Traconin jälkitunnelmia & kuvia (sun muuta)

Kuolleet, muttei suinkaan unohdetut topicit
Avatar
Fador
Chuunin
Chuunin
Viestit: 217
Liittynyt: Su Elo 24, 2003 15:44
Paikkakunta: Tampere/Finland
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Fador »

Minori kirjoitti:Miitissä oli myös äärimmäisen mukavaa tavata Fador!
Jee, kiitoksia ^_^ Olihan munkin mielestä tosi mukava tavata naruto.fi porukkaa =) En kyllä muista olinko tavannu ketään aiemmin, kun Animeconissa olin viimeks naruto.fi miitissä..
Minori kirjoitti:Je hee, minulla on huono muisti ja siksi nyt kyselen, että kuka se mustahiuksinen poika oli, joka mm. napsi kuvia KoteIzusta ja vain nauroi meille? ^^
Olisko ollu toi Dilaz? http://irc-galleria.net/view.php?nick=Dilaz.
Se ainakin otti siä kuvia..;)

Niin jos joku ei kattelut naruto.fi:n uutisia niin kuvia löytyy http://www.naruto.fi/tracon/

http://www.naruto.fi/tracon/banan/ on hieman paremmin listattuna ne.
"I'm finally able to sleep, maybe even dream"
Avatar
frostious
Herp a derp
Herp a derp
Viestit: 2464
Liittynyt: Su Huhti 25, 2004 19:50

Viesti Kirjoittaja frostious »

Muah, pitäisiköhän täällä foorumilla välillä käydäkin, niin tietäisi kaiken maailman miiteistä? x3 Mitä turhia.

Mutta juu, tosi mukavata oli, Yozon kanssa oltiin siellä FMA:n Kimbleenä ja Martelina. Kuvia räpsittiin aika yllättävän vähän, mutta laitetaan niitä sitten nettiin kun päästään kotiin - tällä hetkellä bunkataan kaverin luona.
Mitäs kaikkea ihmiset ostivat Traconista?
Hörr, ostin Akiran toisen volan, 12 Copicin tussia ja Copic-paperia. Jossakin kojussa oli Katsuhiro Otomon artbook, jonka päälle kuolasin, mutta se mokoma maksoi 48 euroa. T^T

Ja ja ja sitten jollain tytöllä siellä oli aivan ehaana dollfie, jonka meinasin joka kerta ryövätä, kun se oli niin kaunis. Uskaltauduin lopulta kysymään mitä se maksoi, ja vastaus kuului "paljon". Niinpä niin. ;_; Yhhyy.
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja minori »

Fador kirjoitti:
Minori kirjoitti:Je hee, minulla on huono muisti ja siksi nyt kyselen, että kuka se mustahiuksinen poika oli, joka mm. napsi kuvia KoteIzusta ja vain nauroi meille? ^^
Olisko ollu toi Dilaz? http://irc-galleria.net/view.php?nick=Dilaz.
Se ainakin otti siä kuvia..;)
Joo, hänhän se. ^^ Kiitos.

Jee, ekat kuvat. ^^ Tässä yritän yhtäaikaa vilkuilla niitä ja latailla omia.

Edit: Kaikki kuvani nyt sitten photobucketissa. Täällä ihan tavallisia ja täällä sitten vähän yaoihtavia
Viimeksi muokannut minori, Su Loka 23, 2005 13:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Karupin
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 886
Liittynyt: Ke Helmi 09, 2005 21:55
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Karupin »

Ylikivaa oli n_n Menisin vaikka samantien takaisin jos voisi :D

Liikuin paikalla suurimmaksi osaksi kaverini kanssa ja aina välillä kävin ahdistelemassa Minoria kavereineen ;)
Teillä oli kaikilla niin hienot asut. Ja ne Mirhan jättikunait olivat upeita :D

Myös kaveriani Geyraa ja hänen kaveriaan kävin kuvaamassa hyvin paljon :D Cosplayasivat Weiss Kreuzin Ayaa ja Yohjia ja oli kiva saada hienoja parituskuvia <3
Ja sain halatakin niitä :D

