Kesätöitä

Kuolleet, muttei suinkaan unohdetut topicit
Avatar
Ghost
ANBU
ANBU
Viestit: 482
Liittynyt: To Syys 02, 2004 20:43

Viesti Kirjoittaja Ghost »

Eipä tarvitse tänä vuonnakaan hakea töitä, kun vanha paikka ottaa ja jos ei löytyisi samalta osastolta töitä niin muilta osastoilta saisin helposti kun tunnen paikan. Lisäksi löytyi keikkaluontoista hommaa veneilyn parissa josta maksetaan ihan mukavasti. Ainoa ongelma on että mihin sitä pistäisi kesäansiot?. Pitäisiköhän ostaan uusi litteä telkku ja xbox 360:sen seuraksi ym. kivaa vai ottaa uusi lento Japaniin ja viettää pari viikkoa siellä vieraillen paikoissa joissa ei viimeeksi käynyt.

Itse en suosittelisi vuokratyö firmoja vaikka niistä löytyykin työtä, ellei sen kautta saatava työ ole yhdessä paikassa. Itse koitin viime syksynä ja vaikka palkka oli ihan ok niin työ oli epäsäännöllistä kun välillä oli viikko ilman soittoja töihin.
Kuva
Avatar
Ghost
ANBU
ANBU
Viestit: 482
Liittynyt: To Syys 02, 2004 20:43

Viesti Kirjoittaja Ghost »

ZUnDE kirjoitti: OFF:
Ghost: Kuulostaa mukavalta, tuo Japanin reissu.. Kuinka monesti olet käynyt?

End of Off:
OFF
Vain kerran, kävin ensimmäistä kertaa viime vuoden marraskuussa ja siitä jäi kova halu palata uudestaan ja kiertää mahdollisesti muuta maailma samalla reissulla.

Kuvia löytyy ja täyttyy sanoa että marraskuu oli mukava aika vierailla kun sää oli kuin Suomen kevät.
http://photobucket.com/albums/c72/Tomsan/
Kuva
Avatar
Deta-
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 628
Liittynyt: To Tammi 06, 2005 19:07

Viesti Kirjoittaja Deta- »

Ghost kirjoitti:
ZUnDE kirjoitti: OFF:
Ghost: Kuulostaa mukavalta, tuo Japanin reissu.. Kuinka monesti olet käynyt?

End of Off:
OFF
Vain kerran, kävin ensimmäistä kertaa viime vuoden marraskuussa ja siitä jäi kova halu palata uudestaan ja kiertää mahdollisesti muuta maailma samalla reissulla.

Kuvia löytyy ja täyttyy sanoa että marraskuu oli mukava aika vierailla kun sää oli kuin Suomen kevät.
http://photobucket.com/albums/c72/Tomsan/
Tuossa näkyy aika selkeästi että aasialaiset ovat hieman lyhyitä heppuja kun tuossa olet ottanu ainakin kuvat päätä muita ihmisiä korkeammalta.
Satsuma
Jounin
Jounin
Viestit: 1016
Liittynyt: Su Tammi 09, 2005 19:30
Paikkakunta: Salo

Viesti Kirjoittaja Satsuma »

Jeps, töihin Saloon Hong Kongiin myymäläapulaiseksi ja puutarhaosaston myyjäksi. Palkkaa 7,5 e/tunti. Työt alkaa jo 1.4 ja loppuu kesäkuun viimeisenä päivänä, eli 3 kk olen siellä. Koulusta on "stressilomaa", koska pää ei kestä siellä notkua, joten sain loppuvuoden lomaa ja menen töihin. Nyt täpäjän innosta ja on todella hyvä olo tämän vuoksi.
Viimeksi muokannut Satsuma, Ma Huhti 24, 2006 20:25. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Kuva
(Kiddo) ty Nixu!
Avatar
Mikkey
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1518
Liittynyt: Su Helmi 13, 2005 22:02

Viesti Kirjoittaja Mikkey »

En aio mennä kesätöihin.
EN hyödy siitä mitään koska muutenki saan massia ja haluan viettää kesäni
kunnolla vapaa-aikana.
Muutenki laiskotta koko ajatus...
Kuva
Avatar
Nixu
S-class mage
S-class mage
Viestit: 3622
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 23:13
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nixu »

