Doujinshia piirtämään?

Kuolleet, muttei suinkaan unohdetut topicit
Lukittu
Fei-sama

Doujinshia piirtämään?

Viesti Kirjoittaja Fei-sama »

Lue loppuun vaan jos vastaat myöntävästi näihin:

1) Luet Naruto-fanficcejä
2) Olet hyvä piirtämään (ja mä todellakin meinaan hyvä. Ei mitää tikku-ukkoja)
3) Naruto x Anko-paritus ei häiritse
4) Väkivaltaisten kohtausten piirtäminen ei häiritse
5) Englanti on melko sujuvaa, tai ainakin ymmärrät sitä hyvin

Ja nyt siis...

En tiedä minne muuallekkaan postaisin tän, joten laitan tänne. Jos tää ei kuulu tähän, oon pahoillani, voitte vapaasti poistaa. Ja oon pahoillani jos kuulostan jotenki töykeeltä tai ärsyttävältä... :oops:

Eli siis, juttu olis niin, et mulla on osoitteessa http://www.fanfiction.net/s/2383428/1/ ficci nimeltä 'Where the Loyalties Lie'. Useasti on pyydetty jos siitä tekis doujinshi-version, ja ajattelin et jos joku vois tehdä sen.

Mua kyl epäilyttää vahvasti et joku noin vaan tuhlais aikaansa doujinshin tekemiseen, mut mä en tosiaankaan tiedä mitä mä voisin palkkioks tarjota...

Kiitos kaikille, ja oon edelleen pahoillani mahdollisista virheistä yms.
Avatar
Setzeri
Kapteeni Garlock
Kapteeni Garlock
Viestit: 992
Liittynyt: Su Elo 15, 2004 10:34
Paikkakunta: Kurikka
Viesti:

Re: Doujinshia piirtämään?

Viesti Kirjoittaja Setzeri »

Fei-sama kirjoitti:Ei mitää tikku-ukkoja
Auts, tuo viilsi sydäntäni kuin veitsi.

Mutta juuh, onhan tämmösiä tapauksia sattunut itsellenikin. Voisin ottaa suoran esimerkin tosielämästä.
Eräät tyypit suunnittelivat Samurai Champloo-doujinshia, se oli joku viiden hengen porukka mut mukaanlaskettuna. Mutta yllätyksekseni koin että neljä tyyppiä tekivät vain käsikirjoituksen, sekin oli huono, ja tietysti minä olisin joutunut piirtämään, värittämään ja tekstittämään sen ihan itse, reilu meininki :D

Pointtini on että opetelkaa itse piirtämään! Asiat sujuu hyvin jos saatte kynän käteen, minä luotan teihin.
(ja jos joku kädetön ihminen lukee tätä niin älä ota nokkiisi, sä voit opetella piirtämään suulla tai varpailla)
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Re: Doujinshia piirtämään?

Viesti Kirjoittaja Runte »

Setzer kirjoitti: Eräät tyypit suunnittelivat Samurai Champloo-doujinshia, se oli joku viiden hengen porukka mut mukaanlaskettuna. Mutta yllätyksekseni koin että neljä tyyppiä tekivät vain käsikirjoituksen, sekin oli huono, ja tietysti minä olisin joutunut piirtämään, värittämään ja tekstittämään sen ihan itse, reilu meininki :D
Unohdit mut ;;_;; :D

Mut joo, Setzer sen jo sanoikin. Kynää käteen vaan ja antaa mielikuvituksen viedä. Ei periaatteessa tarvii ees osata piirtää mitenkään kamalanhienosti, kunhan löytyy huumoria (Hyvänä esimerkkinä Setzerin UNDit) :D Ne on pallopäisiä chibejä, mutta huumoria löytyy melkein joka toisesta kuvasta

