Nekocon

Kuolleet, muttei suinkaan unohdetut topicit
Cross
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 571
Liittynyt: Pe Touko 27, 2005 20:10

Viesti Kirjoittaja Cross »

Mechi kirjoitti:Yritän taivutella äitiä päästämään. Majoitus ongelmia mulla. Kukaan sukulainen tai kaveri ei asu Kuopiossa tai sen lähellä -___-. Pitää vissin yrittää tuonne Nuorisokeskukseen lattiamajoitukseen. Rahaa ei ole ja sponsori puuttuu. Pitää ruinata äitiltä.

Katotaan nyt. Mahdollisuudet on pienet, mutta pitää sitä yrittää.
juna-asemalla on melko hyvä nukkua jos ei muuta :roll:
muutamaan kertaan tullu kokeiltua kun menny vähän pitkäks :lol:
mutta oikeesti onnee yritykseen
Kuva
Tracey-san

Viesti Kirjoittaja Tracey-san »

Sinneppä tässä olen tuossa minäkin...
Cossata en nyt voi, en ehtiny tehä asua...
ja haluan säästää Renjin cossauksen Helsinkiin!
Viimeksi muokannut Tracey-san, To Kesä 29, 2006 15:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja minori »

MsUchiha kirjoitti:Pääsen kuuntelemaan viiden tunnin ajaksi äidin mäkätyksiä siitä, etten saa lähteä tuntemattomien matkaan, ja että minun pitää pitää hyvää huolta rahoistani + laukustani. Huoh.
No vaikka nyt uskallan melkein sanoa, ettei ainakaan tapaamani foormulaiset mitään kleptomaaneja ainakaan miiteissä ole, niin kannattaa sitä siltikin ottaa nuo äidin nettihörhöistä varoittelut suht tosissaan. ^^' Kaikenlaista sitä näkee ja kuulee...
Avatar
Bitenshi
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1598
Liittynyt: Ma Helmi 14, 2005 08:57
Paikkakunta: Lestijärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bitenshi »

minori kirjoitti:
MsUchiha kirjoitti:Pääsen kuuntelemaan viiden tunnin ajaksi äidin mäkätyksiä siitä, etten saa lähteä tuntemattomien matkaan, ja että minun pitää pitää hyvää huolta rahoistani + laukustani. Huoh.
No vaikka nyt uskallan melkein sanoa, ettei ainakaan tapaamani foormulaiset mitään kleptomaaneja ainakaan miiteissä ole, niin kannattaa sitä siltikin ottaa nuo äidin nettihörhöistä varoittelut suht tosissaan. ^^' Kaikenlaista sitä näkee ja kuulee...
Haaaaai, minori on taas oikeassa! ^^ Olen äitiä kuunnellut vaikka kuinka monta kertaa (eka kerta jossakin animetapahtumassa ja miitissä) ja aion potkaista jokaista joka pelehtii mun laukun kanssa. xD Se on kyllä niin iso että se ois aika hankala pöllätä... :) Odotan innolla kaikkien foorumilaisten tapaamista, toivottavasti porukkaa tulee paljon. Mamma ei meinannut sinnekkään päästää, mutta kun lupasin ja vannoin että "ihan järkevää ja tervettä" väkeä täällä foorumilla liikkuu, ja lupasin pysyä porukan mukana, niin sitten se lopulta luvan antoi... Siskon piti tulla esiliinaksi, mutta kun sitä ei hirveästi vieraiden ihmisten tapaaminen kiinnosta... :lol:
Kuva
Ruotsinvihkonsa sottaamisesta vastaa Gomis.
~Y.S.A.K
Cross
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 571
Liittynyt: Pe Touko 27, 2005 20:10

Viesti Kirjoittaja Cross »

Bitenshi kirjoitti:
minori kirjoitti:
MsUchiha kirjoitti:Pääsen kuuntelemaan viiden tunnin ajaksi äidin mäkätyksiä siitä, etten saa lähteä tuntemattomien matkaan, ja että minun pitää pitää hyvää huolta rahoistani + laukustani. Huoh.
No vaikka nyt uskallan melkein sanoa, ettei ainakaan tapaamani foormulaiset mitään kleptomaaneja ainakaan miiteissä ole, niin kannattaa sitä siltikin ottaa nuo äidin nettihörhöistä varoittelut suht tosissaan. ^^' Kaikenlaista sitä näkee ja kuulee...
Haaaaai, minori on taas oikeassa! ^^ Olen äitiä kuunnellut vaikka kuinka monta kertaa (eka kerta jossakin animetapahtumassa ja miitissä) ja aion potkaista jokaista joka pelehtii mun laukun kanssa. xD Se on kyllä niin iso että se ois aika hankala pöllätä... :) Odotan innolla kaikkien foorumilaisten tapaamista, toivottavasti porukkaa tulee paljon. Mamma ei meinannut sinnekkään päästää, mutta kun lupasin ja vannoin että "ihan järkevää ja tervettä" väkeä täällä foorumilla liikkuu, ja lupasin pysyä porukan mukana, niin sitten se lopulta luvan antoi... Siskon piti tulla esiliinaksi, mutta kun sitä ei hirveästi vieraiden ihmisten tapaaminen kiinnosta... :lol:
vannomatta paras... :wink:
eli muistakaa ottaa pippuri suihkeet mukaan
mutta joo tuskin sielä nyt miitissä mitään jammuja pomppii mutta äitiä kannattaa uskoa silti :roll:
Kuva
Avatar
Bitenshi
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1598
Liittynyt: Ma Helmi 14, 2005 08:57
Paikkakunta: Lestijärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bitenshi »

Pippurisuihkeet ja lyömäaseet on varattu. :twisted:
Kuva
Ruotsinvihkonsa sottaamisesta vastaa Gomis.
~Y.S.A.K
Avatar
qecco
Genin
Genin
Viestit: 129
Liittynyt: To Kesä 29, 2006 13:22

Viesti Kirjoittaja qecco »

mikä on nococow vai mikä nyt olikaan mikä se on :?: :?: :?: :?:
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja minori »

herne kirjoitti:mikä on nococow vai mikä nyt olikaan mikä se on :?: :?: :?: :?:
Anime- ja mangatapahtuma Kuopiossa. Täällä lisää infoa: http://nekocon.animeunioni.org/
Lukittu