Totuuksia

Täällä voit esim kysyä oikeinkirjoituksesta, mainostaa tarinaasi tai jopa julkaista tarinasi ;)
Avatar
Ave-chan
Onigiri desu~
Onigiri desu~
Viestit: 1566
Liittynyt: Su Touko 15, 2005 23:17
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja Ave-chan »

Kiitos, chauron-sama, kommenteistasi! Juuri tällaista toivoisinkin muiltakin lukijoilta :)

Plussista kumarran syvään. Mietin tuon OC-hahmon käyttämistä pitkään ja hartaasti, sillä aina on olemassa riski, ettei joku tykkää. Ei niin, että se olisi ainoa asia, mikä vaikuttaisi päätökseen ficin julkaisusta, mutta voin kuvitella, miten ärsyttävää kirjoittajan on lukea kommentteja, joissa "omaa hahmoa" lynkataan niin että veri lentää. On siis hienoa, että pidit tästä uudesta fillerihahmostani. :)

Jos johonkin asiaan pyrin kiinnittämään huomioni kieliopillisen virheettömyyden lisäksi, on se historiallinen tarkkuus. Hienoa, että joku toinenkin huomasi yritykseni. Kiitos, että kerroit, mikä se Itachin ihmejutsu oli. Olisin laittanut sen nimen, mutten tiennyt sitä, sen takia pyrinkin vain kuvailemaan sitä 'jotenkin'.

Ah, ne miinukset :D Tiedän, että ficci venyy ja venyy ja osuit oikeaan sanoessasi, että tekstiä haluttaisiin jatkaa, jatkaa ja vielä vaihteen vuoksi jatkaa. Kuulin siitä jo ala-asteella, ja saan kuulla siitä varmaan lukiossakin. Seuraava osa on viimeinen, piste. :D "Hienoinen viimeistelemättömyys tekstin tasolla" ja "oikeakielisyydessä hienoista parantamista"... Noh, kukaan ei ole täydellinen, mutta nytpähän tiedän, mistä aloittaa parantamisen. :)

Otsikko on aina vaikea päättää... "Naruton seikkailut ihmemaassa" kuulosti hyvältä sen hetken ajan kello kolme aamuyöllä, mutta päädyin sitten tähän "Totuuksia" -nimeen. Se, että Naruto näkee, millainen Kyuubi oli, tapaa Yondaimen ja Setsunan... Eräällä tavalla totuudet näistä kaikesta paljastuvat; siitä, että Yondaimekin oli vain ihminen sen ison viitan alla, että ihmisillä oli oikeus vihata Naruton sisälle sinetöityä demonia. Ehkä myös sekin totuus, että Narutosta välitetään, ja että hän on arvostettu ihminen kaiken sen muun "ölömölön" alla. Pidän yhden sanan otsikoista, jotka nimellään antavat viitteitä siihen, että ne ovat syvällisempiä kuin mitä "Naruton seikkailut ihmemaassa" ikinä olisi. :)

Kiitoksia siitä, että käytit aikaa ja energiaa tämän ficin lukemiseen, chauron. Olen äärettömän kiitollinen siitä, että osasit pukea ajatuksesi sanoiksi, jotka eivät varmasti loukkaisi ketään. Kukaan ei ole koskaan ennen kertonut noin tarkkaan, mikä oli hyvää ja mikä huonoa (äikänopea ei lasketa :D), eli olen sangen otettu. Kiitos vielä kerran! *kumartaa*

-----

Tarkoitatko, että lisäisin muut kuus osaa jo ensimmäiseen viestiin? Voisihan sitä yrittää... Ja jäisikö ne muut osat sitten vanhoille paikoilleen? O_o Noh, kokeillaan :D

EDIT: Tsk, eivät mene kaikki samaan... Dang. No, pistetäänpäs nyt seitsemäs osa ja katsotaan sitten mitä tehdään :)
Viimeksi muokannut Ave-chan, Ke Heinä 20, 2005 14:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Machi
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 631
Liittynyt: Ti Kesä 14, 2005 12:39

Viesti Kirjoittaja Machi »

Pidän sinun tarinoista! Jatka, jatka. Piste! :twisted:
Kuva
Avatar
Ave-chan
Onigiri desu~
Onigiri desu~
Viestit: 1566
Liittynyt: Su Touko 15, 2005 23:17
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja Ave-chan »

Osa 7, jonka kirjoittaja lupaa olevan viimeinen osa.

