Ei tunteita sanoissa (X-fikki)

Täällä voit esim kysyä oikeinkirjoituksesta, mainostaa tarinaasi tai jopa julkaista tarinasi ;)
Vastaa Viestiin
Avatar
Aya-san
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 558
Liittynyt: Pe Heinä 08, 2005 16:15
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Ei tunteita sanoissa (X-fikki)

Viesti Kirjoittaja Aya-san »

Sarja: X
Genre: Angst
Rating: PG
Paritus: Subaru/Seishiro
Disclaimer: Sijoittuu 16:n volkan jälkeiseen aikaan. Ja joo, en omista mitään enkä saa rahaa. sniifuffuu, on kiitos CLAMPin että näin raadollinen pari on joka tekee rakkaudesta ruman sanan.
Summary: Subaru mielessään miettii mitä Subaru oli.



Ei tunteita sanoissa

Missä minä olen?
Mitä on tapahtunut, tai on tapahtumassa?
Pimeys on jo peittänyt minut tuhkan kanssa
Sinun veresi peittämässä vaatteitani. Synti jota en halua pestä pois
Tunteeni vajoavat, katoavat.

Peitä silmäni, kerro että niin ei tapahtunut. Mutta sitä ei voinut estää tapahtumasta
Kun pieni hetki on pitempi kuin ikuisuus.
Sinä hetkenä pitelin sinua.

Sinun tahtosi, minua kuuntelematta oli voimakkaampi kuin tunteeni koskaan.



Kaikki nämä vuodet, olit aina täällä. Aina poissa minun silmistäni.

Seinät täynnä tahroja, tunteita jotka olivat joskus. Nyt ei ole mitään.
Silti surun tunteet, sinuun kytkettyinä ottavat minut valtaansa.

Sinun yhä lämmin ruumiisi ja veresi vasten minua. Haluanko muistaa sen vai unohtaa?

Mitä sinä sanoit, oliko se totta? Oliko totuus sinun sanoissasi kuolemasi edellä vai oliko se valhetta jonka halusit minulle lopuksi sanoa.
Mitä sinä todella sanoit ja tarkoitit?

En voi kysyä sinulta enää.

Kävelen lapsuudenkodissasi. Nyt ei sada lunta, mutta näen sakurankukkia. Niitten terälehdet leijailemassa hitaasti ilmassa vaikkei niitten aika pitäisi olla.

Seison teidän puutarhassa.

Kaikki nämä vuodet mietin ja odotin. Loppu ei selventänyt yhtään mitään.
Et välittänyt lainkaan, et miettinyt tunteitani lainkaan.
Vihasin ja rakastin sinua. Halusin tappaa sinut mielessäsi ja silti en voinut unohtaa sinua milloinkaan.
Halusin olla tarpeeksi arvokas kuollakseni sinun kädestä. Halusin niin, että sydämeni saisi vapauden. Jotta saisin edes viimeisen hetken levätä kanssasi.

Mutta sinulla oli omat suunnitelmasi. Sinä halusit toisenlaisen kohtalon.

Minun mieleni oli aivan liian viaton, liian lempeä tähän maailmaan. Siksi se rikkoutuikin varhain, sinun takiasi. Yö ei edes vienyt sitä tunnetta jonka sinä minuun loit. Sen pimeys ei rauhoittanut, se muistutti sinusta.
Jos olisin ollut muuttumattomana, olisin vuosien vieriessä yrittänyt parantaa maailmaa, saada kaikesta muustakin yhtä kilttiä ja viatonta kuin itse olin.

Sinä, minun yöni tulit ja veit sen kaiken hetkessä.

Kosketan vasenta silmääni joka on sinulta. Nyt jokainen arpi minussa on sinun. Muitten tekemät arvet sinun parantamia.
Murskaan sakuran vaaleanpunaiset terälehdet sormissani.

Sen jälkeen tuijotan vielä kerran ylös harmaalle taivaalle, ennen kuin käännyn ja lähden.

Minä olen sinun, mutta sinä et ollut koskaan kenenkään. Koska sinä et välittänyt mistään.

A/N: Imogen Heapin Hide and seek-biisi inspasi kuten Zen Cafen Kaisa pieni tähän fikkiin. Oli pakko kirjoittaa heistä kahdesta kun oli lukenut ehkä jo kymmenennen kerran X:n volkka 16
Kuva
Avatar
karasuka
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 628
Liittynyt: Ma Syys 19, 2005 08:39
Viesti:

Re: Ei tunteita sanoissa (X-fikki)

Viesti Kirjoittaja karasuka »

Aya-san kirjoitti:Minun mieleni oli aivan liian viaton, liian lempeä tähän maailmaan. Siksi se rikkoutuikin varhain, sinun takiasi. Yö ei edes vienyt sitä tunnetta jonka sinä minuun loit. Sen pimeys ei rauhoittanut, se muistutti sinusta.
Sait mut jälleen melkein itkemään. Tuosta lauseesta tuli niin elävästi mieleen minkälainen Subaru oli ennen X:ää, Tokyo Babylonin aikaan, iloinen ja kohtelias ja niin, niin viaton. Täysi vastakohta sille mitä se poikaparka nyt on. Mutta jotenkin ei osaa vihata Seishiroa, koska sitä vaan ei voi ymmärtää yhtään. Mitä sen miehen päässä oikein liikkui?! O_O

Hyvänen aika. CLAMP osaa kyllä tehdä rakkaudesta helvetin ruman sanan.

Subaru on rakkaus. <3 X on rakkaus. <3
Avatar
Aya-san
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 558
Liittynyt: Pe Heinä 08, 2005 16:15
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aya-san »

Aw, kiitos <3 Ihmisiä on kiva itkettää fikeillä *köh*
Kuva
Vastaa Viestiin