Veljesrakkautta rajojen takaa.(ei-Naruto..)

Täällä voit esim kysyä oikeinkirjoituksesta, mainostaa tarinaasi tai jopa julkaista tarinasi ;)
Vastaa Viestiin
Avatar
karasuka
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 628
Liittynyt: Ma Syys 19, 2005 08:39
Viesti:

Veljesrakkautta rajojen takaa.(ei-Naruto..)

Viesti Kirjoittaja karasuka »

voisi mieluiten poistaa. hävettää lähinnä katsella tätä nyt. o_o''

//

Älkää tappako vaikkei olekaan Naruto-ficci. Ja mä olen kipeä. Ja omistan kieron huumorintajun. Ja siitä syntyi tämä. Ja mä varoitan, tämä on pitkä koska mä en osaa kirjoittaa lyhytiä ficcejä. Kaksiosainen. Toinen Alin näkökulmasta, toinen Edin.


  • Nimi: Veljesrakkautta rajojen takaa (alias minämitääntarinoitaosaaotsikoida)
    Lajityyppi: Angst
    Mistä: Fullmetal Alchemist
    Ikäsuositus: Hmm.. sallittu kaikille. ( ei sisällä mitään pahaa.)
    Spoilerit: Jossei ole katsonut FMA:n vikoja jaksoja niin kyllä.

    Juonikuvaus: Veljekset on erotettu toisistaan. Alin mietteitä elämästä ilman Ediä ja Edin mietteitä elämästä ilman Alia.

    Kirjoittajan alkusanat: Koska minä rakastan Fullmetal Alchemistia ja vasta katsoin kyseisen sarjan loppuun. Sarjan loppu oli niin itkettävän kaunis ja minä rakastan sitä kuinka kaunis Edwardin ja Alphonsen veljessuhde on joten pakkohan siitä on ficci kirjoittaa. Ja varoitan, en ole ficcejä juurikaan kirjoitellut.. en vastaa virheistä.. kjiäh kjiäh.

    ***
Ihmiskunta ei voi saavuttaa mitään ilman että antaa ensin jotakin.
Me luulimme silloin että se oli maailmamme totuus.


- - -

"Katso äiti, mitä me teimme!" Kaksi pientä poikaa juoksee narulle pyykkejä kuivumaan asettelevan naisen luo. Nainen sipaisee pitkiä suklaanruskeita suortuvia pois kasvoiltaan ja kääntyy poikia kohden. Pienempi - mutta vuoden toista vanhempi - ojentaa naista kohden pientä ja sievää leluhevosta. Nuorempi veli näyttää hiukan murheelliselta, hänen pikkuruinen hevosensa on vääntyneempi kuin veljensä täydellisen virheetön lelu. Poikien äiti hymyilee silti säteilevästi.
"Voi, olen kovin ylpeä teistä!" Kummankin pojan kasvoille leviää virne.


Silloin Edward ja Alphonse Elric olivat vain kaksi viatonta maalaispoikaa maailmassa, jossa alkemia oli arkipäivää. Ja kaikki oli hyvin ja tulisi olemaan, maailman loppuun asti, eikö niin?

Toisin kävi.

- - -

Alphonse

Rizenpool. Pieni, idyllinen maalaiskylä vehreiden laaksojen katveessa, tuuli tanssahtelee kevyesti järven pinnalla ja aiheuttaa pienenpieniä väreitä. On myöhäinen kesä. Järven rannalla leikkii arviolta 10-11 vuoden ikäinen poika jolla on suora vaaleanruskea tukka ja suuret, viattomat ruskeat silmät. Suuri musta koira loikkii pojan ympärillä ja kurottuu välillä nuolaisemaan tätä kasvoihin. Poika nauraa heleästi. Välillä hän seisahtuu ja pysähtyy vain hengittämään puhdasta ilmaa. Hän ei muista kuinka kauan siitä on kun hän viimeksi eli ja näki ja kuuli ja tunsi kuten oikeatkin ihmiset. Sitten äkkiä poika työntää koiran kauemmaksi ja pieni surumielinen hymy leviää pojan kasvoille.

