Turhimmista Turhimmat Topicit.

Löytyykö jotain ehdotettavaa? Kehuttavaa? Moitittavaa? Tänne.
Avatar
Espy
Moderaattori
Moderaattori
Viestit: 566
Liittynyt: Ma Elo 25, 2003 20:45
Paikkakunta: Secret Garden
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Espy »

Ave-chan kirjoitti:
Espy kirjoitti: Modiksi hakeminenkaan ei ole kielletty, kuten kiko aiemmin totesi!
Oh. Minä olen aina kuvitellut, että paikan modet seuraavat porukan hommia, ja jos arvelevat, että joku tyyppi on OK, niin kysyvät tätä modeksi. Nyt kun sitten ajattelen tarkemmin, niin tokkopa kellään on innostusta seurata jotain tiettyä henkilö ja katsoa mitä tämä kirjoittelee... *yskänpuuska*

Onko siis oikeasti näin, että kuka tahansa modeksi haluava voi sitä kysyä? O_o Tämäpä päivän yllätys.

Ja ihan yleisesti vielä, että forumihan on sitä, miksi sen itse tekee, näin sen ainakin itse koen...

Joo, en minä ainakaan ole kenenkään puuhia sen enempää seuraile.. :P

Mutta tässäkin asiassa on hyvä ajatella vähän.. lainaan..
kiko-chan kirjoitti: Jos tunnette olevanne päteviä moderaattorin hommaan, kysykää by all means Fadorilta (tai vaikkapa ensin minulta tai chauronilta suosituksia tms.)
Kuva
Avatar
Ave-chan
Onigiri desu~
Onigiri desu~
Viestit: 1566
Liittynyt: Su Touko 15, 2005 23:17
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja Ave-chan »

Espy kirjoitti:Mutta tässäkin asiassa on hyvä ajatella vähän.. lainaan..
kiko-chan kirjoitti: Jos tunnette olevanne päteviä moderaattorin hommaan, kysykää by all means Fadorilta (tai vaikkapa ensin minulta tai chauronilta suosituksia tms.)
Ei, en tarkoittanut että itse siihen hommaan tahtoisin. Homma on kuitenkin sen verran vastuullinen, etten usko täyttäväni vaadittuja mittoja. Näitä kuitenkin mietin, että millä perusteella ne modet valitaan? Milloin niitä valitaan ja miksi? Joskus olen näitä miettinyt ohimennen. Olen kuitenkin erittäin tyytyväinen nykyisiin modeihin, joten... En haluaisi että kukaan heistä katoaisi yhtäkkiä jonkun uuden tieltä ^^; *nolo*
Avatar
Setzeri
Kapteeni Garlock
Kapteeni Garlock
Viestit: 992
Liittynyt: Su Elo 15, 2004 10:34
Paikkakunta: Kurikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Setzeri »

Eileen kävelin kämpilleni upeaa puistotietä pitkin, oli hieno syksyinen iltapäivä.
Tunnelman rikkoi Ikaalisen korruptoitunut nuoriso jotka olivat kaataneet roskapöntön maahan, mielessäni kävin läpi vaihtoehtoja kannattaisiko nostaa roskapönttöä pystyyn vai kävelläkkö vain kylmästi ohi?
Kävelin sen ohi.
Hetken ajan kuluttua ajattelin kääntyä takaisin koska omatunto kolkutti tämän roskapöntön kohdalla. En uskaltanut kävellä takaisin koska takanani käveli vanhahko muori joka olisi luultavasti ampunut minut pistoolilla jos olisin nostanut roskapöntön pystyyn.
Ja kummiskin siinä olisi käynyt niin että vaikka saisin sen roskapöntön pystyyn niin joku pälli heittäisi karkkipaperin silti maahan roskiksen sijaan.
Avatar
kiko-chan
Super Mama
Super Mama
Viestit: 1478
Liittynyt: To Huhti 15, 2004 19:25
Paikkakunta: Gitaroo Planet
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kiko-chan »

