Animecon IV - Miitti || Osallistujat lukekaa eka viesti

Kuolleet, muttei suinkaan unohdetut topicit
Lukittu
Avatar
kaze-chan
Dream Catcher
Dream Catcher
Viestit: 653
Liittynyt: Su Tammi 29, 2006 12:39
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja kaze-chan »

Wendy kirjoitti:
MsUchiha kirjoitti:
karasu- kirjoitti:Waaah, EN JAKSA ODOTTAA ENÄÄ JA ISTUA KOLMEA PÄIVÄÄ KOULUSSA. Murr. >__<
Et ole ainut ^^ Meinaa pakahtua, kun joutuu istumaan koulussa, kun päässä on vain Animecon =)
Ette ole ainoaita ihmisiä, jotka eivät malta odottaa Animeconia. Minäkään en jaksa istua koulussa ja eikä läksyjä kiinnostaisi tehdä yhtään (mutta tämähän on minun viimeinen vuosi peruskoulussa, että pitää enemmän panostaa koulunkäyntiin)
Huoh, totta. Meitä on enemmän kuin uskallatte arvatakaan. En myöskään jaksa odottaa, mutta yritän välillä unohtaa koko jutun, jotta päivät eivät kuluisi turhan hitaasti. Käy vähän sääliksi niitä, jotka eivät coniin pääse omien syidensä takia, vaikka haluaisivat... Kaikista pahinta tässä on se, että tuloni on vähän vaakalaudalla :/. Tätini perheineen, joka lupasi majoituspaikan heiltä, ei ehkä voikaan ottaa meitä vastaan, sillä he ovat ehkä lähdössä muualle.

Ketuttaa, kävin viimeksi 6-vuotiaana Helsingissä ja en ole koskaan käynyt missään conissa ja minulla on palava halu tavata teitä kaikkia foorumilaisia. Saatan päästä kuitenkin lauantaiksi. Ei ole varmaa. Kumpa pääsisin koko ajaksi... Ensimmäistä kertaa pitkään aikaan olen kunnolla masentunut...
Kuva
|Hitsugaya-taichô FC|Kingdom Hearts FC|Ouran High Scool Host Club FC|
Avatar
Nike
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 826
Liittynyt: Ma Huhti 10, 2006 15:59
Paikkakunta: Ihmemaa

Viesti Kirjoittaja Nike »

MsUchiha kirjoitti:Ja Nike, kannattaa tulla edes moikkaamaan, ja voihan ne kaveritkin sinne miittiin tulla, ainakaan et ole koko aikaa yksin ^^ Itsekin otan kaverin miittiin, kun se haluaa raahata itsensä sinne o.O´
Juu :3 Olen itse asiassa maininnutkin heille että tahtoisin käväistä moikkaamassa teitä, joten ilmoitan nytten että tulen Tenten-cosplayasussani ainakin pikaisesti. Laitan varmaan rinnukseeni jonkinlaisen nimilapun.. Muttajoo, tulen kyllä tervehtimään teitä vaikka väkisin.
Ja... minuakin jännittää. Totta puhuen, ihan hirveästi ^^; Pidän kyllä miiteistä mutta kokemukseni rajoittuvat pariin hassuun kotipaikkakunnalla järjestettyyn, joissa tunsin etukäteen ainakin puolet miittaajista..
Se johtaa vain tuhoon, turmioon ja tappiin, korjaan tappioon!
Avatar
karasuka
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 628
Liittynyt: Ma Syys 19, 2005 08:39
Viesti:

Viesti Kirjoittaja karasuka »

Wendy kirjoitti:
MsUchiha kirjoitti:
karasu- kirjoitti:Waaah, EN JAKSA ODOTTAA ENÄÄ JA ISTUA KOLMEA PÄIVÄÄ KOULUSSA. Murr. >__<
Et ole ainut ^^ Meinaa pakahtua, kun joutuu istumaan koulussa, kun päässä on vain Animecon =)
Ette ole ainoaita ihmisiä, jotka eivät malta odottaa Animeconia. Minäkään en jaksa istua koulussa ja eikä läksyjä kiinnostaisi tehdä yhtään (mutta tämähän on minun viimeinen vuosi peruskoulussa, että pitää enemmän panostaa koulunkäyntiin). Olen hehkuttanut meidän luokkalaisille pojille, että lähden Animeconiin ja eräs heistä haluaisi tulla mukaan, mutten ota kyseistä heppua mukaan. XDDD

Olen samaa mieltä MsUchihan kanssa, että sinun Nike kannattaa tulla tervehtimään meitä. Et ole ainakaan miitissä yksin, minäkin raahaan mukanani Anni-serkkua ja olenkin maininnut hänelle tästä miitistä (Hänkin pitää Naruto- sarjasta) : )

