OI armahin

Täällä voit esim kysyä oikeinkirjoituksesta, mainostaa tarinaasi tai jopa julkaista tarinasi ;)
Vastaa Viestiin
Avatar
Aya-san
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 558
Liittynyt: Pe Heinä 08, 2005 16:15
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

OI armahin

Viesti Kirjoittaja Aya-san »

Okei, tämä on tekemäni ficci.
Ikäraja: pg-13 Kaksimielisyyttä.
Beta: ei ooo xD
Paritus: Itachi/Sasuke ja hahmot OOC
Genre: humor.
Niin, kritiikkiä tyysätkää, ficci tehty hetken mielijohteesta kolmen aikaan aamyöllä xD
Niin ja vihaan tuota paritusta, mutta siitä on juuri siksi hauska tehrä oikein OOC-ficcejä xDD joissa ei tietenkään ole mitään järkeä.

"OI armahin


"Ah kulta sua ma lemmin!!!" Itachi lauleli erittäin karsealla äänellään ja horjui.
"Emmi emmi rakkahin! hakkaa ensiksi se paska Kakashin! Niin sinun olen ainiaan!!" Kuului Sasuken vastaus, poika yhtä horjuvana.
"Olet rakkain mulle maailmassa, pikkuveljeni mun!" Itachi liverteli sängyn edessä, polvistuen keimailevan, punastuneen Sasuken eteen.
"Niinko? Itachi-kun?" Sasuke sanoi keimaillen, ja ristien jalkansa, punastuen vielä enemmän.
"Kulta, olet kaikkkeni.." Itachi sanoi, nousten ja sivellen...eh Sasuken vartaloa (Luoja yksin tietää mistä ) Ja lopulta oli Sasuken naamantasolla
"Minun oma viaton, suloisen sexy, angstaava Sasuke!" Itachi leperteli, ja kaatoi Sasuken sängylle.
"Voi minun armas kulta, suloisempaa voiko olla sua, kohta olet osa mua.." Sasuke hihitteli viekoittelevasti, punastellen.
"Hurmion yö odottaa ,pääsen rais-koskettamaan paljasta ruumistasi vaan ja sitä ruoskimaan!" Itachi rääkyi
kauhealla äänellä ja veti ruoskan esiin takkinsa kätköistä =D

"Veli-kulta venttaa hei, ruoskimista salli ei, senkin sadistii!!" Sasuke liverteli hädissään ja pongahti horjuen pystyyn.
"Olen sulle vain pelkkä huora! yhden yön, ilon tuoma! Sitten yön jälkeen jätät mut, niinkuin vanhan rukkasen!" Sasuke sanoi
keräten kyyneliä silmiinsä.

"Armahin, olet ainoain!" Itachi sanoi ja syleili Sasukea.
Ja romahtivat maahan.
Naruto kurkki ikkunan takaa ja huomasi kummankin kuorsaavan,
Ja vilkaisi erään pullon kylkeä, pullo oli typötyhjä, niin kuin viisi muuta.
"Ei enää tequilaa noille kahdelle." Naruto sanoi huokaisten ja sammutti valot, peitellen kaksi kuorsaavaa hahmoa.
Kuva
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Runte »

No ei ollu pitkä ^^ En taida olla oikee henkilö arvosteleen sori.. Parituksista, kun en oikein pidä.. >.<
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Avatar
jenske
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 557
Liittynyt: La Kesä 18, 2005 14:43
Paikkakunta: Great Kotka city

Viesti Kirjoittaja jenske »

Voi luoja!! Aivan mielettömän siisti xDD

Mä suorastaan vihaan ItaSasua, mutta toi oli niin.. niin.. HAUSKA :D

*aplodeja, aplodeja* (Oli kyllä turhan lyhyt :P)
Kuva
23.58
Y.S.A.K
Avatar
Kyu
ANBU
ANBU
Viestit: 461
Liittynyt: To Huhti 14, 2005 16:51

Viesti Kirjoittaja Kyu »

Hiukan lyhyen puoleinen, mutta pidin.. oli viel vähän runollinenkin..^^
Kuva
Avatar
Aya-san
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 558
Liittynyt: Pe Heinä 08, 2005 16:15
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aya-san »

Kiva kun kansa tykkää xD
Juu, teen tohon jatkoa, heti knu idea pulpahtaa päähän xDDDD
valvon kolmeen asti taas niin kyllä niitä ideoita löytyy xD
*kiittää ja kumartaa*

Vihaan tuota paritusta, mutta tuollaisia "aivot narikkaan-ficcejä on ihanaa tehdä" xD
Kuva
Avatar
Misplaced
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 337
Liittynyt: Ke Huhti 27, 2005 18:58
Paikkakunta: Tornio

Viesti Kirjoittaja Misplaced »

En kyllä pidä parituksista ainakaan itachi sasuke jne mutta tämä oli kerrassaan hauska!
Kuva
Propsit Miyokolle sigusta \o/ >>>http://www.bleachfi.net<<<
Avatar
Ave-chan
Onigiri desu~
Onigiri desu~
Viestit: 1566
Liittynyt: Su Touko 15, 2005 23:17
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja Ave-chan »

Nauroin koko ajan ku luin tätä ficinpoikasta :D

"Hurmion yö odottaa ,pääsen rais-koskettamaan paljasta ruumistasi vaan ja sitä ruoskimaan!" Itachi rääkyi
kauhealla äänellä ja veti ruoskan esiin takkinsa kätköistä."