Seuraava aamu valkeni kirkkaana Konohan kylään. Kylän sairaalassa, eräässä toisen kerroksen huoneessa, ilmapiiri ei kuitenkaan ollut niin kirkas ja keveä, mitä kesäpäivän aurinko edellytti. Sakura ja Sasuke olivat palanneet odottamaan Naruton heräämistä, kumpikaan puhumatta toiselle juuri mitään. Sasuke oli omassa pikku maailmassa, suunnittelemassa ties mitä julmuuksia, kun taas Sakura kävi edellisen päivän tapahtumia läpi yhä uudelleen ja uudelleen. Näin ollen huoneen jännitystä olisi voinut leikata tylsällä veitsellä Kakashin astuessa huoneeseen.
"Huomenta. Onko kaikki hyvin?" mies tiedusteli hymyillessään ja pannessaan merkille nuorten ilmeet.
"Huomenta Kakashi-sensei! Naruto ei ole vielä herännyt;" Sakuran kasvoille kohosi tuttu, iloinen hymy. Kuin maski todellisten tunteiden päälle, huomasi Kakashi ajattelevansa. 'No hehän ovat shinobeja,' mies huokaisi sisäisesti.
"Jassoo. Onko Tsunade-sama vielä käynyt täällä?"
"Ei. Hän käski meidän lähettää Naruto toimistoonsa tämän herättyä. Kakashi-sensei, onko tässä kyse jostain vakavemmastakin?” Sakura kysyi kasvoillaan huolestunut ilme. Kakashi kohautti olkiaan.
"Luultavasti," mies hymyili ansaiten turhautuneet katseet lapsilta.
"Kakashi-sensei, oikeasti!" tyttö huudahti.
"Anna olla. Asia ei oikeastaan koske meitä, saati kuulu meille," Sasuke kommentoi tutulta paikaltaan. Jounin vilkaisi poikaan kulma koholla, hymynkare huulillaan. Ei niin että kukaan olisi sitä nähnyt, mutta…
"Miksi sinä sitten olet täällä, Sasuke-kun?" poika ei vastannut, käänsipähän vain päätänsä.
"No, jos kaikki on kerta kunnossa, niin..." mies palasi ovelle, "minäpä tästä palaankin hommiini." "Mihin hommiin?" Sakura kysyi uteliaana ja hieman pahoillaan siitä, että miehen piti lähteä niin pian. Kakashi raapi takaraivoaan hieman noloissaan.
"Lupasin Iruka-sanille, että auttaisin häntä järjestämään eräänlaisen näytöksen Akatemian oppilaille... Kyllähän te tiedätte, "oikea" tappelu kahden ninjan välillä ja kaikkea sellaista. Teillä taisi olla samanlainen systeemi itsellännekin? No, pitääpä tästä mennä."
"Miksi juuri sinä?" sasuke kysyi vilkaisten opettajaansa.
"Ah hah haa..." Kakashi nauroi, "sanotaan nyt vaikka että olen hänelle velkaa. Morokkelis," mies heilautti kättään ja lähti. Sakura pyöräytti silmiään, aikomuksenaan kommentoida opettajaansa, mutta huomatessaan Sasuken ilmeen päätti hän olla sanomatta mitään.

