Sumun heijastus osa1/2

Täällä voit esim kysyä oikeinkirjoituksesta, mainostaa tarinaasi tai jopa julkaista tarinasi ;)
Vastaa Viestiin
Avatar
MustaTiikeri
Rookie
Rookie
Viestit: 56
Liittynyt: Ti Heinä 19, 2005 11:56
Paikkakunta: .....TORNIO

Sumun heijastus osa1/2

Viesti Kirjoittaja MustaTiikeri »

Osa1.

Tumma hahmo käveli sumuisessa metsässä. Naruto käännähti katsomaan ja keskeytti harjoituksen.
"Kakashi-sensei kuka tuo on?" Naruto kysyi ihmeissään ja osoitti tummaa hahmoa. Kakashi kääntyi katsomaan Naruton osoittamaan, muttei nähnyt mitään.
"Naruto. Oletko tulossa kipeäksi?" Kakashi kysyi huolestuneesti. Sakurakin katsoi Narutoa vähän huolestuneesti.
"Enkä!! Tuolla oli varmasti joku!" Huusi Naruto vihaisesti.
"Harjoitukset ovat ohi! Naruto mene kotiin lepäämään." Kakashi sanoi. Naruto lähti vihaisesti kotiinsa päin, ja heti kun oli kotona lösähti sängylle ja alkoi nukkua.


Kakashi lueskeli rannalla come come paradisea, smamlla kun Gai kertoi kuinka paljon parempi hän *muka on*. Kakashi käännähti katsomaan metsään ja näki tumman hahmon.
"Gai! Kuka tuo on?" Kakashi kysyi. Gai käännähti katsomaan muttei nähnyt mitään.
"Kakashi! Huijasit minua ei tuolla ollut ketään!"
"Mutta... Siellä oli joku!" Kakashi valitti.
"Voi sinua Kakashi olet tainnut saada auringon pistoksen!" Gai nauroi. Kakashi nousi ja lähti kävelemään pois.


Toisaalla Jiraya oli vakoilemassa nuoria tyttöjä jotka olivat uimassa.
"Hehee... Pysykää siellä vielä älkää lähtekö!" Jiraya valitti itsekseen kun tytöt olivat lähdössä.
"Vieläkö tuota samaa Jiraya-sensei!" Kuului ääni Jirayan takaa. Jiraya käännähti katsomaan muttei nähnyt ketään.
"Öh...?" Jiraya ihmetteli kun ketään ei näkynyt. Jiraya nousi ja lähti kävelemään konhaan päin ihmetellen että olisiko se voinut olla...


"Ero-sennin! Mennään harjoittelemaan!" Naruto huudahti kun näki Jirayan tulevan.
"Ei! En ole sillä päällä!" Jiraya vastasi.
"Mutta... No kerron kuitenkin kun harjoittelin aamulla niin näin tumman hahmon metsässä!" Naruto huudahti ja käveli samalla Jirayan kanssa ichirakua kohti.
"Hö? Minä taas kuulin tutun äänen." Jiraya sanoi. Naruto ja Jiraya istahtivat ichirakuun ja tilasivat ramenia.
"Voisisiko se olla?..." Jiraya mietti ääneen.
"Kuka?" Naruto kysyi uteliaana. Jiraya kääntyi katsomaan Narutoa ja sanoi.

Ehehee siihen loppuu ensimmäinen osa. Toinen osa on varmasti pitempi, jätin ärsyttävän jännään kohtaan minusta se on hauskaa :twisted:
Mitä järkeä kiertää pelto jos voi juossa sen yli xD TP-47 on paras.....Y.S.A.K
Avatar
Machi
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 631
Liittynyt: Ti Kesä 14, 2005 12:39

Viesti Kirjoittaja Machi »

Lyhyt. Onneksi teet toisesta osasta pidemmän...
Minua ei yksinkertaisesti kiinosta tämmösiä tarinoita. Olihan tuo tarina jännittävää ja todella kivaa, mutta ei. Minä olen tylsä. I know.

Virheitä en jaksanut katsoa. Tylsä homma. Ja arvaan vaan, että se hahmo olet joko sinä tai joku.>.< Anteeksi Musta Tiikeri.^^;;

Hyvin kirjoitettu ja juoni ihan hyvä tarinaksi. :)
Kuva
Avatar
MustaTiikeri
Rookie
Rookie
Viestit: 56
Liittynyt: Ti Heinä 19, 2005 11:56
Paikkakunta: .....TORNIO

Viesti Kirjoittaja MustaTiikeri »

Ihmettelen miten et arvannut jo kuka se on? Kysyn vaan miksi sanoisin Jirayaa senseiksi :D
Mitä järkeä kiertää pelto jos voi juossa sen yli xD TP-47 on paras.....Y.S.A.K
Avatar
Machi
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 631
Liittynyt: Ti Kesä 14, 2005 12:39

Viesti Kirjoittaja Machi »

Eh? O.o Arvaan, en tiedä. Mutta jatka tarinaasi. Kyllä siitä tulee hyvä;) Eeh...Turha posti...---,---
Kuva
Chibi

Viesti Kirjoittaja Chibi »

Ihan kiva tarinaksi...:D
Vastaa Viestiin