Näin myös Firèniä ja Magicia sekä yhtä irc-galleriakaveriani ja Ziradian ja Riankan kanssa tuli myös juteltua paljon :)

Miitissä en ehtinyt kauaa viipymään kun piti ajoissa ehtiä musiikkivideokilpailua katsomaan :/ Ja oli kyllä minustakin hienot ne tulevat naruto.fi sivut ^^

Tuli sitten käytyä mm. musiikkivideokilpailua katsomassa ja oli kyllä aika suppeasti niitä videoita. Mutta se Gravitation oli kyllä ehkä paras niistä omasta mielestäni.

Myös Tokusatsussa tuli käytyä ja repesin ihan totaalisesti sille Magi Rangerille XD Kaksi tyttöä laulaa. Yhtäkkiä näytetään niiden olevan metsässä soittamassa kitaraa. Sitten paikalle tulee viisi ihmistä jotka muuttuvat kännyköiden avulla Power Rangereita muistuttaviksi supersankareiksi XD Tuo oli niin loistavaa.

Päättäjäisten aikana tuli niin surullinen olo että kohta tämä on ohi..
Lähdimme sitten kaverini kanssa n. puoli kahdeksan kohti bussipysäkkiä jossa seisoi monta muutakin Tracon-ihmistä tihkusateessa.
Juttelin taas Geyran ja hänen kaverinsa kanssa ja olimme kaikki kolme sateenvarjoni alla. Bussin saapuessa kaikki tunkivat samaan bussiin ja olo oli aika.. sardiinirasiassa olevan oloinen.. Ahdasta oli.. Ja kuuma..

Mukaan Conista tarttui kolme mangaa, Liling-po vol. 1-3 sekä Zidane avaimenperä :D
Ja valokuvia jotka editoin tänne kun saan siirrettyä ne nettiin.

Parasta cosplayasua on tällä kertaa mahdoton sanoa mutta Mirhan ja Minorin asut olivat kyllä todella hienoja.
Samoin Geyran Aya ja hänen kaverinsa Yohji. Sekä tietenkin Mangapäivän Cursed Seal-Sasuke :P Sekä Yayakon Sasori. Ja Hauru no Ugoku Shiron Haurut <3 Ne olivat molemmat niin hienoja..
Mutta hienoja asuja oli kyllä ihan liikaa..

Ei kai tässä muuta. Editoin jos muistan jotain lisää.

Ja joo, se pikku-Sasuke oli todella söpö myös minun ja kaverini mielestä ^^

Pisti kyllä hieman ihmetyttämään että paikalla ei ollut yhtään Gaaraa tai Sakuraa o.O Ja sen sijaan paikalla oli jopa kolme Rock Leetä.

Edit: Ja Sinjid, minusta se sinun neko-itachi oli hieno :3
Kuva
~Y.S.A.K ~ Neji FC ~ Hitsugaya taisho FC ~ Akatsuki FC ~
Avatar
Lilie
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 383
Liittynyt: Ti Tammi 18, 2005 18:23
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja Lilie »

Apua, mie olen siun kuvissa. ^^;; Näytän.. oudolta.
Hmm.. Pitäisikö sitä heittää jonnekkin niitä kuvia..? Jaa-a...

En enää koskaan pukeudu naruto hahmoksi. Enenenenen. (paitsi kuitenkin heti seuraavaan tapahtumaan xD) No jaah... Ainakaan en samaksi mitä tuolla olin.. Kylmiä väreitä tulee kun ne oli himputin kireät vaatteet! xD Tai housut oli. Paita oli liian lyhyt..

Pikku-Sasukea näköjään kehutaan oikein kunnolla, joten pitää kai miunkin kehua: Oikein söpö ilmestys oli.

