Naruto sarja 3

Täällä voit esim kysyä oikeinkirjoituksesta, mainostaa tarinaasi tai jopa julkaista tarinasi ;)
Vastaa Viestiin
Avatar
Machi
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 631
Liittynyt: Ti Kesä 14, 2005 12:39

Viesti Kirjoittaja Machi »

"Siis etkö muka mitään muuta osaa?Olet heikko.Teen sinusta lopun,"Akane sanoi ja hän ratsasti sudella.

Kaksi Naruto hahmoa löivät Kisamen päähän.
"Auts!!kisame valitti,mutta sai osuttua Naruton klaanin.

Itachi löi ja löi Sasuke,kun muiosti miten hän tappoi vanhemmansa.Sitten hän löi vieläkin enemmän.
Kuva
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Runte »

Sitä jupakkaa kesti ainakin kymmenen minuuttia, kunnes Sakura kaatui.
Hän hengittii tiuhaan tahtiin, kun Akane lähestyi häntä Kunai kädessä.
"Vihdoin se on loppu ja pääsen tappamaan Naruton" Hän naureskeli itsekseen.
Akane oli juuri lyömässä kunain Sakuraan, kun Naruto hyppäsi eteen ja sai sen selkäänsä. (Kloonit tappelivat Kisamea vastaan)
"Taasko.. Taasko sinä hyppäät eteen.. Kun olen lyömässä.." Akane sanoi ja katsoi Narutoa ihmeissään.
"Voin vaikka kuolla Sakura-chanin puolesta" Naruto sanoi hamoaat irvessä ja katsoi hyvin vihaisena Akanea, joka pelästyi tämän tuimaa katsetta
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Avatar
Machi
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 631
Liittynyt: Ti Kesä 14, 2005 12:39

Viesti Kirjoittaja Machi »

"Tämä ei kuulu sinulle!Uzumaki Naruto!"Akane huusi.
Naruto ja Sakura katsoivat ihmeissään Akanea.Hän hyppäsi pois suden selästä ja alkoi mumista.

Itachi lensi kaarella,mutta sai tehtyään voltin.Samassa kaikki katosivat taas.Mutta palasivat takaisin paljon vahvoina.Akane oli ihminen,mutta muistutti sutta.Itachi oli tavallinen,mutta käsistä tuli tuli ja vesi.Kisame oli paljon kamalampi näköinen.(Sitä ei kannata edes muistuttaa....)

Sakura oli edelleen maasssa.Akane juoksi Sakuran päin,mutta huomasi Naruton ja väistäsi hänen kunainin.Naruto ihmetteli,mutta Akane heitti hänen kunainin takaisin.Kisame viilsi Naruton selästä pienen viivan.
*Kiitos,Kisame"Akane sanoi mielessään.

Itachi ei ollut vielä hyökännyt sasukea päin,vaan nauroi.

Akane juoksi täysillä Sakuraa päin.Naruto yritti pysäyttää,mutta kukaan ei pysty pysäytymään häntä.Sakura kiljui.Sasuke näki tämän ja juoksi Akanen luo,mutta sai turppaan ja lensi Itachin luo.Naruto yritti ja yritti,mutta sai vieläkin turpaa.Vielä vähän ja niin hän olisi tappanut Sakuran.Naruto muuttui ketuksi ja hyökkäsi Akanen päin.Tyttö väistyi.Molemmat katsoivat toisiin silmiin.Molemissa sisällä paloi viha.

Kakashi,Iruka ja Tsunade tulivat paikalle.Tsunade näki kuinka Naruuto oli kettu.Iruka muisti tuon ketun,joka tappoi hänen vanhempansa.Kakashi ei edes tiennyt mitään asiasta,mutta näki Itachin ja Sasuken.Heillä molemilla oli Sharingan.
"Susi on paljon vihaisempi kuin kettu ja paljon vahvempi,"Tsunade sanoi.
Kuva
Avatar
Machi
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 631
Liittynyt: Ti Kesä 14, 2005 12:39

Viesti Kirjoittaja Machi »

"Miksi Itachi?Olisin voinut tappaa Naruton.Olen vahvempi...."
"Ei...ei tänään."
Itachi katsoi Akanea joka katsoi alas.
"Älä sure...Vielä sinä tapat sen."
samassa Itachi kosketti Akanen poskeen ja Akane nosti päätään.Itachi katsoi häntä ja alkoi suudella.
Kuva
Avatar
Machi
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 631
Liittynyt: Ti Kesä 14, 2005 12:39

Viesti Kirjoittaja Machi »

Kiosame raivostui.Itachi piti vieläkin kiinni Akanesta.Tytön sisäällä kiehui voima.