Nuoret seisoivat hiljaa paikoillaan. Sasuke ei näyttänyt välittävän hiljaisuudesta, mutta Sakuraa se vaivasi selvästi.
"Tuota... milloin luulet, että Naruto herää?" tyttö yritti aloittaa keskustelun. Sasuke kohautti olkiaan. "Toivottavasti pian. Jotenkin kaikki tuntuu paljon värittömämmältä, kun hän ei ole mukana, vai mitä, Sasuke-kun?" tyttö katsoi jalkoihinsa.
"Se johtuu siitä että hän on ainoa joka pitää yllään oranssia 24/7", Sasuke tuhahti. Sakura naurahti. 'JEAH! Tämähän hoituu helposti! Puhu mulle, beibi!' Sisäisen Sakuran kirkui ekstaasissa. Sakura hymyili lämpimästi, mutta ujosti.
"Olet oikeassa, Sasuke-kun!" tyttö nyökkäsi. "Naruto on aika värikäs persoona." Tyttö aukaisi suunsa lisätäkseen tähän vielä jotain, mutta päättikin olla hiljaa.
"Käyn hakemassa jotain juotavaa," Sasuke ilmoitti hetken hiljaisuuden kuluttua.
”Ei! Minä voin tehdä sen!” Sakura hymyili ja lähti nopeasti huoneesta, ansaiten Sasukelta silmienpyöräytyksen. ’Voi herranjestas sentään. Mikä ihme noita tyttöjä oikein vaivaa?’ poika pudisteli päätään. Hän katsoi Narutoa, joka näytti tänään jo vähän paremmalta.
”Sheesh,” Uchiha huokaisi ja astui Naruton sängyn äärelle. ”En vieläkään tajua, miksi tulin tänne…” poika haroi hiuksiaan. Naruto oli aina niin jumalattoman ärsyttävä. Aina äänessä, eikä mitään rajaa minkään suhteen, oli kyse sitten törkeyksistä, staminasta tai raamenista. Sasuke katseli poikaa ja hänen katseensa siirtyi kasvoista alemmas. ’Miten helppoa tuokin kaula olisi katkaista. Yksi ainoa liike, enkä näkisi häntä enää koskaan,’ pojan silmiin kohosi etäinen, mutta sitäkin kylmempi katse. Hetken ajan Naruton paikalle makasi toinen, ja Sasuke oli vaikea estää kättään menemästä sen kaulalle.
”Nngh…” Naruto mursi Sasuken illuusion, ja poika astahti askeleen taaksepäin.
”Naruto?” Uchiha äännähti ja astui takaisin sängyn ääreen. Naruto aukaisi silmänsä hitaasti, ja totuttuaan valoon huomasi Sasuken kasvot.
”Katsos pallinaamaa. Ei ihan, mitä haluaisin ensimmäiseksi aamulla herätessäni nähdä…” pojan ääni rahisi.
”…” Sasuke kääntyi ja asteli ikkunan luo.
”Mitä nyt? Onko jotain sattunut kylässä?” Naruton kasvoille kohosi huolestunut ilme. Sasuke ei kääntynyt ympäri, seisoi vain hiljaa.
”Naruto. Missä sinä olet ollut?” Sasuke kysyi mahdollisimman välinpitämättömän kuuloisesti. Naruto kohottautui vaivalloisesti pystyyn. Pojan kasvoilla oli miettivä ilme. ’Pitäisikö minun kertoa kaikki Sasukelle, vai odottaa, että näen Tsunaden tai Jiraiyan? Toisaalta, Sasuke ei varmaan ymmärtäisi vaikka kertoisinkin. Ja ties mitä hän saattaisi tehdä sillä tiedolla –’
”Miten niin? Kolmannella kentällä –”
”Älä. Valehtele. Minulle,” Sasuke kääntyi nopeasti ympäri. ”Sinun ei tarvitse kertoa –”
”Miksi sitten kysyit – ”
”mutta älä yritä selitellä mitään –”
” – jos minun ei kerta tarvi kertoa –”
” – varsinkaan jos ilmestyt tyhjästä itkien!”
” – mitään – MITÄH?!” Naruto ponnahti ylös, mutta irvisti tuntiessaan olkansa kipeäksi. ’Perhanan Kakashi!’ ”Mitä sinä itse selität?! Minä en todellakaan –”
”Pyytäisi koko ajan anteeksi höpisten siitä, miten et halunnut jonkin tapahtuvan samalla pillittäen kuin Ichiraku olisi juuri ilmoittanut lopettavansa toimintansa,” Sasuke lopetti Naruton lauseen tietäväinen ilme kasvoillaan. Naruton kasvot punehtuivat. ’Kaikista maailman ihmisistä juuri Sasuke…’

