Kakashin lapsuus tähän päivään asti

Täällä voit esim kysyä oikeinkirjoituksesta, mainostaa tarinaasi tai jopa julkaista tarinasi ;)
Vastaa Viestiin
Iruka25
Rookie
Rookie
Viestit: 56
Liittynyt: La Kesä 04, 2005 16:48

Viesti Kirjoittaja Iruka25 »

TEKIJÄ:iruka25
Aihe:Kakashi lapsuudesta tähän päivään asti.


"Olin 3-vuotias kun vanhemmat kuolivat.En jäänyt yksin,minulla oli myös isoveli.Isoveljeni nimi oli Sakuno Hatake.Sakuno oli opetajani.Minulla oli paljon kavereita,mutta heistä paras oli Obito Uchiwa.Obito oli saman ikäinen kuin minä.
Eräänä iltapäivällä,minä,Obito ja veljeni menimme harjoitelemaan metsään.Harjoitelimme ja harjoitelimme.Hajantuimme piilopaikkohin.Koska meillä oli taistelu käynissä.Samassa kuulimme Obiton kiljunnan.Minä ja Sakuno riensimme sinne missä ääni kuului.Näimme kuinka joku suuri hahmo vei Obiton metsään.
Seurasimme perässä,mutta hahmo meni aivan liian kovaa.Siitä lähtien en nähnyt kaveriani koskaan enään.Surin häntä.Melkein tein itsemurahn,kunnes veljeni tuli ja sanoi,että meidän on mentävä metsään.
Hyvästelin kylää ja sitten menin veljenin kanssa kohti metsään.
Kun olimme tarpeeksi syvässä metsässä rakensimme teltan.Kuulin joka yö Obiton äänen.Pelkäsin,että hän tulisi tappamaan minut.
Vuodet kuluivat.Ilma muutui.
Jäin yksin kun veljeni meni hakemaan riistaa.Hänestä ei kuulunut siitä asti mitään.Itkin ja itkin.En tiennyt mitä tein.Olin aivan yksin.
Ei vanhempia,ei parasta kaveria,eikä isoveljeä,joka voisi nyt lohduttaa.Ei edes kotia missä olisi lämmintä.Itkin pari päivää.Yksin!En halunnut enään kuulla sitä sanaa enään ikinä!
Kun viikko oli kulunut päätin mennä teltasta pois ja matkustaa kohti tulevaisuutaa.
Hajotin teltan,niin että siihen ei pystynyt enään asumaan.
Samassa mieleeni tuli eräs asia mitä haluaisin tietää:Ketä vei kaverini? Ja mitä veljelleni tapahtui.?
Ne asiat jäivät vieläkin mieleen tähän päivään asti.
Keräsin tavarat ja meni pimeämpää metsää kohti.Tunsin että joku katsoisi minua,mutta ei halunut hyökätä,koska MINÄ olen vahva!
Olen kuulut kavereiltani,että metsässä asui Demoneita.Minä en semmosiin uskonut.
Matkasin ja matkasin.Luulin että olin kiertänyt kehää.Mutta en ollut.Suuntaviastoni ei ollut terävällä päällä.
Kasvoi pituutta ja ikää.Olin metsässä noin 5vuotta.Olin silloin 17-vuotias kun pääsin erääseen kylään,mitä nimeä en muista.
Siellä oli monilla samalainen silmä,kuin minulla.Eli Sharingan silmä.
Minua opetettiin kuinka silmää käytetään,mutta tiesin siitä ennestään.
Valmennuin opetajaksi ja opetinkin luokkaa.
Eräs opetaja sanoi,että minun oli metävä pois tästä kylästä,koska minun piti mennä opetamaan toiseen kylään nimeltä:Konohagakureen.
Ja taas raskas matka.Saavui ilta myöhään kylään.
Siitä lähtien minun piti opettaa kolme lasta jotka ovat:Naruto,Sakura ja Sasuke."










Joo....öh.......ei nyt ole mikään pitkä.....Tuhanesti anteeksi jos ei ole pitkä! :(
Iruka:"I was so lonely....with my parents gone.<br>I became the class clown...ijust wanted someone to notice how good i was...to be proud of me.<br>It hurt so much.....snif."<br><br>Naruto:.....<br>Iruka:I know that,Naruto.I was so hard on you,yelling,scolding...it must have hurt...Forgive me.If i´d been a teacher...a better self...maybe neither of us would have come to this.<br><br>Tuli vähän pitkäksi...
Avatar
Yasas
Chuunin
Chuunin
Viestit: 235
Liittynyt: Ma Kesä 06, 2005 14:51

Viesti Kirjoittaja Yasas »

Oho!! :blink: onko toi totta mitä kirjoitit vai oliko se vain mielikuvitusta?
*Snif* se oli kyllä surullista, kun Obito ja Kakashin isoveli katosivat ja Kakashi itki...itki ja itki :(
Kuva
kiitoksia Runte =)
Avatar
Machi
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 631
Liittynyt: Ti Kesä 14, 2005 12:39

Viesti Kirjoittaja Machi »

Minä sen tein,vaikka minulla on eri nimi nyt.....

Ei se oli vaan mielikuvitusta :P Ei syytä pannikkiin... :D :P


Tai en minä tiedä... :blink:Olisi se ihan kiva jos se olisi tapahtunut oikeasti,mutta ei ole.
Kuva
Vastaa Viestiin