Klo. 01.00-06.00

Kuolleet, muttei suinkaan unohdetut topicit
Lukittu
Avatar
circol
Keiji-san
Keiji-san
Viestit: 1184
Liittynyt: Ke Tammi 26, 2005 19:29
Paikkakunta: Quakenet & Ircnet

Viesti Kirjoittaja circol »

nääh, ei kai sitä vielä nukkumaan jaksais mennäkkää nii valvotaa vaa :> :p
Kuva
Avatar
Neari
Genin
Genin
Viestit: 189
Liittynyt: Ke Huhti 20, 2005 19:45
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja Neari »

Nonni. Nytpäs sitten tuli pelattua DS:än Another Code: Two Memories justiinsa läpi ja vähän aikasemmin tänään ps2:en Genji :P Pitäisköhän sitä jo kohta mennä nukkuun?
Kuva
Avatar
Hasegawa
Genin
Genin
Viestit: 163
Liittynyt: Ke Touko 18, 2005 03:44
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja Hasegawa »

Nukkuminen on turhinta elämässä, sehän on menetettyä aikaa.
"Admit nothing, deny everything and make counter-accusations"
Avatar
Zibe
ANBU
ANBU
Viestit: 471
Liittynyt: Ma Kesä 28, 2004 17:10
Paikkakunta: Oulu, Finland
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Zibe »

Huppista. Meneepä surulliseksi, alkoi tekemään mieli olutta. Onneksi hukkasin lipastoni avaimet eilen.

EDIT: Öitä yökyöpeleille. Tämä luovuttaa klo 04:47
**Kuva poistettu**
Avatar
Nixu
S-class mage
S-class mage
Viestit: 3622
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 23:13
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nixu »

Valvotaanhan tääl.. ainakin toistasex.. Vois tänää mennä jo vähän aikasemmin nukkuu, ku on nyt ollu näit joulu meiningei, ni on tullu valvottuu..

Koko päivä istunnu täs koneel.. jotaa sigkei koittannu kaverille vääntää ja animee katellu ja ladannu
Avatar
Viittaperkele
Surkastuma
Surkastuma
Viestit: 1259
Liittynyt: La Loka 16, 2004 13:45
Paikkakunta: No mie oon täällä jossai....

Viesti Kirjoittaja Viittaperkele »

Dämn... Folksit ovat vihdoin poissa kotoa ja sisaretkin kakaroineen häipyivät tänään ja nyt kun pitäisi olla ottamassa kaikki mahdollinen irti yksinoloajasta niin tässä minä istun koneen ääressä ja kirjoitan turhaa viestiä.

Pitäisi kai oikeasti mennä takaisin piirustuspöydän ääreen. Hommia tekee mieluummin vaikka klo. 5.00 aamulla kuin silloin kun joku on kotona.
Kuva
Avatar
Blackened
Genin
Genin
Viestit: 177
Liittynyt: Su Marras 27, 2005 03:18
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja Blackened »

jaa tämmönenkin.. nukkumaan tässä olla pikkuhiljaa menossa.. pari kappaletta pitää vielä kuunnella ja pistää lataukset latautumaan ;)
Kuva
Satsuma
Jounin
Jounin
Viestit: 1016
Liittynyt: Su Tammi 09, 2005 19:30
Paikkakunta: Salo

Viesti Kirjoittaja Satsuma »

Nyt on kyllä sellanen juttu, että olen liian väsynyt valvoakseni yhtään enempää. Katsoin äsken isän kanssa leffan (Kaunis mieli, on muuten aivan loistava leffa, suosittelen) ja juotiin punaviiniä joten nyt silmät painaa noin tonnin, eli luovutan nyt ja kömmin vuoteeseeni jos pääsen sinne asti..Matkaa on ainakin metri.. Yöt kaikille!

edit// hah en luvuttanutkaa ihan vielä ^___^ [sojo] se on aivan mahtava leffa ;D kello on nyt 3.30...
Viimeksi muokannut Satsuma, Ti Joulu 27, 2005 04:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kuva
(Kiddo) ty Nixu!
Avatar
Mikkey
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1518
Liittynyt: Su Helmi 13, 2005 22:02

Viesti Kirjoittaja Mikkey »

Kiddo kirjoitti:Nyt on kyllä sellanen juttu, että olen liian väsynyt valvoakseni yhtään enempää. Katsosin äskön isän kanssa leffan (Kaunis mieli, on muuten aivan loistava leffa, suosittelen) ja juotiin punaviiniä joten nyt silmät painaa noin tonnin eli luovutan nyt ja kömmin vuoteeseeni jos pääsen sinne asti..Matkaa on ainakin metri.. Yöt kaikille!
Se on hyvä leffa!!

Nyt alan kattoon jotain elokuvaa jos löydän koneelta..
Meen nukkuun sillon ku tää topic ei ole auki eli kuudelta.
Kuva
Avatar
Viittaperkele
Surkastuma
Surkastuma
Viestit: 1259
Liittynyt: La Loka 16, 2004 13:45
Paikkakunta: No mie oon täällä jossai....

Viesti Kirjoittaja Viittaperkele »

Mwah, taas kukun foorumilla vaikka minulla olisi tuhannesti muuta tekemistä. Kaikista päällimmäisenä olisi Pokémon Bluen pelaaminen, sillä hetkellisestä mielihäiriöstä johtuen kaivoin sen jostain rojukopasta ihmisten ilmoille ja aloitin taas uudestaan. Sainpa ensimmäistä kertaa omin avuin Mewnkin kiinni.