”Naruto!” kuului tytön huudahdus ovelta. Sakura astui sisään hymyillen helpottuneesti.
”Sinä heräsit, Naruto. Phew,” tyttö huokaisi. Naruto virnisti.
”Tiesin, että olisit huolissasi minusta, Sakura-chan!”
”Olepas hiljaa!” tyttö kirahti ja heitti soodatölkin päin Naruton kasvoja. Poika ulvahti tölkin osuessa häntä otsaan ja vielä enemmän, kun se hajosi hänen syliinsä.
”Sakura-cha~~n…” Naruto uikutti surkeana. ”Minä vasta heräsin…” Tytön kasvot olivat punehtuneet raivosta.
”Sai olla viimeinen kerta, kun teet mitään noin tyhmää!” tyttö asteli Sasuken luo. ”Tässä, Sasuke-kun!” oli iloinen hymy taas paikoillaan. Molemmat, sekä Sasuke ja Naruto huokaisivat.
”…”
”Aa, Naruto. Hokage-sama käski sinua tulemaan toimistoonsa heti kun heräät.”
”Pfyff. Hän voi odottaa,” Naruto nousi sängystä märkä kaapu yllään. Sakura kiljahti nähdessään vilauksen Naruton ihosta.
”Senkin vulgaari barbaari, Naruto! Pistä jotain edes päälle!” tyttö poistui huoneesta pidellen silmiään. Naruto näytti kummastuneelta.
”… Hän tarkoittaa, että tuo kaapu on läpinäkyvä kastuessaan,” Sasuke auttoi päähenkilöämme. Naruto punastui korviaan myöten.
”Äsh, anna minulle minun vaatteeni!” hän kirahti noloissaan. Sasuke pyöräytti silmiään ja osoitti tuolia, jossa Kakashi oli edellisenä iltana istunut tovin.
”Ai,” Naruto mutisi huomatessaan vaatepinon. Hän puki ylleen nopeasti välittämättä Sasukesta. Saatuaan hitai-atensa päähänsä hän kääntyi ympäri.
”Hei, Sasuke, älä sano Tsunadelle, että lähdin. Hän saisi muuten raivarin,” poika virnisti ilkikurisesti. Sasuke pyöräytti silmiään. ’Ei tulisi mieleenkään.’ Tummahiuksinen poika katsoi, kuinka Naruto aukaisi ikkunan ja valmistautui hyppäämään ulos.
”Ja, tuota…” Naruto pyyhkäisi nenäänsä, ”älä sano siitä aiemmasta kenellekään. Minä… Se oli vain sellainen juttu. Älä kerro kellekään, tai otan ja hirtän sinut mu –”
”Tsh. Olisi hauska nähdä sinun yrittävän,” Sasuke naurahti. Naruto nyökkäsi.
”Jep. Voisi olla hyvin vaikeaa, sillä sinähän olet sellainen tyttö, että tuskin sinulla mitään munia –” Jokin tönäisi Narutoa voimakkaasti selkään ja poika tippui ikkunasta äänekkäästi huutaen. Sasuke kuitenkin kurottautui ikkunasta ulos ja tarttui toista käsivarresta. Naruton kasvoilla oli raivostunut ilme.
”Sasuke…”
”… Sayonara, sucker,” Uchihan poika virnisti sadistisesti ja päästi irti.

Naruto huusi ja lujaa huusikin pudotessaan alaspäin. Hetken kuluttua maa tuli kuitenkin vastaan, ja Naruto tunsi selässään epämukavan raksahduksen.
”Voi jumal…” poika mumisi ilmat pihalla. Hän sai kuitenkin nostettua itsensä ylös, sangen tuskallisesti, kylläkin. ’Joku päivä tuo Sasuke saa oikeasti turpiinsa, mieluiten minulta,’ Naruto murisi hieroessaan selkäänsä. Hän kuitenkin suoristautui välittämättä hetkellisestä tykytyksestä. Hänellä oli itse asiassa jotain tehtävääkin. Naruto pudisteli vaatteitaan ja lähti astelemaan eteenpäin, suuntanaan eräs tietty rakennus. Tovin käveltyään hän saapui suurehkon rakennuksen eteen, eikä yllättynyt nähdessään tutun hahmon korkean aidan luona.
”Erosennin!” Naruto karjaisi herättäen varmasti sekä kyseisen miehen että kylpylässä kylpevien tyttöjen huomion.
”Naruto, shhh! Etkö näe, että minulla on muuta hommaa – Aa, olet herännyt,” Jiraiya vilkaisi poikaan. Naruto pyöräytti silmiään.
”Näytät yllättyneeltä. Hei, Erosennin, minulla on sinulle asiaa!” Naruto raapi takaraivoaan. Jiraiya huokaisi ja nousi ylös.
”Jos kyse on sinun treeneistäsi –”
”Ei tällä kertaa. Äläkä näytä noin yllättyneeltä,” Naruto kivahti kiusaantuneena, ”kyllä minä ajattelen muutakin!” hän asetti kätensä ristiin. ”Halusin kysyä sinulta Setsunasta.”
”Setsunasta? Hmm…” Jiraiya hieroi leukaansa. ”Enpä muista tähän hätään tavanneeni ketään Setsunaa…”
”Yondaimen vaimo! Kyllä sinä varmasti olit tavannut hänet!” Naruto heilutti käsiään. Jiraiya näytti yllättyneeltä.
”Yondaimen vaimo? Bwah hah hah haa, olet tainnut lyödä pääsi turhan lujaa, Naruto!” mies nauroi ja taputti poikaa kovakouraisesti päälaelle. Naruto ulvahti tuskasta ja astui taaksepäin pidellen päätään.
”Mitä ihmettä? Minä menin 12 vuotta menneisyyteen –”
”Pah. Ei sellaisia jutsuja ole olemassakaan. Mistä ihmeestä sait sellaista päähäsikään?” mies pyöräytti silmiään. Naruton kasvoille kohosi hämmentynyt ilme.
”Mutta Sasuke sanoi, että –”
”Sasuke-kun sai vasta tänään tietää, että sinut oli tuotu sairaalaan. Pfyff. Kyllähän minä tiesin, että sinulla on villi mielikuvitus –”
”Paraskin puhuja!”
” – mutta et sinä mihinkään menneisyyteen mennyt. Muutamaksi päiväksi taju kankaalle, siinä kaikki.” Jiraiya kohautti olkiaan.

