Naruto Behind The scenes!!! Coming soon!

Täällä voit esim kysyä oikeinkirjoituksesta, mainostaa tarinaasi tai jopa julkaista tarinasi ;)
Vastaa Viestiin
Michi-Chan

Naruto Behind The scenes!!! Coming soon!

Viesti Kirjoittaja Michi-Chan »

Eli.. ajattelin nyt tässä vähän mainostaa.. :D
Tuota, kuten olen naruto.fissäkin maininnut, tämä fanfiction on minun ja serkkuni Shami-chanin yhteinen.. (työnjako: minä kirjotan (yleensä) shami piirtää)
Tänne mie tässä varmaan tukin näitä minun kötöstyksiä, ja toivon sitten kommentteja kovasti.. eli kritiikkiäkin saa olla, mielelläänkin, kunhan pysyt rakentavuuden rajoilla.. :D
Tarinat (tämä on PIIIIIITKÄ jatkokertomus, joka kooostuu yleensä yksittäisitä jatko-osista) kertovat Studio Konohan elämästä, kommelluksista..
Tukittiin luonnollisesti mukaan omat hahmot. Karhukopla kokonaisuudessaan: Lee, Kiba, Neji, Shino, Gaara, Shikamaru, Tenten, Shami (oma), Tenshi(oma) ja Sasori(oma).
Tarinassa siis ollaan Konohassa, KUVAAMASSA Naruto animea, eli kaikki nämä henkilöt ovat näyttelijäitä, jotka näyttelevät itseään.. (hankalaa, eikö totta..) tämän vuoksi "pieniä" hahmonmuunteluja on tapahtunut... :P
Siis esimerkiksi Orochimaru asuu kyllä Otokaguressa, mutta hän on hyvis. ERITTÄIN PERVERSOITUNUT hyvis, joskin.. :lol:
Tässä voisin jo ensimmäisen laittaa.. Tämä sama on julkaistu myös Naruto.fissäkin.. Tässäpä tämä on. Tehkää hyvin.
***

Tanssikilpailut

Missä tahansa Orochimaru kulkikin, väki väistyi hänen tieltään. Kukaan ei normaalistikaan halunnut tämän hämytyypin lipovan itseään kielellään, eikä varsinkaan nyt, kun hän oli varustettu Draculan kulmahampailla. Orochimaru ei silti ollut läheskään niin mielenkiintoinen näky kuin Tarzan, joka luki pientä punaista taskukirjaa. Hän kiinnitti kuitenkin aina vain vähemmän huomiota kirjaseen vetäessään kiivasta sanaharkkaa Conan Barbaarin kanssa. Raskaan poppijytyn soidessa taustalla sanoista ei kukaan sivustakatsoja saanut selvää, varsinkaan kun Tarzanilla oli päässään sama naamarointi kuin hänellä siviilioloissa oli Hatake Kakashina. Vaan jos Conanin alias Gain otsalle sykkimään nousevasta suonesta saattoi päätellä jotain…kohta tulisi tappelu.
Gaarakaan, joka oli tavallisesti koko studion rauhanturvaaja, ei viitsinyt puuttua tilanteeseen. Sen sijaan Shami, joka oli kyllästynyt heidän ainaisiin taisteluihinsa (ja oli ehkä ottanut yhden sakepaukun liikaa) sai huimasti jännemmän idean.
”Thansshikilpailu!” hän karjahti, saaden puolen salin huomion.
”Mitä?” Kakashi sävähti.
”Joo joo! Kakasshi vastaan Gay…Gai. Minä voin aloittaa…” Shami mokelsi ja marssi siksakkia kohti tanssilavaa. Gaara tarttui häntä takinliepeestä ja avasi suunsa sanoakseen jotain. Mitä tahansa Gaara sanoikin, se hukkui salissa äkillisesti alkaneeseen kuhinaan.
”Tanssikilpailu? Mikä ettei?” Gai sanoi hymyillen leveästi Kakashille. Kakashin takkuisen Tarzan-peruukin alta näkyvä ainoa silmäkulma nyki hiukan.
”Tanssikilpailu? Otitko sinä sen tosissasi?”
”No mutta Kakashi… mikäs sinulle tuli? Etkö uskalla ottaa haastetta vastaan?”
Kakashi jäykistyi ja vilkaisi suunnatonta väkijoukkoa, joka tuijotti heitä malttamattoman uteliaana.
”Tanssikilpailu..? No aina minä sinut yhdessä tanssikilpailussa hakkaan!”

