Lempifanficcisi?

Täällä voit esim kysyä oikeinkirjoituksesta, mainostaa tarinaasi tai jopa julkaista tarinasi ;)
Vastaa Viestiin
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Lempifanficcisi?

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

No niin, en huomannut tällaista topiccia olevan täällä aikaisemmin joten otin asiakseni tehdä semmoisen.. ^____^

Kertokaa lempificcinne!! Oma tai jonkun muun tekemä, kunhan pidätte siitä hi***moisesti!!

Yksi minun lempificeistäni on erään kaverini kirjoittama. Lisäksi, että tämä kaveri on jumalainen piirtäjä se kirjoittaa kadehdittavan kaunista tekstiä.. Ja kaverini on kiko!! ^__^ Nämä ficit löytyvät naruto.fi:n puolelta :3 Innokkaasti olen odottanut jatkoa tälle ehastuttavalle ficcisarjalle mutta ne ovat tyssänneet kauan aikaa sitten.. ;_____;
Nejito, osa 1

Toinen lempificcini on Minorean kirjoittamat kaksi tarinaa, edelleen Narutoon perustuen. Nekin löytyvät kotisivun puolelta naruto.fi:stä.
Sasuken muistot
Kakashin maskin alla

Seuraavaksi voisin mainita semmoisen ihanuuden kuin Voitto meille molemmille. Siitä pitää varoittaa että se on luokiteltu [K-16]-kategoriaan, joten lukeminen omalla vastuulla!! Sisältää shounen-aita, väkivaltaa ja kiroilua.
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Avatar
Machi
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 631
Liittynyt: Ti Kesä 14, 2005 12:39

Viesti Kirjoittaja Machi »

Eikö tämmönen ole jo?? Ai niin se on se äänestys..sori. Niitä Fanficcoja on miulla aivan liian paljon. Kaikki ovat ihan hyviä. Paitsi tuo voitto meille molemmille on paras!;) Mutta niitä on liikaa...
Kuva
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Runte »

Meitsi tykkäs Afenin kirjoittamasta FF9 Fanficistä ^^ Se on niin pitkä ja kertoo siitä pelistä. Ihanasti kuvailtu ja toi muistoja mieleen 8>

Linkki
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Avatar
Kyu
ANBU
ANBU
Viestit: 461
Liittynyt: To Huhti 14, 2005 16:51

Viesti Kirjoittaja Kyu »

paras oli ylivoimaisesti totuuksia! pidin monetsa mutta se vei voiton..
Kuva
Vastaa Viestiin