Naruto Larp

Kuolleet, muttei suinkaan unohdetut topicit
Lukittu
Avatar
Gilleri
Chuunin
Chuunin
Viestit: 214
Liittynyt: Su Helmi 20, 2005 21:09

Viesti Kirjoittaja Gilleri »

Helevetin larpparit joko te tänkin yritätte vallata.(ei teis kyllä mitn. pahaa oo :lol: )
Kuva
Avatar
Deta-
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 628
Liittynyt: To Tammi 06, 2005 19:07

Viesti Kirjoittaja Deta- »

...
ikä : 15

sukupuoli: poika

paino: 55-60kg

pituus:165-170cm

Hiukset: Tumman ruskeat (sekaisin olevat)

silmät: vihreät
Kuva
Avatar
Scepter
Chuunin
Chuunin
Viestit: 258
Liittynyt: Pe Touko 13, 2005 15:29

Viesti Kirjoittaja Scepter »

Deta kirjoitti:...
ikä : 15

sukupuoli: poika

paino: 55-60kg

pituus:165-170cm

Hiukset: Tumman ruskeat (sekaisin olevat)

silmät: vihreät

Miten ois Kiba.^.^
Kuva
Y.S.A.K. || The BDSM Tentacle Lair || Akatsuki FC
Avatar
Aya-san
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 558
Liittynyt: Pe Heinä 08, 2005 16:15
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aya-san »

Ikä: 15
Pituus: 165
Paino: 61
hiusten väri: haalean pinkit.
hiusten tyyli: lyhyt peikkotukka
silmien väri: sinivihreänharmaat.

Luonnetta: pitkäpinnainen, joskus huolehtiva, haaveileva omissa maailmoissa oleva, happy-go-lucky-tyyppi, ilopilleri, tietosanakirja monessa asiassa,
Kuva
Avatar
Ave-chan
Onigiri desu~
Onigiri desu~
Viestit: 1566
Liittynyt: Su Touko 15, 2005 23:17
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja Ave-chan »

Aya-san kirjoitti:Ikä: 15
Pituus: 165
Paino: 61
hiusten väri: haalean pinkit.
hiusten tyyli: lyhyt peikkotukka
silmien väri: sinivihreänharmaat.

Luonnetta: pitkäpinnainen, joskus huolehtiva, haaveileva omissa maailmoissa oleva, happy-go-lucky-tyyppi, ilopilleri, tietosanakirja monessa asiassa,

Sehän on ilmetty Sakura-chan! XD
Avatar
Aya-san
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 558
Liittynyt: Pe Heinä 08, 2005 16:15
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aya-san »

pelottavaaa xDDD Ja inhoan Sasukea, olisihan se ihan hauskaa esittää tykkäävänsä Sasukesta xD
Kuva
Michi-Chan

Viesti Kirjoittaja Michi-Chan »

Tuota teille kaikille, jotka ette ole kauheasti larpanneet:
Eli minä itse olen pelaillut jo nelisen vuotta, joten kokemusta on kertynyt mukavasti, haluaisin sanoa tällaisen pikkuasian tähän väliin, että koska liveroolipelissä sinä pelaat hahmoasi. sinä "olet" se hahmo.
Ei pitäisi olla väliä, pidätkö KO hahmosta vai et, sillä henk.kohtaiset mieltymykset ei pitäis kauheasti vaikuttaa siihen, ketä pelaat..
Tietysti, se on mukavampi pelikokemus pelata sellaista hahmoa, josta pitää, mutta muistakaa mitä sanoin.. :D
Sitten, kyllä, olisin erittäin kiinnostunut osallistumaan peliin (KURENAI?)
mutta ongelmana on pelin sijainti. itse en täältä lapista kuahean helposti pääse helsinkiin, joten eikös sitä mitenkään voisi järkätä lähemmäs?
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja minori »

Ave-chan vihjasi, että tämän toteutus saattaisi mennä ensi vuoden puolelle ja se kuulostaisi minun kannaltani oikein mainiolta ^^ . Eli siis, jos tämä järkätään vasta joskus ensi keväällä tai sen jälkeen niin tulisin mielelläni mukaan. Syksyllä en ehdi :(

Eli siis...
Ikä: 18
Pituus: 166
Paino: veikkaisin, että 62
Hiukset: vaaleat olkapäille ylettyvät, mutta ne ovat muokattavissa ^^ (ja värjäänkin ne tummemmiksi mangapäivää ja traconia varten)
Silmät: vihreät
Luonne: nooh, vaikea sanoa... mutta olen aika iloinen, reipas, energinen ja kiltti ^^ mutta sarkasmiin taipuva...

