Come come inspiration!

Täällä voit esim kysyä oikeinkirjoituksesta, mainostaa tarinaasi tai jopa julkaista tarinasi ;)
Avatar
jenske
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 557
Liittynyt: La Kesä 18, 2005 14:43
Paikkakunta: Great Kotka city

Viesti Kirjoittaja jenske »

Ehkä tämä kysymys kuuluu tähän topiciin. Tai ainakin luulisin. Kun mulla on semmoinen ihana ongelma; nimet. Kun mää tarttisin jotain mukavia japanilaisia nimiä. Eli siis miä tarttisin pari naisen nimee, kaksoisveljien nimeks jotkin yhtenevät nimet, ja sitte nvielä pari muuta miesten nimee -___- Kun on hyvä juoni mielessä, mutta ne hahmot...Hahmojen ulkonäötkin on tiedossa.

No en viitti selittää, mutta voihan joku autta :lol:

Hitsi miten kaunis päivä tänään!!
Kuva
23.58
Y.S.A.K
Avatar
TDM
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1639
Liittynyt: Ti Heinä 20, 2004 00:13
Paikkakunta: Occupying an uncertain lavatory in Arborea

Viesti Kirjoittaja TDM »

A prayer for inspiration!

Pyytäisin idean poikasta vakavamieliseen tarinaan ei-mistään-erityisestä aiheesta.
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Runte »

TDM kirjoitti:A prayer for inspiration!

Pyytäisin idean poikasta vakavamieliseen tarinaan ei-mistään-erityisestä aiheesta.
Kirjota ficci vaikka jostai sarjakuvasta ja sit muutelet sitä hieman :P (niin mä oon aatellu joskus tehdä, mutta aatteluun se sitten jääkin <_<)
Kaiva vaikka vanha aku ankka hyllystä ja muuta hahmot Naruto-hahmoiksi :D
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Avatar
TDM
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1639
Liittynyt: Ti Heinä 20, 2004 00:13
Paikkakunta: Occupying an uncertain lavatory in Arborea

Viesti Kirjoittaja TDM »

Runte kirjoitti: Kirjota ficci vaikka jostai sarjakuvasta ja sit muutelet sitä hieman :P (niin mä oon aatellu joskus tehdä, mutta aatteluun se sitten jääkin <_<)
Kaiva vaikka vanha aku ankka hyllystä ja muuta hahmot Naruto-hahmoiksi :D
Akusta tuskin saisi lekallakaan vakavamielistä.
Yare yare, täytyy kai sitten vaan odotella sitä ideaa parin kuukauden ajan.

EDIT: Eipäs tarvitsekaan odotella!
Inspiraatio iski kuin enter painike! Eikä sillä ole mitään tekemistä Akun tai enterin kanssa.
Avatar
Ave-chan
Onigiri desu~
Onigiri desu~
Viestit: 1566
Liittynyt: Su Touko 15, 2005 23:17
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja Ave-chan »

Huooohhh... Mä haluaisin kirjoittaa jotain... Come come inspiration! *hiljaisuus* Niinpä, ei minkäänlaista inspistä... Uwaah, olis kiva saada jostakin inspiraatio ja kirjoittaa taas jotain enemmän tai vähemmän hölmömpää tarinaa tännekin!

Mä haluaisin kirjoittaa tarinan, missä joku kuolee. Ja tuskallisesti O_o Se kuvailun kirjoittaminen on niin mukavaa... Kun lukee 'Genjutsua', niin siitä sen pitäis huomata :P No, anyway, ei kellään sattuisi olemaan minkäänlaista inspiraatiota lainaan? :D
Avatar
Moonlight Slave
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 312
Liittynyt: Ti Kesä 14, 2005 14:32
Paikkakunta: Sateenkaaren tuolla puolen...

Viesti Kirjoittaja Moonlight Slave »

Ave-chan kirjoitti:Huooohhh... Mä haluaisin kirjoittaa jotain... Come come inspiration! *hiljaisuus* Niinpä, ei minkäänlaista inspistä... Uwaah, olis kiva saada jostakin inspiraatio ja kirjoittaa taas jotain enemmän tai vähemmän hölmömpää tarinaa tännekin!

