Tähdenlento, JATKO LISÄTTY, K-18 (s-ai / yaoi)

Täällä voit esim kysyä oikeinkirjoituksesta, mainostaa tarinaasi tai jopa julkaista tarinasi ;)
Avatar
Michiko
Genin
Genin
Viestit: 123
Liittynyt: Ma Kesä 27, 2005 17:22

Viesti Kirjoittaja Michiko »

Mjuu… näin siinä nyt sitten kävi, etten malttanut olla yrittämättä kirjoittaa sitä puuttuvaa loppukohtausta, jotkut kun jopa kaipasivat (?) ficille vielä jatkoa.

Joten olkaa hyvä, tässä se nyt on – toivottavasti nautitte… :twisted:

Huom! Tästä eteenpäin luvassa on yaoita, joten K-18.


Tähdenlento (jatko)

Hymyillen Sasuke irrottautui Naruton syleilystä ja nousi istumaan tämän reisien päälle. Kädet hyväilivät pehmeää ihoa liukuen kylkiä pitkin housun vyötärönauhalle ja alkoivat hitaasti vetämään niitä alas Sasuken hivuttautuessa taaksepäin, kunnes hän tavoitti sängyn päädyn ja nousi seisomaan nypäten häiritsevän vaatekappaleen pois jääden katselemaan alastonta blondia silmät kiiluen. Silmänräpäyksen verran Naruto tunsi halua kiskaista peiton suojakseen, piiloutua Sasuken katseelta joka tuntui polttavan ihoa, nauttien kuitenkin samanaikaisesti tämän kasvojen avoimen himokkaasta ilmeestä. Katsoen hehkuviin silmiin Naruto nousi istumaan ja tarttui housujen viimeiseen nappiin avaten sen hieman vapisevin sormin, työnsi kätensä housunkauluksesta sisään ja liu’utti housut alas sormien sivellessä valkeaa ihoa. Laskien kätensä Naruton olkapäille Sasuke työnsi hellästi tämän selälleen, ja painaen jalkansa tämän reisien väliin laskeutui pojan päälle.

Omaansa vasten painautuva vartalo sai miellyttävät väristykset leviämään ympäri kehoa ja Naruton henkäisemään kiivaasti hänen aistiessaan joka solullaan toisen läheisyyden, Sasuken kuuman hengityksen tämän painaessa päänsä Naruton rintaa vasten, käsien kiihkeän kosketuksen…

Tuntiessaan Sasuken innostuvan yhä enemmän Naruto kiepautti tämän yllättäen nopeasti ympäri jättäen hieman hölmistyneen näköisen pojan alleen. Koskettaen huulillaan kevyesti Sasuken huulia Naruto siirtyi suutelemaan tämän leukaa, sitten kaulaa suudelmien vaeltaessa yhä alemmas. Pitkät hiukset kutittivat Sasuken rintaa Naruton liikkuessa kevyesti tämän päällä suudelmien jatkaessa kohti napaa. Sasuke kohottautui nojaamaan kyynärpäihinsä yrittäen hillitä itsensä blondin paljaan vartalon liukuessa hiestä kostealla iholla kiihottavana, hengityksen muuttuessa sitä raskaammaksi mitä alemmaksi Naruto siirtyi. Saavuttaen lopulta määränpäänsä Naruto kosketti kielellään Sasuken erektiota ja virnisti tyytyväisenä saadessaan tämän voihkaisemaan ääneen. Kiivaasti huohottaen Sasuke tuijotti sinisiin silmiin, jotka katsoivat takaisin täynnä kiihkoa Naruton kietoessa kätensä Sasuken reisien ympärille. Kumartuen Naruto nuolaisi uudelleen, voihkaisujen muuttuessa yhä äänekkäämmiksi Naruton käyttäessä kieltään härnäten, kunnes hän lopulta sulki Sasuken erektion suuhunsa.

Sasuke tunsi olevansa laukeamaisillaan Naruton nopeuttaessa tahtia ja tarttuen Naruton hiuksiin tiukasti vetäen hän pakotti tämän lopettamaan. Hänellä oli jotain muuta mielessään, eikä hän halunnut tulla vielä – ei näin. Nousten polvilleen istumaan Sasuke taputti syliään ja kuiskasi pehmeästi: ”Tule tänne.”

