Moderaattorit

Kuolleet, muttei suinkaan unohdetut topicit
Avatar
kiko-chan
Super Mama
Super Mama
Viestit: 1478
Liittynyt: To Huhti 15, 2004 19:25
Paikkakunta: Gitaroo Planet
Viesti:

Moderaattorit

Viesti Kirjoittaja kiko-chan »

Olisipa tällainen tullut mieleen aikaisemmin.

Joku kyseli että saisiko modeja Memberlististä näkyviin, tai jotain vastaavaa. Itselläni kyllä lukee siellä ANBU ja ANBUssa on tämän foorumin moderaattorit. Näyttää siltä että tavalliset käyttäjät eivät näe moderaattoreita mitenkään muuten paitsi nickin väristä, joten laitan tänne listan tämänhetkisistä moderaattoreista. Ja jonkinlaisen käsityksen heidän aktiivisuudestaan sun muusta.

ahjteam
Käsittääkseni ahjteam auttoi Fadoria sivun parantamisessa ja toimi sijaisena sivun koodauksen kanssa. En tunne yksityiskohtia, esittelehän itsesi ahj :D
Aktiivisuus: Käy harvoin. Silloinkin tuo parannuksia foorumille ja katoaa varjoihin.
Kiinnisaatavuus: Täysin suhteessa aktiivisuuteen ^^

chauron
Te uudemmat ihmiset (kuten vanhemmatkin) olette jo varmaan kerenneet tutustua hetkelliseen tuuraajaani (no ei ollut ainoa tuuraaja, mutta eniten näkyvillä). Hyvän työn ansiosta pyysin hänelle oikeat mode-oikeudet.
Aktiivisuus: Ei enää yhtä aktiivinen kuin aiemmin, mutta paikalla vielä siltikin.
Kiinnisaatavuus: Hyvin kiinnisaatavissa niin PM:ien kuin ircinkin kautta.

Espy
Espykin on ollut täällä kauemmin kuin minä, mutta on ollut jo hyvin pitkään poissa. Hän tuntee itsensä pahemmin vieraaksi täällä kuin minä itse, joten olkaa kilttejä hänelle! En tiedä miten hän tulee moderoimaan tulevaisuudessa, toivottavasti valaiset asiaa, Espy-chan :3
Aktiivisuus: ei paljoakaan, mutta käy kuitenkin
Kiinnisaatavuus: kiinnisaatavissa PM:ien kautta, mutta älkää vaivaantuko jos ei vastaakaan heti.

Ear
Ear, my man. Ear, se joka osaa kiistellä asioista puolestani kun en satu olemaan paikalla :D Ollut foorumilla kauemmin kuin minä, ja olisi selkeästi ansainnut moderaattorin oikeudet, mutta syystä tai toisesta, hän ei ole sellaiseksi ryhtynyt. Tunsin pakottavaa tarvetta lisätä hänet nyt listaan kun sain siihen oikeuden. Just to pay my respects.
Aktiivisuus: Käy nykyisin paljon paljon paljon harvemmin. Earia ei kannata odotella foorumille kuin sattumanvaraisesti.
Kiinnisaatavuus: PM:illä voi pommittaa.

Freyr
Freyr on nykyisin poissa, tuntemattomista syistä, joita kaikkien ei välttämättä tarvitse edes tietää. Hän näyttää kuitenkin sinnikkäästi päivittelevän naruto.fin uutisia joten on elossa. ^^ Tämä mies on luotettava. Nyt kun tätä päivitän niin perkele, asiahan on taas noin (Freyr piti myös lomaa yhdessä vaiheessa). :D
Aktiivisuus: Tällä hetkellä foorumin puolella ainakin nolla, aikaisemmin hyvinkin aktiivinen.
Kiinnisaatavuus: Ei liene kiinnisaatavissa tällä hetkellä

frostious
Mitähän sanoisin frostista? :D frosti, tiesitkö että olet nykyisin mode? Käytä valtaa viisaasti (valtaamme tosin nerffittiin erittäin pahasti kun phpbb-siirros tapahtui). frostious on tulinen, älkää suututtako häntä ;P
Aktiivisuus: Aktiivinen tulivuori :3
Kiinnisaatavuus: Varmastikin kiinnisaatavissa PM:ien kautta. frosti ei tietääkseni ole ircissä, tai ainakaan #naruto-kanavalla. Jos tilanne on epätoivoinen, hänet saa kai kiinni DeviantArtista. ^^'

kiko-chan
Minä itse. Olisi hassua pitää itsestään mainospuhetta. Haluaako joku muu editoida kohdalleni esittelyn? xD
Aktiivisuus: Olen nykyisin vuorotyössä joten se vaihtelee niiden mukaan, viikonloput ovat myös niin ja näin.
Kiinnisaatavuus: PM, Messenger ja sähköpostikin löytyy. Ircissä harvemmin #naruto.fissä, mutta #T.G.A tai #thebackhorn @Quakenetistä saa kiinni lähes aina

