Traconin jälkitunnelmia & kuvia (sun muuta)

Kuolleet, muttei suinkaan unohdetut topicit
Avatar
korvapuusti
Jounin
Jounin
Viestit: 1003
Liittynyt: Pe Maalis 25, 2005 09:56
Paikkakunta: PIMEÄ REIKÄ!

Viesti Kirjoittaja korvapuusti »

breih kirjoitti:
Yayako kirjoitti: Nähtiin tuttuja naamoja. Välillä erkaannuttiin niin, että Shota ja Deivii oli jossain ja mä sekä Meira jossain muual. Kun muistin, että piti löytää yks DeviantART-tuttu. Kuten myös löysinkin.
O-hoi, olen minä täälläkin. Jos edes meikää tarkoitit ^^;;
.
Sinuapa hyvinkin :D kah! En nääs tienny et oot tääl... noh.. nyt tiedän XD
Kuva
Hatake

Viesti Kirjoittaja Hatake »

Lauantai 22.10.2005 klo 05:30, herätyskello pärähtää soimaan. Ei muuta kuin suihkuun ja aamupalalle. Sen jälkeen Kakashi -asun pukeminen alkoi (taino, osittainen). Housut ja siteet jalkaan. Vielä liivin alle tuleva paita ja siihen takki päälle niin ajovarustus oli valmiina.

Seuraavaksi autoa pakkaamaan. Peruukki piti sijoittaa erilliseen laatikkoon ja muovipussi päälle ettei vain pääsisi vahingoittumaan takaluukussa muitten tavaroitten seassa :D Liivi henkarissa roikkumaan kanssa takaluukkuun + muut härpäkkeet.

Noniin, viimein päästäisiin lähtemään. Ensiks käytiin hakemassa Shikamaru, sit pari muuta kaveria joista toinen cossas L:ää. Automatka sujui hyvin vesisateesta huolimatta (vaikkakin sitä tuli välillä kuin saavista kaataen). Matkalla pysähdyttiin kerran syömässä ja vessassa. Perille löydettiin helposti, vaikka kerran eksyttiinkin vähäks aikaa :P

Auto vain parkkiin TTY:n parkkipaikalle ja sitten loput vetimet päälle (liivi, otsapanta, hanskat, asekotelo jalkaan, sandaalit, peruukki ja icha icha paradaisu kirja käteen). Siitä sitten tallusteli Kakashi, Naruto, Shikamaru, L ja yks kaveri joka cossannu ketään TTY:n taloon sisään. 2 euron maksu sisäänkäynnillä ja syöksyminen muiden ihmisten sekaan :) Paikan päällä oli tosi hauskaa ja ohjelmaa kyllä riitii. Siitä iso kiitos järjestäjille. (Paljon paremmin hoidettu kuin mangapäivillä...)

Miitti oli ihan kiva. Hauskempaa kyllä riitti ryhmäkuvassa :D Ryhmäkuvan jälkeen otettiin vähän yaoi:htavia kuvia, ja olihan mun ja Naruton pakko mennä sinne poseeraamaan :lol: Lähdettiin heti sen jälkeen pois sieltä, ja loppumatka meni kivasti ajaen pimeessä ja h*elvetin moisessa vesisateessa.

Mutta HAUSKAA siis oli. Kuvia tuli räpsittyä muista ja toistepäin. Tässähän niitä sitten olisi: http://photobucket.com/albums/a315/Hatake_fin/Tracon

EDIT: Siellä miitissä silloin kun piti sanoa se oma nickinsä niin ymmärsin vähän väärin sen, mut tämmöinen henkilö sieltä takaa löytyy: http://irc-galleria.net/view.php?nick=NorthLab
Viimeksi muokannut Hatake, Ti Loka 25, 2005 14:04. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Avatar
Karupin
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 886
Liittynyt: Ke Helmi 09, 2005 21:55
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Karupin »

Yami no kokoro kirjoitti: Halusin kuvan Hakkaista *saa päähänsä nuijasta* Ihmiset kyllästyvät kuulemaan tuota X]
Minulla olisi yksi kuva tuosta cosplayaajasta ;)

Itsekin kaverini kanssa löysimme paikalle seuraamalla suurta ihmismassaa rautatieasemalta asti.
Kuva
~Y.S.A.K ~ Neji FC ~ Hitsugaya taisho FC ~ Akatsuki FC ~
Avatar
Rianka
Chuunin
Chuunin
Viestit: 231
Liittynyt: Ti Maalis 15, 2005 10:16
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rianka »

Juu, miitissä tuli käytyä, mutta kaikki meni aika ohi. ^^' Jumituin juttelemaan liikaa Shotan ja Deivin kanssa, enkä muuten muiden kanssa jutellutkaan. Deivi oli tehnyt paikalle gaaramellejä, erikoiskiitos siitä!! (GAARAMELLEJÄ KAIKILLE! xD)

Yami no kokoro tuli ainakin tavattua, mutta muihin naruto.filäisiin en oikein päässyt tutustumaan. Olisi pitänyt olla aktiivinen. ;_; Erityiskiitos sille Leelle, joka suostui pikku-Leen kanssa yhteiskuvaan. Ja kyllä, myös pikkulee oli traconissa mukana. xD

