"Neljässadas tarina"

Täällä voit esim kysyä oikeinkirjoituksesta, mainostaa tarinaasi tai jopa julkaista tarinasi ;)
Avatar
Moonlight Slave
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 312
Liittynyt: Ti Kesä 14, 2005 14:32
Paikkakunta: Sateenkaaren tuolla puolen...

"Neljässadas tarina"

Viesti Kirjoittaja Moonlight Slave »

Älkää nyt suuttuko mulle, mun tekee vaan mieli tehä tällanen itsaristoori. Ja just tällaset "suuren vainon veriset loput" on niin ihania kirjottaa...




Sasuke istui lattialla vaatearkun edessä ja katsoi veljensä veristä ruumista. Se makasi kylmällä lattialla kasvot alaspäin. Sasuke kieritti sen hiuksia. Se oli joskus ollut elävä. Sasuke ei ollut ikinä kuvitellut, että jonkun - edes vihamiehensä - tappaminen voisi tuntua tältä. Itachin selässä oli pystyssä, veren keskellä uusi keittiöveitsi. Se oli isketty voimalla Itachin selkään. Sasuke oli varma, että se oli luusta läpi. Aivan varma. Se oli varmasti lävistänyt Itachin keskushermoston. Sasuke oli toivonut, että se tekisi kipeää, mutta nyt sillä ei ollut enää väliä. Ei enää. Itachi oli kuollut, Itachi oli saanut ansionsa mukaan.

Sasuke kelasi mielessään hitaasti kaiken. Kuinka hän oli paiskannut Itachin vihalla seinää vasten ja huutanut hänen korvaansa "murhaaja!". Kuinka Itachi oli yrittänyt rauhoittaa sanoa jotain, ei varmaankaan mitään sen tärkeämpää, mutta Sasuke oli hakannut Itachin päätä seinään ja iskenyt veitsen hänen selkäänsä. Kuinka hän oli vielä vääntänyt sitä. Kuinka veri oli tulvinut hänen käsilleen, hänen vaatteilleen ja kasvoilleen. Hän tunsi kuinka veri pyyhki vihaa ja katkeruutta pois, kuinka se puhdisti Sasuken mielen kostonhalusta. Sen hetken se oli tuntunut niin hyvältä, että hän halusi kokea sen uudelleen hidastettuna. Hän väänsi veistä ja huusi. Hän huusi Itachille, luuli hänen vielä kuulevan. Nyt Sasuke katui. Entä jos Itachi olisi halunnut vielä sanoa jotain, jotain merkityksetöntä... Vaikka se tuntui Sasukesta oudolta, niin Itachi oli silti hänen veljensä.

Sasuke muisti, miten Itachi oli selittänyt hänelle, mitä tarkoitti katkeransuloinen. Sasuke oli ollut liian pieni tajuamaan sen niin monimutkaista merkitystä, mutta nyt hän ymmärsi. Se oli niin surullista, nähdä Itachi makaamassa verisenä siinä lattialla. Mutta nyt Sasuke tunsi elämänsä tärkeimmän tehtävän loppuunsuoritetuksi. Mutta hetkittäin hän katui. Hän kävi läpi aivan omituista tunnemyrskyä istuessaan siinä verisen veljensä vieressä. Se oli katkeransuloista, juuri sellaista kuin Itachi oli selittänyt, vaikka silloin Sasuke ei ollut sitä ymmärtänytkään. Mutta entä nyt? Kun se oli tehty? Mitä nyt kun se oli tehty? Oliko Sasuke murhaaja? Oliko hän samanlainen kuin Itachi oli ollut? Hän oli tehnyt jotain kamalaa. Vaikka Itachi olikin murhaaja, Sasuke oli tappanut ihmisen. Samanlaisen ihmisen kuin hän itse oli. Hän oli murhaaja.