Tietysti varmaan poksahtaisin ilosta, jos saisin pelata Irukaa *viheltelee* , mutta tietysti otan mitä minulle annetaan :) . Luonteen puolesta vaan mieluummin pelaisin jotain vähän vähemmän semettävää hahmoa... Se olisi nimittäin pelottavaa ^^'

Edit: Unohdin mainita, että kokemusta larppaamisesta ei juurikaan löydy. Joskus muutama vuosi sitten olin jo ilmoittautunut yhteen, mutten sitten päässytkään...
Viimeksi muokannut minori, Ke Syys 07, 2005 17:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Ave-chan
Onigiri desu~
Onigiri desu~
Viestit: 1566
Liittynyt: Su Touko 15, 2005 23:17
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja Ave-chan »

*naurahtaa ujosti ja raapii takaraivoaan häkeltyneenä* Oo, milloin minusta pelinjohtaja tuli? *naurua* Kiitoksia, Kitiara-san! :D

Ajattelin että voisin nyt tähän viestiin koota kaikki ne, jotka ovat ilmoittautuneet larppiin. Jos tulee jonkinlaisia muutoksia tai vastaavaa, niin ilmoittakaa toki. Eihän tällä mitään kiirettä ole, nytkin ollaan jo useampi kuukausi ajoissa suunnittelemassa larppia ensi kesälle. Mutta siis, kiinnostusta larppia kohtaan ovat osoittaneet:

Kabuton tyttöfrendi
Yayako
Ziradia
Zigah
Lilie
Janne
Ave-chan (pj)
the-end
Cross
Kitiara (pj)
Hakuro
Zeni-chan
Sinjid
Scepter
ThunderBeer
Sakura_88
Deta
Aya-san
Minori
Michi-chan
Shantar (pj)
Kurkkunen
------
Runte-edit: Poistin oman nimeni. Vetäydyn siis koko höskästä.
Viimeksi muokannut Ave-chan, To Syys 22, 2005 11:01. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Michi-Chan

Viesti Kirjoittaja Michi-Chan »

UnohiT Olen tulossa. Melko varmasti, vaikka se olisikin helsingissä.. :D

Tuota.. meinaakos hyvät herrasväet laittaa tästä ilimoa tuonne larp.fihin,ne?
Avatar
Zigah
Genin
Genin
Viestit: 150
Liittynyt: La Elo 28, 2004 09:44
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Zigah »

Kyllähän mie olen vielläkin tulossa, mutta tietysti ongelmana on yöpyminen, jos larppaaminen on koko viikonlopun ?
:\
Michi-Chan

Viesti Kirjoittaja Michi-Chan »

*tämä nauro kippurassa* Voivoi.. kiitän Sykloa.. :D
No, mulla ei oo ollu vielä tuommosta kokemusta, mutta kertahan se olisi ensimmäinenkin..
Katsos, jos pelinjohtaja haluaa, että Naruto ei kuole, hän varmistaa, että Naruto ei kuole(vaikka sitten yyber, kuolemattomuus Kyuubijutsuhärdelliväkkärällä).. Jos pelinjohtaja haluaa, että Naruto on kuolevainen siinä missä muutkin, hän antaa hahmon olla normaali.. Tuo oli kyllä kieltämättä periaatteessa mahollinen tilanne... paitsi.. että ennen peliä yleensä järjestetään piei briefing-tilaisuus, missä kerrataan sekä säännöt, ja muut yhteiset asiat. Esimerkiksi, kuinka kuollaan...
Kuolema sinänsä ei pitäisi olla isompi homma, yleensä kuolleelle järjestetään "varaosa" joka on luonnollisesti tylsempi ja vähemmän kiinnostava, muta pelaaja ei joudu poistumaan pelistä kuitenkaan.. (hieman hankalasti selitetty.. :oops: )... sitten...
tuollaiset keskusteluthan käydään "off-game-tilassa" eli nyrkkiä pään päälle... Ja jos on jotain kysyttävää, kuten "voiko naruto kuolla" ni pelinjohtaja, is the one to ask.. :D
Että semmosta... ;)
*kylläpä mulla näitä kirjotusvirheitä satelee.. :? *
Viimeksi muokannut Michi-Chan, Pe Syys 09, 2005 09:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Shantar
Rookie
Rookie
Viestit: 66
Liittynyt: Ma Tammi 03, 2005 04:53
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Shantar »

Olen kiinnostunut tulemaan mukaan pelaamaan sekä mahdollisesti myös järjestämään. Kokemusta larppaamisesta löytyy noin 15-20 pelin verran, joista kaksi olen järjestänyt itse. Tuotettua kirjallista materiaalia olen tehnyt larppeja varten satoja sivuja. Olen myös Helsingistä, joten yhteydenpitokin onnistuisi helposti.

