Pelastakaa Jirocho ja Idate 1/?

Täällä voit esim kysyä oikeinkirjoituksesta, mainostaa tarinaasi tai jopa julkaista tarinasi ;)
Vastaa Viestiin
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Pelastakaa Jirocho ja Idate 1/?

Viesti Kirjoittaja Runte »

Heh ^^ Sain nyt jatko-osan valmiiks. Siitä tuli vielä pidempi, kun edellisestä xD Tämä tosiaan päättyy kesken ja aion kirjoittaa tän lopun (ehkä) huomenna. Tarina tapahtuu sen jälkeen, kun Sasuke on mennyt Orochimarulle ja enne aikahyppyä. Tässä tarina tulee:

Siitä oli kulunut tasan neljä viikkoa, kun he olivat pelastaneen Aichaku kylän. He, Naruto, Sakura ja Kakashi saivat nyt uuden tehtävän.
- MITÄÄ?!?!? Naruto huusi Tsunadelle, Mitä tarkoitat?!? Miten niin vaarassa?!?
- Rauhoitu Naruto! Tsunade sanoi
- Niin juuri. Sakura tuli väliin, Ei ole mitään aihetta panikoida
Naruto istahti sohvalle ja mökötti.
- Kertoisitko uudestaan tehtävämme Viides? (Viides Hokage) Kakashi kysyi
- Narutonko takia? Tsunade kysyi ja näytti turhautuneelta. – Hyvä on: Kerätkää mahdollisimman monta Geniniä ja matkustakaa Amegakure kylään (Hidden village of rain) Siellä teidän pitäisi etsiä ja pelastaa hyvä ystäväni. Naruto, (hän osoitti Narutoa) sinähän tunnet Jirocho pomon?
Naruto nosti katseensa.
- Jirocho pomo? Mitä hänelle on tapahtunut?
- Hänet on kidnapannut henkilö nimeltä Idate. Morino Idate. Tsunade vastasi
Naruto putosi sohvalta.
- Ei. En voi uskoa sitä. Idate ei ole sellainen mies.
- Odota, kerron loppuun. Jirocho pomo on kidnapattu, koska hän sai tietää, kuka myrkytti Idaten
- Myrkytti? Naruto ihmetteli, Miksi myrkytetty ihminen kidnappaisi jonkun? Myrkkyjenhän pitäisi tappaa..?
- Naruto! Ole nyt hiljaa ja kuuntele loppuun, Tsunade sanoi. Naruto huomasi hänen äänessään jo hieman suuttumusta, joten hän päätti pitää suunsa kiinni
- Kuten jo sanoin, hänet kidnapattiin, koska sai tietää Idaten myrkyttäjän nimen. Tämä kyseinen myrkky tuo ihmisen sisäisen demonin esille ja sulkee nykyisen persoonallisuuden syvälle ruumiiseen. Lääkkeeseen on vain yksi vastamyrkky.
- Mistä sitä vastamyrkkyä saa? Sakura kysyi
- Siinäpä se. Minä en tiedä, Tsunade vastasi, Vain Jirocho pomo ja Idaten myrkyttäjä tietävät.
- Miten sitten voit tietää tämän kaiken? Naruto kysyi Tsunadelta
Tsunade naurahti.
- Mietinkin, milloin kysytte tuota. Jirocho oli kirjoittanut siitä päiväkirjaan. ikävä kyllä, päiväkirja oli jäänyt kesken. Yksi Jirochon alaisista oli löytänyt sen ja tuonut minulle.
- Otamme tehtävän vastaan, Kakashi sanoi
- Ai niin, vielä yksi asia. Tsunade ilmoitti, Varokaa Idatea. Myrkky moninkertaistaa hänen Chakransa ja tekee siitä voimakkaampaa. Lisäksi hän osaa Demonin jutsuja. Jos tapatte Idaten, Demoni siirtyy tappajan ruumiiseen, mutta jos tapatte Demonin vasta-aineella, Idaten ruumis vapautuu.
Naruto, Sakura ja Kakashi heilauttivat kättä Tsunadelle lähtemisen merkiksi ja poistuivat.
- Kakashi-sensei? Ketä me aiomme pyytää mukaan? Sakura kysyi Kakashilta
- Hajaannutan ja etsitään. Kakashi vastasi
Kolmikko hajaantui etsimään Genineitä.

