kkcon: Naruton hahmot kasaan!

Kuolleet, muttei suinkaan unohdetut topicit
Avatar
redwolf
Chuunin
Chuunin
Viestit: 222
Liittynyt: Su Joulu 07, 2003 12:48
Paikkakunta: Viiala
Viesti:

Viesti Kirjoittaja redwolf »

Tässä kkconia odotellessa ajattelin värkätä taas yhden cosplay henkisen keskustelun alun... Tällä kertaa aiheena olisi se että jos tulet kkconiin jonain naruton hahmona niin kenä sinne tulet?
Itse tulen edelleenkin Irukana. Iloisesti rallatellen... :D Noh,toivottavasti saadaan hyviä naruto aiheisia kuvia kasaan! Haluaisin itse ainakin Irukan ja Kakashin yhteis kuvan. :D Onko joku tulossa Kakashina kkconiin? :huh:
Ninja on se sana jolla veri lentää.
Avatar
Albino
ANBU Captain
ANBU Captain
Viestit: 1382
Liittynyt: Su Loka 17, 2004 13:12
Paikkakunta: Wonkan suklaatehdas
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Albino »

En ole edes varma pääsenkö :(
Mutta JOS tulen niin ajattelin olla Haku tai Sasuke ^_^
Kuva
y.s.a.k Entinen Komori.
Avatar
frostious
Herp a derp
Herp a derp
Viestit: 2464
Liittynyt: Su Huhti 25, 2004 19:50

Viesti Kirjoittaja frostious »

Kyllä olen suunnitellut tulevani, ja aion cosplayata jos vain ehdin saada mokoman asun valmiiksi. -_- Sakonina meinasin tulla, kunhan keksin miten tehdä se hemmetin köysi-vyö-thingy.
Avatar
Charuka
Chuunin
Chuunin
Viestit: 278
Liittynyt: La Tammi 08, 2005 20:17
Paikkakunta: Jockis

Viesti Kirjoittaja Charuka »

tänään alotin tekemään asua, juu ja Itachina tullaan sinne "pomppimaan" (ellei kyydistä nyt muodostu pahakin onkelma...)..

(frosti: laita monta tukikangasta sellaseen pitkään kankaaseen tai tärkkää ja sitten pyörität sitä eri suuntiin sitä kankasta sellasena tukkona, niin saat narun näköistä paksua hommelia, mutta kankaasta tehtynä ;) juu näitä mun ideoitani riittää..)

ja kaverini puolesta vastaan ku hän ei varmaan nettiin sitä ennen pääse, että sieltä löytyy mitä ilmeisemmin sitten yksi Inokin :)
Don´t try to live so wise, don´t cry cause you´re so right, don´t dry with fakes of fears cause you will hate yourself in the end...
Avatar
puar
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 572
Liittynyt: Ke Loka 06, 2004 09:28
Paikkakunta: Kangasala

Viesti Kirjoittaja puar »

Olen menossa sinne, mutta en ole varma viitsinkö jaksaa cosplayata mitään.. jos jaksan, niin silloin tulen Narutona...
('o')
Satsuma
Jounin
Jounin
Viestit: 1016
Liittynyt: Su Tammi 09, 2005 19:30
Paikkakunta: Salo

Viesti Kirjoittaja Satsuma »

Olen tulossa, mutta en taida jaksaa cosplayata ketään..
Kuva
(Kiddo) ty Nixu!
Avatar
Magic
ANBU
ANBU
Viestit: 477
Liittynyt: Su Kesä 20, 2004 04:40
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Magic »

Tästäkin aiheesta on turhan monta topicia.

No, vastaan ties monennen kerran, että olen tulossa paikalle mahdollisesti Hayatena. Liivien kanssa on vielä ongelmia, samoin pitää saada Firénin lopullinen mielipide selville. Hän on siis tulossa semekseni cossaamaan Genmaa. Katsotaan nyt. Luontainen semevaistoni pitää yrittää piilottaa hyvin, jotta cossaukseni olisi uskottava.
Kuva
Avatar
fredo
ANBU Captain
ANBU Captain
Viestit: 1253
Liittynyt: Ti Elo 31, 2004 00:32
Paikkakunta: Ajou university, Suwon, Etelä-Korea
Viesti:

Viesti Kirjoittaja fredo »

<!--QuoteBegin-frostious+Apr 12 2005, 17:02--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (frostious @ Apr 12 2005, 17:02)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Kyllä olen suunnitellut tulevani, ja aion cosplayata jos vain ehdin saada mokoman asun valmiiksi. -_- Sakonina meinasin tulla, kunhan keksin miten tehdä se hemmetin köysi-vyö-thingy. [/quote]
älä frostius mitään tukilankaa
paljon viisaampi on käyttää sitä kana verkkoa vai mitä lie olikaan, elikkä sitä metalliverkkoa, jota on helppo pistää rullalle ja muotoilla haluamallaan tavalla, tänänjälkeen päällystät sen esim liisteröidyllä sanomalehdellä ja sitten maalaat

-rullaa kanaverkko pyöreäksi pötköksi
-päällystä
-maalaa

tulee paljon tukevampi ja parempi ja kestävämpi lopputulos, kuin tukilangasta

harvinaisen helppo tehdä kanaverkolla


Kuva

jos tuonne tulen cosplayaten, niin olen FMA:n ED, pitäisi enään hankkia peruukki
Go Student Exchange http://www.gostudentexchange.com/ -Jouni Ahtiainen-
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

<!--QuoteBegin-frostious+Apr 12 2005, 17:02--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (frostious @ Apr 12 2005, 17:02)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Kyllä olen suunnitellut tulevani, ja aion cosplayata jos vain ehdin saada mokoman asun valmiiksi. -_- Sakonina meinasin tulla, kunhan keksin miten tehdä se hemmetin köysi-vyö-thingy. [/quote]
Tiedätkö kapineen nimeltä lötkö pötkö? XD Sitähän myydään myös semmoisena vyön värisenä violettina..

