Traconin jälkitunnelmia & kuvia (sun muuta)

Kuolleet, muttei suinkaan unohdetut topicit
Avatar
Hikaru-chan
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 315
Liittynyt: Ma Huhti 11, 2005 18:51
Paikkakunta: Tampere

Traconin jälkitunnelmia & kuvia (sun muuta)

Viesti Kirjoittaja Hikaru-chan »

Eli päätin nyt tehdä erillisen topicin tälle, toivottavasti tätä ei jo ole.

Eli Ritzalin kanssa saavuttiin kymmenen maissa paikalle ja laitoimme asumme kuntoon. Ja tosiaankin me olimme ne jotka hilluivat anbuina, minä se lyhyempi. Pyysimme kuvia ja hilluimme yleisesti ^_^

Ja miitti tosiaan oli kello 14.00, pääsisäänkäynniltä siirryttiin toiseen kerrokseen, sinne toiseen päähänkin jossa oli mukavasti tyhjää. Laskiko kukaan montako meitä loppujen lopuksi oli?
Miitissä katselimme Ritzalin kanssa Mangapäivien videota, jonka Okashiya toi, kiitos hänelle ^__^ Juttelimme myös ihmisten kanssa. (Minori & muu poppoo: Anteeksi että lähes roikuimme teissä, olitte vain niin mukavia ihmisiä ^_^)

Viideltä säntäsimme (hieman myöhässä) Naruto ryhmäcossaus -kuvaan. Tai minä säntäsin, Ritzal ei tullut kuvaan vaan tyytyi ottamaan kuvia. Sen jälkeen otettiin paljon parituskuvia :P. Pyysin sitten Ritzalia ja sain kuin sainkin senkin mukaan kuvaan. Kuitenkin erittäin hauskaa oli. (Köh-Izumo&Kotetsu-Itachi&Sasuke-Kakashi&Naruto-sunmuut-köh).

Loppu aika oikeastaan hilluimme, sekoilimme ja juttelimme joidenkin Naruto.filäisten kanssa. Tuli sitä vähän semetettyäkin siinä ^__^

Kuvia tulee vähän myöhemmin, kun ne saa Ritzalin digikamerasta koneelle ja koneelta nettiin. Erittäin hauskaa oli tapahtumassa, ja kaikki Naruto.filäiset ovat niin mukavia ihmisiä!
Kuva
Älä edes yritä elää viisaasti
~Y.S.A.K.~
Avatar
Zigah
Genin
Genin
Viestit: 150
Liittynyt: La Elo 28, 2004 09:44
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Zigah »

Minä olin se Itachi, joka oli paritus kuvassa Sasuken kanssa... Pikkuisen sasuken :3
:\
Avatar
siddy
ANBU
ANBU
Viestit: 447
Liittynyt: Pe Heinä 08, 2005 16:00
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja siddy »

Oii :D Kuvia ja juttuja tapahtumasta, tahtoo! ^^
Don't hate us if we make you smile
Avatar
Lilie
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 383
Liittynyt: Ti Tammi 18, 2005 18:23
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja Lilie »

Niin no.. mie olin... Tenten.. u__u
Ja näin sanoin Tracon siinä toisessa keskustelussa (xD) :

Olipa kivaa... Minen uskaltautunut ihmeellisemmin siihen miittiin. ^^;; Hilluin vain siellä taustalla. Ja oltiin juuri syömässä kun oli se Naruto cossaajien yhteiskuvasessio... >.< Ja joku pirskutti otti kuvaa siitä kun me syötiin Leen ja Nejin kanssa. xDDD
Niitä Narutocossaajien ryhmäkuvia siis kaipailisin...
Itsekin otin kuvia.. jos joku tahtoo niin niitä voi kysyä.. en tiedä jaksanko laittaa nettiin. xD Mutta... Katsotaan. (Kamerassa on paaaaaaljon NejiLeetä)

Miusta tuntui että olin hirveän nolo, mutta noh, samapa tuo.
Sain jopa synttärilahjan... ^^;
Jos katsoo kattoa, mutta ei näe sitä, koska on liian pimeää, katsooko silloin kattoa?
Avatar
Kinuski
Genin
Genin
Viestit: 194
Liittynyt: Ke Maalis 09, 2005 16:32
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Kinuski »

