi heitä paidanrinnuksilta ja veti seisomaan.
"Itse Konohan mestariklaanien pikku ylpeydet? Eikös tässä olekin vain Hyuga Neji ja…" Orochimarun kasvoille levisi tyytyväinen virnistys, kuin juuri syöneelle käärmeelle.
"…Uchiha Sasuke?"
Sasuke tarrasi miestä tämän kädestä ja yritti vetää ja työntää itsensä irti. Kipu oli huumaavampi kuin koskaan… Hän räjähtäisi, räjähtäisi millä sekunnilla tahansa.
"Päästä… irti!" Sasuke sähähti ja rimpuili. Orochimaru hymähti. "Miksi ihmeessä, kun käsissäni on näin mahtava saalis? Ei sitä joka päivä nappaa Konohan ykkös junioreita! Sitä paitsi, en ole vielä istuttanut kiroustani tähän toiseen", mies sanoi ja katsoi Nejiä viekas hymy kasvoillaan. Sasuke huomasi, että Neji oli kauhuissaan. Poika oli suorastaan halvaantunut raajoistaan, eikä pystynyt liikkumaan. Asian sai vain selvemmäksi tärinä, joka oli Nejin osana. Hän tiesi kyllä, miltä se tuntui. Hän oli kokenut sen itsekin.
"No mutta, mitä hauska on ilman hauskaa?" Orochimaru kysyi ja heitti pojat maahan. Mies heilautti kättään Michirun suuntaan.
"Saat leikkiä."
Michiru kikatti ja laski kissansa maahan. Tyttö katsoi kahta poikaa ja hymyili. "Hei, hei!" hän sanoi ja kaikki poikien ympärillä pimeni. Sasuke katseli ympärilleen, mutta muisti sitten Nejin. Poika istui maassa, kuin tämä ei pystyisi liikuttamaan jalkojaan mihinkään. Sasuke huokaisi ja kumautti tätä päähän.
"Ala jo herätä! Hei!" Sasuke huusi ja ravisti Nejiä. Poika ei liikahtanutkaan, mutta tärisi. Sasuke kiristeli hampaitaan, nappasi kunainsa ja iski sen Nejin kämmenen läpi. Neji parahti ja hyppäsi ylös. "No vihdoin!" Sasuke mutisi itsekseen ja läpsäisi Nejiä takaraivoon.
"Mitä sinä lyöt?!" "Lyön koska sinua pelottaa!" "Eikä varmasti pelota!" "Ja kyllä pelottaa, tärisit kuin horkassa, pelokas kissa!" "Baka! Vastassamme on yksi Legendaarisista kolmesta Shinobista, miten luulit minun reagoi -!"
Samassa, heitä kumpaakin viilsi jokin ja molemmat horjahtivat askeleen.
"Mikä se oli?" Neji kysyi.
Sasuke piti verta vuotavaa olkapäätään ja nauroi heikosti. "Kokuangyo no Jutsu. Se on GenJutsua, joten…" hän sanoi ja sulki silmänsä.
Sasuken silmät muuttuivat punaisiksi.
*Sharingan!!*
Neji nyökkäsi. *Aivan, Sharingan näkee minkä tahansa Gen tai NinJutsun läpi. Se näkee myös ennalta, joten…* Hän puri hammastaan. *Minun pitää vain odottaa.*
Mutta… jokin Sasukessa häiritsi häntä. Hän katsoi vain tyhjästi eteensä ja puristi kätensä nyrkkiin.
"Miksi… miksi minä en näe?!" Sasuke huudahti ja iski maata nyrkillään. Orochimarun nauru kuului jostain pimeydestä.
"Yllätyittekö? Michirun GenJutsu muurit, harhat, muutokset, kaikki ovat minun tasollani. Vain hyvin kehittynyt sharingan voi nähdä tämän hyvin korkeatasoisen illuusion läpi.
Neji tunsi paniikin hiipivän itseensä. *Me emme voi mitään.* Neji sulki silmänsä ja teki käsillään sinettejä. *Byakuganini näkee melkein 360 astetta, joten näen lähes kaikkialle. Iskut tulevat jostakin, eivät vain tyhjästä, joten…*
Neji räväytti silmänsä auki.
"…minun pitäisi nähdä se", hän kuiskasi, saaden Sasuken hätkähtämään. "Nani?" Neji ryhdistäytyi ja kääntyi ympäri.
"Uchiha, pidä huolta siitä puolesta, minä hoidan muut."
Sasuke heilautti käsiään ilmaan ja ärähti. "Baka! Byakugan saattaa nähdä minkä tahansa kiinteän läpi, mutta GenJutsu on aivan eri asia ja -!"
Neji sulki silmänsä ja Sasuken puhe muuttui surinaksi hänen korviinsa. Hänen piti keskittyä… askeleet…
Tak tak tak…
*Siinä hän tulee!* Neji teki taisteluasentonsa. "Uchiha, kumarru", hän sanoi. Sasuke katsoi häntä. "Nani?!" "KUMARRU!" Neji komensi ja Sasuke väisti juuri ajoissa iskun, joka lensi hänen ylitseen.