Kutsuva katse pyyhkäisi hämmentyneen ilmeen Naruton kasvoilta hänen noustessa ylös polvilleen. Sasuken kädet kietoutuivat lujasti Naruton vyötärölle vetäen tämän istumaan syliinsä, Naruton äännähtäessä tahtomattaan kiihkeästi Sasuken erektion painautuessa kovana pakaroitaan vasten. Tarttuen tällä kertaa hellemmin Naruton hiuksiin Sasuke taivutti tämän päätä taaksepäin ja kosketti pehmeästi kaulaa huulillaan toisen käden hyväillessä niskaa, laskeutuen viivytellen alemmas liukuen lopulta pakaroiden väliin. Sisään työntyvä sormi sai Naruton vavahtaen henkäisemään kiivaasti ja ristimään jalkansa Sasuken ympärille tämän keinuttaessa Narutoa sylissään sormen liikkeiden tahdissa. Kallistuen eteenpäin Sasuke kaatoi huohottavan blondin selälleen ja nostaen tämän lantiota asetteli tämän paremmin syliinsä.

Naruto tajusi hämärästi Sasuken vetävän sormensa pois ja jotain kovempaa työntyvän hitaasti hänen sisäänsä, jotain isompaa… äkillinen kipu sai Naruton älähtämään ja Sasuken jähmettymään hetkeksi paikoilleen. Yrittäen malttaa mielensä Sasuke kumartui Naruton ylle ja painautui tiiviisti tätä vasten hellästi suudellen, hyväillen kasvoja pehmein liikkein samalla kun selän alla oleva käsi veti Naruton tiukempaan otteeseen. Sasuken hellyys sai Naruton rentoutumaan ja vastaamaan intohimoisesti tämän kielen kiihottaviin liikkeisiin, poltteen levitessä nivusiin Sasuken painautuessa lujemmin vasten Naruton erektiota. Tuntien Sasuken yhä sisällään Naruto antautui Sasuken vaativiksi muuttuneille suudelmille kietoen kätensä tämän ympärille, kivun sekoittuessa nautintoon Sasuken alkaessa uudelleen liikkumaan hitaasti Naruton päällä.

Hyväillen ja suudellen blondia Sasuke jatkoi keskeytyneitä työntöjä varovasti tunkeutuen hitaasti yhä syvemmälle Naruton myötäillessä Sasuken liikkeitä, huoneen täyttyessä intohimoisista äännähdyksistä rytmin vähitellen nopeutuessa. Selkään pureutuvat kynnet saivat huohottavan Sasuken nytkähtämään rajusti ja Naruton parahtamaan, mutta tällä kertaa nautinnosta. Reidet puristuivat tiukasti Sasuken kylkiä vasten Naruton äännellessä estottomasti, ja unohtaen varovaisuuden Sasuke liikkui yhä nopeammin kuiskien kiihkeästi Naruton nimeä tämän vavahdellessa allaan. Selkä kaarelle taipuen Naruto painautui sykkivänä entistä lujemmin vasten Sasuken vatsaa, ja pystymättä pidättelemään enempää Sasuke liikkui rajuin työnnöin blondin sisällä äänekkäästi voihkien, Naruton lauetessa miltei huutaen Sasuken lantion keinuessa yhä kiivaammin, kunnes hän nautinnollisesti vaikeroiden laukesi Naruton sisään.

Vain kummankin katkonainen hengitys rikkoi huoneeseen laskeutuneen hiljaisuuden.
Vetäytyen varovasti Narutosta Sasuke jäi makaamaan yhä tämän päälle hapuillen hämärässä yölampun katkaisijaa ja napsauttaen valon päälle. Silitellen hellästi Naruton hiuksia Sasuke katseli tämän kasvoja tekemättä elettäkään siirtyäkseen syrjään. Katseen lämpö sai Naruton sydämen takomaan lujemmin ja kääntyen kyljelleen Naruto tipautti Sasuken päältään hymyillen yllättäen ujosti. ”Sinä painat ihan liikaa…” Suikaten nopean suukon Sasuken nenänpäähän Naruto nousi seisomaan Sasuken tarttuessa tämän käteen ja kysyen naurua äänessään: ”Mihin sinä nyt aiot karata?”
Naruto vastasi hymyillen: ”Suihkuun. Jostain syystä se voisi olla paikallaan”, ja lisäsi ilkikurisesti virnistäen: ”Taitaisi tehdä hyvää myös sinulle - voisin pestä selkäsi…”
Sasuke venytteli nautinnollisesti haluttomana liikahtaakaan, nousi sitten kuitenkin istumaan sängynlaidalle kuunnellen valuvan veden ääntä ja epävireistä hyräilyä huvittuneesti hymyillen. ”Vai suihkuun…”, hän mutisi ääneensä, hymyn levitessä paljon puhuvaksi virnistykseksi Sasuken noustessa ylös. ”Kyllähän se sopii - mutta minä pesen sinun selkäsi…”