Ave-chan kirjoitti:Homma on kuitenkin sen verran vastuullinen, etten usko täyttäväni vaadittuja mittoja. Näitä kuitenkin mietin, että millä perusteella ne modet valitaan? Milloin niitä valitaan ja miksi? Joskus olen näitä miettinyt ohimennen.
Katsopa Setzerin postia allasi ja sano vaikuttaako hän moderaattorilta? x)

Ei ole mitään varsinaisia vaadittuja mittoja mutta on ankarasti suositeltavaa että:
1) tunnet foorumin menon ja ihmiset enemmän tai vähemmän
2) osoitat posteissasi jonkin tason kypsyyttä ja vastuullisuutta
3) minä pidän sinusta ja tunnen sinut hommaan sopivaksi >:D (helpoin näistä ehdoista)
4) that's all really

Oikeastaan jokainen mode, minusta eteenpäin, on päässyt modeksi yleisellä hyväksynnällä ja yksinkertaisella kysymyksellä - mutta silti joka kerta eri tavalla. Voisin listata tähän kaikki eri syyt miksi ihmiset ovat päässeet modeiksi, mutta koen sen liiaksi off-topiciksi. Pääasia oli kertoa että tämä foorumi on jo valmiiksi letkeä, ei mitään syytä alkaa nipopipoilla modeja valitessa xD Tämä voi tosin olla aika iso syy siihen miksi toimimme koko ajan vajaamiehityksellä vaikka oikeasti modeja on lähemmäs tusina. Moderaattorilista löytyy täältä ja se päivittyy säännöllisesti.

Mitä tulee siihen seurataanko teitä niin kyllä, teitä seurataan. Mutta kuten Espyn postista selviää, seurantaa tekee vain minä. ^^ Enkä seuraa kyyläluonteella, en seuraa siksi että voisin tehdä teistä raportin Fador-papalle ja pyytää banneja vaan seuraan teitä siksi että on hauskaa seurata teitä ja oppia tuntemaan teidät(tätäkin tapahtuu lähinnä tarkoituksettomasti, kaikki ovat varmasti unohtaneet ihmiset kuin TamZ, FrogHermit, Fenix, sephirot, mutta minä en vain unohda xD). Moonlight Slavekin väittää olevansa konsensuksen mukaan täystanopää ja idiootti spämmäilijä, mutta jos olisitte seuranneet kaikkia hänen postejaan niin onhan sieltä pilkottanut ajatuksiakin... Moonlight Slave's finest hour (minun mielestäni).

"Ore wa ore, omai wa omai-da." -Eikichi Onizuka, 22, erittäin sinkku, hauska tutustua!
Espy kirjoitti:
kiko-chan kirjoitti:Espy(ihan oma kategoria tämän foorumin kivoimmalle postaajalle ;D)
Siis mitä ihmettä? XD
Eikun ihan totta, mitä ihmettä? XD
Luepa postisi uudestaan ja sano etten ole oikeassa xD Kertokaa joku muukin Espylle että hänen postinsa rokkaavat.

Näin off-topiccina (tämä posti ei ole kai muuta ollutkaan) voisi katsoa myös tänne ;D http://www.naruto.fi/board/viewtopic.php?t=1949

Voisivatko ihmiset siis tosiaan ihan kiltisti nyt postailla topicceihin eikä nostattaa suurta protestia(threadia siis), joka kerta kun tuntuu että pitäisi parantaa foorumia jotenkin (niitä threadeja tuntuu nousseen lähiaikoina kuin sieniä sateella, ja niiden pitäisi olla muuten ihan eri osiossa ;P)? Aion tästä eteenpäin poistaa pienet kapinanne mikäli ne tulevat Yleiseen osioon. Säännöt&Parannukset-osastoa ei hankittu tänne sitä varten ettei sillä ole mitään tekemistä (ja hitto vie senkin hankkimiseen meni aikaa xD).