Mieleen tulee monia ongelmia, ja olenhan aihetta itsekin joskus miettinyt aikaisemmin. Esimerkiksi, aloittelijalarppi itsessään on jo kohtuullinen haaste, mutta kun siihen lisätään taistelupainotteinen anime esikuvaksi, niin turvallisuusriskejä saattaa syntyä. Asiaa ei ollenkaan auta pelaajien nuori keski-ikä. Tällä en suinkaan tarkoita, etteivätkö nuoret osaisi käyttäytyä tai aloittelijat noudattaa sääntöjä, mutta keskimäärin kokemus niin elämässä kuin larppaamisessakin edesauttaa pelien onnistumista.

Toinen ongelma on tekniikoiden simuloiminen. Kawarimi no jutsut ja vastaavat ovat vielä lastenleikkiä, mutta muun muassa byakugan saattaa, tilanteesta riippuen, olla ongelmallinen.

Larppi painottanee ihmissuhteita huomattavasti enemmän kuin sarja(?), sillä vaikka kaikille tekniikoille ja vaarallisille kamppailuille keksittäisiinkin hyviä simulaatiomahdollisuuksia, tulipallojen ja vesilohikäärmeiden kuvitteleminen voi pidemmän päälle olla uuvuttavaa. Etenkin kokemattomalle pelaajalle.

Lisäksi, larp.fissä on keskusteltu kyllästymiseen asti ongelmista, mitä esiintyy, kun hahmoilla on selkeä esikuva. Voi vain kuvitella esimerkiksi Narutoa pelaavan paineet onnistua olemaan uskottavan oloinen. Pahimmassa tapauksessa yhdistelmä "taistelupainotteinen aloittelijalarppi, jonka hahmojen esikuvat on olemassa" epäonnistuu viimeistään siinä, että näkyvän hahmon pelaaja ei pysty eläytymään tarpeeksi hyvin ja pilaa tunnelman.

Näillä huomioilla en tarkoita, että larppi olisi täysin mahdoton tai että ketjun aloittaja ei olisi tullut ongelmia ajatelleeksi, mutta heitin ne ilmaan ihan vain keskustelun synnyttämiseksi.

Annan samalla vaikka samat tiedot itsestäni kuin muutkin:
Ikä: 19
Pituus: 160 cm
Paino: Jonkin verran ylipainoinen - vielä. -32,5 kg plakkarissa tosin jo :wink:
Hiukset: Rinnuksille ylettyvät, kiharahkot ja luonnostaan lähes mustat.
Silmät: ruskeat
Luonne: Viihdyn monenlaisten ihmisten kanssa ja arvostan analyyttisyyttä sekä loogisuutta. Puheliaisuus määräytyy täysin seuran perusteella, mutta täysin tuppisuuna en itseäni pidä.

Kurenai?

Btw. Kuulin huhuja, että larppien järjestäminen Suomenlinnassa olisi kielletty valitusten takia. Kannattaa varmistaa.
<Ave-chan> yay they're gay ^^
Cross
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 571
Liittynyt: Pe Touko 27, 2005 20:10

Viesti Kirjoittaja Cross »

tuli mieleen tuosta naruton kuolemisesta että tarviiko tässä larpissa välttämättä olla ees narutoo tai paljoa muitakaan sarjassa paljon esiintyneitä henkilöitä
esim jos larppi sijoitettaisiin jonnekkin kakashi gaidenin aikaan
jollon voitaisiin henkilöille kirjottaa myös hahmoja joita ei ole esiintynyt koko sarjassa
Kuva
Avatar
Deta-
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 628
Liittynyt: To Tammi 06, 2005 19:07

Viesti Kirjoittaja Deta- »

aaa MIks mun nimi on tuolla?


Oonkohan mä sanonu jtn :lol:


Ai joo toi on toi. No nyt muistan
Kuva
Lukittu