Animecon IV (18.-20.8.2006)

Kuolleet, muttei suinkaan unohdetut topicit
Lukittu
Eld

Viesti Kirjoittaja Eld »

Scepterille kiitosta kovasti ^_^

Ms Uchiha kirjoitti: Noniin, ihan pian on Animecon, ja jännittää kauheasti ^^ Kavereilla menee hermot, kun olen kokoajan puhumassa vain siitä 8D

Joo!! Sama homma - ei jaksaisi millään enää odottaa loppuviikkoon.. nämä viimeiset kaksi viikkoa ovat kyllä tuntuneet menevän liiankin nopeasti asun teon parissa... meinaa loppua aika kesken!!! xP

Koulusta varmaan täytyy olla päivä-pari poissa tuon takia - mutta on se sen arvoista ^_^
J@nzki
Oinin
Oinin
Viestit: 958
Liittynyt: La Joulu 04, 2004 22:19

Viesti Kirjoittaja J@nzki »

Nyt kävikin niin surkeasti että ilmoitin asiasta muka liian pienellä aika varauksella vanhemmille. No eipä tuo kamalasti haittaa tiedän että vanhempani korvaavaat sen minulle jotenkin... tai sitten eivät...
Avatar
Ave-chan
Onigiri desu~
Onigiri desu~
Viestit: 1566
Liittynyt: Su Touko 15, 2005 23:17
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja Ave-chan »

Hmm. Tajusin juuri tuota Animeconin ohjelmaa selatessani, että perjantaille ei ole mitään muuta kuin yks luento. Tämänkö takia soittotunnin siirtäminen, päivä poissa koulusta ja cossipukuun tälläytyminen? Kyllä nyt hieman harmittaa. Toivottavasti populaa on siellä tuona päivänä, koska muuten kyrsii ja pahasti :E

Muuten koko tapahtuma näyttää kivalta luentoineen sun muineen. Ne taitavat kyllä valitettavasti jäädä vähän taka-alalle kun on cossaamassa ja tuttuja tapaamassa :P Onko kukaan muuten jo päättänyt, mitä menee katsomaan? Itellä olis varmaan seuraavat:

Clichés in Anime
Manga vs. Euro
J-rock kaikilla mausteilla
Cosplay-pukukilpailu ja naamiaiset

Anime roolipeleissä
Cosplay-ryhmäkilpailu
Gravett: from Panel to Panel
95% huonoa animea ja 5% hyvää animea

Oi voi, ylihuomenna lähtö Hesaan ^^ Hieman jännittää, mutta toisaalta harmittaa että missaan perjantain tunnit :/ Kemian kaksoistunti ja psykologia menevät, pakko ottaa koulukirjat mukaan. Ihanaa on kyllä sitte maanantaina mennä suoraan junasta kouluun ruotsin kaksoistunnille 8D
Avatar
Wendy
Jounin
Jounin
Viestit: 1014
Liittynyt: La Loka 01, 2005 09:24
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja Wendy »

MsUchiha kirjoitti:Ave-chan, kivasti jouduit järkkäämään, et sinen perjantaiksi pääset O.O" Itse en tule perjantaiksi juuri tuon takia, että siel ei oo oikeein ohjelmaa ^^"
Me itse asiassa saavumme perjantaina Helsinkiin, varmaan heti koulun jälkeen. Minulla on vain silloin neljä tuntia koulua eli 9-13, ihanan lyhyt koulupäivä ja Anni-serkku vasta pääsee kolmelta : )
Ave-chan kirjoitti:Onko kukaan muuten jo päättänyt, mitä menee katsomaan?
Jaa-a, en ainakaan tiedä Annista, mutta itse haluaisin mennä katsomaan;

Lauantai

- Elegant Gothic Lolita- muotinäytös
- J-rock kaikilla mausteilla
- Cosplay- pukukilpailu& Naamiaiset

Sunnuntai

- Cosplay- ryhmäkilpailu
- Animemusiikkivideo- kilpailu

No, pitää katsoa siellä sitten, että menisimme muihinkin ohjelmiin ja kuten jo sanoinkin toisessa Animecon- topicissa, että emme välttämättä tule ihan aamusta, kun aiomme käydä Blippossa. : )
Sunnuntaista en ole varma, koska silloin lähdemme kotimatkalle.
The world is rolling around at the speed of rebirth.
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja minori »

Yosh! Cossivaatteet vihdoinkin valmiit eikä hetkeäkään liian aikaisin... (chauron liimailee tuossa vielä miekkoja kasaan, mutta muuten on valmista). On ollut viimeinen viikko ihan tuskainen stressi näiden kanssa, eikä ole paljon muuta tullut tehtyä kuin kettuiltua tuolle herralle, mutta onpahan nyt valmista. Tosin pitäisi jo olla nukkumassa kun aamulla kuudeksi töihin... -__- Mutta nyt alkaa siis tuo con-innostus nousta, kun enää ei tartte ajatella, että ei helvetti se on jo parin päivän päästä - kuolen pois. ^^' Että täällä siis pomppii innoissaan Izuru ja Kenpachi. ^^
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