”Tarkoitat siis, että se kaikki oli… unta? Setsuna? Yondaime? Kaikki se pelkkää unta?” Naruto kohotti katseensa. Jiraiya katsoi noihin kirkkaisiin, tuttuihin sinisiin silmiin, ja nyökkäsi.
”Kyllä. Pelkkää unta,” mies sanoi. Naruton kasvoille kohosi hämmentynyt ilme.
”Mutta se tuntui niin aidolta… Kaikki se veri ja – ”
”Niinhän ne unet yleensäkin. No, jos sinulla ei ollut muuta, niin…” sannin veti esiin kaukoputkensa, ”minulla on muita suunnitelmia. Myöhempään,” mies heilautti kättään. ”Kaverisi varmasti jo odottavat sinua.”
”Mm…” Naruto nyökkäsi, näyttäen vielä hieman epävarmalta. Jiraiya huokaisi.
”Ja entäs ne suuret ja tärkeät tehtävät, joita tekemällä sinustakin tulee Hokage?”
”Miten niin minustaKIN?” Naruto huudahti raivoissaan unohtaen jo aikaisemmat mietteensä. ”Älä kyseenalaista vakaumustani!”
”No mene sitten niin kuin olisit jo. Ties kuinka monta tehtävää Sasuke-kun on jo ehtinyt suorittaa, kun sinä vedit sikeitä?” Jiraiya pudisteli päätään. ”Kylän tulevaisuus sinun käsissäsi…”
”Aaaargh, ole hiljaa! Kyllä minä sen paskiaisen kiinni vielä saan!” Naruto huudahti ja lähti pinkomaan Hokagen toimiston suuntaan, aikomuksenaan suorittaa ne rästiin jääneet halvatun tehtävät.

Jiraiya nauroi ääneen blondin toilailuille. Niin ennalta-arvattava, silti niin arvaamaton… Mies naureskeli vielä hetken, ennen kuin huomasi maahan pudonneen lapun.
”Varmaan pudonnut Naruton taskusta –” mies luki lapun nauru häipyen hiljalleen kuoliaaksi. Hetken kuluttua hän huokaisi syvään.
”Tjaa…” Jiraiya katseli tuoreelta näyttävää viestiä pitkään. Hän teki päätöksensä, ja pian oli ilma täynnä paperisilppua, kuin pieniä kirsikankukkia. Sannin hymähti ja lähti astelemaan eteenpäin. Tällaisen unen jälkeen voisi sake maistua…

LOPPU

-----

Yattaa, se on loppu! Pheew. Ei oo vähään aikaan tullut kirjoitettua mitään näin antaumuksella. :) 35 sivua, yli 107 000 merkkiä. W00t. Pistäkäähän toki kommenttia, mitä tykkäsitte ^^
Avatar
Machi
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 631
Liittynyt: Ti Kesä 14, 2005 12:39

Viesti Kirjoittaja Machi »

Pidin,pidin! Aah..kuinka hyvä tarina! :D
Kuva
Avatar
Michiko
Genin
Genin
Viestit: 123
Liittynyt: Ma Kesä 27, 2005 17:22

Viesti Kirjoittaja Michiko »