Kuului luja parkaisu ja pimeys alkoi haihtua heidän ympäriltään. Kun pimeys hälveni, Sasuke katsoi sivulleen ja huomasi Michirun nousevan pois maasta ja katsovan heitä nyrpeinä.
"Se sattui!" Michiru parahti ja piti nenäänsä.
Orochimaru hymyili tyytyväisenä. *Siis tämä on Hyuga-klaani?*
Orochimaru laski käsissään olleen kissan alas ja katsoi molempia poikia tyytyväinen ilme kasvoillaan. "Hyvä. Oikein hyvä. Nyt, saatte nähdä minun voimani."
Kuin salamaniskusta, Sasuke tunsi iskun vatsassaan ja hän kaatui maahan. Hän ei saanut hetkeen henkeä, niin kova isku oli ollut. Hän kuuli Nejin huutavan ja nousi ylös vaivoin. Neji makasi maassa ja tämän suusta valui verta. Sasuke hengitti syvään ja tunsi vihan leimahtavan.
"Orochimaru!" Sasuke huudahti ja hänen käteensä kulkeutunut chakra salamoi sinisenä. "Kuole kun käsketään!" poika huusi ja syöksyi Orochimarua kohti. Orochimaru hymyili ja väisti, tarraten sitten Sasukea tämän niskasta. Hirveä kipuaalto räjähti Sasuken niskasta tämän koko kehoon. Kauhea tuskan huuto pääsi hänen sisuksistaan viimein ulos ja kipu ravisteli hänen kehoaan.
"UCHIHA!" Neji huudahti ja syöksyi kohti Orochimarua, mutta jostakin lensi monta shurikenia, jotka kaatoivat hänet maahan. Neji huomasi vasta nyt sivullaan olleen kloonin.
*Kage Bunshin… Miksi… en nähnyt sitä?*
Neji yskäisi verta ja pystyi vain kuuntelemaan Sasuken huutoa. Hän ei päässyt ylös… hänen jalkansa…
*Minä… en pysty…*
Sasuken huuto loppui, kuin seinään ja Neji katsoi kauhuissaan, kuinka Sasuke heitettiin maahan. Tämä hengitti nopeasti ja vaivoin, pitäen niskaansa kuin hengen hädässä. Kuin Sasuken niska olisi täynnä kuumia hiiliä, jotka hän yritti viskoa pois.
Orochimaru naurahti. "Tämä on hauskempaa kuin vuosiin! Michiru, voisitko..?"
Michiru katsoi Sasukea vihaisin silmin ja teki sinetin. "Sinä olet ilkeä!"
Sasuken maailma pyöri hänen silmiensä editse kuin yli nopeutettu filmirulla. Maailma pyöri hyrrän lailla. Häntä pyörrytti ja oksetti, kaikki muuttui verenpunaiseksi. Sasuke piti päätään ja vaikersi.
*Mitä tämä on?! Mieleni räjähtää!!*
Sasuke huusi ja riuhtoi, kunnes hän kaatui maahan. Hänen kätensä… jalkansa… ne eivät liikkuneet. Hänen silmiensä ohitse valui veri… kukaan… kukaan ei tiennyt missä hän oli…
*Minä… en… voi kuolla…*
"Voi, Sasuke-kun, et sinä kuole. Michiru vain halvaannuttaa mielesi, niin että kun heräät taas, olet valmis palvelemaan minua."
Sasuke huusi tuskasta, kun hän ei tuntenut enää muuta kuin päänsä ja kauhean kivun.
"Minä… en -!"
Orochimaru kumartui Sasuken ylle ja nosti tämän päätä ja hymyili tälle. "Hyss, jos yrität puhua, voimasi saattavat kulua liikaa. En minä sinua kuolleena halua. Tarvitsen hyviä alaisia", hän sanoi ja taputti Sasukea tämän poskelle.
"Nähdään hetken päästä", Orochimaru sanoi noustessaan ylös ja nauroi kääntyessään hiljaa itsekseen. Sasuke katsoi miestä inhoten ja yritti nousta kaikin voimin, mutta epäonnistui surkeasti. Hän ei jaksanut enää huutaa.
Neji katsoi Sasukea ja liikutti vaivoin itsensä kontalleen. "Uchiha…" Neji korahti ja putosi maahan. Shurikenit painuivat terillään syvemmälle, mutta Neji puri hampaitaan yhteen ja raahasi itseään Sasuken luokse.
*Minä… minun on pakko…* Samassa, jokin juoksi hänen ohitseen, kohti Sasukea.
Sasuke tunsi äkkiä, kuinka kipu katosi ja hän katsoi vaivoin eteensä. Joku oli tullut hänen eteensä? Sasuke katsoi ylös. "Aitsu..?"
Hahmo hymähti, katsomatta Sasukeen.
"Älä taistele silmät suljettuina, otôto."
Sasuke tunsi vihan leimahtavan sisällään ja yritti nousta, mutta epäonnistui. *Miksi hän..? Tuli… pelastamaan minut..?* Hän ei jaksanut enää… hänen silmissään pimeni.

