Arki elämää! Päätös osa

Täällä voit esim kysyä oikeinkirjoituksesta, mainostaa tarinaasi tai jopa julkaista tarinasi ;)
Vastaa Viestiin
Avatar
MustaTiikeri
Rookie
Rookie
Viestit: 56
Liittynyt: Ti Heinä 19, 2005 11:56
Paikkakunta: .....TORNIO

Arki elämää! Päätös osa

Viesti Kirjoittaja MustaTiikeri »

Deidara ja Itachi saivat lapsen jonka nimeksi tuli Itachi jr, Sasuke oli tullut katsomaan veljenpoikaansa joka hakkasi Kisamea.
"Hän ei taida pitää sinusta!" Sasuke ilkkui.
"Kulttuaivo, Paskapää!!" Itachi jr huusi Kisamelle.
"Nyt riittää riiviö!!" Huusi Kisame ja otti Itachi jr:n niskasta kiinni ja heitti ikkunasta ulos, silloin Itachi tuli Itachi jr sylissä, hän laski Itachi jr:n meni Kisamen luo ja alkoi mätkimään tätä turpaan. Sasuke sai kunnon naurut siitä kun Itachi mätki Kisamea turpaan.
"Minun poikaani ei heitellä ikkunasta ulos!!" Huusi Itachi.
"YMMÄRRÄTKÖ!!!"
"Y ymmärrän." Inisi Kisame. Juuri silloin ovi lennähti auki ja sisään juoksi Naruto.
"BAMBUUCHA!!!" Huusi Naruto. Kaikki tuijottivat Narutoa järkyttyneenä.
"Okei okei, kakashi-sensei on juuttunut vessanpönttöön, voisitko jeesata siinä Sasuke??!!"
"No.......okei!"
"No hyvä ala tulla meillä on kiire!" Naruto huudahti. Silloin Naruto pysähtyi ja kääntyi katsomaan Itachia ja Kisamea.
"Vitut siitä kunhan Kisame saa turpaan"
"Joo voin mä tulla toi Itachi alkaa käydä pelottavaksi!!"
"Ja sinähän et mene minnekkään!!!!" Huusi Itachi. Sitten Sasuke ja Naruto lähtivät juoksemaan Konohaan.



Konohassa Kakashin talolla. Sasuke ja Naruto juoksivat väen paljouden läpi vessanpöntölle.
"Antakaa Kun minä!!" Huusi Sasuke. Kaikki menivät pois Sasuken tieltä, Sasuke meni vessanpöntön ääreen ja alkoi vetämään Kakashi-senseitä irti pöntöstä.
"No voi perkelen perkele ku on tiukassa!!"
"Hyvä Sasuke sä onnistut!!" Huusi Naruto. Ja silloin Kakashi pää tuli pöntöstä, hän katsoi ympärillensä ja sanoi.
"Kiitos teille kaikille ja etenkin Sasukelle!!" Sitten Kakashi suunnisti kohti kylpyhuonetta, kaikki muutkin menivät omiin puuhiinsa. Kunnes tuli ilta ja kaikki menivät nukkumaan. Varhain aamulla muumipeikko kuuli tuttua säveltä ja jouksi sillalle nuuskamuikkusen luo.
"Hei hetkinen mitäs vittua tämä on??!!" Huutaa Naruto närkästyneenä MustalleTiikerille.
"Saatanan kuvaaja!!!!!!!!!" MustaTiikeri huutaa todella vihaisena.
Varhainen aamu Konohassa, Naruto on menossa ichirakuun. Kunnes vastaan tulee Sasuke.
"Moi Sasuke."
"Moi Naruto." Oli vähän aikaa hiljaista kunnes Naruto jatkoi kävelyänsä.