Tenshi laittoi soimaan yhden levyn omista mielenkiintoisista kokoelmistaan ja alkoi ensijärkytyksen jälkeen vähitellen kiinnostua ajatuksesta. Hän asettui hyvälle näköalapaikalle muiden karhukoplalaisten joukkoon. Porukan ilmeiden kirjo oli huikea. Neji ei ollut vielä juonut sen vertaa, että tämä olisi ollut hänen mielestään yhtään kiinnostavaa. Hän katseli kammoten lavalla lannevaatteessa patsastelevaa senseitään.
”Minäentunnetuotaminäentunnetuotatuoeioleminunsenseiainakaanminäenolekoskaanennennähnyttuotatyyppiäentunneentunne…” hän mantrasi hyvin hiljaa. Sen sijaan parin metrin päässä hänestä Lee kiljui riemuissaan kannustushuutoja Gaille.
Gai hymyili leveästi ja alkoi välittömästi pyörittämään lanteitaan musiikin tahdissa. Ketään ei häirinnyt se ettei kappaleen suomenkielisistä sanoista ottanut selvää. Tunnelma oli käsinkosketeltava. Kakashi katseli hetken epävarmana Gain touhuja ja päätti alkaa itsekin hetkuttaa lanteita. Olisihan hän toki sharingania voinut käyttää, mutta hänen ylpeytensä vaati häntä voittamaan rehellisin keinoin. Sitä paitsi se olisi ollut liian ilmeistä.
Hetken notkuttuaan lavalla, Kakashinkin oli jo myönnettävä, että Gai oli hyvä.
Kakashi tajusi, että hänen, ”luonnonlahjakkuuden”, täytyi nyt nähdä totisesti vaivaa, jos aikoi voittaa Gain, joka ”tekee töitä menestymisensä eteen”.
Sillä Gai, oli tässä lajissa se luonnonlahjakkuus.
Kappaleet tulivat ja menivät, ja pitemmän päälle Kakashikin pääsi tunnelmaan mukaan.

