Kuin kaksi marjaa (lievä s-ai).

Täällä voit esim kysyä oikeinkirjoituksesta, mainostaa tarinaasi tai jopa julkaista tarinasi ;)
Vastaa Viestiin
Merwen

Kuin kaksi marjaa (lievä s-ai).

Viesti Kirjoittaja Merwen »

Suositusikäraja: K-13
Varoitus: Shounen-ai, joissain määrin myös kiroilua.
Paritukset: Sasuke x Naruto
Kirjoittaja: Merwen
Johdattelua: Konohan ninjat ovat nyt 15-vuotiaita. Heillä on joku kilpailun tapainen muutaman päivän mittainen tehtävä, josta hokage kertookin lisää :)
(Tämä on muuten ensimmäinen ficci jonka olen ikinä kirjoittanut, joten jälki on varmaan sen mukaista ;D)

Oli kuuma, mutta taivaalla näkyi auringon sijasta vain masentavan tummia ukkospilviä. Naruto huokaisi ja istahti kannon päälle. Joka puolella hänen ympärillään oli nuoria ninjoja, sillä kaikki olivat kokoontuneet yhteen erään tehtävän merkeissä.

"Teidän on määrä käydä kahden hengen joukkueissa yhdellä rastilla. Saatte kartan johon on merkitty rastin sijainti. Tuotte tuotte sieltä tämän näköisen esineen." kolmas hokage sanoi ja näytti minkälainen esine heidän oli määrä etsiä.
"Parit on jo arvottu." hän lisäsi vielä kun geninit alkoivat itse muodostella omia joukkueitaan. Sieltä täältä kuului muutama negatiivinen kommentti.
Narutolle oli loppujen lopuksi aivan sama olisiko hän saanut itse valita parinsa tai antaa jonkun muun päättää se, koska ei hän olisi edes tiennyt ketä pyytää parikseen. Sakura olisi varmasti jonkun muun tytön pari tai... tai SASUKEN. Narutoa hän tuskin huolisi parikseen vaikka maksettaisiin.
Naruto mietti kenet Sasuke valitsisi jos saisi päättää... Tarkemmin ajatellen hän mietti, oliko tuolla salaperäisellä pojalla edes kavereita?

Hokage alkoi luetella joukkueita: "Kun kuulette nimenne, tulette tänne noutamaan kartan. Ensimmäiseen joukkueeseen kuuluu Yamanaka Ino ja Aburame Shino" Ino ei näyttänyt kovin ilahtuneelta.
"Nara Shikamaru ja Hyuuga Neji"
"Rock Lee ja Haruno Sakura"
...
"Uzumaki Naruto ja Uchiha Sasuke..."
Naruto havahtui mietteistään kuullessaan oman nimensä. Tämähän onkin juuri tätä minun tuuriani että saan Sasuken parikseni...
Hän lähti kävelemään hokagea kohti ja toisaalla eräs tummahiuksinen, kovin tylsistyneen näköinen poika teki samoin.
Hokage ojensi ensimmäisenä paikalle ehtineelle Narutolle kartan.
"Kääntöpuolella on tarkemmat ohjeet, sopikaa itse mihin aikaan huomenna lähdette."
Naruto nyökkäsi ja kehotti Sasukea seuraamaan. He kävelivät läheiselle sillalle ja alkoivat tutkimaan karttaa.
"Kilpailun voittaa se joukkue, joka suorittaa tehtävän (tuo rastilta löytyvän esineen hokagelle tai muulle vastaavalle henkilölle)) lyhyimmässä ajassa." tumma poika luki ääneen. Hän käänsi kartan oikein päin ja alkoi hahmottamaan rastin sijaintia.
"Tämä ovat kauempana kuin luulin. Meidän täytyy lähteä huomenna aikaisin." hän sanoi ja katsoi määrätietoisesti Narutoa.
Naruton mielestä se oli äärimmäisen ärsyttävää. Se, että toinen poika oletti automaattisesti olevansa se johtohahmo ja kaiken pää. "No tottakai, kyllä minä nyt sen tiedän!" Naruto tiuskaisi närkästyneenä.
"Ja mitäköhän aikaa ehdottaisit? Saanen huomauttaa, että et ole edes vilkaissutkaan kartasta missä päin rasti sijaitsevat. Nähdään tässä samassa paikassa aamulla puoli kahdeksalta, ja katsokin että olet ajoissa, vaikka ei tämä kilpailun tapainen merkitse minulle yhtään mitään." tummatukkainen poika sanoi ja lähti kävelemään pois päin. "Minä pidän kartan, sillä olet niin kömpelö, että pudottaisit sen kuitenkin vessanpönttöön tai vastaavaa."