Juoni sulla on jo, Se on plussaa :) Kaikki muukin tarvittava näköjään löytyy jo, paitsi piirtäjä. Ja sitä suosittelen sun itsesi kokeilevan, niin voit sanoo, että se on sun tekemä, eikä kukaan auttanu. Eikös se oo jo jotain? ;)
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Avatar
uppuN
Chuunin
Chuunin
Viestit: 231
Liittynyt: To Marras 24, 2005 02:18
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja uppuN »

hmm, juoni vaikuttaa mielenkiintoiselta, mutta tosta on tooooosi vaikee lähtee piirtää mitään, koska kaikki kuvaukset niistä tyypeistä ja ympäristöstä puuttuu :P
mutta, mutta, jos todellakin oot sitä mieltä, että susta ei oo sen piirtäjäks... voisihan tuota kokeilla, jos saisi vähän kuvauksia noihin tyyppeihin...

tossa on jotain mun piirrustuksia, voit niistä sanoa oonko tarpeeks pätevä tähän hommaan, osaan kyllä piirrellä monenlaisilla tyyleillä, tossa on vasta murto-osa:
http://irc-galleria.net/archive.php?nic ... um_id=1681
Kuva
Y.S.A.K
Fei-sama

Viesti Kirjoittaja Fei-sama »

Ei, multa ei piirtäminen onnistu. Kuviksenmaikka kattoo mun piirtämää hevosta ja ihastelee et onpas nätti virtahepo... tai kattoo mun piirtämää maisemaa ja totee et mä taidan tykätä abstraktista taiteesta. :roll:

Mut ei sillä enään hirveesti väliäkään enään. Yks tyyppi joka piirtää tajuttoman hyvin sano voivansa yrittää. uppuN, katoin niitä töitäs. Jos luulet voivas ni olisin tosi kiitollinen siitäkin. Taiteilijan vapautta saa käyttää, kunhan et nyt lähe kuvaamaan esim. Makaserua pinkki-tukkaseks idiootiks. Mut mitä sit korvaukseks? Emmä rahaa pysty minnekkään pankkitilille siirtämään...Sille toiselle piirtäjälle lupasin auttaa sitä tekemään kotisivut...

Setzer, no mä kaipaan vaan piirtäjää. Editori on löydetty, tarina tulee multa, ja jos ei jaksa puhekuplia väsätä ni joko minä tai mun editorini tehdään ne :)
Avatar
uppuN
Chuunin
Chuunin
Viestit: 231
Liittynyt: To Marras 24, 2005 02:18
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja uppuN »

no jos oot jo löytänyt piirtäjän, niin se on hyvä, en sitten tuhoa sinun tarinasi töherryksilläni :)
Kuva
Y.S.A.K
Fei-sama

Viesti Kirjoittaja Fei-sama »

Eikö mitä. Ku se toinen piirtäjä ei oo edes lukenu Narutoo, joten miellänihän mä ottaisin jonkun joka ymmärtäis siitä jotain... Kiinnostaako homma? Yritän sit mahdollisimman reilua työnjakoa yms, et sun ei tarvis muuta ku piirtää...tosin eihän se tietenkään mikään helppo homma ole...

Eli, kiinnostaako homma vielä
Avatar
uppuN
Chuunin
Chuunin
Viestit: 231
Liittynyt: To Marras 24, 2005 02:18
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja uppuN »

juu, kiinnostaa, mä oon ite yrittäny monta kertaa alotta jonkunnäkösen magan piirtämisen, mutta mulle se tyssää aina siihen juoneen, eli piirrän ihan mielelläni, kun kerta on noin hyvä juoni tiedossa, kiitoksia vaan, jos olet sitä mieltä että olen pätevä siihen hommaan :D
Kuva
Y.S.A.K
Fei-sama

Viesti Kirjoittaja Fei-sama »

Loistavaa! Eli siis hyväksyt homman?

