Tennispalatsin mangapäivä!? (2005)

Kuolleet, muttei suinkaan unohdetut topicit
Lukittu
Avatar
korvapuusti
Jounin
Jounin
Viestit: 1003
Liittynyt: Pe Maalis 25, 2005 09:56
Paikkakunta: PIMEÄ REIKÄ!

Viesti Kirjoittaja korvapuusti »

Ave-chan kirjoitti:
san-san kirjoitti:Missä se hieno Disco-pallo rasengan on?
Se on tällä hetkellä mun näppäimistön vieressä heijastaen lampun valoa seinille... Siitä lähti naru irti, ja se ei ole enää _niin_ pyöreä kuin aikasemmin XD Mutta tallessa on, ja tulee Traconiin :3
Heh... no sit vedetään larppia Traconissa... riippuen mikä/kuka mä oon niin random Akatsuki Vs. Jiraiya +rasengan XD hähäh.
Muista kans ottaa se mukaa!!!!!1111oneoneon111 :o
Kuva
Avatar
karasuka
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 628
Liittynyt: Ma Syys 19, 2005 08:39
Viesti:

Viesti Kirjoittaja karasuka »

Harmikseni en kyllä aio/jaksa raahautua Traconiin. Animeconiin sitten. :DD (eih, vasta ens vuonna. sitten mäkin olen jo lukiossa.)

Kuutamosusi Jekkudragon: mutta siehän olit tosi söpö. xD
Hienoja kuvia, ihmiset.
Avatar
Ave-chan
Onigiri desu~
Onigiri desu~
Viestit: 1566
Liittynyt: Su Touko 15, 2005 23:17
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja Ave-chan »

Yayako kirjoitti:
Ave-chan kirjoitti:
san-san kirjoitti:Missä se hieno Disco-pallo rasengan on?
Se on tällä hetkellä mun näppäimistön vieressä heijastaen lampun valoa seinille... Siitä lähti naru irti, ja se ei ole enää _niin_ pyöreä kuin aikasemmin XD Mutta tallessa on, ja tulee Traconiin :3
Heh... no sit vedetään larppia Traconissa... riippuen mikä/kuka mä oon niin random Akatsuki Vs. Jiraiya +rasengan XD hähäh.
Muista kans ottaa se mukaa!!!!!1111oneoneon111 :o
Yritän muistaa... Hmm, pitääpä muistaa ottaa kanssa käsiraudat mukaan XD Pääsee sitte kunnolla semettää *mielipuolista naurua*
Avatar
grape
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 874
Liittynyt: Ti Kesä 01, 2004 16:53
Paikkakunta: Jyväskylä/ Riihimäki

Viesti Kirjoittaja grape »

Ave-chan kirjoitti:
Yayako kirjoitti:
ahjteam kirjoitti:Kuka tunnustaa esiintyvänsä kuvassa?

http://photobucket.com/albums/a148/same ... 005022.jpg

Sinänsä harmi ettei kuvien napsija ole jaksanut kääntää noita kuvia, pitää kokoajan pitää päätä 90 asteen kulmassa.
Ave-chanhan se siinä :3
Voi ei, sä paljastit mut! OMG :D Joo, se olen minä... XD Tunnustan!
Aivan mahtava cossaus sinulla! :D katsoin vielä pitkään kun lähdettiin kaverin kanssa pois.
Avatar
Ave-chan
Onigiri desu~
Onigiri desu~
Viestit: 1566
Liittynyt: Su Touko 15, 2005 23:17
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja Ave-chan »

grape kirjoitti: Aivan mahtava cossaus sinulla! :D katsoin vielä pitkään kun lähdettiin kaverin kanssa pois.
Oo, olisit moikannut :3 Kiitos kauniista sanoistasi... Et ollut ainoa joka katsoi mua pitkään, siskot varsinki olivat oikeen "..." ku meikäläisen näkivät :D
Avatar
grape
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 874
Liittynyt: Ti Kesä 01, 2004 16:53
Paikkakunta: Jyväskylä/ Riihimäki

Viesti Kirjoittaja grape »

Ave-chan kirjoitti:
grape kirjoitti: Aivan mahtava cossaus sinulla! :D katsoin vielä pitkään kun lähdettiin kaverin kanssa pois.
Oo, olisit moikannut :3 Kiitos kauniista sanoistasi... Et ollut ainoa joka katsoi mua pitkään, siskot varsinki olivat oikeen "..." ku meikäläisen näkivät :D
Itseasiassa en tunnistanut sinua. Katsoin vaan, että onpas mahtava Jiraiya ja täällä foorumilla kuvia selatessa älysin, että sehän oli Ave :shock:
Avatar
redwolf
Chuunin
Chuunin
Viestit: 222
Liittynyt: Su Joulu 07, 2003 12:48
Paikkakunta: Viiala
Viesti:

Viesti Kirjoittaja redwolf »