LittleSamurai
Aika pitkäaikainen nettituttuni. Erittäin tulinen neiti. ;D Osaa olla välillä mitä ärsyttävin, mutta tässä sitä vielä ollaan eikä minnekään olla menossa (puhun nyt itsestäni ja kaveriudestani häneen). Littlis will moderate your problems away.
Aktiivisuus: Hömm, paljon vähemmän kuin "ennen" vanhaan, mutta silti säännöllisesti ja varmaankin enemmän kuin minä. Littlis-editto: Nykyään kyllä olen luvattoman kiinni tässä paikassa... x)
Kiinnisaatavuus: PM

minori
Pöllähti kai noin reilu(hyvin reilu) vuosi sitten boardeille ja hiljaisesti mutta varmasti eteni huomaamattani (kun olin poissa) moderaattoriksi. Minulla ei ole paljoa muuta sanottavaa kuin että en ajatellut tyttö-chauronia olevan olemassa, enkä varsinkaan ilmestyvän tänne :D Siitä mieleen, heillä taitaa olla jonkinmoinen suhdekin mutta minä olin hienovarainen enkä kysynyt (sen sijaan möläytän tässä julkisesti ja buhahahaha(minori, editoi tämä pois jos loukkasin D:)). Tässä todiste siitä että hyviä ihmisiä on olemassa.
Aktiivisuus: Enemmän kuin minulla uskoisin.
Kiinnisaatavuus: Hyvin kiinnisaatavissa PM:illä ainakin.

nixuboy
Olen täysin rehellinen, minua kyrsii tuo x nixussa (ei omanikaan paljoa parempi ole), mutta siinäpä tyyppi joka osaa värkätä signatureja ynnä muuta graafista. Siinä vaiheessa kun lähdin lomalle, hän vasta pääsi vauhtiin. Ja ilmeisesti vauhti lennätti hänet moderaattoriksi. (Hyvä teistä on selittää kun en kohta puoliakaan kunnolla tunne :D)
Aktiivisuus: Aktiivisuuden perikuva ^^
Kiinnisaatavuus: PM, e-mail & mese

Setzer
Täysin uusi moderaattorimme, ja Ultimate Naruto Doushinin luoja... Setzer on nyt moderaattori! :D Vaikuttaa täysin hommaansa pätemättömältä, mutta tekee kyllä työtä jos käsketään. Vaivatkaa häntä siis paljon ;D
Aktiivisuus: Aktiivinen...my ass..
Kiinnisaatavuus: Messenger, irc ja PM käyvät kaikki ;D

Runte
En muista paljoa Runten "sisääntulosta". Se oli aika vaisu verrattuna... sayy.. kehen tahansa muuhun joka postailee viisikymmentä kertaa tunnissa ja ärsyttää ihmisten päät hajalle typerillä kysymystopiceilla. Mutta tätä odotinkin :D Runte ei ole koskaan ollut idiootti, joka teki ne asiat tahallaan saadakseen seksuaalista mielihyvää siitä että ärsyttävät muita.
Aktiivisuus: Enemmän kuin minä, that's for sure. Ainakin tällä hetkellä.
Kiinnisaatavuus: Runten tunnen varmaan huonoiten kaikista modeista, joten en tiedä miten hänet saa kiinni. Valaisepa meitä, Runte ;D

--

Fador
Your daddy. Fador on the ylipomoadministraattoriäijä tällä foorumilla, ja kaikki suuremmat muutokset tapahtuvat hänen kauttaan. Ei moderoinut paljoakaan ennen kuin lähti armeijaan, odotan tahdin jatkuvan, eikä siinä mitään sillä hänellä on paljon muuta tehtävänä kuin moderoida foorumia. Tämä on surullisen selvää kun katsoo miehen postcounttia... 99 :DD
Aktiivisuus: Ei boardilla ainakaan.
Kiinnisaatavuus: Randomeina viikonloppuina paikalla ircissä ja sivuilla. Erittäin huono toisin sanoen (toistaiseksi).

Yhteenveto: 12 moderaattoria joista 8 vähintään melko aktiivisia... 66,6% siinähän on uusi modeaktiivisuusennätys! 8D Plus yksi mystinen admin.