Hahaa. Kirjoittihan joku täne. (En halua olla ensimmäinen :D) Eli olin siellä. Uskaltauduin sinne miittiinkin. Ensimmäinen miittini. Meinasin lähteä lipettiin, mutta Sametti ihuna kamuseni kiskoi minut sitten sinne. Kädet tärisi. Oli mukavaa porukkaa. Ja siellä oli tosi kivaa. En cossannut ketää ja nyt seuraavan tapahtumaan väsään kyllä jonkun puvun kun Mangapäivillä ei ollut eikä traconissa. Mutta tuonne pääsy oli niin kiven alla että sain luvan lähteä vasta edellisenä iltana. Minun nimilappu kuoli lopullisesti sateessa lähtiessä. :(
On my way~
Kuva
Avatar
Hikaru-chan
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 315
Liittynyt: Ma Huhti 11, 2005 18:51
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Hikaru-chan »

Zigah kirjoitti:Minä olin se Itachi, joka oli paritus kuvassa Sasuken kanssa... Pikkuisen sasuken :3
Olit vai! Awww... Ne parituskuvat olivat kyllä aivan mahtavia. Mitenhän minun ja Ritzalin anbu-kuva onnistui. Sen näkee sitten kun joku laittaa niitä kuvia nettiin.

Lilienkin sieltä bongasin. Teillä molemmilla oli tosi hienot asut! Minä en oikein jaksanut panostaa omaani..

Mitäs kaikkea ihmiset ostivat Traconista? Minä ostin Naruto 2, 6 ja 7 ja Gravitation 1. Ja sitten kaksi niitä printtikuvia, toinen on Kakashi & Iruka kuva ^__^ *ylpeä*
Kuva
Älä edes yritä elää viisaasti
~Y.S.A.K.~
Avatar
Kinuski
Genin
Genin
Viestit: 194
Liittynyt: Ke Maalis 09, 2005 16:32
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Kinuski »

Hikaru-chan kirjoitti:Mitäs kaikkea ihmiset ostivat Traconista? Minä ostin Naruto 2, 6 ja 7 ja Gravitation 1. Ja sitten kaksi niitä printtikuvia, toinen on Kakashi & Iruka kuva ^__^ *ylpeä*
Siel ei oikee ollu mitää kivaa mitä ostaa. Tai rahatilanne vähän rajoitti sitä mitä olisi saanut ostettua. Sain kerrankin vähän rahaa säästettyä vaikka se olikin vaikeaa. Olisi halunnut ostaa Bleach tai Fullmetal Alchemist mangaa.
On my way~
Kuva
Avatar
Hikaru-chan
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 315
Liittynyt: Ma Huhti 11, 2005 18:51
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Hikaru-chan »

Siel ei oikee ollu mitää kivaa mitä ostaa. Tai rahatilanne vähän rajoitti sitä mitä olisi saanut ostettua. Sain kerrankin vähän rahaa säästettyä vaikka se olikin vaikeaa. Olisi halunnut ostaa Bleach tai Fullmetal Alchemist mangaa.
Siellä oli ainakin Bleach 8.. En muita nähnyt.

Ja tuotah... Ne minun ja Ritzalin kuvat saattavat vähän myöhästyä. Kun Ritzalin digikamero poisti joka ikisen videon ja kuvan kamerasta O.o.. Ja minä otin vain 35 kuvaa, kun ei ole digikameraa.
Kuva
Älä edes yritä elää viisaasti
~Y.S.A.K.~
Avatar
siddy
ANBU
ANBU
Viestit: 447
Liittynyt: Pe Heinä 08, 2005 16:00
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja siddy »

Ny mä päivystän tätä topiccia kokoajan, haluaa nährä kuvia xD
Viimeksi muokannut siddy, La Loka 22, 2005 21:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Don't hate us if we make you smile
Avatar
Kinuski
Genin
Genin
Viestit: 194
Liittynyt: Ke Maalis 09, 2005 16:32
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Kinuski »

kyuuka kirjoitti:Ny mä päivystän tätä topiccia kokoajan, haluaa nährä kuvia xD
Päätinpäs lainata naapurin kameraa kun oma rikki. Niitten johto on hukassa joten en vähän aikaan saa niitä kuvia nettiin. Ja vielä jos pitäisi saada ne minun koneen käyttötaidoillani. Eikä ne ole erityisen hyvä laatuisiakaan ne kuvat. Että minun ottamia kuvia et saa tämän illan aikana ainakaan nähdä. :?
On my way~
Kuva
Avatar
siddy
ANBU
ANBU
Viestit: 447
Liittynyt: Pe Heinä 08, 2005 16:00
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja siddy »

