Ferrous storm

Täällä voit esim kysyä oikeinkirjoituksesta, mainostaa tarinaasi tai jopa julkaista tarinasi ;)
Avatar
korvapuusti
Jounin
Jounin
Viestit: 1003
Liittynyt: Pe Maalis 25, 2005 09:56
Paikkakunta: PIMEÄ REIKÄ!

Viesti Kirjoittaja korvapuusti »

Jeah. Ajattelin nyt postittaa tämän tänne. Eli tarinan nimi on <a href='http://www.fanfiction.net/s/2376975/1/' target='_blank'>Ferrous storm</a>. Teos on kyllä keskeneräinen, sekä englanninkielinen (samasta syystä kuin kaikki muutkin nettiin päätyneet ficcini; eli kun nettikaverit on pääosin ulkomaalaisia, kääntämishomma olisi ajanhukkaa).

Lyhyesti tarinasta:
Siitä on vaikea sanoa mitään spoilaamatta, mutta juuri mikään ei ole niin kuin pitäisi.
Yondaime Hokage on elossa ja pelastaakseen Naruton hengen, hän kääntää koko kylälle selkänsä.

Lue lisää jos kiinnostaa.
Kommentit ovat tervetulleita. Yeah. :3
Kuva
Iruka25
Rookie
Rookie
Viestit: 56
Liittynyt: La Kesä 04, 2005 16:48

Viesti Kirjoittaja Iruka25 »

ihan kiwa.....mut en jaksanut suomentaa kokonaan :(
Iruka:"I was so lonely....with my parents gone.<br>I became the class clown...ijust wanted someone to notice how good i was...to be proud of me.<br>It hurt so much.....snif."<br><br>Naruto:.....<br>Iruka:I know that,Naruto.I was so hard on you,yelling,scolding...it must have hurt...Forgive me.If i´d been a teacher...a better self...maybe neither of us would have come to this.<br><br>Tuli vähän pitkäksi...
Avatar
korvapuusti
Jounin
Jounin
Viestit: 1003
Liittynyt: Pe Maalis 25, 2005 09:56
Paikkakunta: PIMEÄ REIKÄ!

Viesti Kirjoittaja korvapuusti »

Häh? Suomentaa XD nyt meni vähän ohi... mitä sitä suomentaa... lukee vain suoraa... tietty jos ei englanti ole vielä paras mahdollinen... sitten on ymmärrettävää.. etenkin kun minulla syntyy myös virheitä lukihäiriön takia.

Kiitos kumminkin.
Ja pieni updeittaus: Tarina on edennyt jo 7. lukuun, mutta on EDELLEEN kesken XDD hehe!
Kuva
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Runte »

xDDDDD toi oli tosi hauska kohta toi, kun <span style='color:white'>ne kaks tyyppiä söi raamenia (en spoilaa kokonaan, vaikka valkosella onkin) ja sitte se pienempi sano isommalle syyn, miks se halus kaks purkkia xDD) ja sit sen isomman reaktio</span> aikas jänskä tarina :) ymmärsin ton kokonaan.. mut olis ollu kivempi suomeks.. haluun lukee lisää näitä 8D
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Avatar
korvapuusti
Jounin
Jounin
Viestit: 1003
Liittynyt: Pe Maalis 25, 2005 09:56
Paikkakunta: PIMEÄ REIKÄ!

Viesti Kirjoittaja korvapuusti »

*LOL*... kiva, että pidit....

lisää on tulossa... kahdeksas luku on vielä kesken... koetan saada tehdyksi piakkoin..

Ja pahoittelen kielivalintaa. Minun kannaltani se vain on yksinkertaisin :P Ei siksi, että olisi parempi enkussa kuin suomessa... se on vain, että suomeksi kirjoittaminen tarkoittaa vain, että jos haluan nettikavereitteni lukevan sen, pitäisi se kääntää. Ja mä inhoan kääntämistä XD
Kuva
Iruka25
Rookie
Rookie
Viestit: 56
Liittynyt: La Kesä 04, 2005 16:48

Viesti Kirjoittaja Iruka25 »

<!--QuoteBegin-Yayako+Jun 6 2005, 21:10--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Yayako @ Jun 6 2005, 21:10)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Häh? Suomentaa XD nyt meni vähän ohi... mitä sitä suomentaa... lukee vain suoraa... tietty jos ei englanti ole vielä paras mahdollinen... sitten on ymmärrettävää.. etenkin kun minulla syntyy myös virheitä lukihäiriön takia.

Kiitos kumminkin.
Ja pieni updeittaus: Tarina on edennyt jo 7. lukuun, mutta on EDELLEEN kesken XDD hehe! [/quote]
Siis että ei suomentaa vaan sillai.....njaa,en jaksa selittää.
Iruka:"I was so lonely....with my parents gone.<br>I became the class clown...ijust wanted someone to notice how good i was...to be proud of me.<br>It hurt so much.....snif."<br><br>Naruto:.....<br>Iruka:I know that,Naruto.I was so hard on you,yelling,scolding...it must have hurt...Forgive me.If i´d been a teacher...a better self...maybe neither of us would have come to this.<br><br>Tuli vähän pitkäksi...
Avatar
korvapuusti
Jounin
Jounin
Viestit: 1003
Liittynyt: Pe Maalis 25, 2005 09:56
Paikkakunta: PIMEÄ REIKÄ!