-------
Moderaattorien haamuja
ChaoS, Vampynella, quitu, dsm, large(it was a mistake!! xD), SanHosee, Teuvo
-------

Editoitu viimeksi 22. maaliskuuta 2007 klo 8:22
Viimeksi muokannut kiko-chan, To Maalis 22, 2007 09:25. Yhteensä muokattu 5 kertaa.
Kuva
Avatar
Fador
Chuunin
Chuunin
Viestit: 217
Liittynyt: Su Elo 24, 2003 15:44
Paikkakunta: Tampere/Finland
Viesti:

Kiinnisaatavuus..

Viesti Kirjoittaja Fador »

Jep, armeijassa kun oon niin en paljoo netissä pääse oleen, mutta jos nyt tulee jotain tilanteita missä mua tarvitaan niin Naruto.fi-hotline auttaa: 040-8465697 ;)
Ja ensviikolla kun pääsen pois armeijasta mut voi taas tavoittaa aikas helposti netistä, ircistä kannattaa koittaa jos mahdollista ;)
"I'm finally able to sleep, maybe even dream"
Avatar
Espy
Moderaattori
Moderaattori
Viestit: 566
Liittynyt: Ma Elo 25, 2003 20:45
Paikkakunta: Secret Garden
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Espy »

Haai, olin tuossa yksi talvi tämän foorumin pahimman kasvukauden aikaan poissa tietokoneen virustason takia.. tipuin tosi pahasti kärryiltä, ja jätin tämän sivuston aika pitkäksi aikaa kun en oikein tuntenut tänne enää kuuluvani.. sitä ennen kävin täällä ainakin kolmesti päivässä. XD

Sankyuu, kiko-chan kilteistä sanoista. :3
Ja olen tässä yrittänyt parannella aktiivisuuttani foorumin suhteen, itse sivuilla en juurikaan enää pyöri.. enkä foorumillakaan enää tuolla Naruto-puolella oikein. :P
No offence, peeps. XP Mutta PM:llä saa parhaiten kiinni, jos nyt jotain asiaa sattuu olemaan.. suosittelen tosin kääntymään ennemminkin jonkun toisen modin puoleen. He kun sattuvat tänne paikalle useammin. :P
Mutta voitte luottaa siihen että valvon täällä parhaani mukaan tästedes. :B

Ja peljätkää, olen käyttäjä numero :3 XD
Kuva
Avatar
frostious
Herp a derp
Herp a derp
Viestit: 2464
Liittynyt: Su Huhti 25, 2004 19:50

Viesti Kirjoittaja frostious »

Herramunjee, olenko miä mod?! O_O [Kariniemen kananpoika] Nyt tiedän. [/Kariniemen kananpoika] Hui kauhiaa, ramppikuume.
Mutta juu, yritän olla hyvä mod. On minulla siitä hiukan kokemustakin muilta foorumeilta, että kyllä minut saa suututtaa, näissä asioissa osaan olla objektiivinen, jos en missään muussa - en aio abusata mod-skillzejäni. :)
Avatar
Freyr
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 1298
Liittynyt: Ti Heinä 13, 2004 04:01

Viesti Kirjoittaja Freyr »

Hmn, ilmoittautunen paikallaolijaksi siten, että nykyisten kiireiden takia minulla ei oikeasti riitä aika, into eikä voimat forumin ylläpitämiseen, kuin aina aika ajoin pikasilmäyksellä. Pyrin kuitenkin pitämään etusivun uutisia ajantasalla parhaani mukaan, joskin sekin on päässyt viime aikoina lipsumaan henkilökohtaisten kiireiden, huolien, murheiden, töiden, jatkokoulutuspaikkojen yms vuoksi. Minut saa halutessaan kiinni joko Forumin tai etusivun kautta PM:n avulla. Todennäköisimmin nopeammin vastauksen saa, jos viestin laittaa itse sivuston puolella. Myös fanart osiota olen koittanut parhaani mukaan silmäillä, josko sieltä löytyisi jotain sinne sopimatonta, mutta joskushan tämmöisetkin voivat mennä ohi silmien, joten näistä voi vaikka halutessaan pistää minulle privaa, niin toimin aina tilanteen mukaan parhaalla mahdollisella tavalla sivuston tason ylläpitämiseksi.

