Yleinen hehkutus

Kuolleet, muttei suinkaan unohdetut topicit
Lukittu
Avatar
Mirha
Mindfuck
Mindfuck
Viestit: 1723
Liittynyt: Pe Syys 16, 2005 14:35

Viesti Kirjoittaja Mirha »

Karupin kirjoitti:
Mirha kirjoitti:Löydettiin Jyväskylästä kauppa, joka myy Pocky-tikkuja ^____________^ Harmittaa vaan kun olen niin köyhä niin ei ole varaa ostaa kymmentä kiloa niitä. ;__;
[off]
Oi~ Aivan pakko kysyä näin ohimennen että mistä tuollainen paikka löytyy?
[/off]
Seppälän Citymarketin talossa. Se aasialainen ruokakauppa.

/off
退屈な星が狂々回る merry go round
Just a Fuckin' class hero ON THE BEACH
Avatar
jenske
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 557
Liittynyt: La Kesä 18, 2005 14:43
Paikkakunta: Great Kotka city

Viesti Kirjoittaja jenske »

Emmy kirjoitti:Jess, tämän tytön tekemä juttu pääsi onneksi Pohjalaisen liitelehteen. \o/ oli se kyllä hieman oudon näköistä nähdä se artikkeli ja kuva siellä :D ("Kuka saa rakastaa ketä"). Mutta tulipas sekin urakka tehtyä lopulta.
Mahdollista skannata juttu koneelle, ja näyttää meille? Pelkkä tekstikin riittää, jos sellainen sinulla koneella on :D //off (hirmuinen offailu päällä)

Olin nyt viikonloppuna ihan mielettömän kivassa (partio)tapahtumassa, Lumilingossa. Paikalla oli kasa hyviä tyyppejä ja meininki oli sen mukaista :D Ja lumikenkävaelluksella oli kivaa ^__^ Ainoa huono puoli tapahtumassa oli se, että loppui liian aikaisin..
Kuva
23.58
Y.S.A.K
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja minori »

Mirha kirjoitti:
Karupin kirjoitti:
Mirha kirjoitti:Löydettiin Jyväskylästä kauppa, joka myy Pocky-tikkuja ^____________^ Harmittaa vaan kun olen niin köyhä niin ei ole varaa ostaa kymmentä kiloa niitä. ;__;
[off]
Oi~ Aivan pakko kysyä näin ohimennen että mistä tuollainen paikka löytyy?
[/off]
Seppälän Citymarketin talossa. Se aasialainen ruokakauppa.

/off
Olisin voinut infota tuosta jo suunnilleen pari vuotta sitten, jos olisi tullut puheeksi. ;P Siellä on muuten tosi hyvä valikoima. ^^ Täällä Oulussa on suht onneton tarjonta... lähinnä kauppahallissa myydään yhdessä kojussa (tosin siinä onkin sitten monenlaista).
Avatar
Nixu
S-class mage
S-class mage
Viestit: 3622
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 23:13
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nixu »

Lukittu