Minä Sakura.....

Täällä voit esim kysyä oikeinkirjoituksesta, mainostaa tarinaasi tai jopa julkaista tarinasi ;)
Vastaa Viestiin
Avatar
Machi
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 631
Liittynyt: Ti Kesä 14, 2005 12:39

Viesti Kirjoittaja Machi »

Tarina kertoo minusta.Eli minä pääsin Naruto maailmaan..... :P

Kesäloma oli alkanut.Päivä oli parhaimillaan.Mutta olin kotona aivan yksin.Siis koko päivän.
Kun söin muroja, mietin että voisin mennä tänään kirjastoon lainamaan kirjoja.No,päädin mennä sitten myöhemmin.
Puin vaateet ylleni.T-paidan ja polvihousun.Samassa näin Naruto-sarjakuvan yöpäydälläni.Mietin itsekseni,että olisiko kiva mennä Naruto maailmaan.Varmaan se olisi.Otin kirjan syliini ja aloin lukea sitä,vaikka olin lukenut sen jo tuhatta kertaa läpi.Se ei minua haittanut.
Yht´äkkiä eteni tuli värikäs aukko.Se oli pyöreä ja se kutsui minua.Epäröin aluksi,mutta menin aukon sisään.
Mahastani melkein lensi laatta.Hiukseni muutui vaaleanpunaiseksi.Ylleeni tuli punainen valkoinen kokohame.Se ei kestänyt kauan.
Olin huoneessa jossa oli peti,kaappi ja ovi.Katsoin peiliin ja näin että olin Sakura!Olin aivan äimänä.Kesti kauan ennen kuin tajusin olevani Naruto maailmassa.Avasin oven ja olin ulkona.
Ihmisiä kulki joka puolella.En tiennyt minne mennä.Onneksi näin kaukana Ninja koulun.Suunistin siis sinne.

Kun pääsin perille näin ulkona Sasuken ja Naruton.Muutuin aivan punaiseksi.Kävelin pää alhaalla Naruton viereen.Ja sitten hän sanoi.
-Öö..olet aika outo tänään,Sakura-chan.
-Minäkö?E-ei minulla ole mitään...Älä minusta välitä,sanoin.
En tiennyt että osasin puhua samaa kieltä kuin Naruto!
-Lähdetkö minun kanssa ulos,Sakura?Naruto kysyi.
-M-mielelläni,sanoin ja hymyilin.
Sasuke ja Naruto katsoivat minua outona.
-Mitä?Kysyin.

Kolmen pitkän tunnin päästä Kakashi tuli.
-Olet myähässä!Naruto huusi.
-Ahaha....!En löytänyt koulua.
-.........
Mulkasin Sasukea.Hän katsoi minua outona.Huusin hänelle jotain,jota itse en muista.Oli hiljaisuus.Naruto alkoi nauraa.
-Mitä me tänään teemme,Kakashi?Kysyin nolona.
-Teillä on tänään vapapäivä.
-Onko?!
-On.
-Jee!Minä ja Naruto huusimme yhteen ääneen.
Kun menin "kotia"päin minua vastaan tuli Sihkamarua!
-Hei!Sanoin.
Mutta hän vain mulkkasi.
"Mikä paskapää!"Mietin itsekseni.
Avasin huoneeni oven ja oli taas samassa huonessa.Lysähdyin petiin.
Samassa muistin,että minä menen tänään Naruton kanssa ulos.
Nousin ja käveli kaapin luo katsomaan,mitä vaateita Sakura käytää.No,siellä ei ollut mitään hyviä vaateita.

Kello oli noin kuusi,kun Naruto tuli hakemaan minua.Menimme yllätys,yllätys Rameniin!
Se oli todella hyvää.Naruto kysyi minulta kysymyksiä.
Ilta meni leppoisasti.Nauroimme ja juoksimme.Sitten tapahtui aivan kauheata!Minä ja Naruto suudelimme...Yök! Se kyllä oli kamalaa.Mutta kivaa.
Näin "koti" matkallani Sasuken.Hän varmaan piti minua outona,koska mulkasin häntä pahasti.Eihän oikea Sakura teen niin?Mutta minä olen minä!
Hän pysäytti minut.
-No mitä asiaa sinulla on?! huusin.
-Mitä sinua oikein vaivaa?Sasuke kysyi äimänä.
-Minuako?Ei mitään....vastasin ja juoksin pois.
-Hei!Odota minua!Hei!
Pysähdyin ja sanoin:Miksi?
Ei aikaakaan kun Sasuke antoi minulle suudelman!
Molemmilta pojilta?!

Heräsin omassa sohvalta.Katsoin itseäni ja näin,että olin oma itseni.Kunnon vanha minä!





Joo....hmmm...ööö...tota noin.Ei oo mikää hyvä..... :( Eikä ole pitkä. :(
Kuva
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Runte »

Tää idis oli ihan hyvä ;D Huomasin, että tuo voisi olla päiväkirjateksti.
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Avatar
Machi
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 631
Liittynyt: Ti Kesä 14, 2005 12:39

Viesti Kirjoittaja Machi »

joo...niin joo :D
Kuva
Avatar
Moonlight Slave
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 312
Liittynyt: Ti Kesä 14, 2005 14:32
Paikkakunta: Sateenkaaren tuolla puolen...

Viesti Kirjoittaja Moonlight Slave »

Superhyvä juoni, mutta voisit vähän enemmän kertoa, ei pelkkää 'tehtiin sitä ja tehtiin tätä' vaan että miksi teitte, missä teitte ja oliko sulla nastaa. Musta tuntuu, että ton äskeisen lauseen loppu kuulostaa vähän pervolta... No kuitenki. Siis pilkun/pisteen jälkeen pitäisi tulla väli. Tota... Meneekö Kabuton tyttöfrendi seuraavanaki päivänä sinne Narutolandiaan? Siis että jatkoa? Ja vaikka sitten niin että se on jonku toisen ku Sakuran hahmossa. *niin jumalaisen suloinen ilme, että sitä ei kenenkään ainakaan luulisi vastustavan*
Kuva
Mitä vittua MINÄ sille voin?!
Avatar
Yasas
Chuunin
Chuunin
Viestit: 235
Liittynyt: Ma Kesä 06, 2005 14:51

Viesti Kirjoittaja Yasas »

Hauska tarina :D
Kuva
kiitoksia Runte =)
Vastaa Viestiin