Katselin tämän topicin ensimmäistä viestiä, jossa oli kaikkien foorumilaisten nimiä, jotka olivat ilmoittautuneet miittiin. Täytyypä vain sanoa, että mukavaa, kun miittiin tulee paljon ihmisiä.
lainaan taas kauheesti mutta.... ja todellakin, läksyjä ei kiinnosta pätkääkään tehä (okei, huomenna alkaa neljäs päiväni lukion ekalla ;DD) eikä tunneilla jaksa kuunnella eikäeikäeikä mitään tehä... eikä kotonakaan jaksa koko ajan olla ja istua ja tuijottaa ja olla taas ihan seko. Pimpelipom. Ehkä meen aikasin nukkumaan et aika rientää joutuisammin.... XD Hihi. Ja mä todellakin kyllä haluan nähä teitä kaikkia ku en ole osaa nähnyt ollenkaan ja sitäpaitsi.... pääsen Blippoon ja muihin kivoihin kauppoihin ja näette (EHKÄ) mun järkyttävän Sasuke-cossini mutta yksi hailee <3___<3 ANIMECON ON KOHTA OVELLA. <3 Todellakin pakahdun odotuksesta. Vielä kaksi ja puoli päivää. Luojan kiitos huomenna on vain neljän tunnin päivä ja torstai vähän pitempi ja perjantaiki vaan kaheksasta kahteen ja jo kolmelta lähetään ajamaan. WOOHOO. <3
hyu
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 638
Liittynyt: Pe Marras 11, 2005 21:00
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja hyu »

Minuakin animecon innostuttaa, mutta vähän pelottaa sen asun kanssa. Tai siis ei sen asun kanssa ole ongelmia vaan miekan. Mutta kaipa se onnistuu.
Kuva
Avatar
Chouko
Oinin
Oinin
Viestit: 921
Liittynyt: To Loka 20, 2005 16:21
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Chouko »

Kylläpäs porukkaa jännittää täällä ^^ Jäitä hattuun hei.

Saa nähdä saanko yhden kaverini mukaan sinne, hän ei ole vielä täysin varma viikonlopun ohjelmastaan. Äiti on luvannut sponssata minulle jonkin verran rahaa sinne, ja saa nähdä antaako isäni jotain ^^

Taidan tulla coniin vain lauantaina, vaikkakin sunnuntain ohjelma näyttääkin hyvältä. Kattoo ny...
~Stupid is as stupid does~
||Animewatcher||
Avatar
OroLove
Rookie
Rookie
Viestit: 79
Liittynyt: Ma Heinä 10, 2006 20:59
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja OroLove »

Yhyy yhyy, kaks mun horoista aikoo nyt peruu sen mukaan tulemisen sen takii et ei oo rahaa, mutta ei oo mullakaan yhtään rahaa, mutta mä haluun tulla silti vaikka se ketutaakin =P Ja oikestaan eka peru toi kolmaskin horo, mutta nyt se sit onneks kummiskin tulee joten sitä mä voin raahaa mukanani ihan miten haluun, koska se ei oikeestaan oo animest ja mangast kiinnostunu xD Eli saatan sitten vähän pitempäänkin viipyä jos noi kaks horoo ei tosiaan tuu, muta se nähään sitten ylihuomen... Yhyy mä en kylläkään pääse kuin vaan lauantaina, koska mä opiskelen tääl kuusessa niin oon vast huomen illalla kotona ja siin ei paljookaan ehi tekee ja no sunnuntain pääsisin ehkä aamul käymään, mutta illalla pitää sitten tulla takaisin tänne =P Mutta jooh saas nyt nähä...
How well can you use your tonque? ;D
Avatar
karasuka
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 628
Liittynyt: Ma Syys 19, 2005 08:39
Viesti:

Viesti Kirjoittaja karasuka »

En mä voi rauhoittua, en kykene 8D tapaan miljardi nettikaveriakin joita en oo koskaan livenä nähnyt ja jännittää jo pelkästään se ja miten te hyväksytte mun kuiteski kauheen näkösen Sasukeni jajajajaa arrrrrgh. X_____o koulua vielä yksi päivä, yksi pahainen päivä ja HUOMENNA LÄHETÄÄÄÄÄÄN.

ja ylihuomenna.... <3 paras lauantai koskaan.
hyu
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 638
Liittynyt: Pe Marras 11, 2005 21:00
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja hyu »

Ihanaa, miekkakin näyttäisi luonnistuvan :D Nyt ei ole aconiin paljon yhtään, kun huomenna koulussakin on vaan retki.
Kuva
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja minori »

En muuten enää tämän kerran jälkeen pääse koneelle, että jos tuutte miittiin niin ei tarvitse ilmoittautua (eikä muutenkaan mikään pakko tietenkään ole ollut ^^ )
Avatar
charmander
electric sushi
electric sushi
Viestit: 1937
Liittynyt: Ti Helmi 01, 2005 18:44
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja charmander »

Lukittu