Varsinkin tuo herätti hilpeyttä! :lol: Itachi on tässä OOC:nä parempi ku oikeasti, jos se olis samanlainen sarjassa, voisin jopa nauttia sen pärstän katselemisesta X) Jatka toki, parodioita lukee mielellään :P
Avatar
Moonlight Slave
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 312
Liittynyt: Ti Kesä 14, 2005 14:32
Paikkakunta: Sateenkaaren tuolla puolen...

Viesti Kirjoittaja Moonlight Slave »

KHJIHIAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHH!!!! Khih, khihhihkikhihii... Okei, nauru on nyt yhtä kuin loppu. Toi oli ihan paras. Mut tuli kyl mieleen tosta parituksesta... No, tytölle jolla on sisaruksia toi voi olla vähän... Rankkaa... Jäk, en todellakaan tuu vetää teguilaa veljeni kanssa, en ikinä...
Kuva
Mitä vittua MINÄ sille voin?!
Avatar
Aya-san
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 558
Liittynyt: Pe Heinä 08, 2005 16:15
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aya-san »

Minulla on sisaruksia xD Ei onneksi vanhempia ja niitten kanssa en tule todellakaan koskaan juomaan tequilaa XDDDD
Kuva
Avatar
karasuka
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 628
Liittynyt: Ma Syys 19, 2005 08:39
Viesti:

Re: OI armahin

Viesti Kirjoittaja karasuka »

Aya-san kirjoitti:
"Ah kulta sua ma lemmin!!!" Itachi lauleli erittäin karsealla äänellään ja horjui.
"Emmi emmi rakkahin! hakkaa ensiksi se paska Kakashin! Niin sinun olen ainiaan!!" Kuului Sasuken vastaus, poika yhtä horjuvana.
"Olet rakkain mulle maailmassa, pikkuveljeni mun!" Itachi liverteli sängyn edessä, polvistuen keimailevan, punastuneen Sasuken eteen..
Hehe.. eikö tää ollu yks niistä mitkä sä kirjotit sillon ku me höpötettiin mesessä just sillo aamyöllä? XDD kyl, vihaan ItaSasua mut tää oli aika hemmetin hauska.. varsinki tuo kohta... XDDDDD
Avatar
Scepter
Chuunin
Chuunin
Viestit: 258
Liittynyt: Pe Touko 13, 2005 15:29

Viesti Kirjoittaja Scepter »

Ave-chan kirjoitti:Nauroin koko ajan ku luin tätä ficinpoikasta :D

"Hurmion yö odottaa ,pääsen rais-koskettamaan paljasta ruumistasi vaan ja sitä ruoskimaan!" Itachi rääkyi
kauhealla äänellä ja veti ruoskan esiin takkinsa kätköistä."

Varsinkin tuo herätti hilpeyttä! :lol: Itachi on tässä OOC:nä parempi ku oikeasti, jos se olis samanlainen sarjassa, voisin jopa nauttia sen pärstän katselemisesta X) Jatka toki, parodioita lukee mielellään :P

Varastit puheen vuoroni.xD Olin samassa samaa.:'D Mutta Itasasu on sitä parasta...kyllä kyllä.^^
Kuva
Y.S.A.K. || The BDSM Tentacle Lair || Akatsuki FC
Avatar
Aya-san
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 558
Liittynyt: Pe Heinä 08, 2005 16:15
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aya-san »

VUOS`?! O___O Onko tän teosta jo niin kauan??? Oho...

No mut, näitä on khyllä tulossa lisää, jatkoa tähän (aivan oikein, kauhuksenne :lol: ) ja sitten ihan itsenään toimiva eri parituksella oleva.
Kuva
Shikamaru_86
Genin
Genin
Viestit: 101
Liittynyt: Ke Joulu 29, 2004 16:19
Paikkakunta: Forssa

Viesti Kirjoittaja Shikamaru_86 »

eihän tässä nyt oikeesti mitään järkeä ollut, mutta olihan tää silti ihan hemmetin hauska. Eli hyvä tekele, kyllä näitä mieluusti lisää lukee.
Kuva
Vastaa Viestiin