- Naruto! Hei!
Naruto kääntyi katsomaan, kuka huusi. Hän näki siellä Shikamarun ja Choujin.
- Hei Shikamaru! Kuule. Minulla olisi pyyntö. Tarvitsen apua..
Naruto selitti Shikamarulle ja Choujille kaiken, mitä Tsunade oli hänelle kertonut. Ainakin melkein kaiken. Kaiken mitä hän muisti.
- Olen pahoillani Naruto. Minulla, Inolla ja Choujilla on oma tehtävä, Shikamaru sanoi, kun Naruto oli lopettanut.
- Ai.. Naruto sanoi allapäin, Ei se mitään. Etsin jonkun muun.
Hän lähti juoksemaan keskustaan päin ja tapasi siellä Nejin ja Tentenin.
- Naruto. Neji sanoi hämillään, Mitä sinä täällä juoksentelet?
- Olenpas iloinen, että törmäsin teihin. Neji, Tarvitsen apua.
Naruto selitti Nejille ja Tentenille saman, minkä Shikamarulle ja Choujille, mutta sitäkin lyhyempänä.
- Kuulostaa hauskalta, Neji sanoi, saan tehdä yhteistyötä sinun kanssasi
Mutta loppua Naruto ei kuullut, koska Tentenkin sanoi:
- Minä tulen myös. Tarvitsette mahdollisimman paljon apua vai?
- Hyvä! Naruto vastasi ja hymyili
Kolmisin Naruto, Neji ja Tenten juoksivat Nejin kotia päin sinne, missä Hyuugat asuvat.
- Veikkaan, että Hinata-sama haluaa myös osallistua, Neji sanoi Narutolle. Jos sinä vain pyydät häntä.
- Kaikki apu on todellakin tarpeen, Naruto vastasi
Kolmikko saapui sille pihalle, jossa Hinata asui. Naruto koputti oveen. Kesti hetken, sitten hän koputti toisen kerran. Ei vastausta vieläkään.
- Tenten, Neji sanoi
Tenten nyökkäsi ja kaivoi taskusta pienen metallisen tikun
- Väistä vähän, hän sanoi Narutolle
Tenten rupesi sörkkimään tikkua oven lukkoon.
*NAKS*
Lukko aukesi ja kolmikko astui sisälle.
- Hinataa!!! Naruto huusi, Oletko kotona!?!?
Vastausta ei kuulunut. Neji meni keittiöön päin etsimään, Tenten aloitti olohuoneesta ja Naruto meni yläkertaan. Sitten Naruto jähmettyi. Hän kuuli ääniä. Hän kuunteli tarkemmin ja erotti siitä sanoja. Ja sitten jopa rytmiä. Joku lauloi. Joku lauloi kauniilla äänellä. Naruto avasi oven, josta ääni tuli ja näki Hinatan. Hinatalla oli pyyhe ympärillä ja hiukset märkänä. Hän oli juuri tullut suihkusta. Naruto jähmettyi.
Hinata huomasi Naruton ja kiljaisi.
- M-m-mitä s-sinä teet t-täällä, Naruto-kun? Hinata möngerteli nolona ja piti tiukasti pyyhkeestä kiinni.
- Umm.. Umm.. Naruto mietti. Mitä hän täällä tekikään.? – Ainiinjoo. Tulimme hakemaan sinua tehtävään.
Naruto lähti pois kylpyhuoneesta ja sanoi lähtiessään:
- Odotan sinua alakerrassa, tule sinne, jahka olet pukeutunut
Naruto käveli alakertaan ja sanoi Nejille ja Tentenille pää punaisena
- T-t-taisin löytää hänet..
Neji ja Tenten katsoivat Narutoa kysyvästi, mutta Naruto vain istahti sohvalle. Hetken päästä Hinata tuli alas.
- Oliko teillä jotain asiaa minulle? Hän kysyi posket punaisena ja mattoon tuijottaen.
Neji selosti täsmälleen saman jutun, minkä Naruto oli hänelle selittänyt, vaikka tarina olikin hieman erilainen, kun alkuperäinen Tsunaden kertoma.
- O-olen pahoillani Naruto-kun, hän sanoi hiljaisella äänellä, Mutta en voi ottaa vastaan tehtävää, koska minun ei ole lupa taistella. Pääsin juuri sairaalasta, enkä ole vielä ihan terve
Naruto, Neji ja Tenten lähtivät Hinatan kotoa hieman pettyneinä. Naruto katsoi Aurinkoa
- Hitto!! Onko se jo noin ylhäällä?!?!? Nyt tuli kiire! Hän huusi ja lähti juoksemaan.
Tenten ja Neji katsoivat toisiaan ja lähtivät perään.

