Millä moottoriajoneuvolla liikutte mieluiten?

Kuolleet, muttei suinkaan unohdetut topicit
Narharial
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 399
Liittynyt: Ma Touko 24, 2004 18:35

Viesti Kirjoittaja Narharial »

Vastasin moottoripyörä, koskan rakastan niiden kyydissä olemista. En itse ajamista ole koskaan kokeillut, mutta sitä enemmän kyydissä ollut. Ihanaa sanon minä. Vauhdin huumaa! Rakastan niitä ajopelejä.. Ne ovat puoleensa vetäviä.

Toisena vahtoehtona olisi ollut juna. Pitkät matkat junissa on ylikivaa. En niinkään tykkää olla makuuvaunussa, vaan "penkkipaikoilla". Huoh.. Seuraavan kerran vasta toukokuussa junan kyytiin.

Mutta minkä kyydissä vihaan olla, on moottorikelkka. Taino sekin riippuu kuskista. Mutta liiallinen vauhti on liikaa, varsinkin jos täytyy kokoajan pelätä milloin tippuu. Ja samalla yrittää karjua kuskin korvaan että vois vähän hiljentää. Ei mukavaa kyytiä ei. Varsinkin kun jäällä ajelee, kylmyyden, ja lumen epätäsaisuuden takia. *boingboingboing*
Narharial:
Ne on helppo tuhota jos ne kerääntyy yhteen paikkaan *hullun kiilto silmissä*
Narharial:
Juu noi, sillee pam pam pam, iiieee! Chido-- YYYAARRGHH! *kräks puum* Henge!! Iiiee! *kräks* *luuta verta ja suolenpätkiä'
Avatar
Yoshi
ANBU Captain
ANBU Captain
Viestit: 1306
Liittynyt: Ke Joulu 08, 2004 18:45
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Yoshi »

Lentsikassa on kiva olla. vaikka tuleekin äklö olo siellä... toiseki tulisi auto jota kaikista eniten käytän liikkumiseen (itse en tietenkään aja ^^) mutta matkapahoinvointi on ikävä... moottoripyörässä se ei oli niin paha.. ehkä ^__________^
Avatar
Setzeri
Kapteeni Garlock
Kapteeni Garlock
Viestit: 992
Liittynyt: Su Elo 15, 2004 10:34
Paikkakunta: Kurikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Setzeri »

Moottoripyörä, sillä koko sukuni on hullua moottoripyörä kansaa, melkein jokaisella on jonkin näköinen moottoripyörä ja luultavasti saan isäni moottoripyörän kun tulen tiettyyn ikään, toivotaan nyt että se olisi vielä silloin kunnossa... Bruum!
Avatar
Albino
ANBU Captain
ANBU Captain
Viestit: 1382
Liittynyt: Su Loka 17, 2004 13:12
Paikkakunta: Wonkan suklaatehdas
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Albino »

Moottori kelkalla..Ja kun täällä pohjoisessa asun niin on hyvin tilaa ajella ympäriinsä :D
Kuva
y.s.a.k Entinen Komori.
Avatar
Drago^
Cthulhu
Cthulhu
Viestit: 1483
Liittynyt: Ke Huhti 21, 2004 20:01
Paikkakunta: R'hyel

Viesti Kirjoittaja Drago^ »

Itse olen alaikäinen ajamiseen, mutta onhan mukavampaa mennä autolla kun yleensä siellä on vain tuttuja jne.
"Mikään ei ole este, se on mahdollisuus".

Ia! Ia! Cthulhu Fthagn! Ph'nglui mglw'nfah Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn!
Avatar
Kakara_
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 532
Liittynyt: Ti Joulu 07, 2004 20:04
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kakara_ »

Min en muista aikaa millon "Seuraava suuri hankintani"-listalta ei olisi löytynyt moottoripyörää ^^ Korttia ei vielä ole, mutta olen kyydissä istunut ja pidän pidän pidän! Ehdottomasti paras tapa matkustaa, kunhan on tuultapitävät vaatteet niskassa :ph34r:

Harrikkaa en kyllä koskaan hanki, ne on rumia. Sellainen söpö kevari olisi aika kewl :wub:
Kuva
Tjaa
Chuunin
Chuunin
Viestit: 276
Liittynyt: Ma Loka 11, 2004 20:12

Viesti Kirjoittaja Tjaa »

Nii joo voishan laittaa kuvaakin mun menopeli löytyy:
<a href='http://www.zoorweb.net/kuvat/hondavaradero.jpg' target='_blank'>Honda Varadero</a> 2003 vuoden malli ja se on kevari. Ens kesäks ois suunitelmissa siirtyä vähän isompiin...
Itsellänikään ei vielä autokorttia ole mut ens viikolla pitäisi sekin olla taskussa.

Oli tossa alunperin traktorikin vaihtoehtona mut ei mahtunu vastausvaihtoehtoihin
Itsekkin on tullut ajettua aika monta km traktorilla....