Naruton vatsa murisi.
"Hei mennään Rameniin."
Sakura ja Sasuke kävelivät Naruton perässä Rameniin.
Kuva
Avatar
Machi
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 631
Liittynyt: Ti Kesä 14, 2005 12:39

Viesti Kirjoittaja Machi »

Hän näki pöydässä olevat kunainit.Hön otti ne ja pani taskuun.
'Nyt minulla on enemmän kunainiita,'Sakura mietti.

Kaukan kylästä.Akane,Itachi ja Kisame pystyttivät teltan metsään.Akane meni saalistamaan iltapalaa.
Kisame kysyi Itachilta kun Akane lähti.
"Aiotko tappaa Akanen?"
Siihen Itachi ei vastanut,mutta sanoi.
"Häntä ei pysty tappamaan.Hän on aivan liian vahva nyt."
Kuva
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Runte »

Itachi ja Kisame juttelivat vielä hetken, kun Akane tuli.
"Sain pari villisikaa" Hän sanoi Itachille
Itachi ja Kisame katsoivat toisiaan, mutta rupesivat sitten syömään.
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Avatar
Machi
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 631
Liittynyt: Ti Kesä 14, 2005 12:39

Viesti Kirjoittaja Machi »

"Te puhuitte minusta...."Akane sanoi ja pilkoi lihaa.
Itachi vain söi.Kisame katsoi Itachia ja alkoi itse myös syödä.
"Aiotte tappaa minut.En ole enään turvassa täälä.Voisin mennä takaisin kylään ja aloittaa uuden elämän.Ilman teitä...."
Itachi katsoi Akanea,joka melkein itki.Ja sitten hän sanoi.
"Minulta ja Kisamelta et pääse ilman taistelua.Vaikka oletkin parempi kuin minä."
Akane kastoi hämmästyneenä.
"Äh..jään tänne,Akane mutisi."Mutta voimehan ottaa pienen taistelun.Sopiiko?"
Itachi hymyili ja niin teki myös Kisame.

Sakura pamautti Naruton takaraivoon.
"Mistä hyvästä tuo on?!"Naruto parahti.
"Sinä taas oksenit!"
Kuva
Avatar
Machi
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 631
Liittynyt: Ti Kesä 14, 2005 12:39

Viesti Kirjoittaja Machi »

Mulle tulee aina pitkä kun kukaan ei ole täälä!!!!! :twisted:

Akane,Itachi ja Kisame söivät ja alkoivat mennä nukkumaan.Akane omaan ja Kisame ja Itachi toiseen :P
Akane ei saanut nukkua vaan lähti ulos.Käveli hieman ja näki kukkulan.Kiipesi sinne ja katsoi horisonttia.Kylmä tuuli puhalsi hänen yöpaitaansa sisälle.(Yöpaita on peppuun asti.Ei ole hirmun pitkä...)
Tyttö sitoi hiuksensa kiinni,mutta hiukset olivat aivan liian pitkät.Hän istui pehmeään sammalelleen peitossa olevaan kiveen.Ja katsoi tähtiä.Hän näki hänen äidinsä ja isänsä olevan siellä.Akane ei kuulut kuinka Itachi oli hänen takanaan.Poika katsoi häntä punaisten silmien kanssa.Itachi hiipisi hyvin lujaa,mutta hänen askeliaan ei kuulunut.Äkkiä metsästä hyppäsi Kisame.
"Mitä?!"Akane ja Itachi huusivat samaan aikaan.
Akane näki Itachin,joka katsoi häntä.Sitten Akane hermostui.
"Pitääkö minua aina seurata.....!?"Hän sanoi ja juoksi takaisin teltaan."Enkö koskaan voi olla yksin?"Tyttö sanoi ja jatkoi juoksemistaan.
Itachi tuimasi Kisamea.Kisame vain hymyili.
"Äh....Haisunäätä puri jalkaan,"Kisame sanoi.
Aamu sarasti.Akane oli jo herännyt ja keitti para aikaa teetä.Itachi oli hänen vierellään.Kisame meni pesemään itseensä.Kukaan ei puhunut kun he söivät aamupalaa.
Kun iltapäivä tuli jokainen harjoiteli.