<_< Pieni Japanin sanasto:
Gomen = anteeksi
Hai = kyllä/selvä/aivan
Aitsu = sinä (tai jottain…)
Dosta no? = mikä hätänä? (en tiedä kirjoitinko sen oikein. Informoikaa)
otôto = pikkuveli
Kusô = mikä tahansa kirosana…
Rakentavaa kommenttia, people. Tarvitsen sitä ja pian… Kertokaa, jos tykkäsitte, kertokaa mikä ärsytti. Ja korjatkaa noita japanin lausahduksia, haluan oppia. Ja englannin lainauksista vain sen verran, etten voi estää niitä... NE VAIN TULEVAT!
Kuva
Ruotsinvihkonsa sottaamisesta vastaa Gomis.
~Y.S.A.K
Avatar
Albino
ANBU Captain
ANBU Captain
Viestit: 1382
Liittynyt: Su Loka 17, 2004 13:12
Paikkakunta: Wonkan suklaatehdas
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Albino »

Ihan hyvä vaikka välillä nuo japanin ja englannin kieliset sanat häiritsivät...
Hauska oli kanssa ! Varsinki alku :D
Oikein hyvä!
Kuva
y.s.a.k Entinen Komori.
inofan87
Oinin
Oinin
Viestit: 962
Liittynyt: To Kesä 24, 2004 12:14
Paikkakunta: Outokumpu city, Finland