Tenshi katsoi lavalle. Siellä Kakashi ja Gai olivat täydessä vauhdissa.
Mutta täytyi myöntää, jos jossain Gai oli hyvä, niin tanssimisessa. Kakashi näytti hiukan hassulta, joratessaan Elton Johnin tahdissa. Sitten jotain tapahtui. Tenshi näki silmäkulmastaan, kuinka Iruka peitteli naamaansa oudosti.
”Iruka-sensei? Oletko kunnossa?!” Tenshi kysyi mieheltä, joka hätkähti ja pyyhki nenäänsä ja laittoi nenäliinan pikaisesti kreikkalais-jumala-tyylisen-asunsa taskuun.
Tenshi ehti erottaa muutaman veripisaran nessussa. Tenshi hymyili.
Samassa alkoikin kuulua aikajärjestyksessä toinen Narutotunnari, mitä on jaksoissa nähty, mikä sai sekä lavalla tanssijat ja yleisön sekaisin.
Tenshi kuuli yleisön kirkuvan ja hurraavan hullun lailla. Tyttö yritti nähdä joukon yli, mitä lavalla tapahtui. Iruka, joka oli tyttöä pari päätä pitempi, kirahti hassusti. Veri purskahti miehen nenästä, mikä sai Irukan kaivamaan armaan nessunsa taas esille ja pyyhkimään nenäänsä kiivaasti. Tenshillä harmitti, kun hän ei nähnyt, mikä aiheutti moisen reaktion Irukassa.
Hetkeä aikaisemmin:
”Kokoro wo sotto, hiraite gyutto, hiki yosetara!!” Kajarit tärisivät, kun kappaleen sanat kaikuivat salissa, saaden ihmiset hyppimään ja pomppimaan villisti.
Kappale oli todella osunut valinta. Tanssijat pääsivät täyteen tunnelmaan, jolloin Kakashi tajusi tilaisuutensa tulleen. Hän nykäisi lannevaatteensa irti ja heilautti sitä muutaman kierroksen päänsä yläpuolella. Yleisö sekosi. Tytöt ja naiset lattialla kirkuivat, minkä kerkesivät, miehet hurrasivat Kakashille ja lapset nauroivat jännittyneinä.
”Elvistelijä!” Gai huusi ja irvisti vähäpukeiselle Kakashille.
Kakashi hymyili Gaille ja hetkutti lannettaan, minkä kerkesi. Nyt olisi hänen tilaisuutensa. Hän veti bravuurinumeronsa ja esitti 70 –luvun tanssityylin, siinä ”oikeakäsi ilmassa, jalat harallaan”-John Travolta asennossa. Naiset itkivät onnesta, sillä olihan Kakashi, vuoden seksikkäimmäksi miesninjaksi äänestetty, aikamoinen näky pienenpienissä boksereissaan..
Gai pisti paremmaksi. Hän heilautti lannettaan ja huitaisi Saturday Night Fever –soolon tuplaten parempana ja kääntyi selin yleisöön. Sitten hän hetkautti lannettaan erittäin vetävästi. Osa tytöistä pyörtyi.
”Hah, liike lähtee lantiosta!” Gai huusi Kakashille, joka irvisti vastaukseksi.
Kappale loppui. Yleisöstä kuului pettyneitä huudahduksia.
”Noniin, noniin.. Nyt sitten onkin aika valita itselleen tanssipari..” Tenshi, joka toimi tiskijukkana näissä juhlissa, kuulutti. Hän näki, kuinka Iruka sävähti.
”Tanssiparit..?” Gai kysyi, mutta samassa sekunnissa katosi. Kakashi älähti, kun näki, että Gai oli napannut Asumalta Kurenain, joka muuten oli pukeutunut helvetinenkeliksi.
Kakashi tuijotti sanattomana, kuinka Gai näytti peukaloa ja hymyili miljoonan dollarin hymyään.
”No, Kakashi, kuka on parisi..?” Tenshi kysyi.
Kakashi mietti. Ketään muita naisia ei ollut senseinä. Kurenai oli ainoa nainen, joten hänen täytyisi valita..
”Iruka?” Tenshi pärskähti.
Kakashi katsoi Tenshiä tyyliin: Mitä sitten? Kun ei satu olemaan naisia..!
”Täällä on sali täynnä hehkeitä ja valovoimaisia neitosia, ja sinä valitset Irukan..?” Tenshi kysyi. ”Noo, ehkä hän oli valovoimaisin kaikista neitosista..” hän jatkoi mutisten.
”Ihan miten vaan. Kilpailu jatkuu.” Tenshi sanoi ja laittoi hitaan soimaan. Tarkalleen ottaen kappale oli Jari Sillanpään Satulinna. Kakashi nykäisi Irukan vasten itseään. Iruka inahti.
Gai näytti johtavan kilpailua kappaleen jälkeen, ainakin mitä yleisön kirkunasta saattoi päätellä.

”Nyt tanssitaankin… Lambadaa!!” Tenshi huusi ja laittoi lambada-kappaleen soimaan. Kakashi nykäisi Irukaa hiukan lähemmäs ja seurasi Gain liikkeitä. Gai näytti taitavan minkä tahansa kappaleen askeleet. Kakashin suoritusta varjosti hiukan se, että joka kerta, kun hänen ja Irukan vartalot koskettivat toisiaan, Iruka kiljahti.
Monen minuutin, monen kosketuksen ja monen kosketusta seuranneen kiljahduksen jälkeen, koitti kilpailun viimeinen hidas kappale.
”Noniin, otetaan nyt kunnon kaulaote ja tanssitaan… ysärityyliin.. ” Tenshi sanoi ja laittoi Spice Girlsin Viva forever -kappaleen soimaan.
Irukan ilme oli näkemisen arvoinen, kun Kakashi veti hänen ihan lähelle itseään ja laittoi kädet tämä vyötäisille. Iruka pakotti kätensä kaulaotteeseen Kakashin selän taakse. Koko salin poikki kaikui yksimielinen AWWWWWWWW..
Irukaa ahdisti. Kakashi oli nykäissyt hänet tarpeettoman lähelle itseään ja nyt mies hivutti käsiään aina vain alemmas. Iruka oli jo vähällä nostaa Kakashin käsiä, mutta mies kuiskasi Irukan korvaan jotain, mikä sai tämän ihan sekaisin. Iruka vetäytyi kauemmas ja moiskautti ison suukon miehen maskilla peitetyille huulille. Se, mitä Kakashi kuiskasi Irukan korvaan, jäi muilta arvoitukseksi.
”Noniin. On aika päättää kilpailu. Viimeiset kappaleet, on soolokappaleita. Kumpikin saa eri kappaleen ja teidän täytyy vakuuttaa yleisö joraamisellanne, niin hyvin kuin osaatte.” Tenshi kajautti.