Sillä aikaa "Yrjön" asunnolla. "Yrjö" ramppaa ympäri taloa kunnes liukastuu mattoon, sitten "Yrjö" nousi ylös ja lähti ulos, hän käveli metsässä kunnes tuli Konahaan.
"IIIKKK! Anbu hirviö!" Huusi Yrjö ja lähti juoksemaan ympäri Konohaa.
"Jestas taasko se meuhkaa?" Huokaisi joku nainen. "Yrjö" juoksi vähän aikaa kunnes lopetti ja lähti kotiinsa. Sillä aikaa Leen harjoituksissa.
"234,235,236,237....!" Lee laski punnerruksiaan.
"Voi jumalauta tuollainen vaiva turhan tähden!" Huokaisi Neji.
"No Lee on Lee!" Totesi Tenten. Juuri silloin kuului paukahdus ja alkoi haista, Neji ja Tenten katsoivat Leetä.
"Älkää minua katsoko!"
"SENSEI!" Huusivat Neji, Tenten ja Lee yhteen ääneen.
"Hyvä on anteeksi!" Gai Sanoi. Sillä aikaa "Yrjö" oli saanut muistinsa takaisin ja oli huökännyt metsässä Naruton kimppuun.
"Kage Bunshin No Jutsu" Naruto huusi ja kaikki Narutot alkoivat heitellä kunaita. Mutta Orochimaru vain väisteli ne, Naruto lähti juoksemaan Orochimarua päin mutta pysähtyi koska Orochimaru oli kadonnut.
"Tule esiin pelkuri!" Naruto huusi.
"Vai olen minä pelkuri mielestäsi!" Kuului ääni Naruton takana ja kaikki Narutot poksahtivat paitsi oikea Naruto. Silloin Naruto hyppäsi vähän matkaa eteen päin ja kääntyi teki taas kage bunshinin ja ojensi toiselle Narutolle kätensä ja lähti juoksemaan Orochimarua päin.
"Rasengan" Huusi Naruto. Mutta Orochimaru vain otti Naruton kädestä kiinni ja heitti puuhun jolloin rasengan räjähti. Naruto nousi hengästyneenä ylös ja toinen Naruto poksahti, Orochimaru otti kunain lähti juoksemaan Narutoa kohti katosi Naruton edestä ja oli Naruton takana. Naruto kääntyi katsomaan mutta Orochimaru iski kunain suoraan Naruton sydämmeen, Naruto kaatui polvilleen ja yski verta suusta kaatui ja jäi puoli kuolleena makaamaan sitten Orochimaru lähti.



Sillä aikaa Konohassa kaikki ryhmät olivat kokoontuneet puun alle juttelemaan ja harjoittelemaan.
"Hei kaikki missä Naruto on?!" Kysyi Sasuke.
"Jaa-a en tiedä?" Vastasi Kakashi
"Mennään etsimään!" Ehdotti Shikamaru ja niin he myös tekivät, vähän ajan etsinnän jälkeen kaikki juoksivat sinne missä Orochimaru ja Naruto olivat taistelleet, kaikki etsivät eri suunnista. Naruto laahasi vähän matkaa ja kaatui sitten Sasuken käsi varsille kuin tyhjästä. Sasuke katsoi järkyttyneenä ja huusi.
"Hei kaikki tänne päin!!" Sasuke kumartui ja laski Naruton varovasti maahan, Kun kaikki olivat saapuneet paikalle he katsoivat Narutoa jolla vieri kyyneleet poskille ja joka sanoi.
"Mistä tuollaiset surulliset ilmeet? olenhan minä sentään pelkkä kyuubin ruumiintuma köh köh!"
"No et ole etkä tule olemaankaan!!!" Huusi Sakura puolittain vihaisena ja puolittain surullisena.
"Naruto-kun ethän kuole? ethän?" Kuiskasi Hinata.
"Olen pahoillani! Te kaikki olitte hyviä ystäviäni, varsinkin te Sasuke ja Sakura." Silloin Sasukellakin vierähti kyynel poskelle. Sitten Naruto sulki silmänsä ja oli poissa.


Kului vuosia. Sasuken ja Sakuran kodissa.
"Sasuke! Oletko kotona? Minulla on hyviä uutisia....?!" Sakura juoksi olohuoneeseen ja näki karmean näyn. Sasuke makasi lattialla verisenä, Sakura juoksi sasuken luo ja polvistui tämän viereen.
"S Sasuke! Me saamme kaksi poika lasta! Saat päättä kummanki nimet!!" Sakuralla kyyneleet virtasivat poskia myöten.
"Miten olisi Sasuke ja Naruto?" Sasuke vastasi heikolla äänellä.
"Niin ihanat nimet varmasti laitan! Sasuke älä kuole"
"Olen pahoillani Sakura! Mutta...." Silloin Sasuke sulki silmänsä ja kuoli.
"Mutta mitä? Sasuke! SASUKE!! EI ÄLÄ KUOLE!!!" Sakura huusi onnettomana silloin ryntäsi sisään Ino, Shikamaru, Lee, Chouji, Neji, Hinata, Kiba, Shino,Tenten, ja Kakashi. Ino meni Sakuran luo ja kävelytti pois.

