Nekocon 1.-2.7.2006 Kuopion Musiikkikeskuksella

Kuolleet, muttei suinkaan unohdetut topicit
Cross
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 571
Liittynyt: Pe Touko 27, 2005 20:10

Viesti Kirjoittaja Cross »

lauvantaina toden näkösesti nähään miitissä jos ei mitään erikoista tässä nyt satu mutta sunnuntai menee töissä
Kuva
Avatar
jenske
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 557
Liittynyt: La Kesä 18, 2005 14:43
Paikkakunta: Great Kotka city

Viesti Kirjoittaja jenske »

Tarvitseeko lauantai välttämättä kaksi miittiä? Porukka saattaa jakautua aika ikävästi, ja itse kannattaisin aikaisempaa miittiä.

Pääsen joka tapauksessa kaikkiin miitteihin, joten voin vetää jotain "ohjelmaa", eli jtn tutustumisleikkejä ja sen sellaista että tunnelma hieman vapautuisi. Alku voi olla hieman jähmeä (niinkuin yleensä onkin).

Eli, voisin tehdä tähän keskustelun perusteella pienen yhteenvedon:

La klo: 12.00 ja noin kymmenen yli liikkeelle lähtö, jolloin myöhästyneet saavat nuolla näppejään.

La klo: 17.00 ja taasen olisiko se kymmenen yli liikkeelle lähtö

Su klo. 13.00 13.10 liikkeelle lähtö

Ja sitten kokoontumisen paikka, ja minne sieltä?
Tapaisimmeko vaikka sisäänkäynnin ulkopuolella. (edit: Huomasin juuri, että tuolla oli tehty ehdotus sisäänkäynnin sisäpuolella tapaamisesta, mutta luultavasti vain tukimme tiet..) Lähdemmekö ulos nauttimaan kauniista (tai vähemmän kauniista) ilmasta vai jäämmekö sisälle olemaan kaikkien tiellä? Itse ehdottaisin jonkun kadunpätkän valtaamista lähellä tapahtumapaikkaa. Miitille olisi myös hyvä keksiä aika, että lähtemisestä ei tule vaikeaa (nyt ne jäävät sinne pitämään hauskaa, ja minun on mentävä). Ehdottaisin miitin kestoksi tunnin jolloin kerkeää tehdä jotain, mutta aikaa ei taas mene liikaa. Miitti on myös lopetettava jotenkin, esimerkiksi minä voisin ilmoittaa, että hei, nyt se tunti on kulunut, pitää varmaan lähtä valumaan takaisin sisälle tjtn?

Taitaa mennä liian hankalaksi? Ehkä mitään "lopettamista" ei tarvitse, kertokaa te.
Viimeksi muokannut jenske, Ma Kesä 26, 2006 21:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kuva
23.58
Y.S.A.K
Avatar
Bitenshi
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1598
Liittynyt: Ma Helmi 14, 2005 08:57
Paikkakunta: Lestijärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bitenshi »

Ai että jotkut oikein järjestää miittiäkin Nekoconiin? :D Hmm, meikämanne ainaskin voisi tulla lauantain klo 17.00 miittiin, kun olen menossa katsomaan kyynisiä setiä lauantaina ja kunniavieraita sunnuntaina. xD Anteeksi jos ilmoittelen liian myöhään... T-T

Minusta tuo sisäänkäynnin ulkopuolella ainakin kuulostaa hyvältä, pitää sitten säätiedotuksia katsoa vähän paremmin että tietää lähdetäänkö jonnekin. :)
Kuva
Ruotsinvihkonsa sottaamisesta vastaa Gomis.
~Y.S.A.K
Avatar
ReddiS
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 681
Liittynyt: To Joulu 09, 2004 20:34
Paikkakunta: East Side of Palokka

Viesti Kirjoittaja ReddiS »

joo mää aattelin tulla hidiksen ja janskin kaa samaa matkaa tosin varmaan niitten isän auton taka kontissa mut jos janskin veli jää pois saatan päästä istumaan :D elikkä mää tuun sit kai lauantaina hidiksen ja Janskin mukana....KAI...ellei janski sit viime hetkellä näytä keskaria ja sano "mee kotiis *lol*"
Kuva
J@nzki
Oinin
Oinin
Viestit: 958
Liittynyt: La Joulu 04, 2004 22:19