10+++! Syväanalysoinnin jätän väliin, chauron teki sen verran tehokkaasti tämän. Tyydyn siis vain toteamaan että tarinasi oli loistava, hahmot sekä tapahtumat "uskottavia", ja pituudestaan huolimatta ei mielestäni jäänyt junnaamaan paikalleen. :D

Ja hyvinhän selvisit siitä aikaparadoksista... :wink:

Saammeko kenties lukea jossain vaiheessa lisää Naruton sekoiluista?
Kuva
Kts Nixuboylle "lainasta" | Y.S.A.K - jep... ^^;
~Paha saa aina - parhaat päältä... ~
Avatar
Ave-chan
Onigiri desu~
Onigiri desu~
Viestit: 1566
Liittynyt: Su Touko 15, 2005 23:17
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja Ave-chan »

makahi kirjoitti:10+++! Syväanalysoinnin jätän väliin, chauron teki sen verran tehokkaasti tämän. Tyydyn siis vain toteamaan että tarinasi oli loistava, hahmot sekä tapahtumat "uskottavia", ja pituudestaan huolimatta ei mielestäni jäänyt junnaamaan paikalleen. :D

Ja hyvinhän selvisit siitä aikaparadoksista... :wink:

Saammeko kenties lukea jossain vaiheessa lisää Naruton sekoiluista?
:D Sankyuu kauniista sanoista! Mulla oli sellaset, mitä, neljä eri loppuvaihtoehtoa, mutta senpaini sitten kehotti mua pysymään tässä. Kyllä kyllä, on hyvinkin mahdollista, että saatte lukea lisää Naruton seikkailuista ;)
Avatar
Moonlight Slave
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 312
Liittynyt: Ti Kesä 14, 2005 14:32
Paikkakunta: Sateenkaaren tuolla puolen...

Viesti Kirjoittaja Moonlight Slave »

Kirjoitin juuri piiiiitkän listan noita arvosteluja, mutta mitä - mun kone vaan söi ne! Saitee tää on kyllä NIIIIIN baka kone, ettei oo pahempaa nähty! Paras kai kirjottaa kaikki uusiks... *kyyneleitä*

Plussat:
+ Hyvä juoni ylipäätään
+ Setsuna oli itsekeksityksi hahmoksi yllättävän hyvä
+ Veren ja kuoleman haju pääsi kiehtovan vastenmieliseksi... *Ilme, jota on hyvin vaikea tulkita* (vaikka sitä verta ja mätää hajua oli ihan liian vähän)
+ Selkeät puheenvuorot *taputuksia taputuksia*

Miinukset:
- Puheenvuorot tyyliin "...". Ei kukaan voi vaan sanoa "..."!
- Just tää vähän viimeistelemättömän olonen kirjotustyyli
- Edelleenkin niitä raatoja ja mätää hajua oli liian vähän!

Kysäisenpä tähän loppuun, että olisiko näitä Naruton suuria tunteita (okei, nyt tais mennä vähän metsään...) lisääkin luvassa?
Kuva
Mitä vittua MINÄ sille voin?!
Avatar
Ave-chan
Onigiri desu~
Onigiri desu~
Viestit: 1566
Liittynyt: Su Touko 15, 2005 23:17
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja Ave-chan »

En ookaan ainoa, jolla on hullu tietokone *grin*

Miten niin kukaan ei voi sanoa "..."? Totta kai voi! Ihan varmasti voi! :D Kyllähän ne mangassaki sanoo että "..." eikä esim. "Piste piste piste" miten itse sanon IRL. :D "..." on puheenvuoroista jaloimpia, hetki, jolloin kaikki tiivistyy noihin kolmeen merkkiin... *kyyneleet silmissä katse kohti auringonlaskua aaltojen vyoryessä rantakiville* Viimeistelemättömän oloinen kirjoitustyyli *miettii ja miettii* *miettii vähän lisää* No, katsotaan sitten ensi kerralla :P

No voihan kuolleet karitsat ja vuodatettu veri, pitääpä kirjoittaa ensi kerralla sellasta splatter-gorea että kaikille kelpaa XD Ei oikeesti, kiitos Moonlight Slave, kommenteistasi. Ömm, mitä meinaat Naruton suurilla tunteilla? *kysyvä hymy*


EDIT: Kuva Setsunasta Fanart-osaston "omat ninja hahmot" topicissa, tai jokin vastaavan niminen.
http://www.naruto.fi/board/viewtopic.php?t=496&start=45
Viimeksi muokannut Ave-chan, To Heinä 21, 2005 00:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Moonlight Slave
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 312
Liittynyt: Ti Kesä 14, 2005 14:32
Paikkakunta: Sateenkaaren tuolla puolen...