Minua harmittaa hirveästi että pääsen vasta lauantaina.. Koulua neljään ja koska näin lähellä asutaan en saanut vapaata. Olisin vasta myöhään illalla siellä ja silloin kaikki kiva on mennyt ohi.. :<

Niin että siitä grouppicossista, onkos se meillä lauantaina vai sunnuntaina? Tuolla lueskelin että ryhmäcossikilpailujokujuttutsydeemi olisi sunnuntaina, kun taas minä olen käsittänyt että me cossitaan lauantaina.. Cossataanko me siis sekä lauantaina että sunnuntaina?

Todella harmittaa kun missaan yhden päivän.. :<

Editto: Ja minulta puuttuu Urahara-hattu.. :´(
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Avatar
Mirha
Mindfuck
Mindfuck
Viestit: 1723
Liittynyt: Pe Syys 16, 2005 14:35

Viesti Kirjoittaja Mirha »

LittleSamurai kirjoitti:Niin että siitä grouppicossista, onkos se meillä lauantaina vai sunnuntaina? Tuolla lueskelin että ryhmäcossikilpailujokujuttutsydeemi olisi sunnuntaina, kun taas minä olen käsittänyt että me cossitaan lauantaina.. Cossataanko me siis sekä lauantaina että sunnuntaina?
Cossimme lauantaina. Sunnuntaina vapaaehtoista häröilyä.
Avatar
ziradia
Genin
Genin
Viestit: 157
Liittynyt: Ke Maalis 02, 2005 20:31
Paikkakunta: Tuusula

Viesti Kirjoittaja ziradia »

Hymmym .. kävi minullekin sitten sillä lailla että päätin jättää perjantaina menemättä kinnostavien ohjelmien vähäisyyden takia. Koulu loppuu perjantaina kolmelta ja en jätä päivää väliin muutaman tunnin takia.
(ehkä eniten harmittaa Fye D. Flowright cossini joka valmistui parahiksi mutta joudun näköjään jättämään sen sitten Traconiin :B)

Perjantai iltana menen harkkojen jälkeen serkulleni yöksi ja aamulla yritämme selviytyä paikan päälle mahdollisimman ajoissa. Pitäisi tavata ja morjenstaa montaa ihmistä ja ehtiä ottaa kuvia cossareista mutta sijoitan kuitenkin suurimman osan ohjelmista muun sähellyksen edelle. Miittiinkään en ole "virallisesti" ilmoittautunut koska paikalle pääsyni voi olla epävarmaa ;o

Tässä vielä cosplayni viikonlopulle: (tulkaa mieluusti juttelemaan ja kuvailemaan o/)
Lauantai: Combat-san / Ichigeki Satchu Hoi Hoi-san
Perjantai: Baiken / Guilty Gear
Kuva
Jos sulla lysti on, niin kätes yhteen naulaa!
Y.S.A.K
Avatar
Wendy
Jounin
Jounin
Viestit: 1014
Liittynyt: La Loka 01, 2005 09:24
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja Wendy »

Vitsit, en voi uskoa, että Animecon on jo huomenna! Onneksi viikko on mennyt erittäin nopeasti. : )

Lauantaiaamuna käymme Kampin Blippo- kaupassa (ennen kuin tulemme Paasitorniin) ja oikein mietinkin, että mitä ostaisin sieltä; Mieleeni on tullut Ayumi Hamasakin ja Ai Otsukan CD- levy sekä joku Sasuke- krääsä. Noo, katsotaan, että mitä ostan sieltä.

Äitini meinasi, että ottaisimme Annin kanssa jotkut vaihtovaatteet mukaan, jos emme halua kulkea koko päivää cossiasuissa. Ainakin minä voin hillua cossausasu päällä vaikka 24 tuntia vuorokaudessa, heh. XD
The world is rolling around at the speed of rebirth.
Avatar
Wendy
Jounin
Jounin
Viestit: 1014
Liittynyt: La Loka 01, 2005 09:24
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja Wendy »

MsUchiha kirjoitti:Onkohan muuten tuossa Animeconin lähellä mtn halpoja ruokapaikkoja? Onhan Paasitornissa joku ravintola, mutten tiedä yhtään, millaista ja kuinka kallista ruokaa siellä myydään...
Onhan siinä lähellä McDonalds, ainakin minun muistaakseni sekä muitakin ruokapaikkoja, näin minä muistaisin äitini sanojen mukaan. Siellä on monenlaisia ruokapaikkoja, mutten oikein tiedä, koska en ole käynyt Helsingissä joka kulmia läpi : )
Joku Helsingissä asustava foorumilainen voi kuitenkin kertoa tarkemmin. : DD
The world is rolling around at the speed of rebirth.
Avatar
karasuka
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 628
Liittynyt: Ma Syys 19, 2005 08:39
Viesti:

Viesti Kirjoittaja karasuka »

MsUchiha kirjoitti:-
Ajatelkaa, huomenna kun heräätte aamulla, voitte miettiä, et seuraavana päivänä on Animecon! 8D Jännää jännää jännää ihmeellistä jännää ^^ Oon ihan sekasin koulussakin, kun kokoajan mieles vaan acon 8)
Justiinsa näin! 8DD Mie oon ollu ihan sekasin jo tän viikon ku höpissy vain ja ainoastaan animeconista eikä koulussa jaksa keskittyä tippaakaan ja läksyt, mitä ne on, jotaki syötävää? :o tottakai niitäki pitäs tehä (ja oon tehnykki, vähän) mutku keskittymiskyky on mailla halmeilla ku pompin innostuksesta seinille ja katon läpi ja lattian läpi ja LOL. 8DD Monta muutakin kaveria pitää miitata tuolla ja käydä kattelemassa luentoja siellä sun täällä ja muuta hörhöä. 8D Nykikää hihasta tai vyöstä tai jostakin, mistä otteen saa. XDD

Elikkä:
La: Anbu-versio rakkaasta kusipäästämme Sasukesta ( 8DD saas nähä mitä mä saan aikaseksi XDD )
Su: Death Noten L (kuten monet muutkin, mut hei, mä oon aloittelija! XD)
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja minori »

Olen sentään jo puolimatkassa kohti conia. ^___^ Tänään iltapäivällä hypättiin chauronin kanssa Oulusta bussiin ja ollaan nyt Jyväskylän mafian hoivissa. ;P Huomenna sitten autolla Helsinkiin. ^^^^^^^ Automatkat on ihan parhaita. ^^

Koko ilta ollut hiusten ja vaatteiden hienosäätöä (ja vähemmän hienosäätöä - aika paljon on kunnolla kesken vieläkin ^^' ) ja muuta vastaavaa. Mutta voiton puolella ollaan. ^^^^^

Ja enpä tästä eteenpäin hypi koneella ja foormulla kuin vasta maanantaina, että nähdään sitten lauantaina miitissä. ^^^^^
Avatar
charmander
electric sushi
electric sushi
Viestit: 1937
Liittynyt: Ti Helmi 01, 2005 18:44
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja charmander »

minori kirjoitti:Olen sentään jo puolimatkassa kohti conia. ^___^ Tänään iltapäivällä hypättiin chauronin kanssa Oulusta bussiin ja ollaan nyt Jyväskylän mafian hoivissa. ;P Huomenna sitten autolla Helsinkiin. ^^^^^^^ Automatkat on ihan parhaita. ^^

Koko ilta ollut hiusten ja vaatteiden hienosäätöä (ja vähemmän hienosäätöä - aika paljon on kunnolla kesken vieläkin ^^' ) ja muuta vastaavaa. Mutta voiton puolella ollaan. ^^^^^

Ja enpä tästä eteenpäin hypi koneella ja foormulla kuin vasta maanantaina, että nähdään sitten lauantaina miitissä. ^^^^^
Hyvin pitkälti samat sanat, ja nähdään sit joskus jos ja kun näkyy.

Saas nähdä millaista siellä on, toivottavasti ei tylsää ettei käy aika pitkäksi
( hassua nähdä miten jotkut odottavat conia kuin joulua ;P )
Avatar
Wendy
Jounin
Jounin
Viestit: 1014
Liittynyt: La Loka 01, 2005 09:24
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja Wendy »

MsUchiha kirjoitti:
Wendy kirjoitti: Onhan siinä lähellä McDonalds, ainakin minun muistaakseni sekä muitakin ruokapaikkoja, näin minä muistaisin äitini sanojen mukaan. Siellä on monenlaisia ruokapaikkoja
Ah, kiitoksia, jotain Mäkin kaltaista kaipailinkin ;D Sen sitten varmaan löytää myös aika helposti?
Joo, löytyyhän se helposti, kun kaikki ruokapaikat on siinä lähellä Paasitornia : D

Tänään lähdemme kolmen-neljän aikoihin kohti Helsinkiä ja eilen illalla sain asuni AIVAN kokonaan valmiiksi eli ei enää puutu yhtään mitään.
Oi, en malta odottaa, kun saan nähdä monia mukavia Naruto.filäisiä : )
Viimeksi muokannut Wendy, Pe Elo 18, 2006 14:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
The world is rolling around at the speed of rebirth.
Lukittu