Mä haluaisin kirjoittaa tarinan, missä joku kuolee. Ja tuskallisesti O_o Se kuvailun kirjoittaminen on niin mukavaa... Kun lukee 'Genjutsua', niin siitä sen pitäis huomata :P No, anyway, ei kellään sattuisi olemaan minkäänlaista inspiraatiota lainaan? :D
Ei voi olla totta! Aiotsä kirjottaa taas jotain?! *ihkutusta* Mulla on ollu sellanen suunnitelma, että Narutoa hakataan ja just kaikkee tällasta, mutta ajattelin säästää sen äikäntunnille, kun pitää kirjottaa jotain. Mutta... *kuumeista pään raapimista* Voi hitto! Ei osaa auttaa, yhyää! No, taidampa tästä palata lahjakkaampien vainajien tuotoksiin *nostaa Muumikirjan sohvalta*
Kuva
Mitä vittua MINÄ sille voin?!
Avatar
Aya-san
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 558
Liittynyt: Pe Heinä 08, 2005 16:15
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aya-san »

Sasuke Pum Pam ei edisty millään O__o lopun tiedän jo, mutta tapahtumia vois kehitellä lissää...

Offtopiccia: Emmy, rakastan kuvakettasi! Niin.....tekisit ficin...no just että jollekkin iskis vakava sairaus..tai AU-ficci eli "Mitä jos.."-periaattella lähtevä.

Mitä jos Naruto ei ihailiskaan Sasukea vaan toisinpäin? Miten Sasuke voisi pysyä IC:nä muttta mutta..näin xD siinä olisi pieni ideanpoikanen.
Viimeksi muokannut Aya-san, La Syys 03, 2005 10:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kuva
Tenshi-Hikari

Viesti Kirjoittaja Tenshi-Hikari »

purplecow kirjoitti: Ei! EI! EI!
Yksi fanfictionin hirvittävin genre on "hahmo X joutu meidän maailmaamme hassua!" tai "Minä jouduin animen X maailmaan! hassua!"
Kaikki tältä pohjalta rakennetut tarinat ovat poikkeuksetta hirvittävää kuraa eivätkä ansaitse olla internetissä kuluttamassa bittiavaruutta.

Aiheeseen.
Oma ficcini on ollut kertekaikkisen jumissa pari kuukautta, ja olenkin miettinyt pitäisikö valmit kaksi sivua tekstiä altistaa leisön terävien hampaiden kouriin tänne foorumille, että saisi jotain ideaa ja mativaatiota jatkaa loppuun, vai veisikö se toimi viimeisetkin rippeet näistä kahdesta tärkeästä tekijästä?
Anteeks nyt vaan, kaikki DL-tarinat ei oo kuraa! Moni lahjakas kirjoittaja on sujuvasti ja onnistuneesti kirjoittanut Dimension Leap-tarinoita. Sitä paitsi, ne on useimmiten aika koomisia.

Kuhan ne hahmot ei oo Mary-Sue-laatua. Sillon ne vois aika hyvin ja ilman katumusta hirttää niiden täydellisistä pikku kauloista lähimpään omenapuuhun ja käyttää ko. hahmoa piñatana. Ei sieltä varmaan karkkia tuu, mutta näiden kaikkivoipien olentojen kehot pitävät niin paljon yllätyksiä sisällään...
Linkomies

Viesti Kirjoittaja Linkomies »

purplecow kirjoitti: Ei! EI! EI!
Yksi fanfictionin hirvittävin genre on "hahmo X joutu meidän maailmaamme hassua!" tai "Minä jouduin animen X maailmaan! hassua!"
Kaikki tältä pohjalta rakennetut tarinat ovat poikkeuksetta hirvittävää kuraa eivätkä ansaitse olla internetissä kuluttamassa bittiavaruutta.
olen samaa mieltä joku oli naruto.fi v 2 piirtäny kuvan kun naruto oli särkällä ja kun kuva oli sellasen 5 vuotiaan tasonen. Niin että voi...
Avatar
Karupin
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 886
Liittynyt: Ke Helmi 09, 2005 21:55
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Karupin »

Aloitin jokunen kuukausi sitten ensimmäisen Naruto-fanficcini enkä ole saanut jatkettua sitä pitkään aikaan.. Ideoita ei kertakaikkiaan tule enkä tiedä mitä kirjoittaa.. En ole muutenkaan kirjoittanut fanficcejä mistään sarjasta varmaan kahteen vuoteen.. Mutta yritetään ainakin kovasti jatkaa tuota ficciä.. Josko se joskus valmistuisi..
Kuva
~Y.S.A.K ~ Neji FC ~ Hitsugaya taisho FC ~ Akatsuki FC ~
Vastaa Viestiin