Viesti Kirjoittaja Moonlight Slave »

Ave-chan kirjoitti: Ömm, mitä meinaat Naruton suurilla tunteilla? *kysyvä hymy*
No kun Naruto sekoilut on käytetty, joten nyt se on suuria tunteita. No, sanotaanko että Naruton seikkailuja, niin että kaikki tajuaa.
Kuva
Mitä vittua MINÄ sille voin?!
Avatar
Kyu
ANBU
ANBU
Viestit: 461
Liittynyt: To Huhti 14, 2005 16:51

Viesti Kirjoittaja Kyu »

Tää siis on aivan UPEA!!!
Kuva
Avatar
Kyu
ANBU
ANBU
Viestit: 461
Liittynyt: To Huhti 14, 2005 16:51

Viesti Kirjoittaja Kyu »

Tää siis on aivan UPEA!!!
Kuva
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja minori »

Huhhuh, tämä oli sellainen paketti, että en tiedä mitä sanoa! ^^ Tulostelin tämän siis 11 sivun nipuksi ja luin eilen ja tänään koulussa välitunneilla (ja okei ^^' vähän matikan tunnillakin...). Ihan hävettää, etten aiemmin saanut aikaiseksi. Anteeksi Ave-sama...

Vaikka nyt taidankin toistaa aiempia kommentteja, niin yritän kuitenkin tehdä oman listan:

+ uskomattoman mielenkiintoinen juoni!!
+ kerronta ja kuvailu ja kaikki toimi oikein mainiosti
+ OC ei ollut ollenkaan paha. Jos et olisi maininnut, että se on oma juttu, niin olisin luultavasti vain olettanut, että olen nukahtanut jotain jaksoa katsellessani ja se olisi mennyt ohi :D
+ ja toistaakseni chauron-samaa vain enemmän, niin tuo tarinan nivoutuminen Naruton oikeaan juoneen oli todella hyvä keino ja se se vain teki tästä entistä mielenkiintoisemman
+ sinulla on aika mahtava mielikuvitus ^^


- teksti tosiaan vähän viimeistelemätöntä - vaikka rento kirjoitustyyli onkin yleensä vain hyvä juttu, niin tämä meni välillä vähän turhankin rennoksi... Tai siis reploissa se meni oikein hyvin, mutta välillä tuolla kerrontakohdissa se häiritsi. Eipä nyt pahasti kuitenkaan (ja kun vertaa vaikka Genjutsuasi, niin siinä on tapahtunut paljon kehitystä :) )


Huu, aivan mahtavaa! Dämit, kun en aikaisemmin saanut luetuksi ^^' . Tarina parani satakertaisesti kolmannessa osassa ( ei sillä, että alku olisi ollut huonompi - se tuli vain mielenkiintoisemmaksi). Sinulla on aivan mahtava mielikuvitus! ^^^^^^^^ *kateellinen ;P * Odotan vain sitä päivää, kun alat tosissasi kirjoittamaan shonen aita :D , vaikka tietysti tämä parituksetonkin on kivaa ^^ .

Dämit, nyt on loptetettava hehkutus, kun pitää mennä ;__;

Kirjoita lisää! ^^ Vaikka tiedänkin jo, että sitä on tulossa ;)
Avatar
Tome
Genin
Genin
Viestit: 173
Liittynyt: Pe Syys 23, 2005 18:18
Paikkakunta: Kuusamo

Viesti Kirjoittaja Tome »

Lähes täydellinen fanfic parempaa saa vähän aikaa hakea.
Tacksit avasta ja singusta chauronille

Kuva
XSamirX
Genin
Genin
Viestit: 139
Liittynyt: To Kesä 23, 2005 00:03
Paikkakunta: Tornio

Viesti Kirjoittaja XSamirX »

meikä kyllä diggas xD 8) mutta ois ollu mielummin vähän rajumpaa tekstii ei silleen " VALE" esim tosta ekasta tarinasta. OIS voinu olla vaikka valehtelet, kusetusta :P sileenn mutta vittu oli aivan saatanan hyvää tekstii... im very sorry about my bad language xD :wink:
Vastaa Viestiin