"Huomenta Sakura-chan!"Naruto huusi tullesaan silalle päin.Kakashi oli jo tullut.
Naruton suu loksahti auki.
"Ha,minä olin ennen sinua!"Kakasi iloitsi.
Sakura sai juuri ja juuri Narutosta kiinni ennen kuin hän hyökkäisi Kakashin päin.Päivä meni hyvin.
Samassa paikassa Naruto,sakura ja Sasuke kokontuvat.Kukaan ei muistanut enään Akanea.Paitsi tietenkin Sasuke.Joka oli hiljaa melkein siitä asti kun hän tapasi Akanen.Tätä kukaan ei uskonut.Musta hiuksinen tyttö käveli Rameniin päin.Kaikkien suu loksahti auki.Tyttö katsoi heitä ja istui vapaan tuoliin.Söi ja lähti.Sasuke ei edes viitsinyt mennä tytön perään.Sakura oli iloinen.Naruto vain söi ja mulkoili Sasukea.Akane katsoi äkkiä taakseen,mutta jatkoi kävelyään.Sasuken jalat vetivät Akanen perään,mutta hänen mieli ei vetänyt.Hän kuuli äänen hänen päässään.Äänen,joka halusi hänen tulevan metsään.
"Tulkaa!Mennään...Itachi odottaa meitä."
Kaikki kolmet kävelivät metsään.He näkivät Itachin ja Kisamen hahmon.Mutta tytön hahmoa ei näkynyt.Sasuke käveli ensin ja sitten vasta Naruto ja Sakura.Sakura tunsi kuinka joku kävelisi hänen takanaan.Hän otti salamana kunaini esiin ja heitti sinne mistä tunsi jonkun kävelevän.Katsoi että kukaan ei olllut,mutta kun hän katsoi eteen näki suden naamaan hänen edessään.Sasuken kunai viilsi suden kurkun auki.Mutta suden kurkusta tuli toinen suden naama.
"Sitä ei kannata tappaa."Ääni kuului suden selästä.
Susi laukkasi kohti Itachia.Pystähtyi ja hävisi.Tyttö vain jäi maahan.Kääntyi kolmen lasten päin ja otti kunain esiin.Itachi astui hänen vierelleen.Sasuken käsi värisi.
Kuva
Avatar
Machi
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 631
Liittynyt: Ti Kesä 14, 2005 12:39

Viesti Kirjoittaja Machi »

Akane on sitten melkein Hakun näköinen,mutta ei ole poika. :)



*Oletko valmis?*
*Kyllä,olen herrani,*Akane vastasi.
"Ai,lähdemme tällä kertaa lipettiin?"Akane kysyi."En luulisi niin."
Sasuke ja Akane katsoivat toisiaan.Molempien silmissä oli Sharingan.Tyttö hymyili ja hyökkäsi.Sasuken suusta tuli liekkejä.Akane väistyi juuri ja juuri.Hän hyppäsi sivuun ja sai pahoja ruhjeita,mutta ei välittänyt niistä.
*Ota Sakura.Minä otan Sasuekn.Kisame hämää Narutoa,*Itachi sanoi ja juoksi Sasukea päin.
Mutta tyttö ei sallinut sitä vaan juoksi Itachin eteen.Pojan kädessä oleva miekka lävisti tytön mahan.Pitkä hiljaisuuus........
"M-minä ....otan Sasuken!"Akane katsoi tuimasti Itachia,joka otti miekan tytön mahasta pois.Akanen kädestä tuli vaaleaa chakraa,joka olisi pitänyt osua Itachin naamaan,mutta poika katosi.Ja tuli Sasuken eteen.
*MINÄ AKANE TAPAN SASUKEN!ET SINÄ!!!!!*
Kuva
Vastaa Viestiin