"Mitä nuo päivät silloin toivatkaan tullessaan, kukaan ei koskaan saanut tietää miten Naruto ja Sasuke kuolivat, ainoastaan minä tiedän."
"Kerro Isoisoisoisoisoisoisä Shikamaru!"
"Olen pahoillani pojat! Hyvästi ja olkaa reippaita!" :LOPPU:
Mitä järkeä kiertää pelto jos voi juossa sen yli xD TP-47 on paras.....Y.S.A.K
Avatar
circol
Keiji-san
Keiji-san
Viestit: 1184
Liittynyt: Ke Tammi 26, 2005 19:29
Paikkakunta: Quakenet & Ircnet

Viesti Kirjoittaja circol »

Juu.......... Mitäs tuosta nytten sitten voisi sanoa. Olihan se ainakin outo :P , Ihan jees.
Kuva
Avatar
Kyu
ANBU
ANBU
Viestit: 461
Liittynyt: To Huhti 14, 2005 16:51

Viesti Kirjoittaja Kyu »

Khih.. Jotkut kohan oli hauskoja:D
ja jotkut surullisia :cry:
Kokonaisuudessaan aka sekava tarina..
Kuva
Avatar
Machi
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 631
Liittynyt: Ti Kesä 14, 2005 12:39

Viesti Kirjoittaja Machi »

Öö-ö....? Oli ihan jees, mutta sekava. Tajusin just ja just...ihan hyvä minun makuuni^-~;;

"Miten olisi Sasuke ja Naruto?" Sasuke vastasi heikolla äänellä.
"Niin ihanat nimet varmasti laitan! Sasuke älä kuole!"

Oi että kuinka nauroin! kjähhähää...

Sinänsä ne Sakuran lapset olivat Sasuke ja Naruto^^;; Ouh jees!

Tee lisää tämmöisä! <3
Kuva
Avatar
jenske
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 557
Liittynyt: La Kesä 18, 2005 14:43
Paikkakunta: Great Kotka city

Viesti Kirjoittaja jenske »

Kommentoin nyt noita kaikkia kolmea osaa. Ajoittain hauska, mutta liian usein vedät koko homman ihan yli..
"Okei okei, kakashi-sensei on juuttunut vessanpönttöön, voisitko jeesata siinä Sasuke??!!"
"No.......okei!"
Pisteitten käyttö vois olla hillitympää, tossa tapauksessa riittäis kolme pistettä. Sama päätee myös huutomerkkien ja kysymysmerkkien kanssa, niitä ei kannata liioitella.

Joitain kirjoitusvirheitä löytyy, mutta se on ihan luonnollista ;)

Tämä tarina oli varmaankin tarkoitettu humoristiseksi, mutta Naruton ja Sasuken kuolemat olivat.. Vähän kummallisia. Ei oikein sopinut o.o;; Ja ei kai niitä kovin dramaattisiksi oltu tarkoitettu..?

Tuo Kakashin vessanpönttöön jumittuminen nauratti minua aivan älyttömästi, se oli vain niin pöljänhauska :P

Hmm O.o Olenpas miä taas kamalan kritisoivalla tuulella.. Elä ota liian vakavasti ^^;
Kuva
23.58
Y.S.A.K
Avatar
MustaTiikeri
Rookie
Rookie
Viestit: 56
Liittynyt: Ti Heinä 19, 2005 11:56
Paikkakunta: .....TORNIO

Viesti Kirjoittaja MustaTiikeri »

Vitsi toi oli mahtavaa!!!!!! :D
Mitä järkeä kiertää pelto jos voi juossa sen yli xD TP-47 on paras.....Y.S.A.K
Avatar
MustaTiikeri
Rookie
Rookie
Viestit: 56
Liittynyt: Ti Heinä 19, 2005 11:56
Paikkakunta: .....TORNIO

Viesti Kirjoittaja MustaTiikeri »

Siis noi teijän kommentit :oops:
Mitä järkeä kiertää pelto jos voi juossa sen yli xD TP-47 on paras.....Y.S.A.K
Avatar
Yasas
Chuunin
Chuunin
Viestit: 235
Liittynyt: Ma Kesä 06, 2005 14:51

Viesti Kirjoittaja Yasas »

Vähäks toi oli hauska xDD pidin noista kohista:

Juuri silloin ovi lennähti auki ja sisään juoksi Naruto.
"BAMBUUCHA!!!" Huusi Naruto. Kaikki tuijottivat Narutoa järkyttyneenä.
"Okei okei, kakashi-sensei on juuttunut vessanpönttöön, voisitko jeesata siinä Sasuke??!!"
"No.......okei!"
------------------------------------------------------------------------------------------------
Konohassa Kakashin talolla. Sasuke ja Naruto juoksivat väen paljouden läpi vessanpöntölle.
"Antakaa Kun minä!!" Huusi Sasuke. Kaikki menivät pois Sasuken tieltä, Sasuke meni vessanpöntön ääreen ja alkoi vetämään Kakashi-senseitä irti pöntöstä.
"No voi perkelen perkele ku on tiukassa!!"
"Hyvä Sasuke sä onnistut!!" Huusi Naruto. Ja silloin Kakashi pää tuli pöntöstä,
Kuva
kiitoksia Runte =)
Avatar
the-end
Genin
Genin
Viestit: 124
Liittynyt: Ti Elo 02, 2005 17:50
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja the-end »

