Pummilaakso

Kuolleet, muttei suinkaan unohdetut topicit
Avatar
Albino
ANBU Captain
ANBU Captain
Viestit: 1382
Liittynyt: Su Loka 17, 2004 13:12
Paikkakunta: Wonkan suklaatehdas
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Albino »

Eli oletteko ikinä katselleet näitä netin legendoja?
Ja mitä mieltä olette niistä?
Eihän se laatu parhainta mahdollista ole ,mutta naurattaa ainakin ensimmäisellä katsomiskerralla :D
Kuva
y.s.a.k Entinen Komori.
Avatar
Arska
ANBU Captain
ANBU Captain
Viestit: 1422
Liittynyt: Su Syys 26, 2004 02:51
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Arska »

se on doomilaakso, ja olen katsonut niitä 3 osaa, kaksi on koneella ja yksi on siskon koneella. aika hurttia huumoria,naurattavat joitain ja joitain eivät, minua ne kyl huvittivat mutta olenkin ö-luokan huumorin ystävä :D
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

Hmm..? En ole kuullutkaan!! Kertokaas mistä tällaisia hauskuuskohtauksia saa.. :roll: Voisin kenties sitten sanoa oman mielipiteeni..
Viimeksi muokannut LittleSamurai, Ke Loka 12, 2005 10:34. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Avatar
charmander
electric sushi
electric sushi
Viestit: 1937
Liittynyt: Ti Helmi 01, 2005 18:44
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja charmander »

<!--QuoteBegin-Komori+Feb 20 2005, 17:59--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Komori @ Feb 20 2005, 17:59)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Ja mitä mieltä olette niistä? [/quote]
Minuun ei oikein uppoa. Eipä siis mitään erikoista kamaa, animena on paljonkin hauskempaa saatavilla...

Kuva
Avatar
ReddiS
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 681
Liittynyt: To Joulu 09, 2004 20:34
Paikkakunta: East Side of Palokka

Viesti Kirjoittaja ReddiS »

Olen kuullut näistä ja nähnyt alku laulun. Varsin kiinnostava alku laulu. En kuitenkaan sano että mitään parasta huumoria on. Tuo näytti kiintoisalta sarjalta mitä Chauron näytti. Mikä se sarja tuo on?
Kuva
Avatar
Setzeri
Kapteeni Garlock
Kapteeni Garlock
Viestit: 992
Liittynyt: Su Elo 15, 2004 10:34
Paikkakunta: Kurikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Setzeri »

Aika säälittävää kamaa, onhan se hieno keksintö että dubbaa jotain pienemmille lapsille suunnattua piirrettyä. Ainahan sen olisi voinut tehdä paremminkin eikös?
Itse nauroin samalla periaatteella tehdyistä Narutoista, suomeksi toki. Räppäävä gaara oli aika kova sana!
slvr_
Chuunin
Chuunin
Viestit: 213
Liittynyt: Ma Syys 13, 2004 23:13
Paikkakunta: Hidden Village of Kurikka

Viesti Kirjoittaja slvr_ »

Aika huonoa 'pippeli-homo' huumoria mielestäni. ;) Ei minuun ainakaan oikein uponnut, vaikka niitä katseltua on tullutkin. Jos nauraa haluan niin en minä niitä vahtaanaa ala. :)
Avatar
Albino
ANBU Captain
ANBU Captain
Viestit: 1382
Liittynyt: Su Loka 17, 2004 13:12
Paikkakunta: Wonkan suklaatehdas
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Albino »

<!--QuoteBegin-Setzer+Feb 20 2005, 20:26--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Setzer @ Feb 20 2005, 20:26)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Itse nauroin samalla periaatteella tehdyistä Narutoista, suomeksi toki. Räppäävä gaara oli aika kova sana! [/quote]
Oi! Ja mistäköhän tällaisen aarteen saisi ?
Kuva
y.s.a.k Entinen Komori.
Avatar
Setzeri
Kapteeni Garlock
Kapteeni Garlock
Viestit: 992
Liittynyt: Su Elo 15, 2004 10:34
Paikkakunta: Kurikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Setzeri »

<!--QuoteBegin-Komori+Feb 20 2005, 20:33--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Komori @ Feb 20 2005, 20:33)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Oi! Ja mistäköhän tällaisen aarteen saisi ? [/quote]
OFF:Eräs ystävä/tuttava lähetti minulle ne, minä tyhmä menin poistamaan jo ne omalta koneeltani.
Avatar
Freyr
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 1298
Liittynyt: Ti Heinä 13, 2004 04:01

Viesti Kirjoittaja Freyr »

<!--QuoteBegin-Setzer+Feb 20 2005, 20:34--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Setzer @ Feb 20 2005, 20:34)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> <!--QuoteBegin-Komori+Feb 20 2005, 20:33--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Komori @ Feb 20 2005, 20:33)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Oi! Ja mistäköhän tällaisen aarteen saisi ? [/quote]
OFF:Eräs ystävä/tuttava lähetti minulle ne, minä tyhmä menin poistamaan jo ne omalta koneeltani. [/quote]
et mitenkään pystyisi saamaan niitä takaisin, esmes siltä ystävältäs?
Kuva
Avatar
Arska
ANBU Captain
ANBU Captain
Viestit: 1422
Liittynyt: Su Syys 26, 2004 02:51
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Arska »

minäkin kovasti tahtoisin tuota suomeksi dubattua narutoa nähdä, kaverini ovat puhuneet siitä mutta kukaan ei enää tunnu tietävän mistä niitä saa..eli jos joku vaan informoisi mistä ne saisi niin olisin ikuinen fani n__n
Avatar
Kiesma
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 816
Liittynyt: La Loka 02, 2004 18:16

Viesti Kirjoittaja Kiesma »

Juu, onhan nuo duumit aika huonoa huumoria. Äänet on huonot, kohat missä esim. muumipeikko puhuu, mutta ääntä ei kuulu jne. Eli toteutus on huono. Vaikka olenkin pari kertaa nauranut niille kun näin ne ekaa kertaa, mutta yleisesti tuollainen huumori ei ole hauskaa/naurettavaa mun mielestä... Eli huono sarja on.
J@nzki
Oinin
Oinin
Viestit: 958
Liittynyt: La Joulu 04, 2004 22:19

Viesti Kirjoittaja J@nzki »

Duumeja katoin kaverin luona ja räkätettiin nii paljon että kaverin isä pakotti meidät ulos :P eli hauskoja on
Avatar
zephyr
Chuunin
Chuunin
Viestit: 269
Liittynyt: Ma Marras 29, 2004 21:36
Paikkakunta: kuusankoski

Viesti Kirjoittaja zephyr »

mistä niitä saa :blink:
Kuva
Vastaa Viestiin