"MITÄ SINÄ SANOIT!?" kuinka se kehtasi haukkua KÖMPELÖKSI... Mokomakin omahyväinen paskiainen. Naruto ei voinut käsittää, kuinka kaikki tytöt voivat oikeasti tykätä tuosta itsekkäästä idiootitsta.

-----------------------------------------------------------

Naruto heräsi seuraavana aamuna siihen kun joku koputti hänen ikkunaansa. Mitähän kello on... VOI HELVETTI! 7.45!
Joku koputti taas. Naruto kääntyi ja näki ikkunansa takana, kenenkäs muunkaan kuin Sasuken. Hän avasi ikkunan.
"Sinun naamasi minä nyt ainakin halusin nähdä heti ensimmäisksi aamulla herättyäni -__-b."
"Uskon sen, mutta olet myöhässä."
"TIEDÄN. Ei sinun tarvitse sanoa minulle jokaisesta yksinkertaisesta asiasta. Minulla on omatkin aivot." Naruto sanoi ja alkoi pedata sänkyään.
"Jos sinulla kerta on aivot, niin käytä niitä sitten." Sasuke istuutui ikkunalaudalle.
Naruto avasi vaatekaappinsa. "Käänny. Vaihdan vaatteeni."
Toinen poika teki työtä käskettyä ja hyppäsi ikkunalaudalta alas seinän taakse. "Sano kun olet valmis."


He lähtivät yhdessä kävelemään melko nopeaa tahtia blondin myöhästelyn takia.
"Tuota... Sasuke. Voinko kysyä yhtä asiaa?"

"Hm. Voit kysyä vielä toistakin asiaa."

Luuleeko hän olevansa kovinkin vitsikäs, Naruto mietti.
"Onko sinulla yhtäkään ystävää?" Naruto kysyi. "Tiedän, että veljesi tappoi koko sukusi lukuunottamatta sinua, ja tiedän senkin, että olit todella hyvissä väleissä veljesi kanssa..." Naruto ei tiennyt miksi hän oikein kysyi tuollaista, se nyt vaan sattui tulemaan mieleen.
"Kuule Sasuke... Onko olemassa yhtäkään ihmistä, jonka vuoksi voisit kuolla? Yhtäkään ihmistä, jota voisit halata tai jonka kanssa voisit nauraa?"
Naruto tunsi jotain sisällään. Se ei ollut sääliä, mutta jotain sen tapaista. Eihän hän itse ollut ikinä nähnyt vanhempiaan, mutta tuon edellä kulkevan pojan koko suku oli murhattu. Murhattu tämän oman veljensä toimesta.

"LOPETA!" Sasuke huusi ja kääntyi. Naruton yllätykseksi hän näki tämän silmissä kyyneleitä.
"Onko sinun pakko sotkeutua toisten asioihin, mikä psykiatri sinä oikein luulet olevasi! En oikeasti voi sietää sinua!" Sasuke käveli entistä nopeammin jättaen blondin taaksensa. "Et sinä kuitenkaan tiedä mistään mitään."

"Sasuke..."

Jatkuuko : D?
Viimeksi muokannut Merwen, Pe Elo 05, 2005 01:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Kyu
ANBU
ANBU
Viestit: 461
Liittynyt: To Huhti 14, 2005 16:51

Viesti Kirjoittaja Kyu »

Ihuna ihuuna! lisää!lisäÄ!
Kuva
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja minori »

No mutta, tämähän oli hyvin kirjoitettu! Kirjoitusasu yksi parhaista, mitä olen täällä lukenut.

+ ei kirjoitusvirheitä nimeksikään ja teksti oli luontevaa ja jouhevaa
+ selkeä kaikin puolin ja miellyttävä lukea
+ hahmot sopivan itsejään

- EI HYMIÖITÄ TEKSTIIN!!!
- nuo rivivälit on vähän epäloogisesti
- en ole ihan täysin selvillä itsekään siitä, miten ajatukset kuuluisi oikeimmin kirjoittaa, mutta tässä nuo Naruton ajattelut oli välillä vähän sekavasti

Kuten jo sanoin, niin tätä oli miellyttävä lukea! Yleensä ihmiset tekevät välillä aivan uskomattoman hassuja ratkaisuja kirjoittaessaan, mutta tämä oli oikein normaalia ^^ . Ilmaisen itseäni taas tosi selkeästi... Mutta joo, minä siis tykkäsin ja kirjoita ihmeessä jatkoa! Tahdon lukea sen shonen-ainkin ^^
Avatar
Ave-chan
Onigiri desu~
Onigiri desu~
Viestit: 1566
Liittynyt: Su Touko 15, 2005 23:17
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja Ave-chan »

Tämä alkoi sen verran lupaavasti, että olisi ihan kiva, jos jatkaisit :) Hieman OOC:tä kuulla Naruton suusta jotain noinkin syvällistä, mutta... Se tekee tästä mielenkiintoisempaa :P Hyvin näytät saaneen Sasukesta Sasuken, yay.