Mutta jos haluat hienon lopputuloksen niin ota jotakin (esim. juuri tuota kanaverkkoa, olen tyhmä kun itse en keksinyt ko. asiaa) tueksi, sitten laita päälle kangasta, joka on ommeltu toisenlaisista ohuemmista pötköistä, esim. laittaa pumpulia sinne sisään. Niin saa siihen semmoisen jännän raitaeffektin.. ;)

Hoo, mestari se joka sai hölötyksestäni jotakin selvää.. :ph34r:
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Avatar
Rianka
Chuunin
Chuunin
Viestit: 231
Liittynyt: Ti Maalis 15, 2005 10:16
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rianka »

Olen tulossa paikalle, mutta en naruton hahmoa cossaillen. Pitkään mietin itselleni hakua, mutta päädyin sitten toiseen omasta mielestäni parempaan vaihtoehtoon. ^_^ (Joka soveltuu paljon paremmin minulle.)
Avatar
Yoshi
ANBU Captain
ANBU Captain
Viestit: 1306
Liittynyt: Ke Joulu 08, 2004 18:45
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Yoshi »

Mää oon kyllä Orochimaru jos sinne edes pääsen/kerkeän. >8D Musta tulee samanlainen, kun siitä kuvasta jonka joku näytti Off-topicissa, paitsi, että tyttö versiona. xD
Sitten minäkin tarvitsen köysi hommelia.. ^___________________^
Jos käyttää kanaverkkoa ja side harsoa ja uittaa sideharsoa ensin liilassa värissä.. Silloinkin tulisi niitä raita jutskia.... Tai sitten käy pöllimässä jostain satamasta sitä laiva-köyttä ja maalaa se liilaksi ja pitäisi vielä kovettaa sen. x3

Mutta en varmaan pääse sinne joten en pääse pelottelemaan tyyppejän siellä... buu..
Tiedätkö kapineen nimeltä lötkö pötkö? XD Sitähän myydään myös semmoisena vyön värisenä violettina..
Meillä on kaksi punaista semmoista.. Ja jos se on liian lyhyt semmonen yksi niin onhan niitä liitin juttuja. xP
Avatar
Yozora
Unfit to be a Gundam Meister
Unfit to be a Gundam Meister
Viestit: 1128
Liittynyt: Ma Touko 17, 2004 13:30
Paikkakunta: TRANS-AM system
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Yozora »

Tulossa olen näillä näkymin, ellei mitään mullistavaa tapahdu. Cosplay olisi tarkoitus väsätä, jos vaan saan sen valmiiksi ajoissa. Ei ole vielä aloitettukaan... :/ Tarkoitukseni on edelleen olla manga-Gaara, eli jälleen kerran se kävelevä spoileri.
Kuva
[ tähdenlentona kai luokseni saavuit ja kauniimman teit minun maailmastain ]
Avatar
LäderLappen
ANBU
ANBU
Viestit: 475
Liittynyt: Pe Touko 21, 2004 12:02
Paikkakunta: Keminmaa

Viesti Kirjoittaja LäderLappen »

Kibaa meinasin. Tosin headbandia en jaksa ostaa. [lue: olen pihi.] Miun cosplay into ei ole niin suuri. Tai on, mutta olen liian.. sanoinko jo pihi?

Eli Kibana varmaan vaapun ympäriinsä.
Kuva

AMPUKAA ITTENNE.
Avatar
Garasu
Genin
Genin
Viestit: 106
Liittynyt: La Helmi 17, 2007 12:15

Viesti Kirjoittaja Garasu »

Pihit kääntää katseensa tänne:
http://personal.inet.fi/koti/shantar/pr ... minen.html
Tein itsekin Sand headprotectorin ja hyvä tuli. Seuraavaks koitan tuota kenkää tehdä.. =)
Siinä tosin ei ole tuon laatan mittoja. 13-14cm x 4-5cm vois olla hyvä.

Joo'o, tännekin nähtävästi postitettu viimeks reilu vuosi sitten =B

EDIT: Anteeksi, äiti
Viimeksi muokannut Garasu, Ke Helmi 21, 2007 22:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kuva
I would like to be a tear; born in your eyes, alive passing your cheeks and dieing on your lips. Gaara-kun <3
Signature & Avatar by Kaksu da Pervert
Avatar
korvapuusti
Jounin
Jounin
Viestit: 1003
Liittynyt: Pe Maalis 25, 2005 09:56
Paikkakunta: PIMEÄ REIKÄ!

Viesti Kirjoittaja korvapuusti »

Garasu kirjoitti:Pihit kääntää katseensa tänne:
http://personal.inet.fi/koti/shantar/pr ... minen.html
Tein itsekin Sand headprotectorin ja hyvä tuli. Seuraavaks koitan tuota kenkää tehdä.. =)
Siinä tosin ei ole tuon laatan mittoja. 13-14cm x 4-5cm vois olla hyvä.

Joo'o, tännekin nähtävästi postitettu viimeks reilu vuosi sitten =B
Hoh! Anna kuolleiden topiccien maatua rauhassa, lapsukainen <3
Kuva
Lukittu