Joidenkin ihmisten cossit oli niin loistavia... Yhden nähdessäni suu melkein loksahti auki kun oli niin hieno.. ^^;;

Hitsit. Harmittaa kun ei ehtinyt siihen naruto cossaajien kuvaussessioon. Olisin tahtonut ottaa kuvia oikein kunnolla. ^^
Jos katsoo kattoa, mutta ei näe sitä, koska on liian pimeää, katsooko silloin kattoa?
Avatar
miyoko
ANBU
ANBU
Viestit: 402
Liittynyt: To Huhti 07, 2005 15:02
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja miyoko »

Kirjoitetaan nyt tännekin. ^^ Eli, aivan mahtava con oli, täytyy kyllä myöntää ja hienoja nuo kaikki kuvat. Minä en onneksi näkynyt missään niistä. xP

Miittiin en tosiaan uskaltautunut, ehkä ensi kerralla sitten.. Naruto.filäisiä bongailin kylläkin aika monta ja muitakin nettituttavia. Ja upeita cosplay-asuja! Itselleni tuli vähän orpo olo kaikkien niiden mahtavien pukujen keskellä. Animeconissa minäkin sitten.. ^^

Minulle Traconista tarttui mukaan uusin Animelehti, Inuyasha 10 ja Fullmetal Alchemist 2 <3. Ja siellä oli kuulemma Bleachiäkin! Miksen minä huomannut... ;___;
Kuolasin myös copicien perään, mutta tällä kertaa budjettini ei sallinut niiden ostamista.

Tämä oli ensimmäinen conini ja tuskin maltan odottaa seuraavaa. Oli tosi hieno kokemus, harmittaa vain kun piti poistua paikalta jo siinä viiden maissa.
Sattuuko kukaan tietämään kuka sen piirustuskilpailun voitti? o__o Ne työt oli aikas upeita, itse taisin äänestää numeroa 8..
Avatar
Hikaru-chan
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 315
Liittynyt: Ma Huhti 11, 2005 18:51
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Hikaru-chan »

miyoko kirjoitti:Sattuuko kukaan tietämään kuka sen piirustuskilpailun voitti? o__o Ne työt oli aikas upeita, itse taisin äänestää numeroa 8..
Numero 8 voitti kilpailun. Ja minä ja Ritzal emme ehtineet äänestää. No, ei voi mitään..

Työt olivat todellakin upeita, itsekin meinasin osallistua mutta aika eivätkä taidot olisi riittäneet.
Kuva
Älä edes yritä elää viisaasti
~Y.S.A.K.~
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja minori »

Sametti kirjoitti:Fador ja Dilaz räpsivät mielenkiintoisia kuvia khyllä, sain päivän naurut niistä eilen.
Fadorin kuvia ihastelin jo moneen kertaan, mutta tahtoisitko heittää linkin noihin Dilazin kuviin? Vähän pelkään esiintyväni niissäkin...
Avatar
everfree
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 546
Liittynyt: To Touko 05, 2005 18:36

Viesti Kirjoittaja everfree »

Kuva
Kiitus, Valvoja89 <:

~I won't let you be alone<3~
Avatar
Fador
Chuunin
Chuunin
Viestit: 217
Liittynyt: Su Elo 24, 2003 15:44
Paikkakunta: Tampere/Finland
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Fador »

Minori kirjoitti: Fadorin kuvia ihastelin jo moneen kertaan, mutta tahtoisitko heittää linkin noihin Dilazin kuviin? Vähän pelkään esiintyväni niissäkin...
Siis Dilazihan otti noi kuvat mitä naruto.fi:stä löytyy..;) Mulla kun ei kameraa edes ollut mukana =/
"I'm finally able to sleep, maybe even dream"
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja minori »

Fador kirjoitti:
Minori kirjoitti: Fadorin kuvia ihastelin jo moneen kertaan, mutta tahtoisitko heittää linkin noihin Dilazin kuviin? Vähän pelkään esiintyväni niissäkin...
Siis Dilazihan otti noi kuvat mitä naruto.fi:stä löytyy..;) Mulla kun ei kameraa edes ollut mukana =/
Aa, no sitten. ^^ Kiitos.
Avatar
Mirha
Mindfuck
Mindfuck
Viestit: 1723
Liittynyt: Pe Syys 16, 2005 14:35

