Naruton haaveet

Täällä voit esim kysyä oikeinkirjoituksesta, mainostaa tarinaasi tai jopa julkaista tarinasi ;)
Vastaa Viestiin
valkoinen lohikäärme

Naruton haaveet

Viesti Kirjoittaja valkoinen lohikäärme »

Naruto käveli kadulla aivan tavallisena päivänä. Kunnes Sakura tuli eteen, ja suuteli häntä. Siinä samassa Naruto heräsi. hän ihmetteli mikä uni se oli. Sitten hän puki vaatteet ja lähti ulos, mutta ennen sitä hän söi ramenia. Kun Naruto oli koulun pihalla hän kuuli outoa ääntä ja se oli Sasuke joka juoksi pakoon tyttö laumaa, Sasuke juoksi Naruton ohi ja tyttö lauma juoksi Naruton päältä. Siinä samassa Kakashi-sensei oli sasuken edessä.
"Pois tieltä sensei!"Sasuke huusi.
"Miksi?"Kakashi-sensei kysyi.. Ennenkuin Sasuke ehti vastata tyttö lauma oli jo hänen kimpussa, myöhemmin Naruto oli juttelemassa Iruka-sensein kanssa ramenissa.
"Iruka-sensei minulla olisi asiaa!"Naruto sanoi.
"No mitäpä asiaa nyt?"Iruka-sensei kysyi,
"no kun minulla on uni joka toistuu jatkuvasti!"vastasi Naruto.
"No minkälainen uni se mahtaa olla?"Kysyi Iruka-sensei taas.
"ömm se on yksityis asiani!"Naruto vastasi.
"Jos uni toistuu montakin kertaa se saattaa toteutua!"Iruka-sensei sanoi, ja lähti käppäilemään..Seuraavana päivänä Naruto pohti Iruka-sensein sanoja. Ja kaikki oli taas niinkuin ennenkin.


Ja taas jälleen kerran tytöt jahtasivat Sasukea, ja taas tytöt tallasivat Naruton. Naruto ja kaikki muut olivat luokassa ja tytöt kinastelivat kuka saa istua Sasuken vieressä.Sitten Sasuke astui luokkaan, Sakura nousi ylös vilkutti Sasukelle ja sanoi.
"Juhuu Sasuke-kun istun vierelläsi!" Naruto katsoi Sakuraa ja punastui. Sakura kompastui Naruton jalkaan vahingossa ja suuteli tätä. Kaikki katsoivat ihmeissään, opettaja oli juuri tullut luokkaan samassa opettajalta tuli verta nenästä ja pyörtyi,kaksi oppilasta menivät elvyyttämään opettajaa. Ja oppilaat alkoivat heti juoruta. Päivän päätteeksi Naruto meni kotiin, häntä vastaan tuli Iruka-sensei.
"Miten päivä meni?" Iruka-sensei kysyi. Naruto katsoi vähän aikaa alas päin, sitten hän nosti päänsä joka oli aivan punainen.
"Tämä oli elämäni paras päivä!" Naruto hihkui.
"No?"Iruka-sensei kysyi.
"Sakura suuteli minua!!"Naruto sanoi.Ja lähti kotiin jättäen järkyttyneen Iruka-sensein seisomaan keskelle katua.
Avatar
Machi
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 631
Liittynyt: Ti Kesä 14, 2005 12:39

Viesti Kirjoittaja Machi »

Ehkä liian lyhyt, mutta noh, on minulakin niin lyhyitä! :D
Eikä tarvitse sanoa ketä sanoo koko ajan.

En sitten osaa sanoa mitään muuta, mutta jatka ihmeessä! ^^
Kuva
Avatar
Kyu
ANBU
ANBU
Viestit: 461
Liittynyt: To Huhti 14, 2005 16:51

Viesti Kirjoittaja Kyu »

Hih! Sinulla on ainakin huumorintajua..xD
Kuva
valkoinen lohikäärme

Viesti Kirjoittaja valkoinen lohikäärme »

Kiitoksia! Tuo oli minun ensimmäinen kirjoitamani tarina netissä. 8) :lol:
Vastaa Viestiin