Ohoo! olinhan minä kuvissa mukana ^^ Todellakin oli oikein mukavaa ja hyviä muistojakin jäi. ^^ harmi vain että isä söi nii-chanin antamat tomaatit... ^^
Ninja on se sana jolla veri lentää.
Avatar
Lusikka-sama
Genin
Genin
Viestit: 159
Liittynyt: Ke Touko 25, 2005 21:43
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Lusikka-sama »

Tuli vaa mieleen. Että olisko kellään sitä kuvaa jossa Sakura ja inner sakura on kahestaan? Olen etsiskellyt mutta turhaan... Tai sitten se on vaan mennyt ohi. Tahtoisin niin kovasti nähdä että kuinka menin itseni nolaamaan xD Jos kukaan ei muista niin minä olin se kamala Sakuran kuvatus...... njooh eipä muuta...
Kulki ennen nimellä Bunny

~Y.S.A.K.~
Reijiro
Genin
Genin
Viestit: 135
Liittynyt: Ke Loka 26, 2005 10:26
Paikkakunta: Suomussalmi

Viesti Kirjoittaja Reijiro »

kävin kyllä siellä muuten vain hillumassa, ihan ok oli.
Parkour se on parasta. Sojo on kaveri.
roxor
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 368
Liittynyt: Ti Touko 31, 2005 11:18

Viesti Kirjoittaja roxor »

Olin joo. Kaverin kanssa sinne menin ja ihan luennoillakin käytiin. Kivaa oli. Harmi vaan että Japan Pop! mentiin niin kiireellä etten ehtinyt edes kunnolla selailla niitä mangoja :[ Kivaa kun pääsi ilmaiseksi silloin sisään siihen näyttelyyn, mutten olisi maksanut jotain 5€ kun on jo täysikäinen :]
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

Viimeksi muokannut LittleSamurai, Ke Marras 30, 2005 18:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Avatar
Nixu
S-class mage
S-class mage
Viestit: 3622
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 23:13
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nixu »

Sanoin tän jo joskus aikasemin, mut sanotaa uudestaa..
Hyviä kuvia...Joillain tosi hienoja cossauksia... Kyl sitä pitää sit varmaa ens vuonna itekkin jotaa säätää... kaveri sano, et se tulee sinne ssj3 Gokuna.. saa nähä miten se ne hiukset väsää :)
Novadille
Genin
Genin
Viestit: 106
Liittynyt: Ke Marras 23, 2005 22:45

Viesti Kirjoittaja Novadille »

Kaudan tämän topicin haudastaan...

http://photobucket.com/albums/y205/Okas ... CN1885.jpg

Voi ärsytys mikä ilme! XD Tunnustaudun siis tuoksi wannabe Faustiksi. Kaverini Anin sitten pakotin Elizaa cossimaan. Toinen kamuni sitten cossi Sakuraa, oli tuossa jossain kuvassa sen Inner Sakuran kanssa. Hyyyvin harma meidät sitten tunnisti. Räkä. Apuaa, miun sukkanauhat on valuneet ja yksi näyttää olevan kadonnutkin.
Avatar
korvapuusti
Jounin
Jounin
Viestit: 1003
Liittynyt: Pe Maalis 25, 2005 09:56
Paikkakunta: PIMEÄ REIKÄ!

Viesti Kirjoittaja korvapuusti »

Novadille kirjoitti:Kaudan tämän topicin haudastaan...

http://photobucket.com/albums/y205/Okas ... CN1885.jpg

Voi ärsytys mikä ilme! XD Tunnustaudun siis tuoksi wannabe Faustiksi. Kaverini Anin sitten pakotin Elizaa cossimaan. Toinen kamuni sitten cossi Sakuraa, oli tuossa jossain kuvassa sen Inner Sakuran kanssa. Hyyyvin harma meidät sitten tunnisti. Räkä. Apuaa, miun sukkanauhat on valuneet ja yksi näyttää olevan kadonnutkin.
Novaaaaaaa! Musta sä olit tosi cooli Faust, vaikka en hahmoa sinänsä tunne... :lol:
Kuva
Novadille
Genin
Genin
Viestit: 106
Liittynyt: Ke Marras 23, 2005 22:45

Viesti Kirjoittaja Novadille »

Yayako kirjoitti:
Novadille kirjoitti:Kaudan tämän topicin haudastaan...

http://photobucket.com/albums/y205/Okas ... CN1885.jpg

Voi ärsytys mikä ilme! XD Tunnustaudun siis tuoksi wannabe Faustiksi. Kaverini Anin sitten pakotin Elizaa cossimaan. Toinen kamuni sitten cossi Sakuraa, oli tuossa jossain kuvassa sen Inner Sakuran kanssa. Hyyyvin harma meidät sitten tunnisti. Räkä. Apuaa, miun sukkanauhat on valuneet ja yksi näyttää olevan kadonnutkin.
Novaaaaaaa! Musta sä olit tosi cooli Faust, vaikka en hahmoa sinänsä tunne... :lol:
Oih, kiitos ^^ Asu sinänsä onnistui hyvin, mutta sitten tuo pärstäpuoli meni vähän... joo, peruukki oli liian pitkä ja suora, vaikka uitin sen geelissä about sata kertaa :)
Lukittu