Kolmikko juoksi heidän vanhalle koululleen, jossa he näkivät Kakashin, Leen, Kiban ja Akamarun.
- Neljä? Kakashi sanoi, Meidän täytyy tyytyä siihen. Mennään.
Ja niin nämä seitsemän henkilöä, Kakashi, Naruto, Sakura, Neji, Lee, Tenten ja Kiba Akamarun kanssa lähtivät liikkeelle kohti Amegakure kylää.
- Miten sait heidät lähtemään? Naruto kuiskasi Sakuralle, kun he hyppivät puissa
- Helposti, Sakura kuiskasi takaisin ja hymyili, Lee-san lähti saman tien, kun kysyin. En edes ehtinyt selittää, minne olimme menossa
Sakura hymyili edelleen.
- Kiba ja Akamaru taas lähtivät heti, kun saivat kuulla tehtävämme ja sen, että sinä olet mukana
Naruto ei tajunnut puoliakaan, mitä Sakura oli hänelle sanonut, mutta jatkoi silti matka.
- Kerroin noille kahdelle tarinan ja he suostuivat. Haimme myös Hinataa, mutta hän ei tullut, kosk..
Naruto meinasi kertoa Sakuralle heidän ja Hinatan tapaamisesta, mutta päätti olla kertomatta.
Ei mennyt kauaakaan, ennen kuin he jo olivatkin perillä. Mutta..