Ajatuksia on hieman vaikea tulkita tekstin joukosta. Kursivointia tai esim. ' (ajatuksia) ' -merkkejä käyttämällä ne olisi helpompi lukea. Ja kuten Minori jo sanoi, ei hymiöitä. :D

Noo... Kirjoita toki lisää, tuskin maltan odottaa jatkoa ja shounen aita... *dreamy eyes* :D
Avatar
Machi
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 631
Liittynyt: Ti Kesä 14, 2005 12:39

Viesti Kirjoittaja Machi »

En pidä kovin paljon SasuNarusta, mutta aivan pakko myöntää että tuo oli ihan hyvä^^. Ja myös se, että ei hymiöitä...jatkathan? O.o
Kuva
Avatar
Scepter
Chuunin
Chuunin
Viestit: 258
Liittynyt: Pe Touko 13, 2005 15:29

Viesti Kirjoittaja Scepter »

Jatkoa!^^ Haluan ehdottomastai lukea sen shounen-ai kohtauksen!:D teksti oli selkeää.(ajatukset ehkä voisi laittaa hieman selvemmin, niinkuin moni jo sanoikin.;) Suosittelen 'lause' merkkien käyttöä. Siis noita pikku pilkkuja. Ainakin mun mielestä ne on yleisimpiä ajatusta ilmaisevina merkkeinä.O__o"
Kuva
Y.S.A.K. || The BDSM Tentacle Lair || Akatsuki FC
Avatar
Yasas
Chuunin
Chuunin
Viestit: 235
Liittynyt: Ma Kesä 06, 2005 14:51

Viesti Kirjoittaja Yasas »

Loistavaa!!! :D toivottavasti teet jatkoa
Kuva
kiitoksia Runte =)
Merwen

Viesti Kirjoittaja Merwen »

o.O Kiitos kaikille palautteesta! Yritin laittaa noita kappalejakoja yms. vähän järkevämmin (olen älyttömän huono kaikenmaailman rivityksissä :D) ja jätin ne hmiöt pois tekstistä. Sori, shounen-ait tulee vasta seuraavassä pätkässä :)

_____________________________________

Aurinko alkoi pikkuhiljaa laskeutua horisontissa. Kaksi nuorta ninjaa kävelivät verkkaiseen tahtiin kivistä pikkutietä, tummempi poika edellä ja vaaleampi muutaman metrin jäljessä. Kumpikaan heistä ei ollut puhua pukahanut toisen odottamattoman reaktion jälkeen.
Oli jo melko hämärää ja viileä syksyä enteilevä tuuli puhalsi leudosti heiluttaen puiden oksia.
"Jäädään tähän yöksi." Sasuke sanoi ja laski selässään olevan repun maahan. Narutolla ei ollut mitään toisen ehdotusta vastaan, sillä hänen jalkansa olivat aivan kipeät monen tunnin kävelystä. Hän istuutui maahan ja nojasi päätänsä käsiin.

Sasuke kaivoi repustaan teltan ja alkoi kasaamaan sitä. Naruto teki samoin.
"Ei helvetti!" Naruto karjaisi. "Tässä perkeleen teltassa on reikä!"
"Etkö voi paikata sitä millään?" Sasuke kysyi turhautuneena ja mietti miten joku onnistuikin tuhoamaan joka ikisen hänelle uskotun esineen.
"No en voi, tässä on Choujin mentävä aukko!"
Samalla hetkellä taivaalla jyrähti ja muutama kookas sadepisara putosi alas.
"Kai sinun on sitten pakko nukkua minun teltassani." Sasuke sanoi ja raahasi oman reppunsa telttansa sisälle. Naruto tuli perässä.
"Tässä säässä on turha yrittää tehdä tulta, joten menen nukkumaan. Katsokin että heräät huomenna ajoissa."
He molemmat kävivät maate, kasvot toisistaan poispäin. Nyt satoi jo kaatamalla.
Naruto makasi hiljaa omalla puolellaan silmät kiinni ja kuunteli kun sadepisarat ropisivat telttakangasta vasten. Hän antoi ajatustensa juosta ja oli jo melkein unessa...