Nuori mies seisoi ikkunassa tuijottaen maisemaa, joka näytti lähes samanlaiselta kuin viime täydenkuun aikaan… Silmät loistivat kilpaa tähtien kanssa katseen hakeutuessa taivaalle kuin jotain etsien. Hän ei ollut uskonut tähdenlentoihin ja toivomuksiin, ne olivat vain pikkulapsille sepitettyjä satuja, mutta silti hän ei voinut olla ihmettelemättä -
Uninen ääni keskeytti hänen mietteensä. ”Mitä sinä siellä teet? Tule tänne…” Hahmo kääntyi hymyillen ja lähti kohti kutsuvasti ojentuneita käsiä vilkaisten vielä kerran taivaalle, lähettäen ajatuksensa taivaankannen halki kiitäneelle valopisteelle.
”Kiitos…”
Kuva
Kts Nixuboylle "lainasta" | Y.S.A.K - jep... ^^;
~Paha saa aina - parhaat päältä... ~
Avatar
karasuka
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 628
Liittynyt: Ma Syys 19, 2005 08:39
Viesti:

Viesti Kirjoittaja karasuka »

Vau. Siis VAU. *_____*

IHANA!

Mä olen sanaton. Anteeksi. En tiedä mitä tarkoittaa rakentava palaute.
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja minori »

Enpä taas vaihteeksi oikein tiedä mitä sanoa. ^^ Tämä oli hyvä. Todella hyvä! En ehkä tällä kertaa laita plussia ja miinuksia, koska ne olisivat aika lailla samat, kuin viimeksikin. ^^ Hyvää tekstiä, kuvailua oikein mainiosti ja muutenkin nättiä meininkiä.

Tuntui hassulta lukea tätä sen takia, että se tuntui jotenkin niin tutulta. Käytät samoja sanoja kuin minäkin. Ei sillä, että minä olisin ne "keksinyt" tai mitään - enpä vaan ole kunnon yaoita vielä tähän mennessä suomeksi löytänyt ja siksi kai oli jännää lukea samantyyppistä kuin mitä itse kirjoittaa. ^^

Tämä oli siis taaskin aivan mahtava. Juuri tällaista tahdon lisää! Sellaista, jossa ei ole hölmöjä sanavalintoja (ja tämähän nyt taas riippuu aika pitkälle siitä, kuka sitä tarinaa lukee...) ja kirjoitusvirheitä, jotka vievät kaiken huomion itse tarinalta. Ja tämä oli myös tosiaan oikein nätti. Ei likaista, mutta sopivan persoonallista ja sanoisinko ihan vain eroottista. ^^ (mistä tulikin ihan offtopikkina mieleen, että voisikohan japanin "erolla" olla tähän sanaan jotain yhteyksiä ;D - pitäisi varmaan hakeutua tutkimaan etymologian kirjaa ^^ )

Pari kirjoitusvirhettä huomasin, mutta eipä noista oikeastaan pitäisi edes mainita...

Hyvää tekstiä ja juuri sellaista peruskivaa, mitä on mukava lukea. :) Lienee turha sanoa, että kirjoita lisää - täällä odotellaan. :)
Avatar
Michiko
Genin
Genin
Viestit: 123
Liittynyt: Ma Kesä 27, 2005 17:22

Viesti Kirjoittaja Michiko »

Taisitte pitää tästä? :wink:
Tuntui hassulta lukea tätä sen takia, että se tuntui jotenkin niin tutulta. Käytät samoja sanoja kuin minäkin. Ei sillä, että minä olisin ne "keksinyt" tai mitään - enpä vaan ole kunnon yaoita vielä tähän mennessä suomeksi löytänyt ja siksi kai oli jännää lukea samantyyppistä kuin mitä itse kirjoittaa. ^^
Olen aika hyvä keksimään synonyymeja sanoille ja käyttämään kiertoilmaisuja, mutta tämä alue tuotti kyllä tietynlaista tuskaa. Valikoima jää väkisinkin vähän suppeaksi, jos haluaa välttää ihan pöljimpien sanojen käyttöä, joten tietynlaista samankaltaisuutta ei kai voi välttää (toivottavasti et luule että yritän matkia sinua tai jotain?).
Pari kirjoitusvirhettä huomasin, mutta eipä noista oikeastaan pitäisi edes mainita...
Aarrgh, sinun haukansilmäsi alkaa pelottamaan todella!!! :lol:
Kuva
Kts Nixuboylle "lainasta" | Y.S.A.K - jep... ^^;
~Paha saa aina - parhaat päältä... ~
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja minori »

