Naruto.fi näkyviin!

Kuolleet, muttei suinkaan unohdetut topicit
Avatar
charmander
electric sushi
electric sushi
Viestit: 1937
Liittynyt: Ti Helmi 01, 2005 18:44
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja charmander »

Jos haluatte, voin kyllä räpeltää tuollaisen samantyylisen ihan minimini -bannerin (100x20 | 80x15) muita foorumeita varten, jos siis tuntuu että on tarvetta mainostaa foorumia ja niin edelleen.
Itse en kumminkaan näe tällä niin kamalaa tarvetta, kerta tuskin löytyy yhtään aktiivista suomalaista netissä surffaavaa mangafriikkiä, joka ei tätä sivustua jo tuntisi. Enkä myöskään aivan tarkalleen ole perillä kaikkien foorumien omista poliitikoista mainostamista kohtaan, varmaan aika foorumikohtainen juttu tämäkin; joillakin saa ja joillakin ei saa mainostaa mitään.
Mut mut, jokainen saa tehdä mitä huvittaa, mainostakaa jos koette tarpeelliseksi .. ei se varmaan ketään tapa tai edes haavoita.

^____^

Ja ihan hieno banneri, ehkä hieman isohko vain :peukku.
Ei mahdu oikein muuta sitten, kerta ne signut yleensä pidetään melkoisen pieninä...

(ja jossain oli jo aihetta sivuava topicci nimeltään "naruto.fi mediassa" tjsp, mutta en nyt löytänyt)
Avatar
korvapuusti
Jounin
Jounin
Viestit: 1003
Liittynyt: Pe Maalis 25, 2005 09:56
Paikkakunta: PIMEÄ REIKÄ!

Viesti Kirjoittaja korvapuusti »

Dystopia kirjoitti:paskaa. ja eikös tämä kuulu naruton yleiseen ennemmin?
No ei tosiaankaan. Naruton yleinen käsittelee yleistä itse sarjasta.
Tämä topic käsittelee itse foorumia, eikä sarjaa itsessään.
Kuva
Avatar
Lusikka-sama
Genin
Genin
Viestit: 159
Liittynyt: Ke Touko 25, 2005 21:43
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Lusikka-sama »

Tollanen t-paita kuulostaa aika kivalta :3

Ei kai se pieni mainostus pahaakaan tekisi. Jos jotain tällasta aloitetaan, niin olen menossa mukana niin hyvin kuin vain täältä käsin voin (joka ei ole kyllä paljoa...) Mutta innostusta on ^^
Kulki ennen nimellä Bunny

~Y.S.A.K.~
Vastaa Viestiin