Aichaku no sato

Täällä voit esim kysyä oikeinkirjoituksesta, mainostaa tarinaasi tai jopa julkaista tarinasi ;)
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Runte »

oooo \o/ tästä tulee jänskä x)

Edit: ohhoh.. :D Edellinen oli (wordilla) 5 sivua. Oon nykyisessä tarinassa jo kolmannella sivulla, eikä ne oo vielä ees alottanu tehtävää x/ Tästä tuleekin piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitkä.. -_- :D
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Runte »

Ja eikun nautiskelemaan -><a href='http://www.naruto.fi/board/index.php?act=ST&f=10&t=1872' target='_blank'>Jatko-osasta</a> <-
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Runte »

öhh.. Kiitos ^^ Mä saan nyt aivan liikaa kehumisia ^_^
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Runte »

KÄÄK!!! Mä oon lukenu ton ny pariin kertaan ja huomaan, että sehän on ihan hirvee!! >.< *Kupsahtaa* Pitäis vissii alottaa tekeen jotain muuta ficciä.. ^^
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Avatar
jenske
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 557
Liittynyt: La Kesä 18, 2005 14:43
Paikkakunta: Great Kotka city

Viesti Kirjoittaja jenske »

Sanotaanko näin, että tekstiä oli mukava lukea, enkä ees huomannut mahdollisia kirjotusvirheitä. Teksti oli sujuvaa, ja kaikki jutsut oli hyvin kuvailtu jne. niitä oli kiva lukea. Mutta juoni oli vähän niin ja näin :/ Mutta se onkin vaan mun mielipide, joten ei kannata kovin vakavasti ottaa..
Mutta mä olen kateellinen sun kirjotustaidolle!
Kuva
23.58
Y.S.A.K
Avatar
Ave-chan
Onigiri desu~
Onigiri desu~
Viestit: 1566
Liittynyt: Su Touko 15, 2005 23:17
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja Ave-chan »

Sehän oli kiva tarina :) Kannattaa vaan kiinnittää huomiota pieniin kirjoitusvirheisiin, ei "heidän koirat" vaan "heidän koiransa". Lauseiden loppuihin kannattaa muistaa pisteet, jottei lukija mene ihan pyörryksiin. Lauseenvastikkeita on kätevä käyttää tiivistämään tekstiä. "Hän sanoi ja hymyili" --> "Hän sanoi hymyillen"
Sitten aika oleellinen osa on muistaa tämä repliikkiviivan käyttöohjeet (muistankohan näitä oikein? :D)

- Tämä tarina oli tosi lupaava, Ave-chan hymyili.
- Todellako? Runte hieroi takaraivoaan punastuen.
- On se, Ave-chan nauroi, usko minua. Kyllä Ave-chan tietää, tai ainakin uskottelee tietävänsä! tyttö hekotti.

Elikkä sillai... Tarina oli hyvä lyhykäisyydessään. Kannattaa käyttää aikaa maisemien ynnä muiden kuvaukseen. Tarinasi oli hyvä, jos se oli vielä ekasi (?), mutta kehittyähän voi aina :) Kerronta oli paikoin ehkä hieman liian nopeaa, mutta eipä se pahemmin haitannut. Kredittiä siitä, että keksit uusia jutsuja. Itsellä ei into aina riitä :D Jos ei oo kaikesta ihan varma, kannattaa hankkia itselleen "beta-reader", elikkä henkilö, joka lukee ja tarkastaa tarinasi mahdolliset kauneusvirheet.

Tavallisesti en kauheasti kirjoita kritiikkiä kirjoittajille, mutta vaikutat sellaiselta ihmiseltä, jota mahdollisesti kiinnostaakin... Onnea seuraaviinkin tarinoihin, ganbatte~ :)
Avatar
GolliM
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 505
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 07:59

Viesti Kirjoittaja GolliM »

Ei se yhtään huono ollut! ^^ Ensimmäiseksi ficisi todella hyvä, ja hyvää luettavaa muutenkin. :) Olen joko liian tottunut Harry Potter-ficceihin, koska kuvittelin jokaisen Naruton paikalle Harryn nimen.. o.o;

Ne sisarukset.. *mitkä-ne-nyt-olivatkaan..* olivat mielenkiintoisia ^^ Symmetrisiä. Siinä vaiheessa mielenkiinto heräsi ja luin tarkasti kaiken kuvailun heistä. Jollain lailla jutsujen nimet näyttivät kornilta suomenkielisissä teksteissä, mutta parempi alkuperäisesti kuin "varjokloonihyökkäys!!11!" ^^
Se riippuu varmasti ihmiosestä, mutta minusta on hieman haittaavaa lukea välihuomautuksia suluissa. Voisiko ne laittaa "sanastoon" tarinan alkuun? Ei sinne ylös selaaminen hankalaa ole. Tuo jatko näyttää kaamean pitkältä, mutta luen senkin.

*katoaa* o_o
KuvaKiitokset Runtelle, joka teki avatarin ^^
Vastaa Viestiin