Signature of the Week - Äänestys

Kuolleet, muttei suinkaan unohdetut topicit
Avatar
deftonys
Chuunin
Chuunin
Viestit: 262
Liittynyt: To Joulu 22, 2005 13:06
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Viesti Kirjoittaja deftonys »

NxB - 3p mun mielest stocki on just mainio tulee meininkii... kaikki vauhti viivat viel ja väritkii on tosi kohillaa... nyt on tekstikii ihan kohllaa hyväs paikkaa... siisti fontti.. saa hyvin selvää... ja blendattukkii viellä... ite olisin pistänny viel yhen lisä kehyksen... tosi hyvä...

Sampsa - 2p muuten täydellinen sig... paitsi toi mozaic ei sovi tuohon... stocki on blendattu kivat värit tekstikii on kiva sopii paitsi ei ihan saa kunnol selvää...

Batanga - 1p kiva vektori työ... tosin omasta mielestä stocki ei ois saanu olla noin haalee... ja täs on tosi kiva tekstin asettelu se tuo sigii viel lisää näkö... =)


ja viel maya:lle... voi pientä... kasva jo kakara... lopeta se valehtelu ja paskan puhuminne... mä kato satun juttelee nikon kans ja se sattuu jutelee sun kans... et mietis vähän enne ku yrität syöttää lisää paskaa... ja mitä tohon sigin tekoon tulee... sinuna en sanois yhtään mitää uusien asioiden koittamiseen... sul on toi vakio kaava.. et koita mitää uutta... jne jne...

ja jos rupeet yrittää haukkuu mun sigii ni keksisit ees jotaan mikä vois edes pitää vähän paikkansa... sä oot hukka hölmö!!! jos sä sanot et värit ei sovi yhtee.. ei... ei oikeest... mäe njaksa ees ruveta yrittää selittää sulle mitää ku ot niin itse keskeinen..... pissi noussu vähän päähän pojalla...

mut joo mä nyt sanon sit ihan muuten vaa arvostelun sun sigistä... mä en saa siitä mitää tyydytystä tai haluu vittuilla sulle... mut äijjä... sä luulet olevas joku paras täs hommas...

ookoo.. nonii mä en näää sun sigis mitää muuta kivaa kun että stockki on paras tenjoutnege kuva ikin... saatanan parhaat hiukset... juuh ja sit tolla oikealla puolella on toi pien kolo tuossa hiuksissa sintä tuleva hohto siintä tykkään se näyttää kivalta... mut sit toi pien plendaus tossa saa vaa noi hiukset näyttää kumilta...
öö.. sun brushaukset... öö missäs ne onkaa... juh tossa... musta ja valkonen ai kun on mukava väri valikoima... noi brushaukset ei näytä miltään... tai oikeastaan mössöltä... ei ees tarkka tai blurri vaan mössöä... teksti... noo ihan kiva fontti sopii ihan hyvin... yli pixelin näköstä... ja toi "peilaus.." ei sovi yhtää...

mut joo... mä haastan sut battlee täs ja nyt... todista et voit sanoo noin et oot mua parempi... sit mä oon jatkos hiljaa sun töistä... vai uskallatkos... vai valehteletko samal taval ku viimeeks... :?:
Avatar
Kiesma
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 816
Liittynyt: La Loka 02, 2004 18:16

Viesti Kirjoittaja Kiesma »

3p - Batanga

2p - Maya

1p - nixuboy

Olis kyl tehny mieli antaa Batangalle kaikki pisteet.
swing
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 321
Liittynyt: Ke Huhti 27, 2005 16:25

Viesti Kirjoittaja swing »

3 p. maya
2 p. grape
1 p. sampsajussi

pistäkää aiheeks joskus joku muu piirretty tai sarjakuva ko japanista tulevat. esmes joku disneyn piirretyistä tai aku ankasta tms.
Viimeksi muokannut swing, Pe Huhti 28, 2006 13:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Nixu
S-class mage
S-class mage
Viestit: 3622
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 23:13
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nixu »

3p - sampsajussi kuten sanottu tuo neliö meininki ei oikein uppoa, mutta muuten erittäin loistava työ

2p - batanga tästäkin sanottu.. Hahmo voisi olla hieman tummenpi.. Tykkään kyllä fiiliksestä ^^

1p - deftonys kivat värit ja silleen, mutta jotain tuntuu vähän niinkuin puuttuvan..
Viimeksi muokannut Nixu, Ma Huhti 17, 2006 19:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja minori »

Nixu on vielä matkalla, niin voisin sulkeakin tämän.

SOTW 41 - Vapaa - Äänestystulokset

nixuboy - 11p
batanga - 9p
maya - 7p
sampsajussi - 7p
deftonys - 5p
grape - 3p
Avatar
Nixu
S-class mage
S-class mage
Viestit: 3622
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 23:13
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nixu »

Noita osallistumisiakin vois tulla enemmän.. No kyllä se neljälläkin työllä onnistuu.. Mutta mutta..