Onko mitään epäselvyyksiä tai tarviitko mitään listätietoja? Mä oon ite ihan tajuttoman innostunu tästä ^^ Etenki ku kyseinen FanFicci on mun paras työni. Eihän se tietenkään täydelline oo mut *shrugs* Anyway, kiitos! Ja mites se 'maksu'? Sille toiselle maksu olis kotisivujen väsääminen yms...

Ja olisin hullu jos lähtisin valittamaan sun piirroksistas! Mä kävin kattomassa ja upeita töitä kyl oli. ^^
Avatar
uppuN
Chuunin
Chuunin
Viestit: 231
Liittynyt: To Marras 24, 2005 02:18
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja uppuN »

juu suostun suostun, mutta siinä sitten kestää ennenkuin valmistuu, koska mulla ei nyt pitkään aikaan ollu aikaa piirtää (muuten kun koulussa monisteiden reunoille xP)

sen verran tosta lisätiedoista, että tosiaan voisit kuvailla varsinkin päähahmoja enemmän, että tiedän minkä näköisistä tyypeistä on kyse (koska se päähenkilö oli mulle täysi mysteeri, en oikeen käsittäny sitä...) muttamutta...

ja siitä "maksusta" voidaan puhua myöhemmin, en välttämättä tarvii mitään, koska pelkästään mun piirroksien julkaseminen netissä riittää mulle :)
Kuva
Y.S.A.K
Fei-sama

Viesti Kirjoittaja Fei-sama »

Joo, ei oo mitään aika-rajotusta ^^ Koko juttuu ei tarvii tehä kerralla, mut jos pystyt ni lähetä sit chapteri kerrallaan. Mä lähetän ne eteenpäin editorille ja sit ne julkastaan. Todennäkösesti omilla sivuillani, mut jos keksit jonkun toisenki paikan minne haluaisit ne ni kunhan sanot vaan. Hoituu mikäli mahdollista, sitten.

Päähahmot...okay...Muuten kaikki on ihan original tyyppei, IC-hahmoina, näyttää samalta ku mangassakin, mut sitte Makaserun ulkonäkö... Hmm...Se suurin piirtein näyttää Narutolta, mut sil ei oo sen aina-hymyilevää ilmettä, ja sen silmät on kapeet, muttei kiinni. Pukeutuu mustaan. En ton tarkemmin osaa sanoo; sul on vapaat kädet tehdä mitä haluat.
Avatar
uppuN
Chuunin
Chuunin
Viestit: 231
Liittynyt: To Marras 24, 2005 02:18
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja uppuN »

onko se makaseru siinä alussakin nartsin näkönen?
tää jobi on sinänsä mulle piis of keik, koska se on naruto doujinshia, ja mä oon narutoo piirtäny noin puoltoista vuotta :)
parhaiten onnistuu:
kakashi
naruto
sasuke(paitsi se paita! aaarrgh)
iruka
gaara
temari
kankuro
ino
sakura
shikamaru

muut on semmosia, etten niitä oo paljoo piirrelly, ja joutuu kattoo vähän vaatteita ja kasvonpiirteitä... mut kyllä nekin menee ^^
ite oon väsänny sellasen naruto doujinshin, huumori/yaoi version, sen nimi on Konohan kikkelit xD
Kuva
Y.S.A.K
Fei-sama

Viesti Kirjoittaja Fei-sama »

Niin kauan ku Makaseru hymyilee harvoin ja pukeutuu mustaan ni sul on muuten vapaat kädet. Mä luotan suhun!! 8)

Ja ton doujinshin löytää...? Ois varmaan kiva lukee se. :) :D
Avatar
uppuN
Chuunin
Chuunin
Viestit: 231
Liittynyt: To Marras 24, 2005 02:18
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja uppuN »

se on vielä pöytälaatikossa ^^ en oo saanu sivuja vielä valmiiks..
Kuva
Y.S.A.K
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Runte »

Etteköhän te voi jatkaa tätä privalla, tai vaikka mesessä?
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Lukittu