Polttavat DVD-asemat

Kuolleet, muttei suinkaan unohdetut topicit
Avatar
Genji-san
Genin
Genin
Viestit: 172
Liittynyt: To Helmi 24, 2005 15:08
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Genji-san »

<!--QuoteBegin-Pena+Apr 10 2004, 12:46--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Pena @ Apr 10 2004, 12:46)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> <!--QuoteBegin-large+Apr 9 2004, 04:56 PM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (large @ Apr 9 2004, 04:56 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> paljo hyvä polttava maksaa??? [/quote]
Semmosen kelvollisen saa varmaan semmoseen 150e pintaan.. jos jotenkin erityisen hyvää ettii ni ehkä semmonen 400e.. tosin eipä noilla kai suurempia eroja liene.. [/quote]
Eipä enää nykypäivänä maksa edes noin paljoa.

Kelpo DVD-R asema joka tukee + sekä - maksaa jo alle 100e, ettei sen pahemmin.

Ja noista formaateista piti vaan sanoa, että jos sinulla on elokuva .avi muodossa, täytyy se encodata DVD-R muotoon, elikä siis ns. levyksi, jotta sitä sitten voi soittimesta katsoa, DVD-R on moninkertaisesti isompi kuin .avi (.avi on siis XviD muoto), jos poltat sen datana, eli siis jos vaikka haluat siirtää sen kaverisi koneelle, niin se vie pelkästään sen, mikä se ominaiskoko on, mutta jos juuri haluat soittimesta katsoa, vaatii se sen tietyn formaatin.

EDIT: Nyt jälkikäteen huomaan, että melkein vuoden vanha kommentti Penalta, ovat nuo hinnat kyllä siitä ajasta melkoisesti tippuneet.
Kuva
Avatar
SePetus
Jounin
Jounin
Viestit: 1085
Liittynyt: Ti Loka 12, 2004 18:41
Paikkakunta: LPR

Viesti Kirjoittaja SePetus »

Minulla on DVD-asema mikä polttaa kaikkia levy tyyppejä. minä en pysty polttaa täyttä 4,7 gigaa ja voin polttaa siihen omasta mielestäni niin paljon aveja tai viedoo kuin siin on tilaa. ja oon myös polttanut paljon ja katsonut kotiteatterissa se on erittäin kätevää... tästä nyt ei kumiskaan ollut kyse...

ja hyvä polttava DVD soitin mikä meillä on makso alle 80 euroa ja se on minulle erittäin hyvä en tiedä onko hirveän parempia...
Kuva
Avatar
Freyr
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 1298
Liittynyt: Ti Heinä 13, 2004 04:01

Viesti Kirjoittaja Freyr »

Mjooh, tänäpäivänä laadukkaan ja hyvän polttavan saa jo siihen 80€ hintaan ainakin <a href='http://www.tietoasema.fi/eshop/' target='_blank'>täältä</a>
Ja mikä tulee sitten esimerkiksi naruton katsomiseen, minulla on ainakin lidlistä ostettu dvd-soitin mikä tukee divx/xvidiä (maksoi jotain 70€ pintaan) ja yhdelle dvd:lle mahtuu tosiaan se 25 jaksoa (paitsi jos on tuplajaksoja). Sitten kun tähän vielä lisätään meidän videotykki, niin narskan katsominen on aika nannaa <3
Kuva
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Espy kirjoitti:Elii.. tämän topikin avasin lähinnä siksi, että itselläni on ollut ongelmia Video-DVDiden polttamisessa. Olisi muutama kyssäri niitä koskien, eli te joilla on polttava DVD-asema: vastatkaa onegai~ ^^;;;

1. Kuinka paljon videota yhdelle 4,7 Gb:n levylle voi polttaa?
2. Pitääkö videon olla jossain tietyssä formaatissa toimiakseen DVD-soittimessa?
3. Riippuuko DVD:lle mahtuva videon määrä tiedoston koosta vai videon kestosta?

Jos näihin vastauksia kertoisitte, olisin kovin kiitollinen. Sankyuu. :3
Avatar
Hideyori
ORE WA HOURITSU DA!
ORE WA HOURITSU DA!
Viestit: 1528
Liittynyt: Ti Touko 16, 2006 14:41
Paikkakunta: The House of Doom
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hideyori »

fredo kirjoitti:yhdelle DVD:lle mahtuu 25 naruto.avi jaksoa, mutta määrä on paljon pienempi jos videomuotoon poltat.

26 oon tarkistanu!
"It is safe to say, that no one understands quantum mechanics." - Richard Feynman
Kuva
"Hideyori on korkeasta aatelissuvusta, nimittäin Turun Sinaapista" - Drago^
The Lost Sect of Torment© || Cockface Outerspace© || "Paras. Chapter. Ikinä." - Gebric
Avatar
Chouko
Oinin
Oinin
Viestit: 921
Liittynyt: To Loka 20, 2005 16:21
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Chouko »

juuliaaa kirjoitti:Oma polttava dvd-asema makso 44 euroa ja toimii loistavasti o.O mistä hitosta te polttavanne oikein hankitte?!
Itse omistan LG:n ulkoisen dvd-aseman, joka maksoi 70.90 euroa. Sisäinen asema olisi tullut puolet halvemmaksi, mutta minkäs sille mahtaa jos on kannettava. Sain asemani Verkkokauppasta.
~Stupid is as stupid does~
||Animewatcher||
J@nzki
Oinin
Oinin
Viestit: 958
Liittynyt: La Joulu 04, 2004 22:19

Viesti Kirjoittaja J@nzki »

Meillä oli tuo mukavuus koneessa jo valmiina joten se nosti varmaan vähän hintaa, mutta eipä haittaa kun on moititomasti toiminut tähän asti :)
Avatar
Chouko
Oinin
Oinin
Viestit: 921
Liittynyt: To Loka 20, 2005 16:21
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Chouko »

juuliaaa kirjoitti:Chouko, niin, lähinnä tarkoitinkin näitä jotka sanovat (tavallisen) polttavan aseman hinnaksi 150-400 euroa o.O
Ovat nuo hinnat ihan täysin mahdollisia, ainakin ne kannettaviin hankittavat sisäiset asemat. Kallein mihin olen törmännyt, on maksanut vähän päälle 300 euroa. Ja sitten kallein pöytäkoneisiin laitettava asema mihin olen törmännyt on maksanut päälle satasen.
~Stupid is as stupid does~
||Animewatcher||
Avatar
UnHoly
Genin
Genin
Viestit: 167
Liittynyt: Ke Tammi 18, 2006 22:04
Paikkakunta: Uusikaupunki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja UnHoly »

tavallinen polttavan DVD-aseman hinta pyörii siinä 20-50e riippuen polttonopeudesta ja muistin käytöstä, itselläni on LGn asema 16x poltto, syö tosin kaiken muistin koneesta jos polttaa "joka soittimessa toimivaa" levyä.
hinta oli siinä 35e pyöristettynä.
Kuva
Kiitän Tonzaa sigistä ^^
Vastaa Viestiin