Gain kappale oli Village Peoplen Y.M.C.A.
Noin kolmen minuutin ajan, salin lattia jytisi, ihmisten osoittaessa suosiotaan Gaille, joka ilmeisesti oli joskus aikaisemminkin tanssinut tämän kappaleen.. Gai heilutti lannettaan ennennäkemättömän upeasti ja ehkä ensimmäistä kertaa elämässään, Maito Gai näytti seksikkäältä.
Kakashin vuoro tuli. Mies astui valokeilaan ja odotti, mitä Tenshi hänelle antaisi. Kikka ja Apinamies.
Kakashin hiusten-ei-peittämä-silmä laajeni, mutta mies otti haasteen vastaan, mikä johtui eittämättä hänen juomastaan alkoholimäärästä. Normaalisti, Kakashi ei olisi moiseen ryhtynyt ikimaailmassa, mutta ehkä syynä oli liian monta riisiviinapaukkua, tai sitten Gai. Kakashi oli PAKKO voittaa Gai.
’Minä varmasti häpeän tätä koko loppuelämäni, mutta kerrankos sitä..’ Kakashi pohti ja otti Tarzan-asenteen itselleen ja ryhtyi moshaamaan. Tenshi kiljahti onnesta mikrofoniin, mikä varmasti aiheutti monelle pahan tinnityksen.
Kakashi antoi palaa. Hän soitti ilmakitaraa, lauloi, moshasi, matki apinaa, pomppi ja riehui. Yleisö oli täysillä mukana. Viimein, ikuisuudelta tuntuneen ajan kuluttua, kappale loppui.
”Noniin, nyt onkin sitten aika julkistaa meidän voittajamme… Eli siis, yleisö, jos saan pyytää yhteistyötä. Huutakaa, kummasta pidätte enemmän. Onko voittaja Hatake Kakashi..? (Tämä aiheutti salissa hyökyaaltomaisen kirkumisen ja kiljumisen aallon. Kakashi hymyili voitonriemuisesti Gaille.) …vai Maito Gai? Nyt sali koki pienen räjähdyksen, kun kiljunta ja huuto ylitti kaikki sallittavat desibelirajat. Gai irvisti Kakashille, jonka hymy hyytyi.
”Kiitos, kiitos…” Gai kiitti.
”Jaahas, meillä taitaa olla voittaja. Mitäs, jos annettaisiin pienet Gaille (”Ja Gain pienelle” Tenshi mutisi ohi mikrofonin) ” Tenshi sanoi ja sammutti mikrofonin.
Käsittämätön möly ja metakka alkoi heti, kun Gain nimi mainittiin. Sali räjähti valtaviin suosionosoituksiin ja Gai kumarsi yleisölle.
”Yauuuuu!! Yeayeayeayea!! Yeaaaah!! Jiiiihaaa!! Gai-sensei on PARAS!!” Lee kiljui eturivissä. Neji, joka oli kilpailun aikana ottanut ehkä liian monta riisiviinapaukkua, yhtyi humalapäissään suosionosoituksiin. Hän rupesi tosi hurjaksi, hän jopa vihelsi Gaille.

Juhlat alkoivat olla jo aamun pikkutunneilla, kun väki alkoi hiljalleen valua ovista kotejaan kohti.
Ihmiset lähtivät mitä mielenkiintoisimpina pariskuntina kotimatkalle, jonka vuoksi seuraavan aamun krapula-katastrofi-järkytys-heräämisiltä ei voinut välttyä.
***

Aamu valkeni hiljalleen. Gaara haukotteli ja kokeili käydä Shikamarun puolella kurkkaamassa, joko tämä oli herännyt. Avatessaan heidän asuntojaan yhdistävää väliovea, Gaaran kainalossa ollut Pentti-nalle tippui lattialle. Gaara jäi seisomaan ovelle, käsi edelleen kahvalla. Hän näki jotain hyvin, hyvin järkyttävää Shikamarun sängyllä.
’Minähän arvasin, että tuossa olisi upea pari!’ Gaara totesi kuitenkin mielessään, kun hän asteli Shikamarun asunnon puolelle, istui sänkyä lähinnä olevaan sohvaan ja otti mukavan asennon seuratakseen, mitä tapahtuisi, kun kaksikko heräisi.
’On ne niin suloisia..’ Gaara mutisi.