Ihmisille tulee joskus aivan kummallisia päähänpistoksia. Sellaisia, jotka on pakko toteuttaa. Nyt Sasuke tiesi, mikä oli hänen elämäntarkoituksensa viimeinen tehtävä. Hänen piti haudata Itachi, hänen piti haudata pahuus. Niinpä hän lähti kantamaan veristä Itachia kylän läpi kohti metsää. Ihmiset hänen ympärillään katsoivat häntä kummissaan. Mutta Sasuke vain kantoi veljeään. Hän oli jo aivan verinen, yltä päältä Itachin veressä. Kun hän oli päässyt metsään, hän alkoi kaivaa paljain käsin syvää, Itachin mittaista kuoppaa. Hän kaivoi sitä vielä aamullakin. Kun se oli valmis, hän vieritti Itachin ruumiin siihen. Itachin kasvojen piti olla ylöspäin. Hän ei ollut alunperin suunnitellut sitä, mutta nyt se tuntui kovin tärkeältä. Sasuke käänsi Itachin kuopassa ja katsoi vähän aikaa. Jotenkin se näytti niin karulta. Hän ei vain voinut jättää Itachia yksin siihen kuoppaan... Ei vain voinut. Hän otti kuopan raunalle jääneen veitsen ja katsoi sitä. Itachi ei olisi enää ikinä yksin, Sasuke ei olisi enää ikinä yksin. Hän pyyhki veistä hihallaan - vaikka se ei mitään auttanutkaan, koska hiha oli verinen - ja iski sen kaulaansa, siihen, missä kuvitteli valtimon olevan ja toivoi, ettei mikään pelastaisi häntä. Veri lensi hänen kaulastaan vaakasuorana virtana. Ja hetken päästä Sasuke kierähti polviltaan eteenpäin, Itachin ruumiin viereen ja jäi siihen. Hän oli kuollut. Jos hän pystyi tappamaan Itachin, hän pystyi tappamaan itsensäkin. Ja hän oli tappanut itsensä.

Siinä he nyt makasivat, kuolleina. Kaksi murhaajaa. Veljekset. Uchihan viimeiset. Kukaan ei tiedä miksi, mutta sitä tapahtumaa alettiin leirinuotioilla kutsua nimellä "Neljässadas tarina". Kai se vain kuulostaa hyvältä niin.
Viimeksi muokannut Moonlight Slave, Su Heinä 17, 2005 19:00. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Avatar
Machi
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 631
Liittynyt: Ti Kesä 14, 2005 12:39

Viesti Kirjoittaja Machi »

Ihana tarina! Hyvä loppu....taputtaa.Mutta jossakin kohdassa luki iinpä.Varmaan siinä piti lukea niinpä :D Oikein hieno ja paras!
Näitä voisi tulla enemmän.....odotan innosani lukea näitä lisää.
Eikun odotamaan..... ;) :P

Ei varmaan Sasuken pitäjille.........Tai en mä tiiän,mut.........................
Kuva
Avatar
Hikaru-chan
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 315
Liittynyt: Ma Huhti 11, 2005 18:51
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Hikaru-chan »

Hii, täälä on muitakin, joilla on addektio itsemurhatarinoihin :D

Tää oli hieno, eikä kirjotusvirheitäkään kovin paljon ollu! Eli jatka kirjottamista tähän malliin!
Kuva
Älä edes yritä elää viisaasti
~Y.S.A.K.~
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Runte »

Jep :D Hieno tarina oli ^^ Sasuke ei ole mikään lempihahmoni x) Lisää odotellessa.?
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Avatar
Moonlight Slave
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 312
Liittynyt: Ti Kesä 14, 2005 14:32
Paikkakunta: Sateenkaaren tuolla puolen...

Viesti Kirjoittaja Moonlight Slave »

*Haukkoo henkeään* Mi-mi-mitä IHMETTÄ? Kuin joku voi olla TOTA MIELTÄ????? HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII JEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!! Wuhuu, mua rakastetaan! No, ei Sasuke munkaan lempihahmo oo. Sakura ja Ino on mun lemppareita, kun ne on söpöjä, mutta hirveesti en Narutosta tiiä, paitsi että se on maailman paras manga :P
Kuva
Mitä vittua MINÄ sille voin?!
Avatar
Drago^
Cthulhu
Cthulhu
Viestit: 1483
Liittynyt: Ke Huhti 21, 2004 20:01
Paikkakunta: R'hyel

Viesti Kirjoittaja Drago^ »

Tämä että pisteen jälkeen jatketaan pötkönä miinusti pisteitä roimasti minusta.En pidä tämmöisestä puheesta juurikaan.
Itse ajattelin alkuun että huoh tämä on sellainen karkeasti tehty ja ei minkäänlaista kuvausta, mutta yllätyin hieman kun tässä olikin jo ihan hyvää kuvausta. Itse pidin myös "iloisesta" lopusta.
"Mikään ei ole este, se on mahdollisuus".