Kyllä meikä töihin menee, jos joku niit mulle järjestää ja palkka on hyvä..
En oo hakennu mihkää, ku piti olla varma paikka tiedos, mut toisin kävi..
Ei kyl kiinnostais mennä jotaa paska duunii tekee pikku palkal.. Mut rahaa ois pakko saada
Katellaa jos nyt jaksasin parit laput täyttää.. Näin myöhäses vaihees kyl aika turhaa touhuu IMO
Avatar
Ghost
ANBU
ANBU
Viestit: 482
Liittynyt: To Syys 02, 2004 20:43

Viesti Kirjoittaja Ghost »

Mickey kirjoitti:En aio mennä kesätöihin.
EN hyödy siitä mitään koska muutenki saan massia ja haluan viettää kesäni
kunnolla vapaa-aikana.
Muutenki laiskotta koko ajatus...
Töistä hyödyt niin että saat työkokemusta ja työtodistuksia jotka ovat tarpeellisia, kun sitten joskus haet siihen työhön johon olet opiskellut. Vai aiotko viettää elämäsi työttömänä?.

Oppisit myös paremmin rahan arvon kun olet itse tehnyt töitä sen eteen etkä vain saanut makaamalla kotona.
Kuva
Avatar
olZu^
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 586
Liittynyt: Ma Kesä 13, 2005 15:48
Paikkakunta: Lappeenranta The city of Kings
Viesti:

Viesti Kirjoittaja olZu^ »

Ghost kirjoitti:
Mickey kirjoitti:En aio mennä kesätöihin.
EN hyödy siitä mitään koska muutenki saan massia ja haluan viettää kesäni
kunnolla vapaa-aikana.
Muutenki laiskotta koko ajatus...
Oppisit myös paremmin rahan arvon kun olet itse tehnyt töitä sen eteen etkä vain saanut makaamalla kotona.
Toi on totta.
Mie meen Energia laitokselle jossa saan 4 ja puol euroa tunnis. Eli olen alipalkattu, koska kesätyön keskipalkka on 5-8 euroa tunnilt.
Olen siellä 2 viikkoa ja tienaan 250 euroa josta menee veroihin 10-20 euroa.
Ihan hyvin toikin on koska oon vasta 15, ei miun ikänen oikein niin paljon löydä kesätoitä ja sitten harrastukset painaa kesällä aika kovi päälle

En kyllä tiedä onko tää kesätyö mut iha sama. Valmennan sellasii pikku skideja koko kesän 2 kertaa viikossa ja saan jotaki 7 euroo kerta. Iha hyvi tostakin tienaa kun ei arvii kuin huuta heille :lol:
Kuva
Avatar
Ave-chan
Onigiri desu~
Onigiri desu~
Viestit: 1566
Liittynyt: Su Touko 15, 2005 23:17
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja Ave-chan »

Olli-Sensei kirjoitti:
Toi on totta.
Mie meen Energia laitokselle jossa saan 4 ja puol euroa tunnis. Eli olen alipalkattu, koska kesätyön keskipalkka on 5-8 euroa tunnilt.
Olen siellä 2 viikkoa ja tienaan 250 euroa josta menee veroihin 10-20 euroa.
Ihan hyvin toikin on koska oon vasta 15, ei miun ikänen oikein niin paljon löydä kesätoitä ja sitten harrastukset painaa kesällä aika kovi päälle
Alle 16-vuotiaille keskipalkka taitaa olla vähintään 3e/h, ja yli 16-vuotiaille väh. 5e/h, joten en nyt sanoisi että olet alipalkattu.