SOTW 42 - Pahikset - äänestys


3p - deftonys

2p - nyanni

1p - Wendy
Avatar
Kiesma
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 816
Liittynyt: La Loka 02, 2004 18:16

Viesti Kirjoittaja Kiesma »

3p - nixuboy

2p - deftonys

1p - Wendy

ps. Mulle toi aihe ei oikein kolahtanut. En millää löytäny hyvää stockia.
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Runte »

3p Def
2p nxb
1p Nyanni

ei ny kerkee muuta laittaan, ko pitäis siivota, tehä koulutehtävää ja ulkonakin käydä..
kiirekiire ->
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja minori »

3p - nixu - Tuo tausta on ihana. Näyttää jollain tavalla ihan oikealta ja elävältä maailmalta, mutta kuitenkin stocki istuu siihen hyvin.

2p - deftonys - Hyvältä näyttää, mutta aika tavallinen ainakin minun silmään.

1p - nyanni - Tässä on kaikkea vähän liikaa. Lähinnä värejä ja koukeroita. Tulee sellainen olo, että tekijällä on melkeinpä eka siggi kyseessä eikä ole osannut päättää mitä kivoja juttuja sinne tunkisi.

---

Kyllä harmittaa, että muutin just tämän viikon lopulla, kun jäi tuo oma siggi kesken. ;____;
Avatar
deftonys
Chuunin
Chuunin
Viestit: 262
Liittynyt: To Joulu 22, 2005 13:06
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Viesti Kirjoittaja deftonys »

nixu 3 : arvostusta vähän laskee ku näki miten sä teit sen... =p

wendy 2 tää sig sai mut nauramaan ihan asenteella bo ha ha ha haaa....just tuon nuolen takia... aattelin ite sen sillee et... tähän suntaa menossa... tekstinä tai jotaa...

nyanni 1
aika kaikkea sekasin ei selasta sommittelua...
Avatar
Nixu
S-class mage
S-class mage
Viestit: 3622
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 23:13
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nixu »

SOTW 42 - Pahikset - Äänestystulokset

11p - nixuboy

10p - deftonys

5p - nyanni

4p - Wendy
Avatar
Nixu
S-class mage
S-class mage
Viestit: 3622
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 23:13
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nixu »

Joo edelleenkin olis toivottavaa, että myös kaikki osallistujat äänestäis, ni ei tuu mitää voiton varmistelun makua kellekään :wink:

.
.
SOTW 43 - Vapaa - Äänestys
.
.

3p - sampsajussi: Okei.. Olin niinkun 100 %:n varma, että chaukko vie tän kisan, mutta mutta..
Mun silmään täydellinen työ. Loistavat värit, hyvin blendattu stocki, teksti ja sen asettelu ihan bueno.
Ei mitää ylimäärästä rojuu. Tarpeeks simppeli ^^ Paras mitä oon sulta ikinä nähny :) ..nixuboy appreciate

2p - chauron: Toinen täydellinen työ ^^ Tossa tekstin käytössä oot kyllä ihan ylivoimanen mestari

1p - SePetus: Tätä pistettä mietin pitkään. Vaikka tausta on noinkin yksi sävynen, (mistä en siis pidä) niin muuten kiva.
Blendaus on jännä, eikä tuossa tekstissäkään ole mitään valittamista. Kaikin puolin ihan mukava työ


Ja jos multa kysytään, niin aika kova tasoinen kisa. Hyvä hyvä Kuva
Avatar
batanga
Oinin
Oinin
Viestit: 913
Liittynyt: Su Huhti 10, 2005 20:24
Paikkakunta: Mikkeli

Viesti Kirjoittaja batanga »

sampsa - 3p
-hyvä blendaus, hyvä tausta, hyvät värit ja kivan simppeli

chauron - 2p
-hyvä blendaus, hyvä tausta, hyvät värit ja kivan simppeli, sampsalle annoin pisteen enemmä koska tykkäsin vaa siitä jotenki enemmä

sepe - 1p
-tausta ehkä vähän liian "kova" ja "tyhjä", textin värin oisin pistäny vaaleemmaks
Haista paska! Saatanan rasisti kusipää! -EroSennin
Kuva
Avatar
SePetus
Jounin
Jounin
Viestit: 1085
Liittynyt: Ti Loka 12, 2004 18:41
Paikkakunta: LPR

Viesti Kirjoittaja SePetus »

Batanga
-tyyli on erittäin erillainen kuva on loistava ja taustaakin ei olla pilattu tekstistä tosin en hirveest tykkää.

chauron

sampsa

3
2
1
järjestyksessä.
Kuva
Avatar
Kiesma
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 816
Liittynyt: La Loka 02, 2004 18:16

Viesti Kirjoittaja Kiesma »

Batanga -3p- : Nätin taiteellinen ja kaikki toimii upeasti keskenään.

chauron -2p- : Kivan tasapainoinen tunnelma. Tekstikin on just napakka.

SePetus -1p- : Niin kuin batanga sanokin tuo tausta on hieman tyhjä, mutta muuten mukavan simppeli työ.
Vastaa Viestiin