DVD:n polttamisesta

Kuolleet, muttei suinkaan unohdetut topicit
Zomeone

DVD:n polttamisesta

Viesti Kirjoittaja Zomeone »

Hei,

Mitä kuuluu? Kuulkaa, olisko kellään DVD poltinta? Tämä saattaa olla tyhmä kysymys, mutta olisko mahdollista joku 'Do good' henkilö vois polttaa mulle Naruto jaksoja DVD:lle? Älkää ymmärtäkö väärin, maksan kyllä, en tietenkään olettanut että tekisitte ilmaiseksi... Asia on niin että minulla on tai oli vain normi Cd-poltin jolla olen tähän asti polttanut Naruto jaksoja levy tilan säästämiseksi. Nyt sekin cd-poltin on sanonut sopimuksen irti, mulla myös kaatui vettä siihen ja siitä asti se ei ole toiminut saattaa johtua siitäkin... Voisin tietenkin ostaa myös DVD polttimen, mutta mulla on ikivanha kone, ei ole rahaa edes ostaa kalliita DVD soittimia tähän hätään, osasin hädin tuskin polttaa normaali cd-polttimella jaksoja, niin saati sitten DVD soittimella joka on varmasti monimutkaisempaa... Mutta jo riittää tämä, ei millään pahalla, mutta en ala lukemaan viestejä jossa kerrotaan syitä ostaa DVD-poltin/ kysytään miksi en osta yms.

To make a long story short: Jos jollakin on DVD poltin ja osaa polttaa Naruto jaksoja jne. Niin ottakaa yhteyttä, minä voisin ostaa muutaman DVD-levyn, sovitaan hinnasta yhdessä... Sähköpostini on: Ripclaw_666@hotmail.com . Laittakaa viestiin otsikoksi vaikkapa "Naruto DVD't" tai "DVD polttamiset" tai jotakin muuta samantapaista otsikkoa, joka liittyy tähän aiheeseen. Että tiedän mitä viesti koskee (Tämä siksi koska minulle tulee niin hirveän paljon roskapostia, että ei oo tosi...) Kiitoksia niille jotka vastaa, odottelen mahdollisia sähköposteja/postia, jos niitä tulee, toivottavasti...