- Oletko ihan varma Kakashi-sensei..? Naruto ihmetteli, Tämäkö muka ninjakylä?
He olivat saapuneet.. Miten sen nyt sanoisi.. ”Liian rauhalliseen” paikkaan. Siellä oli viljavia peltoja silmän kantamattomiin. Pelloilla oli lampaita ja lehmiä syömässä ruohoa.
- Yhdyn siihen mitä Naruto-kun sanoi, puhui vuorostaan Lee, Täällä on ihan erilaista, kun Konohassa, enkä näe täälä yhden yht.. Mikä hätänä?
Lee oli katsonut Kakashia ja näki tämän otsan rypyssä. Kakashi käveli hieman eteenpäin. Sitten hän pysähtyi ja laittoi kädet ’tiikeri’-sealiin.
- POIS! (Kai - Dispel) Hän huusi.
Naruton suu loksahti auki. Siinä, missä oli äsken ollut peltoja ja lampaita oli nyt rähjäisiä taloja ja likaisia katuja.
- No nyt näyttää paremmalta, Naurahti Kiba
- En sanoisi niinkään, Sanoi Kakashi salaperäisesti, Meitä odotettiin
Kakashi siirsi otsasuojan pois vasemman silmänsä päältä ja paljasti Sharinganin. Hän kääntyi ja katsoi metsään.
- Näyttäytykää! Tiedän, että olette siellä!
Sitten hän katosi.
- Mihin hän meni!?!?! Huusivat Naruto, Sakura, Kiba, Lee ja Tenten yhteen aikaan. Neji seisoi hiljaa puun vieressä ja avasi silmänsä.
- Byakugan! Hän sanoi.
Neji katseli hetken ympärilleen ja sanoi:
- Harmi.
Kukaan ei ehtinyt kysyä mitään, ennen kuin Kakashi jo palasikin.
- No? Naruto ja Sakura utelivat, Mitä sinä siellä teit?
- He ovat hyviä.. Kakashi vain sanoi itsekseen. En ehtinyt paikalle. Neji-kun.(hän kääntyi Nejiä päin) Näitkö heidät?
- Vain takaapäin, Neji sanoi ja pyöritteli päätään.
Kaikki seitsemän lähtivät liikkeelle Kakashin johdolla.
- Meidän täytyy löytää paikka, jossa levätä, sanoi Tenten muille
- Olet oikeassa, Sakura vastasi
- Kiba! Naruto sanoi Kiballe
Kiba hymyili ja rupesi nuuskimaan ilmaa.
- Tännepäin, Hän sanoi ja lähti kävelemään heidan viereistä kujaa pitkin.
Sitten hän pysähtyi.
- Siellä, missä haisee ruoka ja olut, on myös motelli, hän sanoi ja naurahti
Kakashi astui sisälle ja käveli tiskille.
- Ottaisimme kaksi isointa huonettanne.
Tiskin takana oleva nainen ojensi Kakashille kaksi avainta.
- Menemme ylös ja päätämme, kuka nukkuu missäkin, hän sanoi lapsille
Ylhäällä Naruto ja Lee huusivat yhteen ääneen:
- Minä nukun Sakura-chanin (Leella Sanin) kanssa!!
Sakura pelästyi.
- Minä, Sakura, Neji ja Kakashi nukumme isommassa, sanoi Tenten yhtäkkiä, Ottakaa te pojat pienempi.
Kiba, Naruto ja Lee menivät surullisina viereiseen huoneeseen.
- Minä en jaksa nyt miettiä, kun en päässyt Sakura-sanin viereen, Lee valitti, joten menen nukkumaan. Valvokaa vain te kaksi.
Hän vilkaisi Kibaa ja Narutoa. Molemmat olivat jo sängyissä ja kuorsasivat sikeästi. Leen silmäkulmaa nyki, kunnes hänkin riisui jumppapukunsa, meni peiton alle ja matkusti höyhensaarille.