Viesti Kirjoittaja Mirha »

Juu, kiitos kaikille jotka kehuivat minun ja Minorin asuja ja etenkin työn ja tuskan takana olleita jättikunaitani. Yoosh! Hiukset on vieläkin piikeillä ja oikein ahdistaa ajatus siitä että joudun pesemään pääni tänään.. ;_; Ihan tyhmää.

Eka con jossa en oikeasti tehnyt yhtään mitään muuta kun stalkkasin ihmisiä. Yosh!
退屈な星が狂々回る merry go round
Just a Fuckin' class hero ON THE BEACH
Avatar
korvapuusti
Jounin
Jounin
Viestit: 1003
Liittynyt: Pe Maalis 25, 2005 09:56
Paikkakunta: PIMEÄ REIKÄ!

Viesti Kirjoittaja korvapuusti »

Sanotaan, että ajomatka on puolet huvista.
Niin kävi minun tapauksessa kun lähettiin Shotan, Deiviin, Meiran ja Pyryn kanssa lauantai aamusta ajaa Helsingistä asti.
Alkuperäinen aikataulu oli: herääminen klo. 7 ja lähtö klo. 8. Mutta Meiran Itachi viitan takia (joka oli niin viimehetkellä tehty, kuin vain mahdollista XD)... päästiin lähtee josin puoli kymmenenmaissa XD
Reitti tiedot oli Eniron sivuilta, mutta jotenkin pyytteelliset, joten... eksyttiin heti aluksi. Päädyttiin ajamaan Helsingin keskustaan. Ei siinä mitään ^.^ Kun itse olin kuski... päätin vain etsiä Mannerheimin tien ja sitä kautta käyttää muistikuvia Helsinki-Salo bussimatkasta päästäkseni ensin Turun väylälle. Se onnistui lopulta ja sitten ajettiin sen verta, että tuli ohjaus Kehä 3:lle. Koska tiesin sieltä pääsevän Tampereen väylälle. Jeh. Ja sitten oli edessä (tuskaisat) 150 - 160 km. Kun Pyry ei vain osaa pitää turpaansa kiinni XD onneksi olin pistänyt Meiran pelkääjänpaikalle. Hän oli todellinen apukuski <3 kiitokset hänelle siitä.

Noh. Ennen Hämeenlinnaa, pysähdyttiin kerran tankkaamassa.
Ja kun vihdoin pääsiin Tampereelle asti, piti löytää oikea paikka mihin mennä. Mutta neuvoa kysymällä ja opaskarttaa lukemalla, löydettiin sinne loppujen lopuksi erittäin helposti.
Köh. No... Minä vedin peruukin ja Akatsuki viitan päälle ja varmistin, että Naruto-nukke oli kondiksessa. Meira otti rommppeensa ja sit lähettiin viidestään vetäytyy sisälle.
Alku meni lähinnä odotteluun, että Meira pisti itsensä valmiiksi.
Harmitti kun oli onnistunut hävittää johonkin oman (koiran)kaulapantani, koska sovimme Deiviin kanssa, että mä Semetän häntä Traconissa XD (kun minä olin Sasori ja hän Kankurou.... mikäs sen parempi idea? ;D) Mutta ratkaisu löytyi jostai ihme ketjusta ja mä sain pideltyy häntä hihnassa/ketjussa.

Nähtiin tuttuja naamoja. Välillä erkaannuttiin niin, että Shota ja Deivii oli jossain ja mä sekä Meira jossain muual. Kun muistin, että piti löytää yks DeviantART-tuttu. Kuten myös löysinkin.

klo.14:sta miitti meni ihan kivasti, vaikka (kuten aina ennenkin) ei meinannut kaikkien puheita kuulla siinä kohinassa.

klo.17:sta Naruto-ryhmäkuva oli nasta. Mä ja Meira... tai no... anteeksi.. Sasori ja Itachi pääsi käpälöimään toisiaan toden teolla.