Ja kyllä, elossa vielä olen ^^ Kiitos kun vielä minut muistitte :lol:
Saa nähdä, josko jatkossa saisin lisää puhtia foorumilla pyörimiseen. Tällä hetkellä kuitenkin aika ei anna siihen periksi.
Näkyilemisiin :wink:
Kuva
Avatar
Genji-san
Genin
Genin
Viestit: 172
Liittynyt: To Helmi 24, 2005 15:08
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Genji-san »

kiko-chan kirjoitti: ^^ Ear ei näytä olevan paljoa koneellakaan
Kyllä se Ear on koneella hyvinkin aktiivisesti. :D


ear: jaa-a, suhteellista. :p

NAT.


ear: lisäänpä nyt vielä, että koitan vähän foorumiaktiivisuutta nostaa, minkä koululta ja salibandyltä ehdin. Onhan se kunnia päästä tänne modeksi. :) btw, ruma hymiö.

kiko-EDIT:No simppu, nyt on asia editoitu. Let's all continue to be happy and gay.
Kuva
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Re: Moderaattorit

Viesti Kirjoittaja Runte »

kiko-chan kirjoitti: Runte
En muista paljoa Runten "sisääntulosta". Se oli aika vaisu verrattuna... sayy.. kehen tahansa muuhun joka postailee viisikymmentä kertaa tunnissa ja ärsyttää ihmisten päät hajalle typerillä kysymystopiceilla. Mutta tätä odotinkin :D Runte ei ole koskaan ollut idiootti, joka teki ne asiat tahallaan saadakseen seksuaalista mielihyvää siitä että ärsyttävät muita.
Aktiivisuus: Enemmän kuin minä, that's for sure. Ainakin tällä hetkellä.
Kiinnisaatavuus: Runten tunnen varmaan huonoiten kaikista modeista, joten en tiedä miten hänet saa kiinni. Valaisepa meitä, Runte ;D
Watta?!?!? Oonks mie mode?!? O_O' Nojaa.. ^^ Valaisempa:
Minut saa kiinni usein Personal Messageilla, Ircissä nickillä Runte silloin, kun on vähemmän tavaraa Waressa ja Messengerillä osoite: Runte_x@hotmail.com (Laitoin omaan postiin, koska en uskaltanu mennä käpelöimään kikon viestiä^^)

Teki Fador sitten tälläisen tempun? ^^ Koitan olla vähemmän ärsyttävä (ikäänkun tahallani tietä ärsyttäisin? :P) Ja tehdä jtn foorumin hyväks.. If I can..
Genji kirjoitti: Kyllä se Ear on koneella hyvinkin aktiivisesti
Wee ^^ Korvamies on palannut!! \o/
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Avatar
Mikkey
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1518
Liittynyt: Su Helmi 13, 2005 22:02

Re: Moderaattorit

Viesti Kirjoittaja Mikkey »

kiko-chan kirjoitti: Runte
En muista paljoa Runten "sisääntulosta". Se oli aika vaisu verrattuna... sayy.. kehen tahansa muuhun joka postailee viisikymmentä kertaa tunnissa ja ärsyttää ihmisten päät hajalle typerillä kysymystopiceilla. Mutta tätä odotinkin :D Runte ei ole koskaan ollut idiootti, joka teki ne asiat tahallaan saadakseen seksuaalista mielihyvää siitä että ärsyttävät muita.
Aktiivisuus: Enemmän kuin minä, that's for sure. Ainakin tällä hetkellä.
Kiinnisaatavuus: Runten tunnen varmaan huonoiten kaikista modeista, joten en tiedä miten hänet saa kiinni. Valaisepa meitä, Runte ;D
No nyt ainaki saatiin aktiivinen mode!
Kuva
Avatar
~yellow flash
Uchiha
Viestit: 730
Liittynyt: Ti Helmi 15, 2005 00:05

Re: Moderaattorit

Viesti Kirjoittaja ~yellow flash »

sojo kirjoitti:
kiko-chan kirjoitti: Runte
En muista paljoa Runten "sisääntulosta". Se oli aika vaisu verrattuna... sayy.. kehen tahansa muuhun joka postailee viisikymmentä kertaa tunnissa ja ärsyttää ihmisten päät hajalle typerillä kysymystopiceilla. Mutta tätä odotinkin :D Runte ei ole koskaan ollut idiootti, joka teki ne asiat tahallaan saadakseen seksuaalista mielihyvää siitä että ärsyttävät muita.
Aktiivisuus: Enemmän kuin minä, that's for sure. Ainakin tällä hetkellä.
Kiinnisaatavuus: Runten tunnen varmaan huonoiten kaikista modeista, joten en tiedä miten hänet saa kiinni. Valaisepa meitä, Runte ;D
No nyt ainaki saatiin aktiivinen mode!
Ja vähintään tunnollinen, vähän niinkuin chauronkin...^^
Onneksi olkoon Runte, olet modevoimasi ansainnut.
Avatar
charmander
electric sushi
electric sushi
Viestit: 1937
Liittynyt: Ti Helmi 01, 2005 18:44
Paikkakunta: Oulu