Neji heräsi hiljalleen hirmuiseen päänsärkyyn ja pahaan oloon. Kaiken kukkuraksi aurinko siilautui ikävästi suoraan hänen silmäänsä. Poika ravisti päätään ja katsoi, minne oli päätynyt. Ja kuinkas ollakaan, ensimmäinen asia, mitä Neji näki, oli Shikamarun naama, hyvin lähellä hänen omaansa. Neji kapsahti kauemmas ja tipahti sängyltä. Shikamarulla ei näyttänyt olevan rihman kiertämää yllään.
”Mitä helvettiä sinä täällä teet?” Shikamaru, joka ilmeisesti oli juuri itsekin saanut silmänsä auki, huusi Nejille, silkkaa inhoa äänessään.

Nuo sanat kaikuivat monessa muussakin taloudessa.

Leellä oli vaikeaa. Hän oli herännyt tasaisesti tuhisevan Tenshin vierestä ja tajunnut, että hänellä ei ollut minkäänlaista muistikuvaa edellisyöstä. Lee oli ihan turta, hän inhosi itseään ja kaiken lisäksi hänellä oli sairaalloisen paha olo. Lee tunsi itsensä likaiseksi, sillä hän oli käyttänyt tiedotonta Tenshiä hyväkseen, eikä tyttö tiennyt sitä vielä. Lee ahdistui enemmän ja vajosi peiton alle. Hetken aikaa hävettyään, hänen oli pakko tulla peiton alta pois, saadakseen happea, mutta vajosi peiton alle pian uudestaan.
”Lee.. Oletko kunnossa?” Tenshi kysyi unisena pojalta.
Lee hätkähti ja katsoi häveten peiton takaa tyttöä, jolla ei näyttänyt olevan vaatetta yllään lainkaan.
”En.. Minä olen todella pahoillani, minä en tarkoittanut, minä.. minun ei olisi pitänyt juoda niin paljon alkuunkaan.. Minä todellakaan tarkoittanut.. Anteeksi. Minä häpeän, minä.. ” Lee aloitti todella nolona, jolloin Tenshin täytyi keskeyttää pojan papatus.
”Lee, se on okei. Ei se haittaa..” Tenshi vastasi, sillä eihän Lee voinut itselleen mitään, sammuessaan hänen ovipieleensä. Lee oli ollut kunnon herrasmiehen tavoin saattamassa Tenshiä kotiin, mutta hän vain oli juonut liikaa, liian nopeasti. Hän oli nukkunut kuin tukki, seisaaltaan.
”Ei haittaa?” Minä.. minä olen häpäissyt sinut, minä en voi antaa itselleni ikinä anteeksi..” Lee höpötti yksinään.
”Häpäissyt?” Tenshi nauroi.
’Tyttö-parka ei muista mitään’ Lee pohti ja katsoi alistuneena Tenshiä, joka nauroi hervottomasti.
Lee ei nähnyt tässä mitään hauskaa. ’Kyllä hänen hymynsä hyytyy, kun kuulee, mitä minä olen hänelle tehnyt..’ Lee mietti ja ahdistui taas.
”Kuule Tenshi.. Minä olen oikeasti pahoillani, ei ole ollenkaan minun tapaistani käyttää ihmisiä hyväksi, tai juoda ylipäätänsä, olen niin pahoillani.. Minä olen paha ihminen, minä en muista, että olisin..” Leen ääni särkyi.
Tenshi repesi nauruun.
”Voi Lee.. Sinähän sammuit tuohon ovelle, Et sinä mihinkään petihommiin olisi kyennyt, saati sitten hyväksikäyttämään minua!” Tenshi repesi ja nauroi.
Puoliksi itkevän Leen naama vääntyi nyt kovin intresanttiin ilmeeseen.