Meittin poppoo lähti valuu takas Hesaan päin siinä klo 18:sta pintaan, koska mulla alkoi olee niin puutunut olo ja halusin viel jaksaa ajaakkin koko matkan XD
Matka meni hyvin... etenkin kun ajattelee sitä ajoittaisia vesi kuuroja... pientä usvaa... märkää kiiltävää asvaltti... sekä kesärenkaat, jotka oli kaiken lisäksi erittäin kuluneet.

Nukkumaan pääsin jossain yhdentoista jälkeen.
Ja kyllä se uni maitti 4+4tunnin ajomatkanpäätteeksi XD

Aammulla olo oli kuin olis ryypänny koko illan XD haha!

Ai niin: Shotalla/Meiralla oli kamera... itse en viitsinyt raahata mukana, joten postitan tänne heidän kuviaan kun he saa ne nettiin. :3
Kuva
Celen

Viesti Kirjoittaja Celen »

Heh, oikein mukavaa oli tälläkin. ^^ Miitti meni - taas kerran - ohi, kun olin kuuntelemassa sitä Tokusatsu-luentoa. Luennoilla meni melkeinpä koko päivä, ja hyvä että menikin, sillä niin hyviä ne olikin. :3 Oikein kuuntelemisen arvoisia... Ja nauraa sai kunnolla.

Cossasin siis Star Warseista Barriss Offeeta, joku saattoi bongata kumman tyypin kokomustissa ja mustassa viitassa heilumassa sinisen valomiekan kanssa. xD

Tällä kertaa järjestelyt meni mainiosti, tilaa TTY:llä oli runsaasti, ja muutenkin ihmismäärä vähempi tai sitten se vain kunnollisissa tiloissa vaikutti vähemmältä.

Ostoksiakin tuli tehtyä, tosin vain Demon Diaryn 3 ja Hikaru no Gon 1. Lisää olisin halunnut, mutta raha loppui kesken. ;_;

Voisin melkeinpä sanoa, että oli paras con tähän mennessä, kaikin puolin.
breih

Viesti Kirjoittaja breih »

Yayako kirjoitti: Nähtiin tuttuja naamoja. Välillä erkaannuttiin niin, että Shota ja Deivii oli jossain ja mä sekä Meira jossain muual. Kun muistin, että piti löytää yks DeviantART-tuttu. Kuten myös löysinkin.
O-hoi, olen minä täälläkin. Jos edes meikää tarkoitit ^^;;
Mutta anyweis.
Meikän osalta con meni ihan railakkaasti, vaikka jalat kuolivatkin niillä s**tanallisilla mikäliesukka ja läpsy virityksillä. Illalla, kun olin saanu ne kengät pois jalastani, tunsin ne vielä reippaan aikaa jaloissani. Yaay. Ei niin mukavaa.
Cossasin siis Shuuheita. Bleachistä se kiva tyyppi. Se kuusysi tyyppi xD
Muutamassa paneelissa iloisesti istuttiin porukan kanssa. Kyseiset ihmiset, joittenka kanssa siellä olin, tietävät varmaan itsensä.
Ja kun meikällä ei ollu yhtään rahaa mukana(sisko maksoi sisään ja ruuat), niin en saanu mitään ostettuakaan =="

Kuvia meikän kameran kaltaisesta on sitten ehkä joskus tulossa. Kunhan saisin niitä koneelleni. Jossa onkin sitten hieman enemmän tekemistä.

Ja kukaan ei sattuisi tietämään kuinka copicceja saa _kunnolla_ pois iholta? Kun meikälle jäi hieman ikävästi se 69 siihen poskeen näkymään xD;; Suurinosa lähti pois, mutta mukavasti sitä on vielä jäljelläkin.
Lukittu