Re: Moderaattorit

Viesti Kirjoittaja charmander »

Shuuhei kirjoitti:
sojo kirjoitti:
kiko-chan kirjoitti: Runte
En muista paljoa Runten "sisääntulosta". Se oli aika vaisu verrattuna... sayy.. kehen tahansa muuhun joka postailee viisikymmentä kertaa tunnissa ja ärsyttää ihmisten päät hajalle typerillä kysymystopiceilla. Mutta tätä odotinkin :D Runte ei ole koskaan ollut idiootti, joka teki ne asiat tahallaan saadakseen seksuaalista mielihyvää siitä että ärsyttävät muita.
Aktiivisuus: Enemmän kuin minä, that's for sure. Ainakin tällä hetkellä.
Kiinnisaatavuus: Runten tunnen varmaan huonoiten kaikista modeista, joten en tiedä miten hänet saa kiinni. Valaisepa meitä, Runte ;D
No nyt ainaki saatiin aktiivinen mode!
Ja vähintään tunnollinen, vähän niinkuin chauronkin...^^
Onneksi olkoon Runte, olet modevoimasi ansainnut.
! Onnea vaan runtelle tittelin puolesta. :)
Pistä vaan privaattimailia jos tuntuu että foorumisofta on outo, et tajua jotain tai muuten vain on kysyttävää.

Yellowflash muutti näemmän nikkiä, pitääpä panna mieleen.
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Runte »

Heh :) Kiitos vaan kaikille ^^ Ja Chauronille privaa, jos jotain en tajua :P okei.
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Re: Moderaattorit

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

kiko-chan kirjoitti:LittleSamurai
Aika pitkäaikainen nettituttuni. Erittäin tulinen neiti. ;D Osaa olla välillä mitä ärsyttävin, mutta tässä sitä vielä ollaan eikä minnekään olla menossa (puhun nyt itsestäni ja kaveriudestani häneen). Littlis will moderate your problems away.
Aktiivisuus: Hömm, paljon vähemmän kuin "ennen" vanhaan, mutta silti säännöllisesti ja varmaankin enemmän kuin minä.
Kiinnisaatavuus: PM, toisinaan irc (#T.G.A @ Quakenet)
Haluaisin tuohon korjata että nyt olen muuttunut hieman aktiivisemmaksi vähän aikaa sitten, ja se johtunee siitä että nyt on helppo jakso koulussa.. :wink: Tosin sekin on suhteellista, mikä luetaan aktiivisuudeksi. Onko 2-5 kertaa päivässä aktiivista? Njaa.. Ja tuohon IRC-juttuun että nyt sieltä voi tavoittaa usein ko sain isoveljeltä luvan käyttää IRCiä niin paljon kuin jaksan, ja nimiriitakin on nyt sovitettu.. ^__^
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Avatar
charmander
electric sushi
electric sushi
Viestit: 1937
Liittynyt: Ti Helmi 01, 2005 18:44
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja charmander »

Uudet moderaattorit voisivat heittää tervehdyksensä tähän jos jaksavat ja ehtivät ^^
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja minori »

chauron kirjoitti:Uudet moderaattorit voisivat heittää tervehdyksensä tähän jos jaksavat ja ehtivät ^^
Pöh, kurkkii selän takana niin ettei uskalla postata. XD


Yritän pysyä yhtä aktiivisena kuin tähänkin asti. Eli päivittäin täällä tulee käytyä, ellei mitään ihmeellistä ole. ^^

Parhaiten tavoittaa pm:illä, sähköpostilla (minori@mail.suomi.net) ja messengerillä (minori@mail.suomi.net).

Kiitoksia vielä. ^^
Viimeksi muokannut minori, Ti Heinä 18, 2006 00:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Nixu
S-class mage
S-class mage
Viestit: 3622
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 23:13
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nixu »

chauron kirjoitti:Uudet moderaattorit voisivat heittää tervehdyksensä tähän jos jaksavat ja ehtivät ^^
Tapahtuu... Niin että tervehdys kaikille o/

Tää motivoi mua hylkäämään IRLin kokonaan ja istumaan entistä enemmän koneella xDD Aktiivisuudesta kyllä löytyy *nod*
Jos asiaa tulee, niin tulkaa ihmeessä nykimään hihoista. Profiilista löytyy noita yhteystietoja :wink:

Kiitos ja näkyillään ^__^
Lukittu