Aamu sarasti Amegakuren kylässä. Naruto ystävineen alkoivat yksi kerrallaan herätä.
- Mitä tämä meteli on? Naruto sanoi ääneen.
Ovi paiskautui auki ja sieltä tuli Neji.
- Äkkiä ylös! Vihollinen!
Naruto, Lee ja Kiba säpsähtivät. He vetivät äkkiä vaatteet päälle ja juoksivat Nejin perässä portaille.
- He ovat siis täällä? Kysyi miesääni alakerrassa, Kiitos paljon
- EI!! ÄLÄ!! Kiljui naisääni, EEEIIII!! Ungh.
Naruto lähti juoksemaan alakertaan, mutta Neji pysäytti hänet.
- Mitä nyt..?!?! Naruto huusi
Nejillä oli Byakugan käytössä.
- Sinut tapetaan. Siellä on kaksi miestä. Aikuista. Otsasuojassa on neljä pystysuoraa viivaa.
- He ovat siis paikallisia ninjoja, Sanoi Lee
- Ajatelkaa asian valoisaa puolta, Sanoi ääni heidän takanaan
Kakashi oli juuri kävellyt siihen, missä he olivat.
- Meidän ei ainakaan tarvitse maksaa laskua, hän sanoi ja hymyili.
Naruto tajusi. Hän heitti Kunain Kakashia päin. Tämä väisti sen.
- Naruto?!?! Mit..?
Kakashi ei saanut lausettaan loppuun, kun jo kaatui naama edellä portaille. Hänen takanaan seisoi Naruto, joka poksahti ja hänen paikallaan oli vain savua.
- Kage Bunshin! Lee huudahti ja hymyili.
- Mutta Naruto.. Miksi? Kysyi Kiba, Miksi hänet tapoit?
Naruto naurahti.
- Eikö kukaan muu huomannut? Katsokaa hänen naamaansa.
Neji käänsi Kakashin. Kaikki tuojottivat maassa makaavaa ruumista, eivätkä huomanneet mitään.
- En minä tajua, Kiba sanoi
- Katsokaa hänen silmiään. Naruto osoitti Kakashin vasempaan silmään.
- Näköjään, Neji tajusi, Järkevää Naruto
- Minä en huomaa vieläkään mitään eroa, Lee sanoi
- Kakashin vasemmassa silmässä on Sharingan. Mutta tämän Kakashin OIKEA silmä on peitossa. Ei vasen. Ja sitä paitsi. Kun minä äsken heitin kunain, oikea Kakashi-opettaja olisi torjunut sen, ei väistänyt.
- Hyvin tehty Naruto, Sanoi ääni portaiden yläpäästä
Naruto, Lee ja Kiba kääntyivät katsomaan, Nejin ilme oli edelleen portaiden alapäässä.
Portaiden yläpäässä seisoi Kakashi, Sakura ja Tenten.
- Kakashi-opettaja!! Sakura-chan!!
- He tulevat! Neji sanoi yhtäkkiä
Kaikki seitsemän henkilöä hajaantuivat. Naruto ja Neji jäivät portaille, Kakashi roikkui katossa heidän yläpuolella, Sakura ja Tenten olivat vaanimassa kulman takana ja Kiba ja Lee Portaiden yläpäässä.
- Nyt ei herätetä niitä, niin ne on helpompi tappaa, Miesääni sanoi
- Toivottavasti he eivät heränneet sen lehmän kirkunaan, Sanoi eri miesääni
Miehet tulivat näkyviin ja pysähtyivät nähdessään Nejin ja Naruton.
- Kappas, Kappas. Siinä paha, missä mainitaan, Sanoi oikeanpuoleinen hieman lyhyempi mies
- Suunnitelma epäonnistui, puhui toinen mies ja nauroi
Miehillä oli molemmilla pitkät mustat viitat ja otsasuojat peittivät päälaen. Lyhyemmällä miehellä oli mustat ohuet aurinkolasit. Pidemmän henkilön silmät olivat suuret ja pelottavat. Ne näyttivät, että olisivat olleet pelkät pupillit, koska Iiris oli mustan värinen.
- Seitsemän? Sanoi pienempi heistä ja katsoi ympärilleen.
’Näkeekö hän seinien läpi!?!?’ Naruto kysyi itseltään
- Olemme alakynnessä, Pidempi sanoi lyhyemmälle, joten tapetaanko nämä kaksi aluksi?