Viesti Kirjoittaja J@nzki »

Redfall92 kirjoitti:ellei janski sit viime hetkellä näytä keskaria ja sano "mee kotiis *lol*"
Miks näyttäisin? Ja Bro ei tuu mukaan joten pääset takapenkille (suunniteltiin myös suksboxiin laittamista). Niin ja miitin vois tosiaan alottaa ulkopuolella jos keli on niin hyvä ettei sada muuten minä menen sisälle tai johonkin kattokseen (sokerista kun olen).
Avatar
Bitenshi
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1598
Liittynyt: Ma Helmi 14, 2005 08:57
Paikkakunta: Lestijärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bitenshi »

Töst, otta sateenvarjo mukaan niin kyllä siellä selviää. xD *yrittää katsella säätiedotuksia* Toivotaan nyt kuiteskin ettei sada... :D
Viimeksi muokannut Bitenshi, Pe Kesä 30, 2006 11:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kuva
Ruotsinvihkonsa sottaamisesta vastaa Gomis.
~Y.S.A.K
J@nzki
Oinin
Oinin
Viestit: 958
Liittynyt: La Joulu 04, 2004 22:19

Viesti Kirjoittaja J@nzki »

Bitenshi kirjoitti:Töst, otta sateenvarjo mukaan niin kyllä siellä selviää. xD *yrittää katsella säätiedotuksia* Toivotaan nyt kuiteskin ettei sada... :D
[/code][/quote] katoin netistä ja siinä oli että 23 selssiusta lämmintä
Avatar
Bitenshi
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1598
Liittynyt: Ma Helmi 14, 2005 08:57
Paikkakunta: Lestijärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bitenshi »

IHANAA~! ^^ Saadaan kunnon poutasäät! Toivottavasti Nekoconissa ei ole liikaa Itachin cosplayaajia, nehän paistuvat siellä... xD
Kuva
Ruotsinvihkonsa sottaamisesta vastaa Gomis.
~Y.S.A.K
Avatar
Bitenshi
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1598
Liittynyt: Ma Helmi 14, 2005 08:57
Paikkakunta: Lestijärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bitenshi »

Huomenna nähtään~! :twisted:

Aiku jännittää, olispa jo nyt lauantai! :D Pitäis alkaa pakkaamaan tavarat reppuun, neljältä olis tarkotus lähteä ajamaan Kuopioon... Äiti-parka on niin uhrautuvainen... se ajaa mut ja siskoni sinne ja ajaa sitten takaisin, kun sillä on lauantaina töitä apteekilla... ^^

Mulla ei nimilappua ole, mutta ilmoitan kyllä aika selkeästi kuka olen, mistä tulen ja miksi olen täällä. xD Älkää sitten vaivaantuko yllättävän huonosta cosplay-asustani... (ideakin on aika surkia... xD ajattelin jotain erikoista ja... no, sittenhän näätte.)

EDIT:

Aijuu, onko kenelläkään mitään tarkkaa ideaa minne mentäisiin? Voitaishan me toki torilla käväistä (ostetaan mansikoita ja pelotellaan ihmisiä xD), mutta olisko se liian kaukana? ^^' (ei se kyllä kovin kaukana... jotain 500 metriä... kai... en oo varma.)
Joku kadunkulmakin käy ihan hyvin, mutta äiti ainakin pyysi ettei lähdetä hortoilemaan minnekään Puijolle asti...
Kuva
Ruotsinvihkonsa sottaamisesta vastaa Gomis.
~Y.S.A.K
J@nzki
Oinin
Oinin
Viestit: 958
Liittynyt: La Joulu 04, 2004 22:19

Viesti Kirjoittaja J@nzki »

Bitenshi kirjoitti:Huomenna nähtään~! :twisted:

Aiku jännittää, olispa jo nyt lauantai!
Joo no arvaas jännittääkö minua? Kun minä joudun sitä hemmetin kylttiä heilutteleen (voitte katsoa miltä se näyttää aiemmasta postistani). Elikkä kaikki sinne missä se kyltti näkyy ni sit sinne kun on kaikki tulleet ni voimme lähteä hillumaan mihinvaan porukka tahtoo (tai no ei ihan mihin vaan) minua itseäni ainakin kiinnostaisi nähdä koko näyttely (lähinnä cosplay kisa). Jos me joudumme (hidis, minä ja reddis) lähtemään ennen viittä niin annan kyltin jollekkin toiselle henkilölle joka vois sitä sitten heilutella 17:00 aikaan.

