"Neljässadas tarina"

Täällä voit esim kysyä oikeinkirjoituksesta, mainostaa tarinaasi tai jopa julkaista tarinasi ;)
Avatar
Drago^
Cthulhu
Cthulhu
Viestit: 1483
Liittynyt: Ke Huhti 21, 2004 20:01
Paikkakunta: R'hyel

Viesti Kirjoittaja Drago^ »

<!--QuoteBegin-Moonlight Slave+Jun 14 2005, 21:48--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Moonlight Slave @ Jun 14 2005, 21:48)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> <!--QuoteBegin-Drago^+Jun 14 2005, 21:07--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Drago^ @ Jun 14 2005, 21:07)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Tämä että pisteen jälkeen jatketaan pötkönä miinusti pisteitä roimasti minusta.En pidä tämmöisestä puheesta juurikaan.
Itse ajattelin alkuun että huoh tämä on sellainen karkeasti tehty ja ei minkäänlaista kuvausta, mutta yllätyin hieman kun tässä olikin jo ihan hyvää kuvausta. Itse pidin myös "iloisesta" lopusta. [/quote]
Jatkoinko mä muka pötkönä? Korjatkaa nyt ihmeessä jos olen väärässä, mutta mä ainakin luulin, että laitoin pilkun/pisteen ja seuraavan sanan väliin välin! [/quote]
Humm koneeni söi pilkkujen ja pisteiden edessä ja takana olevat välit O.o. My mistake ^^.

Eikös nimeä pystynyt muuttamaan editoimalla ensimmäistä postia?
"Mikään ei ole este, se on mahdollisuus".

Ia! Ia! Cthulhu Fthagn! Ph'nglui mglw'nfah Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn!
Avatar
Moonlight Slave
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 312
Liittynyt: Ti Kesä 14, 2005 14:32
Paikkakunta: Sateenkaaren tuolla puolen...

Viesti Kirjoittaja Moonlight Slave »

Ei näköjään voi. Kokeilin pariinkin otteeseen.
Kuva
Mitä vittua MINÄ sille voin?!
Vastaa Viestiin