- Te ette tapa enää ketään!! Naruto huusi ja ryntäsi virnuilevia miehiä kohti
Neji lähti Naruton perässä miehiä kohti ja Kiba, joka oli tehnyt Akamarusta kloonin, hyökkäsivät myös.
- Gejimayu! (Fuzzy brows) Naruto huusi Tarvis hieman apua!
Samalla Lee ilmestyi miehien taakse ja potkaisi molempia selkään. Miehet horjuivat eteenpäin. Lyhyempi sai iskun Naruton lyönnistä ja lensi seinää päin.
- Jyuuken hou: Hakke Rokujuu yonshou! Neji huusi ja rupesi ”tökkimään” pidempää miestä:
Hakke: nishou,(2) yonshou,(4) hashou,(8) juurokushou,(16) sanjuunishou,(32) rokujuuyonshou!!!(64)
Mies sai iskun jokaisesta ja jäi makaamaan maahan. Tenten ilmestyi nurkan takaa ja heitti kaksi kunaita miesten selkään.
- Se on ohi, Kakashi sanoi katosta
- Keitä he olivat? Naruto sanoi
- Paikallisia Ninjoja, Kakashi sanoi, Katsokaa otsasuojia.
Ihan niin, kuin Neji oli sanonutkin. Neljä pystysuoraa viivaa on Amegakure otsasuojan tunnus.
- Niitä voi tulla lisää!! Sakura huusi, Meidän kannattaisi lähteä!
Ja niin nämä seitsemän ninjaa lähtivät. He kävelivät Amegakure kylän keskustaan, kunnes Kakashi pysäytti heidät.
- Olisikohan aika aloittaa etsiminen?
- Mutta miten me aiomme löytää hänet? Naruto kysyi
- Minä ja Akamaru ainakin löydämme, Kiba sanoi rehvakkaasti
- Tiedän sen, Kakashi vastasi, Minulla onkin oma ässä hihassani.
Hän viilsi liivinsa vetoketjusta peukaloonsa haavan. Sitten avasi yhden Chuunin liivin taskun ja otti sieltä pienen käärön. Hän avasi käärön ja teki sen läpi pitkän viivan verellään. Naruto ja muut näkivät käärössä kirjoitusta, mutta eivät saaneet siitä selvää. Sitten Kakashi rupesi pyörittämään aukinaista kääröä pään yläpuolella, käden ympärillä ja sivulla. Kakashi heitti käärön ilmaan, joka sulkeutui ja tippui Kakashin peukaloiden ja etusormien väliin.
- Nimpou kuchiyose Doton tsuiga no jutsu! hän huusi ja iski käärön maahan. Käärössä olleet kirjaimet ja sanat tulivat ulos kääröstä ja liukuivat maahan, jonka jälkeen siitä kohdasta nousi Viisi koiraa.
- Siinä on yksi apulainen kaikille muille, paitsi Kiba-kunille ja Neji-kunille, Hän sanoi muille, Valitkaa koiranne.
- Minä otan Pakkunin, Naruto sanoi heti.
Lee valitsi ison, bulldogin näköisen koiran, jolla oli piikki kaulapanta. Tenten otti koiran, jolla oli aurinkolasit ja oli yltäpäältä siteissä. Sakura halusi pienen, Pakkunin kokoisen koiran, joka istui Leen valitseman koiran päällä. Kakashille jäi koira, jolla oli lurpat korvat ja sillä oli mustia viiltoja selässä.
- Hajaantukaa etsimään Jirocho-johtajaa. Älkää tehkö mitään yksin! odotatte apujoukkoja! Kakashi määräsi, Tuliko selväksi?!?
Kaikki muut hymähtivät myöntävästi, paitsi Naruto.
- Tuliko selväksi NARUTO!??!!?
Naruto sanoi jotain siihen suuntaan, kuin :”juujuu” Mutta Kakashi ei ollut varma.
- No niin.. Kiba sanoi. Minä lähden tähän suuntaan (hän osoitti selkänsä takana olevaa kujaa)
- Selvä. Kakashi vastasi. Muut, hajaantukaa myös. Ja Neji-kun. Katsothan, jos joku on pulassa ja menet heti auttamaan.
- Ymmärrän.

