Kesätöitä

Kuolleet, muttei suinkaan unohdetut topicit
Avatar
Kiesma
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 816
Liittynyt: La Loka 02, 2004 18:16

Viesti Kirjoittaja Kiesma »

Olen hakenut Heinolan kaupungille kesätöihin. Vasta toukokuussa ne sitten laittavat viestiä, että ketkä pääsee. Jänskää aikas paljon, että pääsenkö vai en, nimittäin olen suunnitellut kaikenlaista ostettavaa niillä rahoilla, mitkä saisin siitä työstä.

Niin ja ne paikat mihin hain ovat, toimistoapulainen ja ulkoaluea-apulainen.
Avatar
grape
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 874
Liittynyt: Ti Kesä 01, 2004 16:53
Paikkakunta: Jyväskylä/ Riihimäki

Viesti Kirjoittaja grape »

Ei tänä vuonna ole ollut kesätöistä paljouden pulaa. Kaupungille laitoin taas hakemuksen -> en päässyt (yllätys), laitoin työkkäriin hakemuksen -> ei ole kuulunut mitään (olen silti vielä toiveikas), laitoin Häntätukkuun hakemuksen -> ei kuulunut sieltäkään mitään, kyselin muutamasta muustakin paikasta, mutta ei ollut tarvetta kesätyöntekijälle. Eli kesäksi sitten jään kotiin, tai no, isä lupasi maalausurakkaa mökillä ja rahaa saisi myös mummon kämpän siivoamisesta. Ehkäpä tyydyn niihin, että edes jotain pientä kertyisi.

Tosin aikaa pitäisi kruunata kesäopiskeluillekin, että saa nähdä miten tässä käy.
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Runte »

sain metallifirma Nometin varastolta töitä^^ 7e/h, 8h/d, 5d/wk, 2wk
(palkka saattaa vaihtua, siitä en oo vielä ihan varma :)
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja minori »

Kappas, en ole tänne höpöttänyt... Sain siis töitä K-supermarketista täältä Oulusta. Itse asiassa se ei ole ihan vaan kesätyö vaan jatkuu kesän ylikin, jos jään tänne opiskelemaan. Teen kaikkia kaupan töitä, eli mm. olen kassalla, hyllytän ja myyn Herkkutorilla (lihaa, kalaa, salaatteja yms. irtonaista). Tosi mukavaa puuhaa, vaikkei kovin hohdokkaalta varmaan kuulostakaan. ^^' Palkka on kai sen seitsemän euroa tunnissa, jos nyt olen oikein käsittänyt (jooh, työsopimukset vielä vähän vaiheessa ^^' ) eli ei mikään kovin hyvä, mutta kyllähän siitä kuitenkin kivasti rahaa kertyy kesän aikana. ^^
Avatar
Nike
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 826
Liittynyt: Ma Huhti 10, 2006 15:59
Paikkakunta: Ihmemaa

Viesti Kirjoittaja Nike »

Nyt kun vihdoin olen siinä iässä että minut saatetaan kelpuuttaa johonkin, niin menen äitin ja iskän työpaikalle, tilitoimistoon kahdeksi viikoksi homehtumaan. No ei homehtumaan, ihan kivaa se kai on. Päivät vain ovat kuusituntisia, mutta onneksi palkkakin on hyvä.
Ja varmaan lähtisin yhden ystävän kanssa mansikkamaalle jos saamme paikat sieltä sitten loppukesästä.
Se johtaa vain tuhoon, turmioon ja tappiin, korjaan tappioon!
Avatar
Nixu
S-class mage
S-class mage
Viestit: 3622
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 23:13
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nixu »

Hmm jaa.. Sillee funny shit, että en hakennu mihkää ja saatoin just saada kesäduunia kolmeksi kuukaudeks.
Mesta on tuttu, homma ja palkka vaan eri. Kaheksan tunnin päiviä viis viikossa. Vuorotyötä.
Homma alkaa Kesäkuun alussa.. Palkka taitaa tippua 8,5:een euroon, mutta ei saa valittaa.. On sekin ihan ookoo ^^

Jos toi paikka nyt ens viikolla varmistuu, niin täytyypi laatia kesäsuunnitelmat uusiksi ^^;;;
Avatar
CaSMo
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 327
Liittynyt: La Maalis 05, 2005 19:11
Paikkakunta: Per saukko

Viesti Kirjoittaja CaSMo »

Ghost kirjoitti:
CaSMo kirjoitti:
Uzumaki naruto kirjoitti: niin menetekö kesä töihin minä mene ja se on auto korjaamolle saa 150kr päivä eli 15euroo


Minne päin meet korjaamolle ja mitä hommia?
Katsoppa milloin tuo viesti on kirjoitettu.

Posted: 26 May 2005 06:12 pm

Kannattaisi kysyä että missä päin sitä tuli oltua ja meneekö uudelleen tänä vuonna.

silloinkun ton kirjotin niin en kattonut pvm :S
Avatar
CaSMo
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 327
Liittynyt: La Maalis 05, 2005 19:11
Paikkakunta: Per saukko

Viesti Kirjoittaja CaSMo »

Ghost kirjoitti:
CaSMo kirjoitti:
Uzumaki naruto kirjoitti: niin menetekö kesä töihin minä mene ja se on auto korjaamolle saa 150kr päivä eli 15euroo


Minne päin meet korjaamolle ja mitä hommia?
Katsoppa milloin tuo viesti on kirjoitettu.

Posted: 26 May 2005 06:12 pm

Kannattaisi kysyä että missä päin sitä tuli oltua ja meneekö uudelleen tänä vuonna.

silloinkun ton kirjotin niin en kattonut pvm :S Ja nyt menen itsekkin korjaamolle nummelaan delta-autoon :) palkka 7.5€/h ja työaika on 8-4


Sorryy tulin tälleen pari kertaa :D
Vastaa Viestiin