Aina isoveli.....

Täällä voit esim kysyä oikeinkirjoituksesta, mainostaa tarinaasi tai jopa julkaista tarinasi ;)
Vastaa Viestiin
Avatar
Machi
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 631
Liittynyt: Ti Kesä 14, 2005 12:39

Aina isoveli.....

Viesti Kirjoittaja Machi »

Kylmä tuuli puhalsi kylään.Aurinko laski kallioiden taa.Ihmiset juoksivat takaisin kotiinsa.Tumma hahmo käveli raskaasti kylään päin.Hän nojautui keppinsä varaan.Hahmo näki silmissään pojan,jota hän ei ollut tappanut.Kaikki muut hän tappoi.Vanhempansa ja klaaninsa.Kaikki,paitsi hänen velinsä.Veli,joka oli hänen sydämmesseen.Vaikka pikkuveli oli ärsyttävä,itsepäinen,kiusaankappale,hän ei tappanut häntä.Poika katsoi taivaasen ja mietti:"Minäkin joskus menen tuonne."
Hän oli haavoitunut pahasti.
Samassa hahmo kuuli ääniä.Ääniä,jotka olivat todella tuttuja.Poika katsoi taakseen.Hän näki pari hahmoa.Ne olivat lapsia.Hahmo käveli eteen päin kaikesta huolimatta.
Poika saapui sairaalaan.Avasi oven ja astui kylmään eteiseen.Joka ikinen potilas,että hoitajat katsoivat häntä.
"A-autakaa...minua,"poika sanoi ja pyörtyi.
Oli pimeää.Kukaan ei tullut,mutta samassa kuului askelia.Askelet lähestyivät poikaa.Ne tartuivat häneen.
"Hän on pyörtynyt,"eräs ääni sanoi.
"Ketä hän on?,"joku kysyi.
"Emme me tiedä.....Varmaan muukalainen."
Sitten pimentyi kokonaan.
Kesti pari päivää ennen kuin hän heräsi.Kun hän heräsi hän näki pari hahmoa.Toinen oli vanha ja toinen nuorukainen.¨
"Oletko hereillä?"Tsunade kysyi.
"O-olen minä...."
"Ketä sinä olet?"joku kysyi.
"Olen...Itachi Uchiha...."
Molemmat hahmot katsoivat häntä.Ovi lensi auki.Naruto,Sasuke ja Sakura astuivat sisään.Naruto ja Sakura eivät edes tunteneet häntä.Mutta Sasuke tunsi.Ja hyvinkin.Sasuke juoksi pojan luo ja melkein kuristi häntä,mutta toiset saivat hänen ihastaan kiinni.
"Sasuke!Mikä sinuun meni?!"Sakura valitti.
"Päästäkää minut!"
Mutta kaikki ottivat vieläkin kovasti kiinni kovasti Sasukesta.Itachi hymyili.Sasuke katsoi häntä murhaavasti.
Itachi nousi pystyyn.Hokage yritti auttaa häntä,mutta Itachi heitti hänet kammalallaan voimallaansa seinään vastaan.Kukaan ei puhunut mitään.Itachi käveli Sasuken luo.Puristi hänen kurkkuaan.Naruto ja Sakura katsoivat Itachia peloissaan.He eivät liikuneet.
Sasuke rimpuili.
"Tuo ei auta mitään,"Uchihan tappaja sanoi ja löi Sasukea seinää vastaan.
"Sasuke!!!!!"Sakura huusi kimeästi.
Sasuke nousi ylös.
"Häivy Sakura!"
"Mut-mutta...."
"Nyt!"
Sasuken silmät muutuivat Sharinganiksi.Naruto ja Sakura pakenivat paikalta.Hokage katsoi sivusta ja luuli ettei häntä ei enään tarvitse.Itachin silmät muutuivta myös Sharinganiksi.
"Et pysty minua tappaamaan,et koskaaan!!!!!"Itachi nauroi.


JOSKUS TULEN TEKEMÄÄN JATKOA.MUTTA EN VIELÄ... :!:
Viimeksi muokannut Machi, Ti Heinä 05, 2005 22:41. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Kuva
Avatar
Moonlight Slave
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 312
Liittynyt: Ti Kesä 14, 2005 14:32
Paikkakunta: Sateenkaaren tuolla puolen...

Viesti Kirjoittaja Moonlight Slave »

Tättärärää, ihan kiva pikku stoori. Mutta ne kirjotusvirheet... Aijaijai. Ja kuvaamaton, vähän töksähtelevä kirjotustyyli häiritsee. Mä sanon että sulle sopii paremmin toiminta ku angsti. Mut jatka kirjotusta ja hio vähän niin kyllä se oma tyyli sieltä löytyy :)
Kuva
Mitä vittua MINÄ sille voin?!
Vastaa Viestiin