Kohtaaminen Sateessa

Täällä voit esim kysyä oikeinkirjoituksesta, mainostaa tarinaasi tai jopa julkaista tarinasi ;)
Vastaa Viestiin
Avatar
Moonlight Slave
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 312
Liittynyt: Ti Kesä 14, 2005 14:32
Paikkakunta: Sateenkaaren tuolla puolen...

Viesti Kirjoittaja Moonlight Slave »

Uijui kawaii! Näin hyvää shounen-ai-ficciä en olekaan lukenut aikoihin! Mutta noi puheenvuorot voisit kyllä laittaa omille riveilleen, muuta valitettavaa mulla ei ole - paitsi että tee seuraavalla kerralla neljä kertaa pitempi! Ajattelin laittaa plussat ja miinukset, mutta en keksi mitään miinuksia, joten taidan jättää väliin... Onneksi olkoon, Eniliah, täytit juuri tyhjät kolon sydämessäni! (ja taas mentiin)
Kuva
Mitä vittua MINÄ sille voin?!
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja minori »

No mutta tämähän oli oikein nätti! ^^ Harvemmin tulee ihan perus shonen-aita luettua ja tämä oli oikein kiva pätkä.

Hassua, kun jotain hyvää lukiessaan ihmiset aina sanovat, että se oli liian lyhyt. Ei, tämä oli ainakin juuri hyvä tämän mittaisena. Jos siinä olisi alettu kuvailemaan kappaletolkulla kuinka Sasuke ja Naruto tunkivat kielensä toistensa kurkkuun, koko tunnelma olisi mennyt pilalle. Onneksi siis lopetit juuri oikeaan kohtaan :)

Jos ja kun on pakko hieman pilkkuakin *köhköh* - viilata, niin parissa kohdassa tuolla vähän lause tökki, mutta ne eivät missään nimessä häirinneet lukemista.
Avatar
Moonlight Slave
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 312
Liittynyt: Ti Kesä 14, 2005 14:32
Paikkakunta: Sateenkaaren tuolla puolen...

Viesti Kirjoittaja Moonlight Slave »

Minori kirjoitti:Hassua, kun jotain hyvää lukiessaan ihmiset aina sanovat, että se oli liian lyhyt. Ei, tämä oli ainakin juuri hyvä tämän mittaisena. Jos siinä olisi alettu kuvailemaan kappaletolkulla kuinka Sasuke ja Naruto tunkivat kielensä toistensa kurkkuun, koko tunnelma olisi mennyt pilalle. Onneksi siis lopetit juuri oikeaan kohtaan :)
Heh.. Hehheh... Oikeassa olet, ei mitään tukehtumisjuttuja, khehheh...
Kuva
Mitä vittua MINÄ sille voin?!
Avatar
Kyu
ANBU
ANBU
Viestit: 461
Liittynyt: To Huhti 14, 2005 16:51

Viesti Kirjoittaja Kyu »

Miksi mä aina pidän sun fan ficeistä??:D PIDÄN PIDÄN!! Musta naruXsasu on hyvä paritus!!! Ehkä yks parhaista!!
Kuva
Avatar
Scepter
Chuunin
Chuunin
Viestit: 258
Liittynyt: Pe Touko 13, 2005 15:29

Viesti Kirjoittaja Scepter »

*wirn* Ensimmäiseksi TODELLA hyvä!:) En pistäisi lainkaan pahaksi, vaikka tekisit toisenkin.^^ Juonen kulku oli selkeää ja käytit hyvin kuvailevasti adjektiiveja. Totta on, että puheenvuorot olisit voinut laittaa eri riveille, vaikka saihan siitä selvää noinkin.^^

Hyvän pituinen tarina, vaikka olisi (minunkin.xD) mielestä voinut olla pidempi.^,^ Hienoa jälkeä on aina ilo lukea.;)
Kuva
Y.S.A.K. || The BDSM Tentacle Lair || Akatsuki FC
Vastaa Viestiin