Itse en paikalle cosplayannut, goottilolina paikalla hilluin. ^^ Otin kaverin kameralla paljon kuvia, hän laittaa ne nettiin joskus, linkitän sitten mahdollisiman nopeasti. Olen nyt laiska kirjoittamaan pidemmin, mutta yleisesti voin sanoa, että kivaa oli. ^_________^
Avatar
Kinuski
Genin
Genin
Viestit: 194
Liittynyt: Ke Maalis 09, 2005 16:32
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Kinuski »

Hijiri kirjoitti:
Yami no kokoro kirjoitti: Halusin kuvan Hakkaista *saa päähänsä nuijasta* Ihmiset kyllästyvät kuulemaan tuota X]
Minulla olisi yksi kuva tuosta cosplayaajasta ;)
Saiskos sitä kuvaa nettiin? Tai linkkiä tänne. Itse en edes nähnyt koko cosplayaajaa.
On my way~
Kuva
Avatar
Karupin
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 886
Liittynyt: Ke Helmi 09, 2005 21:55
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Karupin »

Kinuski kirjoitti:
Hijiri kirjoitti:
Yami no kokoro kirjoitti: Halusin kuvan Hakkaista *saa päähänsä nuijasta* Ihmiset kyllästyvät kuulemaan tuota X]
Minulla olisi yksi kuva tuosta cosplayaajasta ;)
Saiskos sitä kuvaa nettiin? Tai linkkiä tänne. Itse en edes nähnyt koko cosplayaajaa.
Joo, laitan kuvani nettiin mahdollisesti tämän viikon aikana :)
Itsekin olin tuon cosplayaajan nähtyäni että "Tuosta pitää saada kuva!" ja olinkin sitten hyvin iloinen saatuani viimein kuvan ^.^
Kuva
~Y.S.A.K ~ Neji FC ~ Hitsugaya taisho FC ~ Akatsuki FC ~
Avatar
Sasori
Genin
Genin
Viestit: 112
Liittynyt: Ti Loka 18, 2005 18:03
Paikkakunta: Nurmo

Viesti Kirjoittaja Sasori »

seuraavilla coneilla olen joku Narutohahmo (ku tietäis kuka mun kannattais olla).. nyt en mainitte kuka olin traconissa... yyhh... -___-
kivaa oli, mangapäivillä oli ehkä hitusen kivempaa... silleen.
ostin WEED mangan ekan numeron, kun en itte sitä omistanu vielä...
suunnitelmis oli ostaa Narutoa mutta sitä kun saa täältä kotipuolestakin nii..(ja muutenki tavoite on mulla coneis ostaa aina jotain "eksoottisempaa" x))
hienot oli muuten kaikkien Naruto cossaajien puvut.. ^^
mini Sasuke oli kyl ihana... x)
ja yhestä Kakashista sain kuvan.. ^^
joo. lopetanpa lörpöttelyn ja tiivistän, kivaa oli ja pitkän matkan arvonen juttu. kyllä vaan.
Another knife in my hands
A stain that never comes off the sheets
Clean me off
I'm so dirty babe
It ain't the money and it sure as hell ain't just for the fame
It's for the bodies I claim and lose
Avatar
Espy
Moderaattori
Moderaattori
Viestit: 566
Liittynyt: Ma Elo 25, 2003 20:45
Paikkakunta: Secret Garden
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Espy »

Yami no kokoro:
Mutku mä tulin vaan ärrältä.. hahaha. XD
Arvaa häiritseekö kun tuo Renonne näyttää ihan yhdeltä kaveriltani.. ei kuitenkaan ollut kun tarkemmin katsoin. :D
Kiva nähdä vaihteeksi muitakin kun Naruto-cosplay kuvia.. kun niitäkin kerran oli. ;P
Kuva
Avatar
Rianka
Chuunin
Chuunin
Viestit: 231
Liittynyt: Ti Maalis 15, 2005 10:16
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rianka »

Kuvia ihmiset.

Kaverini sai viimein tungettua hänen kamerallaan minun ottamat kuvat nettin. Olkaa hyvä. ^^ Tuolta löytyy ainakin KakaNaru photoshootin tuloksia, mutta tietenkin muita cosplayta myös.
Avatar
Kinuski
Genin
Genin
Viestit: 194
Liittynyt: Ke Maalis 09, 2005 16:32
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Kinuski »

Sainhan viimein nämä kuvani. Tässä ne sitten ovat: http://photobucket.com/albums/c221/Kinusski/Tracon/
Karsin siitä pois kaikista tärähtäneimmät. Niitä oli alunperinkin vähän ja nyt on vielä vähemmän. En enään ikinä lainaa naapurin kameraa kun sillä saa niin huonolaatuisia kuvia ja muutenki vaikea käyttöinen. >_<
On my way~
Kuva
Avatar
Karupin
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 886
Liittynyt: Ke Helmi 09, 2005 21:55
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Karupin »

Noniin, tässä olisivat nyt sitten viimein nämä minunkin kuvani :3
http://www.geocities.com/orphen_sekai/tracon_2005.html
Kuva
~Y.S.A.K ~ Neji FC ~ Hitsugaya taisho FC ~ Akatsuki FC ~
Lukittu