"Naruto..."
Naruto havahtui hereille kuullessaan oman nimensä. Hän kääntyi ja näki toisen pojan istuvan pienen teltan nurkassa makuupussiinsa kääriytyneenä.
"En tarkoittanut sitä mitä sanoin tänään aikasemmin sinulle... An.. Anteeksi..." Sasuke jatkoi.
Naruto oli aivan sanaton. Hänelle oli juuri paljastunut aivan uusi puoli ihmisestä, jota oli luullut kovasydämiseksi ja tunteettomaksi idiootiksi.
"Mitä helvettiä!? Et sä noin voi..." Naruto töksäytti ajatuksensa sanoiksi.
"Ei kun siis tota... nukutaan." hän yritti korjata ja iski päänsä tyynyyn, tai oikeastaan ohi, mutta ei välittänyt ohimostaan nousevasta kuhmusta.
Sasuke tunsi itsensä samalla aikaa kovin vaivautuneeksi ja typeräksi. Kuinka hän saatteoikaan möläyttää tuolle yli-iloiselle pätkälle jotain tuollaista, vaikka aamu jostain syystä painoikin hänen mieltään.

Tällä kertaa he nukkuivat kasvot toisiaan päin. Sasuke oli jo nukahtanut (tai sitten hän vain piti silmiään kiinni), mutta Naruto katseli tätä vielä hetken ennen kuin vaipui unten katoamattomaan maailmaan.
'Sasuke näyttää niin kovin rennolta ja... kauniilta.
ÄH. Mistähän tuokin ajatus tuli...
' Naruto iski kädellänsä naamaansa ja luuli sekoavansa lopullisesti ennen kuin nukahti.



Keltaista... häikäsee.. Naruto yritti avata silmiänsä mutta jokin kirkas esti hänen näkökykynsä.
"Sasuke, mikä tuo on?" Naruto kysyi ja osoitti teltan avointa ovikangasta kohden.
"Auringoksi sitä täällä päin kutsutaan, baka. Nukuit muuten pommiin."
Naruto nousi salamaakin nopeammin istumaan.
"POMMI? Mikä... missä?" ja samassa hän saikin ämpärillisen kylmää vettä naamalleen.
"Unohda se pommi ja pakkaa tavarasi. Lähdemme nyt." Sasuke sanoi ja tunki ämpäriä reppuunsa.
"Mu.. mutta entä aamupala?" Kysymystä säesti kovin äänekäs murahdus blondin mahasta.
"No, sehän nyt ei minun ongemani ole, heräsin tarpeeksi ajoissa. Sinulla on kuitenkin kaksi vaihtoehtoa. Joko jäät tähän, tai sitten suoritat tämän typerän tehtävän loppuun ja tulet minun mukaani. Ja sinulla on myös viisi minuuttia aikaa pukea päälle, mikäli valitset jälkimmäisen vaihtoehdon."
Naruto hyppäsi ulos teltasta ja alkoi sulloa tavaroitaan, turhia sellaisia, reppuunsa.
"Tottakai minä suoritan tämän tehtävän! Ja suoritanpa vielä nopeimmassa ajassa, koska minusta tulee hokage!"
"Eh... se on jo kuultu liian moneen kertaan. Siltikään et pystyisi päihittämään minua... tai edes Sakuraa, ja hän sentään ei taidoillaan loista." Sasuke sanoi ja lähti kävelemään entistäkin kapeampaa, kivistä hiekkatietä pitkin kohti horisonttia.
"Katsotaanpa, niin päihittäisin sinut mennen tullen, ihan koska vaan!"
"Katsotaan vaan."

Ja niin nuo kaksi toistensa vastakohtaa aloittivat uuden päivän.




Siinä taas, vähän lyhyempi kuin edellinen pätkä mut toivottavast iei haittaa :)
Avatar
ThunderBeer
Student
Student
Viestit: 27
Liittynyt: Ma Kesä 27, 2005 13:00
Paikkakunta: Finland

Viesti Kirjoittaja ThunderBeer »

ääh!! lisää lisää lisää lisää!!! ei se voi vielä loppua!! :cry: tosi hyvä, ja muuten oot parempi keksimään tarinoita/kirjottamaan ku mä.^^
Somewhere in the darkness there is a light that I can't find...Maybe it's too far away or maybe I'm just blind...

Kaapissani asuu komeita bleidaajia ja ne on ihan hemmetin seksikkäitä.x3

Y.S.A.K
Rina
Oinin
Oinin
Viestit: 915
Liittynyt: Ma Tammi 03, 2005 15:23
Paikkakunta: OKU
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rina »

odatan mielenkiinnolla miten tää jatku. kappas, Saskesta tuli ihan pehmo.
Itachi: You must F*CK your closest friend to awaken the same mangekyou sharigan as me...
HAHAHA!!!! That would make Sasuke homo-erotic.
Vastaa Viestiin