Kiitos ^.^

-this topic will auto-move by two days to its new home section... with the help of kikoservice! Your moving service! Call now 040 1234567! And moving will never be the same again-
Kuva
Avatar
Espy
Moderaattori
Moderaattori
Viestit: 566
Liittynyt: Ma Elo 25, 2003 20:45
Paikkakunta: Secret Garden
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Espy »

Off-topicataan nyt sit vielä lissää.. XD

kiko, en mää käsitä. :< Miten toi tekee miästä yhtään sen kivemman postaajan kuin muut? XD
Määhän vaan sanon mitä tulee mieleen.. kuten aina. XD (Ph34r me jos joskus joudutte juttelemaan kanssani irl.. XB)

Enivei, hyvä että siirrät tän. :3

~~~

Ave-chan: lähinnä tolla vaan varoitin kaikkia niitä muita jotka postin saattaisivat lukemaan, eli ettei nyt vaan oman huolimattoman lausahdukseni takia kikolle tule kauhiaa PM vyöryä. XD
Kuva
Avatar
the-end
Genin
Genin
Viestit: 124
Liittynyt: Ti Elo 02, 2005 17:50
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja the-end »

tama viesti on kirjoitettu psp:lla XD
Kuva
Avatar
Moonlight Slave
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 312
Liittynyt: Ti Kesä 14, 2005 14:32
Paikkakunta: Sateenkaaren tuolla puolen...

Viesti Kirjoittaja Moonlight Slave »

kiko-chan kirjoitti: Moonlight Slavekin väittää olevansa konsensuksen mukaan täystanopää ja idiootti spämmäilijä, mutta jos olisitte seuranneet kaikkia hänen postejaan niin onhan sieltä pilkottanut ajatuksiakin... Moonlight Slave's finest hour (minun mielestäni).
*Hakkaa pätäään* Olenko mä postannut tollasia juttuja... *hakkaa vähän lisää päätään* Mistä mä bloggaan tollasia skitsojuttuja... *siirtyy hakkaamaan päätään seinään* Voinko mä oikeesti elää tollasta elämää... *kaivautuu maahan ja kuolee häpeään*
Espy kirjoitti:
kiko-chan kirjoitti:Espy(ihan oma kategoria tämän foorumin kivoimmalle postaajalle ;D)
Siis mitä ihmettä? XD
Eikun ihan totta, mitä ihmettä? XD
Enpä ole tullut aiemmin ajatelleeksi mutta nyt kun tarkemmin sihtailee näitä Espyn kommentteja, niin jos ne ei ihan rokkaa, niin ainakin ne rulettaa ja kovaa... (Siis olen taas noussut maan pinnalle)

EDIT/EDIT: pientä kämmäilyä koneen kanssa, suokaa anteeksi...
Kuva
Mitä vittua MINÄ sille voin?!
ChasenPipo
Genin
Genin
Viestit: 135
Liittynyt: To Elo 11, 2005 16:47

Viesti Kirjoittaja ChasenPipo »

the-end kirjoitti:tama viesti on kirjoitettu psp:lla XD
Ja tämä DS:llä :lol: Ei vaiskaan, onks hyväki?
Jatkuvaa taistelua, paljon verta, kokoajan lisääntyviä ruumiita ja kaikki tämä Naruto maailmassa! Liity nyt!

http://narutoalliance.50webs.com
Avatar
UnHoly
Genin
Genin
Viestit: 167
Liittynyt: Ke Tammi 18, 2006 22:04
Paikkakunta: Uusikaupunki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja UnHoly »

Juupa juu, turhista turhimmat :P

Tässä olis ainaki yks täysin hyödytön inffo :)

Työ ootta kohta kirjottanu 100K ( 100 000 ) viestiä :) Siinä on paljon asiaa ja asiatontakin mutta enivei, se on paljon viestejä se :)
Kuva
Kiitän Tonzaa sigistä ^^
Vastaa Viestiin