Pojan nimi on Alphonse Elric.

Kaksi tyttöä katselee Alia kauempaa. Toinen on veljesten lapsuudentoveri Winry Rockbell ja toinen taasen tuhoutuneen Liorin kaupungin orpo asukas Roze. Kumpikin tyttö säälii nuorta poikaa joka juuri menetti veljensä oudolla tavalla. Kuitenkin kummankin päässä kaikuvat sanat, toiveikkaat sanat siitä että Edward Elric ei ole kuollut, on vain..kadonnut, elossa jossakin aivan toisessa paikassa. Ja saman tietää myös Alphonse, jonka sisintä kaihertaa kaipaus joka hetki jonka hän on hereillä, mutta silti päättäväisyys on kohonnut yhdeksi tunteeksi tuon syvän kaipauksen rinnalle. Alphonse on aina rakastanut veljeään syvästi, enemmän kuin ketään muuta maailmassa, veljekset ovat viettäneet yhdessä jokaisen elinhetkensä. Nyt kun Ediä ei enää ole tuossa maailmassa, Al tuntee kadottaneensa osan itsestään.

"Nye plach, nye pechal'sya, starshiy brat, nye tyi odin vinovat..."

Joka päivä käydessään nukkumaan, hän hymyilee yöpöydällään olevalle kuvalle, jossa hän ja Edward virnistävät leveästi kameraan, silloin kun kaikki oli vielä hyvin. Ja Al pyyhkäisee kyyneleen silmäkulmastaan ja vajoaa uneen.
Al tietää pikkuveljen vaistoilla että isoveli tulee takaisin vielä jonakin päivänä. Heidän sielunsa ovat aina yhtä, Elricin veljesten välinen side on liian vahva että se särkyisi pelkästä kammottavan suuresta välimatkasta. Al kaipaa Ediä mutta tietää että tapaa tämän uudelleen. Edward uhrautui hänen vuokseen, hänen elämänsä vuoksi ja Al ymmärtää ettei sellainen uhraus voi jäädä palkitsematta.

"Mnye nye v chem tobya upreknnut, I ya nye obihen nichut.."


* * *

Siinäpä tuo. Lisää sitten myöhemmin jos joku nyt edes eksyy lukemaan ja antamaan palautetta.
Viimeksi muokannut karasuka, To Elo 02, 2007 00:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Saki

Kommentti

Viesti Kirjoittaja Saki »

Oot kyl edelleenkin mahtava kirjoittaan, siitä ei voi väitellä. Hienoa tekstiä, kirjotappa se seuraava osa. ^^ (voi että, en osaa kirjottaa kommentteja) Kirjoita ihmeessä lisääkin fanficcejä!
Avatar
karasuka
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 628
Liittynyt: Ma Syys 19, 2005 08:39
Viesti:

Viesti Kirjoittaja karasuka »

Saki-chaaaaaaaaan~!

tihih. kiitos. xD <33 tottakai mä kirjotan. sitte joskus. kun jaksan. xD
Avatar
Machi
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 631
Liittynyt: Ti Kesä 14, 2005 12:39

Viesti Kirjoittaja Machi »

Hieno! ;) ja hyvää tekstiä...^^;
Kuva
Avatar
karasuka
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 628
Liittynyt: Ma Syys 19, 2005 08:39
Viesti:

Viesti Kirjoittaja karasuka »

hehe. arigatou <3
Avatar
Lusikka-sama
Genin
Genin
Viestit: 159
Liittynyt: Ke Touko 25, 2005 21:43
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Lusikka-sama »

Hieno ficci :wink: ja repesin aika huolella tossa: "Silloin Edward ja Alphonse Elric olivat vain kaksi viatonta maalaispoikaa maailmassa, jossa alkemia oli arkipäivää.

Toisin kävi." <-- eritoten tässä kohti xD

Kirjoita seuraava osa pian :)
Kulki ennen nimellä Bunny

~Y.S.A.K.~
Vastaa Viestiin