Eli huomenna näemme (valitettavasti näette minutkin)

Postaan vielä sen kyltin tähän... tässä nyt taas tämä kyltti
Avatar
jenske
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 557
Liittynyt: La Kesä 18, 2005 14:43
Paikkakunta: Great Kotka city

Viesti Kirjoittaja jenske »

Minä kirjoitin kirjoitti:Eli, voisin tehdä tähän keskustelun perusteella pienen yhteenvedon:

La klo: 12.00 ja noin kymmenen yli liikkeelle lähtö, jolloin myöhästyneet saavat nuolla näppejään.

La klo: 17.00 ja taasen olisiko se kymmenen yli liikkeelle lähtö

Su klo. 13.00 13.10 liikkeelle lähtö

Tapaamme sisäänkäynnin ulkopuolella. (edit: Huomasin juuri, että tuolla oli tehty ehdotus sisäänkäynnin sisäpuolella tapaamisesta, mutta luultavasti vain tukimme tiet..) Lähdemmekö ulos nauttimaan kauniista (tai vähemmän kauniista) ilmasta vai jäämmekö sisälle olemaan kaikkien tiellä? Itse ehdottaisin jonkun kadunpätkän valtaamista lähellä tapahtumapaikkaa.Sovitaan sitten silloin minne mennään Miitille olisi myös hyvä keksiä aika, että lähtemisestä ei tule vaikeaa (nyt ne jäävät sinne pitämään hauskaa, ja minun on mentävä). Ehdottaisin miitin kestoksi tunnin jolloin kerkeää tehdä jotain, mutta aikaa ei taas mene liikaa.
Koska keskustelussa ei ole ilmennyt mitään tätäkään yhteenvetoa vastaan, julistan sen nyt viralliseksi miittiaikatauluksi koska moni on jo kerennyt lähteä!
Kuva
23.58
Y.S.A.K
Avatar
Bitenshi
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1598
Liittynyt: Ma Helmi 14, 2005 08:57
Paikkakunta: Lestijärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bitenshi »

*on Kuopiossa* Jippii, elikkä siis suunniteltu aikatauluni pitää kutinsa! :D Nähdään huomenna klo 17.00, styypit! :twisted:
Kuva
Ruotsinvihkonsa sottaamisesta vastaa Gomis.
~Y.S.A.K
Avatar
ReddiS
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 681
Liittynyt: To Joulu 09, 2004 20:34
Paikkakunta: East Side of Palokka

Viesti Kirjoittaja ReddiS »

hmm...miitti oli aika perseestä.. mikseivät kaikki edes tulleet??? meitä oli vain viisi, minä, Janski, Hiyori, MsUchiha ja KuutamosusiJekkudragon. olen hyvin pettynyt teihin kaikkiin. syytän tästä kaikesta minoria =) (lähinnä pilalla sanoin)
Kuva
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja minori »

[täti]Aaaww... Voi teitä. ^^' Noh, Animeconiin tulen sitten ainakin ja järkkään lapsosille kunnon miitin. XDDDD [/täti] Pistinkin jo tuonne hehkutus-topicciin, että laittakaa tänne kuvia esille.


Ja mä syytän paskoista fillereistä Redfall92:sta ;)
Avatar
nyanni
Chuunin
Chuunin
Viestit: 228
Liittynyt: Pe Touko 13, 2005 22:28
Paikkakunta: JKL mo

Viesti Kirjoittaja nyanni »

Jou, kivaa oli vaikken miittiin uskaltautunut. Jos joku bongasi Akatsukilaisia, Kazekage Gaaran ja jonkun epämääräisen tyypin, se jälkimmäinen olin minä. wohoo \o Mullei nyt ole kuvia kun mukana oli pelkkä kertakäyttökamera. >8D
uguu olenko söpö
Lukittu