Itsellä ei kesätöistä ole pahemmin tietoa. Aloitan osa-aikaisena kauppa-apulaisena (tjsp :P) eräässä kohta avattavassa marketissa, ja jos olen siellä kiltisti, saan kesätöitäkin. Katsotaan miten käy, toivottavasti tulis kesäksikin hommia, niin sais vähän rahnaa muihin puuhiin ^^ Jos ei sieltä tule kesätöitä... No jaa, kyllä hätä keinot keksii ;F
Avatar
olZu^
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 586
Liittynyt: Ma Kesä 13, 2005 15:48
Paikkakunta: Lappeenranta The city of Kings
Viesti:

Viesti Kirjoittaja olZu^ »

Ave-chan kirjoitti:
Olli-Sensei kirjoitti:
Toi on totta.
Mie meen Energia laitokselle jossa saan 4 ja puol euroa tunnis. Eli olen alipalkattu, koska kesätyön keskipalkka on 5-8 euroa tunnilt.
Olen siellä 2 viikkoa ja tienaan 250 euroa josta menee veroihin 10-20 euroa.
Ihan hyvin toikin on koska oon vasta 15, ei miun ikänen oikein niin paljon löydä kesätoitä ja sitten harrastukset painaa kesällä aika kovi päälle
Alle 16-vuotiaille keskipalkka taitaa olla vähintään 3e/h, ja yli 16-vuotiaille väh. 5e/h, joten en nyt sanoisi että olet alipalkattu.
öööh taidat olla väärässä. Olin nuorisovaltuuston kokouksessa pari päivää sitten niin siellä oli kertomassa joku lappeenrannan kaupungin kesätyö vastaaja sit siellä oli työministeriöstä kaks muuta tyyppiä kertomassa kesätöistä. Siellä he sanoivat että keskipalkka (kesätöissä) on 5-8 euroa.
Ja sit minun luokkalainen oli YIT:llä(yhtiö ilman tuloja) töissä ja sai 7 euroo tunti.
Kuva
Avatar
CaSMo
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 327
Liittynyt: La Maalis 05, 2005 19:11
Paikkakunta: Per saukko

Viesti Kirjoittaja CaSMo »

Uzumaki naruto kirjoitti: niin menetekö kesä töihin minä mene ja se on auto korjaamolle saa 150kr päivä eli 15euroo


Minne päin meet korjaamolle ja mitä hommia?
Avatar
Ghost
ANBU
ANBU
Viestit: 482
Liittynyt: To Syys 02, 2004 20:43

Viesti Kirjoittaja Ghost »

CaSMo kirjoitti:
Uzumaki naruto kirjoitti: niin menetekö kesä töihin minä mene ja se on auto korjaamolle saa 150kr päivä eli 15euroo


Minne päin meet korjaamolle ja mitä hommia?
Katsoppa milloin tuo viesti on kirjoitettu.

Posted: 26 May 2005 06:12 pm

Kannattaisi kysyä että missä päin sitä tuli oltua ja meneekö uudelleen tänä vuonna.
Kuva
Avatar
Gogoletsgoyamadakun
Chuunin
Chuunin
Viestit: 229
Liittynyt: Ti Joulu 13, 2005 22:56
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Gogoletsgoyamadakun »

Mun faijan vaimon poika on jossain työvoimatoimistossa töissä. Pitäs ottaa siihen yhteyttä, muttakun ei ikinä jacksa...
~People can't defeat Loudness~
**kuva poistettu**

öääh.
Avatar
Yuzu
Genin
Genin
Viestit: 182
Liittynyt: Ke Helmi 01, 2006 10:48
Paikkakunta: Konoha

Viesti Kirjoittaja Yuzu »

sain just tänään tietää että sain kesätöitä kaupungilta... olenkin siel jo aikaisemmin ollut joten duuni on tuttua ja turvallista... hyvä näin saanpahan lopultakin vähän rahaa kissanruokiin :D
Kuva
Avatar
ziradia
Genin
Genin
Viestit: 157
Liittynyt: Ke Maalis 02, 2005 20:31
Paikkakunta: Tuusula

Viesti Kirjoittaja ziradia »

Hoho, itselläni on peräti kaksi paikkaa tiedossa, mutta niiden järjestäminen kesäaikatauluuni on hieman vaikeaa : |. Olen menossa äitini työpaikalle Tietosähkölle kolmeksi viikoksi ja sitten kahdeksi viikoksi Varkauteen erääseen kuntoutuskeskukseen. Minulla on ensi kesänä protuleiri, nekocon, pari keikkaa bändin kanssa ja tietenkin kesäharkat. Pitää vain sitten yrittää ujuttaa työviikot johonkin niihin väleihin : )
Kuva
Jos sulla lysti on, niin kätes yhteen naulaa!
Y.S.A.K
Vastaa Viestiin