Naruto käveli kylässä mielestään tunnin. Hänellä olisi ollut todella tylsää, jos ei olisi ollut Pakkunia juttuseurana.
- Pakkun. Haistatko jo Jirocho-pomoa?
- Itse asiassa kyllä. Pakkun vastasi
- Mitä?!!? Missä? Missä?? Naruto innostui
- Tässä lähistöllä..Hän vastasi, Mutta haistan myös sata muutakin hajua. Jokaiseen hajuun on tarttunut hieman Sikarin savua.
- Heh! Tästä tulee kivaa.
- Hei. Pakkun pelästyi, Kakashi-san käski.. Ei ilman apujoukkoja
- Etkö luota minuun? Naruto naurahti koiralle
- En tippaakaan, Pakkun sanoi
- Mut.. Mut..? Pelastin sinut Aichaku kylässäkin.. Mitäs siihen sanot?
- Se nyt oli tuuria.. Koira vastasi. Muttä täältä se Haju tulee
Naruto pysähtyi ja katsoi Pakkunin osoittamaan suuntaan. He kävelivät kujan poikki ja löysivät rikkinäisen oven.
- Täälläkö? Naruto kysyi Pakkunilta.
Koira nyökkäsi. Naruto potkaisi oven irti ja he astuivat sisään.
- He tulevat! Pakkun huusi ja piiloutui
- Kyllä se minulle käy, Naruto naurahti, kun pimeydestä syöksyi häntä päin kymmeniä mustapukuisia miehiä
- Aloitetaan kevyesti. Kage Bunshin no jutsu! Naruto huusi, kun kymmenisen muuta Narutoa rupesivat hakkaamaan ninjoja.
Taistelua kesti ainakin kymmenen minuutta, kunnes naruto sanoi hymyillen:
- Aika kutsua hieman apujoukkoja
- Tulin jo, sanoi ääni Naruton takaa
Naruto pelästyi ja käännähti. Siinä seisoi Neji
- En minä kyllä sinua tarkoittanut, Naruto sanoi tylsällä äänellä
- Olen täällä kuitenkin ja autan sinut pulasta.
- Pärjään kyllä itsekkin. Kage Bunshin no jutsu!
Taas kymmenisen kloonia erkani Narutosta. Kaikki Narutot ja Neji lähtivät hakkaamaan tummapukuisia ninjoja.
- Naruto! Mene taaemmas! Huusi Neji. Naruto teki työtä käskettyä
”Hakkeshou!! KAITEN!!” Neji huusi ja rupesi pyörimään. Kohta siinä jo olikin sininen kilpi Nejin ympärillä ja Ninjat lentelivät päin seiniä, kattoja ja lattioita.
Enään oli kaksi ninjaa jäljellä.
- Ota sinä toinen, niin minä otan toisen, Naruto sanoi Nejille
Kaikki muut Naruton kloonit, paitsi yksi, katosivat. Se, joka jäi jäljelle, rupesi pyörittämään käsiään oikean Naruton käden ympärille. Kun taas Neji valmistautui hyökkäykseen
”Rasengan!! Naruto huusi ja ryntäsi miestä päin” ”Rokujuu yonshou! Huusi Neji ja ’tökki’ vihollista”
Naruton vastustaja lensi päin seinää Rasenganin voimasta, kun taas Nejin vastustaja jäi makaamaan maahan.
- Naruto vai? Sanoi kylmä ääni heidän takanaan, Pitkästä aikaa.
Naruto kääntyi katsomaan äänen osoittamaan suuntaan. Siinä seisoi IDATE! Naruto suuttui ja oli valmis väistämään hyökkäyksen.
- MitäMitä? Aiotko sinä tappaa minut? Aiotko hyökätä kimppuuni? Sinä olet muuttunut Naruto. Se olen minä, Idate.
Jokin asia juoksi Idaten takana. Siellä oli NARUTO ja NEJI! Idate kääntyi katsomaan ja näki Naruton selässä Jirochon.
- Kirottua!! Miten?
Hän katsoi eteensä ja näki siinä kaksi puupölkkyä.
- Hemmetti soikoon Naruto! Huiputit minua viimeisen kerran!! Idate sanoi ja katosi.