Kaikista säälittävintä lienee se, että en edes omista Gameboyta vaan pelaan sitä N64:n Pokémon Stadium -pelin kautta. Siitä ei enää sanaakaan.

Kuinkas porukka on muuten ajatellut saada unirytmistä kiinni? Vai onko niin ettette te edes aio yrittää? Itselleni tästä on kehkeytymässä pienoinen ongelma, koska olen alkanut torkahdella ruotsin ja uskonnon tunneilla.
Kuva
Avatar
Uzumaki naruto
BANNED
BANNED
Viestit: 821
Liittynyt: Pe Heinä 09, 2004 00:06
Paikkakunta: Leaf village
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Uzumaki naruto »

moi taas kaikki kellohan ei edes ole kuin WAAAAAAAAAAAAAAAA noin paljo no hmm mitähän aion nyt tehdä mititääns hmmm.....kortti.. ei ei ei ei.........mm....naruto forum hmm ei ei ei ei.... pelaan jotain hmm joo joo joo... mítäköhän hmm... WAAAAAAAAAa äiti tuli vihasena nyt huutaa hmmh hmmm ... nyt tiedän aion pelata ******** no voi vi''u mitä mä pelaan te sanotte per'ele
KATSO ALAS
Avatar
Nixu
S-class mage
S-class mage
Viestit: 3622
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 23:13
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nixu »

Dragonmaster kirjoitti:Kaikista säälittävintä lienee se, että en edes omista Gameboyta vaan pelaan sitä N64:n Pokémon Stadium -pelin kautta. Siitä ei enää sanaakaan.

Kuinkas porukka on muuten ajatellut saada unirytmistä kiinni?
Vähän Pokemonit on loistavia pelejä.. Tosin en kyl varmaa jaksais enää mitää bluee hinkkaa, ku on noit parempiikin nykyää....
jooh tohon omaa uni rytmii en aatellu tehä mitää muutost reiluu kuukautee.. kuhan jaksaa joskus herää ruokkii kissat..

---------
Uzumakille: mee pelaa Texas hold'em pokerii nettii.. Mukavaa touhuu jos sattuu ja voittaa ja pitää pokerist..

---------
Aamupäivä menikin siihen kun yritin yhistää DBZ ja Naruto hahmojen naamoi toisiinsa photaril :? (oli vähän tylsää..) Tuli aika fanin näkösii... Loppu päivä meni varmaa kokonaa sellasen karaoke laitteen säätöö joka ostettii pikku siskolle joululahjax.. Siin oli ongelmii saada mikki kuuluu.. ja on kyl vieläkin.. Mut tuli noit biisei laulettuu ilman mikkiikin :) Huomen jos ei oo ääni ihan maas, ni on aika ihme.. Äsken sai viel kattottuu pari anime leffaa.. Ihan mukava päivän saldo.. Viel vois jotaa kikkailla..
*Lähtee säätää jotaa omaa*
Cross
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 571
Liittynyt: Pe Touko 27, 2005 20:10

Viesti Kirjoittaja Cross »

hyvää huomenta kaikille jotka vielä hereilää
oli loistava päivä tänää pistin palasiks 2jäkismailaa 30min lämimällä :lol: :lol:
nyt pitäs jaksaa vielä 2h woe ro ssa :?
Kuva
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja minori »

Dragonmaster kirjoitti:Kuinkas porukka on muuten ajatellut saada unirytmistä kiinni? Vai onko niin ettette te edes aio yrittää? Itselleni tästä on kehkeytymässä pienoinen ongelma, koska olen alkanut torkahdella ruotsin ja uskonnon tunneilla.
Koulua on onneksi ollut niin vähän, että melkeinpä joka yö on vähintään kahteentoista voinut huoletta valvoa. Nyt tosin alkaa joulun jälkeen viimeinen rutistus lukiossa ja se jakso on vähän täydempi, että pitäisi kyllä saara rytmi vähän parempaan kuntoon...

Mutta jee, Ave-chan on täällä meillä! ^___^ Kyllähän me mangapäivillä nähtiin, mutta nyt on kyllä hullu fiilis. ^^ Hassua, ennen me vaan höpötettiin mesessä ja nyt tuo istuu vieressä ja meseillään muiden kanssa. ^^

Ave-chan: Yoshaa, tosiaan täällä Minorin makkarissa istuskellaan ja vietetään yötä... Jooh. Kyllähän se näin myöhään valvominen on rankkaah, minori väitti että pitäis huomenna herätä kymmeneltä TT^TT Nöööyyyhhh~~ Onneksi koulu alkaa vasta 9. päivä (hah hah haa minori :D) elikkä sen unirytmin ehtii saada suurinpiirtein takaisin ^^^^^^ Hitto soikoon, mä oon minorilla, siis niiQ OMG!!!!11++

... Liikaa jännitystä ja sokeria yhdelle päivälle X__x - Ave-chan (Teh Suuri)

Hyvää yötä kaikille! Varsinkin c-samalle!!11?++ ^^'
Avatar
Uzumaki naruto
BANNED
BANNED
Viestit: 821
Liittynyt: Pe Heinä 09, 2004 00:06
Paikkakunta: Leaf village
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Uzumaki naruto »

nixuboy kirjoitti: Uzumakille: mee pelaa Texas hold'em pokerii nettii.. Mukavaa touhuu jos sattuu ja voittaa ja pitää pokerist..

no sanoppa yksi sivu
KATSO ALAS
Lukittu