Viesti Kirjoittaja inofan87 »

Olipa pitkä O_o Pisin mitä olen aikoihin jaksanut lukea. Mutta tämä piti otteessaan ja jaksoi kiinnostaa alusta loppuu, hyvää työtä! Pieniä kirjoitusvirheitä ja silmään pistäviä epämääräisiä lauseita lukuunottamatta todella miellyttävä lukukokemus ^__^
Omg O.o
Avatar
Charuka
Chuunin
Chuunin
Viestit: 278
Liittynyt: La Tammi 08, 2005 20:17
Paikkakunta: Jockis

Viesti Kirjoittaja Charuka »

This is good, I like it... hyvä hyvä.. jatkoa, tahtoo lisää... tän luki nopsaan kun kerran kiinnosti alku vei mukaansa niinkuin useimmiten ;)

ainakin yksi korjaus..
Anata= Sinä
Anata-gata=Sinä (virallisesti eli ihmisestä joka ei ole jokapäiväntuttu)
ja Hai=(ihan vaan) kyllä ;) (ellei tää japan for beginners kirja huijaa mua ihan täysin).
Don´t try to live so wise, don´t cry cause you´re so right, don´t dry with fakes of fears cause you will hate yourself in the end...
Rina
Oinin
Oinin
Viestit: 915
Liittynyt: Ma Tammi 03, 2005 15:23
Paikkakunta: OKU
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rina »

hauska tarina. ja aika pitkä myös.
Itachi: You must F*CK your closest friend to awaken the same mangekyou sharigan as me...
HAHAHA!!!! That would make Sasuke homo-erotic.
Avatar
Hikaru-chan
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 315
Liittynyt: Ma Huhti 11, 2005 18:51
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Hikaru-chan »

Tämä oli hauska fanficci! Alku lähti hyvin eikä tarinassa mielestäni ollut turhaa jankkausta. Yksi korjaus vain:

aitsu - hän, tuo tyyppi

Jatka samaan malliin!!!
Kuva
Älä edes yritä elää viisaasti
~Y.S.A.K.~
Avatar
Yasas
Chuunin
Chuunin
Viestit: 235
Liittynyt: Ma Kesä 06, 2005 14:51

Viesti Kirjoittaja Yasas »

Hyvä oli ;) en malta odottaa seuraavaa osaa *rypistelee paperia malttamattomana* hauska kohta mikä jäi mieleen on se ihan alku kun se mies kysyi siltä tytöltä et minkä niminen on kissa ja sit tyttö vastaa *Läski* :lol:
Kuva
kiitoksia Runte =)
Avatar
Moonlight Slave
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 312
Liittynyt: Ti Kesä 14, 2005 14:32
Paikkakunta: Sateenkaaren tuolla puolen...

Viesti Kirjoittaja Moonlight Slave »

Toi oli tosi hyvä, mutta antaisin rakentavan ehdotuksen: laita puheenvuorot eri riveille, ettei mene sekaisin. Toi oli tosi hjuva, vaikka en oikeen koko aikaa tajunnu... Mutta kuoliko se Sasuke sitten? Vai tuliko siitä Oron palvelja?
Kuva
Mitä vittua MINÄ sille voin?!
Avatar
Ave-chan
Onigiri desu~
Onigiri desu~
Viestit: 1566
Liittynyt: Su Touko 15, 2005 23:17
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja Ave-chan »

Tosi hieno! :D Päivitä toki, tahtoo lukea lisää. Yks pikku korjaus:

Doushita no? = Mikä hätänä?
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Runte »

Ihan kiva :)
Mut toi Kusô kirjotetaan kushou ;D
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Avatar
Kyu
ANBU
ANBU
Viestit: 461
Liittynyt: To Huhti 14, 2005 16:51

Viesti Kirjoittaja Kyu »

Tää oli ihan kiva tarina... tykkäsin..
Kuva
Vastaa Viestiin