Hauska story. :wink:
Kuva
Avatar
Sasori
Genin
Genin
Viestit: 112
Liittynyt: Ti Loka 18, 2005 18:03
Paikkakunta: Nurmo

Viesti Kirjoittaja Sasori »

eheheheheeheheheeheee!!! *räkspoks*
ei jemallus XD XD sulla on tainnu olla itelläski lievästi hauskaa ku oot kirjottanu näitä vai kuinka? XD XD
Another knife in my hands
A stain that never comes off the sheets
Clean me off
I'm so dirty babe
It ain't the money and it sure as hell ain't just for the fame
It's for the bodies I claim and lose
Avatar
Ave-chan
Onigiri desu~
Onigiri desu~
Viestit: 1566
Liittynyt: Su Touko 15, 2005 23:17
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja Ave-chan »

Tämän ja kakkososankin olisi ihan hyvin voinut editoida ensimmäiseen osaan, koska samasta tarinasta tässä on kuitenkin kyse. Ensi kerralla kannattaa näin tehdä, koska omasta mielestäni on ärsyttävää etsiä jokaikistä ficin osaa, helpompaa vain, jos kaikki ovat samassa pinossa. Esimerkiksi Minorin kolmiosaisen ficin (en nyt muista nimeä), ja oman 7-osaisen (jotain sen verran kuitenkin) 'Totuuksia' -ficin kaikki osat on laitettu samaan topicciin.

Jos kirjoittaminen on mielestäsi kivaa, ja haluat kirjoittaa tarinoita, joista kaikki pitävät, kannattaa niiden suunnitteluun ja toteuttamiseen käyttää aikaa enemmän kuin puoli päivää. Chauron on kirjoittanut hyvät ja selkeät ohjeet fanfic-osastolle, niiden lukemisessa ja sisäistämisessä ei pitäisi kauaa mennä.

http://www.naruto.fi/board/viewtopic.php?t=2029

-----

Sitten itse näistä kaikista kolmesta osasta. Näissä kolmessa osassa oli ihan hyviä aineksia, joita olisi voinut käyttää paremminkin hyväksi. Kielioppivirheitä löysin, pilkkujen ja pisteiden, alkukirjainten, sija- ja aikamuotojen kanssa. Jos ei aika itsellä riitä, niin kannattaa pyytää jotakuta betaamaan, eli oikolukemaan ja tarkastamaan ficci ennen julkaisua. Itsekin käytän betaa (koska olen isopahaseme), ja siitä on ollut hyvinkin paljon apua, koska beta antaa myös lukijan mielipiteen ficistä (ainakin pitäisi ;))

Hmm. Ajatus katkesi hetkeksi. Kuvailua olisin kaivannut enemmän. Kaikki tuntui tapahtuvan hyvin nopeasti. Kirjoitusvirheet antavat miinusta, koska niitä ei kukaan halua nähdä liikaa, minä en ainakaan. Kirjoitusvirheet ja hätäisyys, niistä miinusta. Plussaa taas siitä, että mielikuvitusta sinulla ainakin näyttää riittävän, ja mielikuvitus on monesti hyvä juttu. Hymähtelin itsekin tätä lukiessani, koska jotkut jutut olivat vain niin... kaukaa haettuja.

Loppusanoiksi en oikein keksi mitään syvempää, mitä en aikaisemmin tässä pitkässä viestissäni ole sanonut (minkähän takia mä kirjotan kritiikit aina yleiskielellä O_o ja vieläpä ilman hymiöitä :D)... Hieman hiot kielioppipuoltasi ja kuvaustasi, ja sitten on hyvä, nee? ^^
Avatar
MustaTiikeri
Rookie
Rookie
Viestit: 56
Liittynyt: Ti Heinä 19, 2005 11:56
Paikkakunta: .....TORNIO

Viesti Kirjoittaja MustaTiikeri »

Joo olen aika tyhmä :D
Mitä järkeä kiertää pelto jos voi juossa sen yli xD TP-47 on paras.....Y.S.A.K
Avatar
Ave-chan
Onigiri desu~
Onigiri desu~
Viestit: 1566
Liittynyt: Su Touko 15, 2005 23:17
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja Ave-chan »

MustaTiikeri kirjoitti:Joo olen aika tyhmä :D
Et tyhmä, ehkä vain kokematon ja nuori :> Kyllä se siitä, kysyt vain joltakin vanhemmalta ja viisaammaalta (??) jos jokin on epäselvää. En mitään pahaa tarkoittanut, omaksi parhaaksesi vain ^^
Vastaa Viestiin