Michiko kirjoitti:Taisitte pitää tästä? :wink:
Tuntui hassulta lukea tätä sen takia, että se tuntui jotenkin niin tutulta. Käytät samoja sanoja kuin minäkin. Ei sillä, että minä olisin ne "keksinyt" tai mitään - enpä vaan ole kunnon yaoita vielä tähän mennessä suomeksi löytänyt ja siksi kai oli jännää lukea samantyyppistä kuin mitä itse kirjoittaa. ^^
Olen aika hyvä keksimään synonyymeja sanoille ja käyttämään kiertoilmaisuja, mutta tämä alue tuotti kyllä tietynlaista tuskaa. Valikoima jää väkisinkin vähän suppeaksi, jos haluaa välttää ihan pöljimpien sanojen käyttöä, joten tietynlaista samankaltaisuutta ei kai voi välttää (toivottavasti et luule että yritän matkia sinua tai jotain?).
Pari kirjoitusvirhettä huomasin, mutta eipä noista oikeastaan pitäisi edes mainita...
Aarrgh, sinun haukansilmäsi alkaa pelottamaan todella!!! :lol:
Eei, en minä tuota samankaltaisuutta negatiivisessa mielessä sanonut. ^^ Lähinnä tarkoitin sitä, että kiva kun siinä on käytetty sanoja, joille en repeile ja muuta sellaista... ^^ Ja tosiaan noita synonyymeja on ollut ihan mielenkiintoista keksiä. ;D Siinä saa tosiaankin miettiä, ettei ala itseäänkin naurattaa. Ja jostain syystä edes wordin synonyymisanasto ei osaa tällä alueella pahemmin auttaa. ;P

Äläkä tuota huomautusta kirjoitusvirheistä ota vakavasti! Eipä noita oikeastaan edes huomaa. Olen vaan itse tapellut parin pilkkujutun kanssa joita en tahdo muistaa ja korkeintaan sellainen tarttuu silmään, vaikka eipä kyllä häiritevässä mielessä. Tekstisi on aika pitkälle täydellistä, sen mitä minä äidinkielestä osaan. ^^
Avatar
Michiko
Genin
Genin
Viestit: 123
Liittynyt: Ma Kesä 27, 2005 17:22

Viesti Kirjoittaja Michiko »

Eei, en minä tuota samankaltaisuutta negatiivisessa mielessä sanonut. ^^
En minäkään ihan tosissani epäillyt, että sinä epäilet, että minä epäilen... tai siis jotain sellaista... Mutta hoksasin kyllä jälkeenpäin kun mietin asiaa tosissani, että erääseen kohtaan olin saanut selvästikin inspiraationi sinun teksteistäsi. Se tekeekin seuraavasta ficistä melkoisen haasteen - miten keksiä vielä uusia ilmaisutapoja kuvaamaan aktia? (Pidän kyllä haasteista, mutta...)
Äläkä tuota huomautusta kirjoitusvirheistä ota vakavasti!
Kuolemanvakavasti... :wink:
Kuva
Kts Nixuboylle "lainasta" | Y.S.A.K - jep... ^^;
~Paha saa aina - parhaat päältä... ~
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja minori »

Michiko kirjoitti:Se tekeekin seuraavasta ficistä melkoisen haasteen - miten keksiä vielä uusia ilmaisutapoja kuvaamaan aktia? (Pidän kyllä haasteista, mutta...)
Jooh, tuota olen itsekin pohdiskellut... Kun suomen kielessä ei mitenkään liikaa käyttökelpoisia sanoja ole (eli niitä ei ole juuri ollenkaan...). ;__; Alkaa välillä tuntua, että toistaa itseään, vaikken minäkään mitenkään hurjan montaa ficciä ole kirjoittanut. Me ollaan liian häveliäs kansa... -_-
Avatar
Scepter
Chuunin
Chuunin
Viestit: 258
Liittynyt: Pe Touko 13, 2005 15:29

Viesti Kirjoittaja Scepter »

Ihana tämä jatkokin.<3 Jatkoa minäkin vielä toivon.^^ Tuo tosiaan on sellaista söpöä likaisen sijaan ja se on hyvä se.:)
Kuva
Y.S.A.K. || The BDSM Tentacle Lair || Akatsuki FC
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

Auh, todella kaunista ja monisanaista tekstiä.. Rakastan tuollaisia rönsyileviä kuvailuja ja sanojen leikkiä. Aihe on mukaansatempaava.. ^__~

No, en rupea virheistä sun muista jutuista sanelemaan koska pari henkilöä on ne jo latonut tuohon aikaisemmalle, yhdyn siis heidän mielipiteisiinsä..
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Avatar
Michiko
Genin
Genin
Viestit: 123
Liittynyt: Ma Kesä 27, 2005 17:22

Viesti Kirjoittaja Michiko »

Kiitos kaikille kommentoijille positiivisesta palautteesta! Uskon jopa, että olette nauttineet lukemastanne... *wirn* (taidanpa alkaa kehittelemään alitajunnassa muhivaa ideaa eteenpäin...)
Kuva
Kts Nixuboylle "lainasta" | Y.S.A.K - jep... ^^;
~Paha saa aina - parhaat päältä... ~
Vastaa Viestiin