Viesti Kirjoittaja korvapuusti »

<!--QuoteBegin-Iruka25+Jun 9 2005, 12:41--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Iruka25 @ Jun 9 2005, 12:41)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> <!--QuoteBegin-Yayako+Jun 6 2005, 21:10--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Yayako @ Jun 6 2005, 21:10)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Häh? Suomentaa XD nyt meni vähän ohi... mitä sitä suomentaa... lukee vain suoraa... tietty jos ei englanti ole vielä paras mahdollinen... sitten on ymmärrettävää.. etenkin kun minulla syntyy myös virheitä lukihäiriön takia.

Kiitos kumminkin.
Ja pieni updeittaus: Tarina on edennyt jo 7. lukuun, mutta on EDELLEEN kesken XDD hehe! [/quote]
Siis että ei suomentaa vaan sillai.....njaa,en jaksa selittää. [/quote]
heh... kyllä mä tajuun... XD
Kuva
Iruka25
Rookie
Rookie
Viestit: 56
Liittynyt: La Kesä 04, 2005 16:48

Viesti Kirjoittaja Iruka25 »

<!--QuoteBegin-Yayako+Jun 9 2005, 15:52--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Yayako @ Jun 9 2005, 15:52)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> <!--QuoteBegin-Iruka25+Jun 9 2005, 12:41--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Iruka25 @ Jun 9 2005, 12:41)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> <!--QuoteBegin-Yayako+Jun 6 2005, 21:10--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Yayako @ Jun 6 2005, 21:10)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Häh? Suomentaa XD nyt meni vähän ohi... mitä sitä suomentaa... lukee vain suoraa... tietty jos ei englanti ole vielä paras mahdollinen... sitten on ymmärrettävää.. etenkin kun minulla syntyy myös virheitä lukihäiriön takia.

Kiitos kumminkin.
Ja pieni updeittaus: Tarina on edennyt jo 7. lukuun, mutta on EDELLEEN kesken XDD hehe! [/quote]
Siis että ei suomentaa vaan sillai.....njaa,en jaksa selittää. [/quote]
heh... kyllä mä tajuun... XD [/quote]
OK! :D :P
Iruka:"I was so lonely....with my parents gone.<br>I became the class clown...ijust wanted someone to notice how good i was...to be proud of me.<br>It hurt so much.....snif."<br><br>Naruto:.....<br>Iruka:I know that,Naruto.I was so hard on you,yelling,scolding...it must have hurt...Forgive me.If i´d been a teacher...a better self...maybe neither of us would have come to this.<br><br>Tuli vähän pitkäksi...
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Runte »

oon lukenu ton jo kolmeen kertaan ja viäki naurattaa toi ramen keskustelu!! nii.. koskas on odotettavissa lisää?
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Avatar
korvapuusti
Jounin
Jounin
Viestit: 1003
Liittynyt: Pe Maalis 25, 2005 09:56
Paikkakunta: PIMEÄ REIKÄ!

Viesti Kirjoittaja korvapuusti »

Ai lisää janoat? :lol:
no mä yritän saada kahdeksannen luvut valmiiks tänä viikonloppuna. Riippuu miten inspiraatioo riittää.

Muuten... tuosta satunnaisesta huumorista: tuli jo kaverin kanssa kerran todettua, kun hän on yksi ihminen joka ainakin nauraa tarinoitteni hauskoille jutuille, vaikka asia olisi ihan hatusta vedetty. Kuten tuo ramen jutska... XD mä en yleensä OSAA kirjoittaa TARKOITUKSELLISESTI hauskaa. Se tulee aina vahingossa XD
Kuva
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Runte »

<!--QuoteBegin-Yayako+Jun 10 2005, 13:59--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Yayako @ Jun 10 2005, 13:59)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Ai lisää janoat? :lol:
no mä yritän saada kahdeksannen luvut valmiiks tänä viikonloppuna. Riippuu miten inspiraatioo riittää.

Muuten... tuosta satunnaisesta huumorista: tuli jo kaverin kanssa kerran todettua, kun hän on yksi ihminen joka ainakin nauraa tarinoitteni hauskoille jutuille, vaikka asia olisi ihan hatusta vedetty. Kuten tuo ramen jutska... XD mä en yleensä OSAA kirjoittaa TARKOITUKSELLISESTI hauskaa. Se tulee aina vahingossa XD [/quote]
tulossa kohta: cool!!!!
vahinko: super cool!!!

tosta sai taas jotain selvää xD mutta hyvä, että on tulossa kohtapuoliin
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Avatar
korvapuusti
Jounin
Jounin
Viestit: 1003
Liittynyt: Pe Maalis 25, 2005 09:56
Paikkakunta: PIMEÄ REIKÄ!

Viesti Kirjoittaja korvapuusti »

Noin! Uusin, eli kahdeksas luku on nyt ladattu.
:D
Kuva
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Runte »

thank juu.. lukasen sit, kun ehdin ja editoin tähän ^^

Hehe.. ihan kiva.. lisää odotellessa ^^

toi on kyl hauska juttu, ku oot laittanu sinne yayako nimisen henkilön :D
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Avatar
korvapuusti
Jounin
Jounin
Viestit: 1003
Liittynyt: Pe Maalis 25, 2005 09:56
Paikkakunta: PIMEÄ REIKÄ!

Viesti Kirjoittaja korvapuusti »

Jeh. Ja nyt on muuten 9. luku ladattu.
Kuva
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Runte »

jej ^^ ja eikun lukemaan
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Vastaa Viestiin