Kinuski kirjoitti:
kyuuka kirjoitti:Ny mä päivystän tätä topiccia kokoajan, haluaa nährä kuvia xD
Päätinpäs lainata naapurin kameraa kun oma rikki. Niitten johto on hukassa joten en vähän aikaan saa niitä kuvia nettiin. Ja vielä jos pitäisi saada ne minun koneen käyttötaidoillani. Eikä ne ole erityisen hyvä laatuisiakaan ne kuvat. Että minun ottamia kuvia et saa tämän illan aikana ainakaan nähdä. :?
Noh, hyvää kannattaa odottaa ^___^ Kyllä kyuuka jaksaa oottaa.
Don't hate us if we make you smile
Avatar
Kinuski
Genin
Genin
Viestit: 194
Liittynyt: Ke Maalis 09, 2005 16:32
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Kinuski »

Ritzal kirjoitti: Minun mukaan Traconista tarttui: Naruto 2, 6, 7, Bleach 8 sekä Fullmetal Alchemist printtukuva.
Sinne se Bleach sitten tarttui. Olisi saanut täältä hyvän kodin. :) Tulin Sametin kyydillä ja jos olisimme lähteneet aikaisemmin olisin ehkä voinut viedä sen ensin :D
On my way~
Kuva
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja minori »

Jee, kotona ollaan! ^^ Con oli vallan mainio! Olin siis se pikku Izumo. Okei, tein historiaa ja sain conmorkkiksen jo ennen kuin se ehti edes loppumaan. Jooh, tuli tuota yaoita harrastettua... Onneksi se oli kuitenkin vain tuttu ja turvallinen Mirha jota lääpin, eikä mikään puolituntematon. ^^' Tuo morkkis ei nyt varsinaisesti tullut noista yaoi-sähläyksistä, vaan jälleen kerran Ellan (se ylihieno Soi Fong) ahdistelemisesta... ^^' Nooh, saatiin taas Kote-chanin kanssa halailla sitä ja nolata itsemme täydellisesti...

Miitti nyt oli taas mitä oli, kun niin isolla porukalla on vaikea tehdä mitään yhdessä, jos ei ole kunnon ohjelmaa. Juttelin sentään Hikaru-chanin ja Ritzalin kanssa enemmänkin. Ja ei ^^ teidän "roikkumisenne" ei haitannut ollenkaan - päin vastoin!! Oli kivaa tutustua vähän paremmin! :) Miitissä oli myös äärimmäisen mukavaa tavata Fador! Ja oikein jutellakin!! Okei, kuulostin ehkä sillä hetkellä kiinnostuneelta kaikesta muusta, mutta oli oikeasti tosi mielenkiintosita nähdä uudet sivut ja muutenkin jutella. :)

Laitan kuvia, kunhan saan ladattua ne photobuckettiin (mikä siis kestää sata vuotta... -_- ). Enkä malta/uskalla odottaa teidän muiden kuvia. ^^'

Je hee, minulla on huono muisti ja siksi nyt kyselen, että kuka se mustahiuksinen poika oli, joka mm. napsi kuvia KoteIzusta ja vain nauroi meille? ^^ Olisi kivaa tietää kuka miespuolinen täällä jaksaa olla niin avomielinen :)
Avatar
everfree
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 546
Liittynyt: To Touko 05, 2005 18:36

Viesti Kirjoittaja everfree »

Zigah kirjoitti:Minä olin se Itachi, joka oli paritus kuvassa Sasuken kanssa... Pikkuisen sasuken :3
se pikku Saske oli aivan syötävän suloinen <3___________<3 sain ottaa kuvankin hänestä :D
Ja laitan kuvat tähän vielä illan aikana ;) ja oli ihanaa<3

http://photobucket.com/albums/y227/Uchi ... acon/?sc=1 siinä kuvia ;D

kului muuten n.70€ koko matkan aikana :D ostin konoha otsasuojuksen ja Hikaru no GO ja Naruto mangat xD
Viimeksi muokannut everfree, Su Loka 23, 2005 00:07. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Kuva
Kiitus, Valvoja89 <:

~I won't let you be alone<3~
Lukittu