Mäkin vihaan moottorikelkan kyydissä olemista mut sit kun pääsee itse puikkoihin :D
Moni ei enään lähde kyytiin jostain syystä :blink: :D
"Dude, we're ninjas! We graduated from Ninja Tech!"
Avatar
Firén
Chuunin
Chuunin
Viestit: 274
Liittynyt: Su Kesä 20, 2004 01:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Firén »

Bussi. Tai itse asiassa inhoan bussiin nousua. Ihmiset katsovat tarkasti jokaiseen bussiin tulijan ja inhoan tuijottavia katseita. Bussia käytän kuitenkin lähes joka arkipäivä ja siellä on mukavaa leijua ajatuksissaan, lukea ja kuunnella musiikkia samalla. Joskus klo 23-24 bussilla on ihana tulla kaupungilta jonkun kaverin kanssa, varsinkaan jos ei ole paljoa ihmisiä. Bussin huono puoli on se, että kesäisin ne voivat olla mitäkin saunoja ja tietysti bussiin tulee myös ei-toivottuja ihmisiä u_u;
Junat on myös kivoja, mutta en ole käyttänt niitä tarpeeksi. Junamatkat tuovat aina mieleen matkat Animeconiin ^^
Avatar
sakura-chan
ANBU
ANBU
Viestit: 407
Liittynyt: Ke Huhti 07, 2004 14:30
Paikkakunta: Taivalkoski

Viesti Kirjoittaja sakura-chan »

Autohan se...:)
Kuva
Rina
Oinin
Oinin
Viestit: 915
Liittynyt: Ma Tammi 03, 2005 15:23
Paikkakunta: OKU
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rina »

rekka-autolla olisi tooosi nasta. no ei nyt sentään.

bussi on ihan ookoo vaikka kyll mä itse voisin ajaa autoa <_<
Itachi: You must F*CK your closest friend to awaken the same mangekyou sharigan as me...
HAHAHA!!!! That would make Sasuke homo-erotic.
Avatar
Ero-Sannin
Chuunin
Chuunin
Viestit: 291
Liittynyt: To Kesä 10, 2004 19:56

Viesti Kirjoittaja Ero-Sannin »

Autolla ja lentokoneella mieluiten liikkuisin... Korttikin tuossa kesän alussa tulee...
"Ja nyt, KAASU POHJAAN!" , "Se on jo pohjassa..."
Avatar
Kakara_
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 532
Liittynyt: Ti Joulu 07, 2004 20:04
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kakara_ »

Nii joo voishan laittaa kuvaakin mun menopeli löytyy:
Honda Varadero 2003 vuoden malli ja se on kevari. Ens kesäks ois suunitelmissa siirtyä vähän isompiin...
Itsellänikään ei vielä autokorttia ole mut ens viikolla pitäisi sekin olla taskussa.
[OFF]Kiitos Tjaa, kuolinpa tässä juuri kateuteen.

Paljonko tuollaset muuten suurinpiirtein maksaa jos käytetyn ostaisi?[/OFF]
Kuva
Avatar
Q-dre
Genin
Genin
Viestit: 104
Liittynyt: Su Joulu 05, 2004 18:51
Paikkakunta: Jääkaappi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Q-dre »

Eniten käytän varmaan bussia, mutta mieluiten menen autolla.
Kuva
Tämä mies rannan suuntaisesti, ui käsipohjaa iloisesti
Avatar
grape
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 874
Liittynyt: Ti Kesä 01, 2004 16:53
Paikkakunta: Jyväskylä/ Riihimäki

Viesti Kirjoittaja grape »

Itseasiassa junasta pidän myös kovasti.Ehkä sillä melkein mieluiten matkustaisin kumminkin...en oikeen osaa sanoa.Mutta junalla on kuitenkin aika helppo matkustaa,ja siellä saa kulkea vapaasti.Pidempää matkaa matkustaessa se on todella hyvä vaihtoehto,matka taittuu nopeasti kun ei tarvitse pydähdellä koko ajan ja penkitkin on mukavat,ja tarpeen tullen voi lähteä kuljeskelemaan pitkin junaa... :P
Avatar
Kiesma
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 816
Liittynyt: La Loka 02, 2004 18:16

Viesti Kirjoittaja Kiesma »

Autossahan minä tykkään olla, mutta en minä tietenkään ite voi ajaa kun en omista korttia... Eli vastaukseni on: Auto...
Sitten tänne voisi kertoa, että millä juuri EI haluaisin liikkua...
Itse inhoan lentokoneita. Vaikka en olekkaan ollut kertaakaan lentokoneessa, niin ne tuntuu jotenkin... epävarmoilta...
Junallakin voisi olla hyvä matkustaa, mutta enhän minä ole ollut junassakaan :lol:
Vastaa Viestiin