Shamilla oli paha olo. Oksennus meinasi tulla kokoajan suuhun, eikä se johtunut yksinomaan helvetinmoisesta krapulasta, vaan osansa pahaan oloon lisäsi Akamaru, joka hönki nyt kammottavaa koiranruoka-hengitystään hänen nenäänsä. Hetkinen. Akamaru..?
Shami nosti päänsä nopeasti tyynyltä, vain nähdäkseen, kuinka Kiba nukkui sikeästi hänen käsivartensa päällä. Tai, no ympärillä. Kiba oli kietonut kätensä Shamin käsivarren ympärille ja nukkui nyt tyytyväisenä.
Shami tuijotti kauhuissaan Kibaa, mutta muisti sitten, ettei eilisiltana ollut kyennyt kävelemään kotiinsa, joten hän oli jäänyt nukkumaan Kiballe.
Viimein Akamaru päästi kimeän haukahduksen ja Kiba heräsi säpsähtäen. Hän näki Shamin, joka tuijotti Kibaa vähintäänkin yllättyneenä.

”Af! Af!” Akamaru haukkui ja Kiba katsoi koiraa inhoten.
”Sairas perverssi! Koiraksi sinulla on ERITTÄIN likainen mielikuvitus!” Kiba ärähti Akamarulle, joka nyt teki markkaa ja kieri sängyllä.
Samassa Shami juoksi vessaan oksentamaan.
Taustalta kuului Kiban raskas kiroilu ja mutina, mihin kuului mitä mielenkiintoisemmat nimitykset Akamarusta. Shami pohti, olikohan ihan tervettä kiroilla ja huutaa koiralle, väittäen että tällä oli sairas mielikuvitus..
”Hitto!” Shami mutisi pyyhkiessään suupieliään.



Toisaalla herättiin myös pikaisesti. Kakashi haukotteli makeasti ja näki vieressään, kuinka Iruka katsoi häntä hellästi. Kakashi hymyili.
”No, huomenta kulta.” Kakashi sanoi Irukalle, joka hymyili takaisin. Samalla peitto liikahti ja peiton alta ilmestyi…
”Huomenta!” Gai sanoi.
”Missä välissä sinä..?” Iruka kysyi, muttei ehtinyt lopettaa lausettaan, kun peiton alta pukkasi Hokage.
Irukan naama oli yhtä suuta, kun hän kirahti.
Kakashi tuijotti sanattomana kahta tunkeilijaa heidän sängyssään.
”Oletko sinä kutsunut koko Konohan sänkyysi?” Iruka kysyi loukkaantuneena Kakashilta, joka näytti hiukan yllättyneeltä nähdessään, kun Hokage nousi laittamaan vaatteet ylleen ja poistui sitten vähin äänin.


***
Loppusanat:
Kyllä siinäpä se.. siinä oli esikoinen.. Joo, kukaan ei tarkasti tiedä, MITEN (käytännössä) tai MIKSI KO henkilöt päätyivät sinne sänkyyn.. (ei kirjoittajat, eikä he itse) xD
Avatar
Machi
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 631
Liittynyt: Ti Kesä 14, 2005 12:39

Viesti Kirjoittaja Machi »

Hauska ym.;) Mutta tuo loppu meni liian nopeasti. Ei siinä mitään erikoista tapahtunut (lopussa) ja siihen olisi voinut laittaa jotain hauskaa. Mutta tuo on ihan hyvä.^^;
Kuva
Avatar
jenske
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 557
Liittynyt: La Kesä 18, 2005 14:43
Paikkakunta: Great Kotka city

Viesti Kirjoittaja jenske »

Toi on kyllä edelleenkin mun suosikki :D Mutta miten kävi sille sun juhannus-ficille (eikös se sinun tekemäsi ollut..?) Se hävisi mystisesti naruto.fi:n puolelta :/
Kuva
23.58
Y.S.A.K
Michi-Chan

Viesti Kirjoittaja Michi-Chan »

Joo, katosi, kun poistin sen.. :D katos, mie aattelin, notta soon turhan roisi kuitenkin.. :roll:
Että... mutta käykää toki lukemassa lisää, naruto.fissä. sinne on ilmestynyt nyt uusi ficci. Kirjoittanut Shami.
Avatar
Kyu
ANBU
ANBU
Viestit: 461
Liittynyt: To Huhti 14, 2005 16:51

Viesti Kirjoittaja Kyu »

Ihan mielenkiintoinen.. omalaatuinen se ainakin on ;)
Kuva
Vastaa Viestiin