Ia! Ia! Cthulhu Fthagn! Ph'nglui mglw'nfah Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn!
Avatar
Moonlight Slave
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 312
Liittynyt: Ti Kesä 14, 2005 14:32
Paikkakunta: Sateenkaaren tuolla puolen...

Viesti Kirjoittaja Moonlight Slave »

<!--QuoteBegin-Drago^+Jun 14 2005, 21:07--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Drago^ @ Jun 14 2005, 21:07)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Tämä että pisteen jälkeen jatketaan pötkönä miinusti pisteitä roimasti minusta.En pidä tämmöisestä puheesta juurikaan.
Itse ajattelin alkuun että huoh tämä on sellainen karkeasti tehty ja ei minkäänlaista kuvausta, mutta yllätyin hieman kun tässä olikin jo ihan hyvää kuvausta. Itse pidin myös "iloisesta" lopusta. [/quote]
Jatkoinko mä muka pötkönä? Korjatkaa nyt ihmeessä jos olen väärässä, mutta mä ainakin luulin, että laitoin pilkun/pisteen ja seuraavan sanan väliin välin!
Kuva
Mitä vittua MINÄ sille voin?!
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Runte »

Lueppas <a href='http://www.naruto.fi/board/index.php?showtopic=1861' target='_blank'>tää</a> tarina ja sano, mitä tykkäät ;) kaipaisin niin kommentteja
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Avatar
Yasas
Chuunin
Chuunin
Viestit: 235
Liittynyt: Ma Kesä 06, 2005 14:51

Viesti Kirjoittaja Yasas »

Oho!! :blink: mikä tarina siis aivan loistava!!
Kuva
kiitoksia Runte =)
Avatar
Moonlight Slave
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 312
Liittynyt: Ti Kesä 14, 2005 14:32
Paikkakunta: Sateenkaaren tuolla puolen...

Viesti Kirjoittaja Moonlight Slave »

Tietääkö joku, miten topicin nimen saa vaihdettua?
Kuva
Mitä vittua MINÄ sille voin?!
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Runte »

<!--QuoteBegin-Moonlight Slave+Jun 19 2005, 22:18--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Moonlight Slave @ Jun 19 2005, 22:18)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Tietääkö joku, miten topicin nimen saa vaihdettua? [/quote]
En, mutta voisit pyytää jotain ANBUa tekemään sen ;)
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Avatar
Moonlight Slave
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 312
Liittynyt: Ti Kesä 14, 2005 14:32
Paikkakunta: Sateenkaaren tuolla puolen...

Viesti Kirjoittaja Moonlight Slave »

<!--QuoteBegin-Runte+Jun 19 2005, 22:19--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Runte @ Jun 19 2005, 22:19)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> <!--QuoteBegin-Moonlight Slave+Jun 19 2005, 22:18--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Moonlight Slave @ Jun 19 2005, 22:18)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Tietääkö joku, miten topicin nimen saa vaihdettua? [/quote]
En, mutta voisit pyytää jotain ANBUa tekemään sen ;) [/quote]
An-öö... Mitä? Ketä? Täh? Siis elääks ne narutohahmot sittenki? Vai meinaaks se jotain möteräättöriä vai hääh. Joo, mä oon nukkunu huonosti joten älä ihmettele.
Kuva
Mitä vittua MINÄ sille voin?!
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Runte »

<!--QuoteBegin-Moonlight Slave+Jun 19 2005, 22:35--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Moonlight Slave @ Jun 19 2005, 22:35)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> <!--QuoteBegin-Runte+Jun 19 2005, 22:19--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Runte @ Jun 19 2005, 22:19)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> <!--QuoteBegin-Moonlight Slave+Jun 19 2005, 22:18--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Moonlight Slave @ Jun 19 2005, 22:18)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Tietääkö joku, miten topicin nimen saa vaihdettua? [/quote]
En, mutta voisit pyytää jotain ANBUa tekemään sen ;) [/quote]
An-öö... Mitä? Ketä? Täh? Siis elääks ne narutohahmot sittenki? Vai meinaaks se jotain möteräättöriä vai hääh. Joo, mä oon nukkunu huonosti joten älä ihmettele. [/quote]
Anbut ovat tiettyjä henkilöitä, joilla on eri valtuuksia.

<a href='http://www.naruto.fi/board/index.php?ac ... e&st=0&b=1' target='_blank'>Nämä henkilöt ovat ANBUja</a>
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Vastaa Viestiin