"Minä olen rakastunut toiseen" [tarina poistettu]

Täällä voit esim kysyä oikeinkirjoituksesta, mainostaa tarinaasi tai jopa julkaista tarinasi ;)
Vastaa Viestiin
Avatar
jenske
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 557
Liittynyt: La Kesä 18, 2005 14:43
Paikkakunta: Great Kotka city

"Minä olen rakastunut toiseen" [tarina poistettu]

Viesti Kirjoittaja jenske »

Poistelen vanhoja tekstejäni netistä, kun en halua niitä enää pitää julki. Jos tarinaa tulee hurja ikävä, sähköpostilla voi kysellä, josko vaikka lähettäisin sen.
Viimeksi muokannut jenske, Su Huhti 20, 2008 18:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kuva
23.58
Y.S.A.K
Avatar
Machi
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 631
Liittynyt: Ti Kesä 14, 2005 12:39

Viesti Kirjoittaja Machi »

Lyhyt, mutta ihqu ihana!<3 Hyvin tunteikas, kuvailtu on hienosti ja, ja....(?) XD
Kuva
Satsuma
Jounin
Jounin
Viestit: 1016
Liittynyt: Su Tammi 09, 2005 19:30
Paikkakunta: Salo

Viesti Kirjoittaja Satsuma »

Aika lyhyt tarina todellakin. Alku näytti suht lupaavalta, jos viisisit jatkaa tätä jonkin verran vielä, tulisi tarinasta varmasti onnistunut!
Avatar
Yasas
Chuunin
Chuunin
Viestit: 235
Liittynyt: Ma Kesä 06, 2005 14:51

Viesti Kirjoittaja Yasas »

Tarina oli ihan kiva, mutta tarina oli aika lyhyt.... osasit kyllä kuvailla hyvin ;)
Kuva
kiitoksia Runte =)
Avatar
jenske
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 557
Liittynyt: La Kesä 18, 2005 14:43
Paikkakunta: Great Kotka city

Viesti Kirjoittaja jenske »

Jatkoa? Ööh.. No emmiä ny oikein tiedä, mulla on tapana kirjottaa tollassia töksähteleviä loppuja. Mulla nimittäin loppu ajatus tossa lopussa. Huomasin älyttömästi asioita joita mun olis pitäny lisäillä, mutta ei musta taida olla pitkän fanficin kirjoittajaksi.

Ehkä sitten kun äikäntunnilla pitää tehä joku kunnon aine, niin vetäsen jonkun kunnon yaoi-ficin 8D Okei.. Ei ihan, opettaja murhais miut xD

Mitä mun sitten tossa oikein pitäis jatkaa..? Kun en miä oikeen tiijä.. x__x;; Kertokaa ihmiset, niin sitten minä tiedän 8D
Kuva
23.58
Y.S.A.K
Michi-Chan

Viesti Kirjoittaja Michi-Chan »

Ihana... tämä tykkää ihan sikana NejixLeestä, mutta.. liianliianlyhyt, kun just kun pääsi tunnelmaan, se loppu. Eijei, jatkoajatkoa, ne? :3
Tuo oli kyllä loistava alku. *nyökkäilee*
Avatar
jenske
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 557
Liittynyt: La Kesä 18, 2005 14:43
Paikkakunta: Great Kotka city

Viesti Kirjoittaja jenske »

Eieiei *repii hiuksia* Miksi ihmeessä jatkoa? Okei, myönnän, _yritin_ tehdä sille jatkoa mutta... Mutta kun koko tunnelma meni ihan pilalle, ja hommasta tuli pelkkää lässytystä.. Joten jatkoa ei siis tule.
Kuva
23.58
Y.S.A.K
Avatar
_suski_
Chuunin
Chuunin
Viestit: 293
Liittynyt: Pe Maalis 04, 2005 16:08
Paikkakunta: siellä hirsitalossa

Viesti Kirjoittaja _suski_ »

suikka tappaa sut jos lukee tän xD
Vastaa Viestiin