(Jatkoa löytyy täältä)

Tuli taas hieman pitkäksi xD Edelleen otetaan vastaan myös negatiivisiä kommentteja, mutta mielummin positiivisia ^^
Viimeksi muokannut Runte, La Elo 06, 2005 04:53. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Runte »

Kiitos ^^

Jep.. Huomenna tulee loppu tähän (ellei jatku vieläkin pidempään <_< :D) mutta näin illalla ei jaksa kunnolla kirjottaa.
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Avatar
Machi
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 631
Liittynyt: Ti Kesä 14, 2005 12:39

Viesti Kirjoittaja Machi »

Nuhkadin,mutta en sinun tarinastasi....Se oli ihan hauska! :D pidin siitä!
Kuva
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Runte »

<!--QuoteBegin-Kabuton tyttöfrendi:)+Jun 19 2005, 22:00--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Kabuton tyttöfrendi:) @ Jun 19 2005, 22:00)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Nuhkadin,mutta en sinun tarinastasi....Se oli ihan hauska! :D pidin siitä! [/quote]
Heh.. kiitti ms. sleepper ^_^

Huomenna tosiaan odotettavissa jatko-osa, jos kiinnostaa
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Avatar
Machi
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 631
Liittynyt: Ti Kesä 14, 2005 12:39

Viesti Kirjoittaja Machi »

Minua ainakin....En tiedä toisistaan <_<
Kuva
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Runte »

Tästä jatko-osasta ei tuukkaan yhtä pitkää tai hyvää, kun edellisistä.. Multa loppuu ideat x/

3 sivua vasta valmiina :D
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Runte »

Ei taidakkaan tulla tänään valmiiksi, niin kuin oli luvattu.. Sain paljon uusia hyviä ideoita, mutta koitetaan nyt :D
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Avatar
GolliM
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 505
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 07:59

Viesti Kirjoittaja GolliM »

TUlihan tämä ensimmäinen osa luettua :3 Repeilin täällä muutamille kohdille ja pystyin hyvin kuvittelemaan suihkukohdan mielessäni :D Nauraoin niin paljon.

EI lainausmerkkejä JA vuorosanaviivoja samaan tekstiin. :P Se näyttää oudolta.
runte kirjoitti: ”Rasengan!! Naruto huusi ja ryntäsi miestä päin” ”Rokujuu yonshou! Huusi Neji ja ’tökki’ vihollista”
Naruton vastustaja lensi päin seinää Rasenganin voimasta, kun taas Nejin vastustaja jäi makaamaan maahan.
- Naruto vai? Sanoi kylmä ääni heidän takanaan, Pitkästä aikaa.
Eihän se maailmaa kaada, mutta sai minut vähän sekaisin o_O Tarina oli hyvin mielenkiintoinen ja tehtäväkin ihan mukava :3 Kirjoitat omalla tavallasi, etkä yritä matkia muita kirjailijoita, selvää plussaa!
Jatko-osankin aion lukea, mutta se tuskin onnistuu tänään ja huomenna lähdetään maalle.. ^^; No eihän se tarina mihinkään katsoa (kai?)
KuvaKiitokset Runtelle, joka teki avatarin ^^
Avatar
Yasas
Chuunin
Chuunin
Viestit: 235
Liittynyt: Ma Kesä 06, 2005 14:51

Viesti Kirjoittaja Yasas »

loistava tarina, pidin tarinastasi ja toivon, että kirjoitat lisää jatkoa :D
Kuva
kiitoksia Runte =)
Avatar
Kyu
ANBU
ANBU
Viestit: 461
Liittynyt: To Huhti 14, 2005 16:51

Viesti Kirjoittaja Kyu »

Noin.. luin ekan osan.. Are you happy now???!!!


Mutta kyllä se oli hauska ja luettava:) Onneksi pistit lukeen ja taatusti luen seuraavat ilman mitään nakki soosi vääntöjä!
Kuva
Vastaa Viestiin