Bleachfi.net miitti ryntää raitille

Kuolleet, muttei suinkaan unohdetut topicit
Lukittu
Avatar
Xtazey
BANNED
BANNED
Viestit: 420
Liittynyt: Ti Elo 30, 2005 20:16
Paikkakunta: hehe

Viesti Kirjoittaja Xtazey »

Kuten jo irkis höpätin niin voisin tulla ainakin järjestäjäksi :) Ja tosiaankin kaikki halukkaat tuonne.
Kuva
Avatar
Ave-chan
Onigiri desu~
Onigiri desu~
Viestit: 1566
Liittynyt: Su Touko 15, 2005 23:17
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja Ave-chan »

Onko mitään tarkempaa ohjelmaa tiedossa, olisiko tarkoitus mennä tyyliin syömään jonnekin vaan ihan yleisemmin hengaamaan? Onko mitään paikkaa tarkemmin mietitty, muuta kuin että Hartwall Areenaa ei ainakaan ;D

Minä voisin ainakin osallistua miittiin, mikäli sinne tällaisia vähemmän Bleach-puolen ihmisiä päästetään ^^;
Avatar
Kinuski
Genin
Genin
Viestit: 194
Liittynyt: Ke Maalis 09, 2005 16:32
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Kinuski »

Itse olisin innokas mittiin tulemaan ja mahdollisuuksien mukaan voisin olla ehkä jotain järkkäämässäkin. Mutta sitä ihmettelen, että miksi miitti olisi tarkoitus järjestää yöllä? Sitten missä sitä missä aikaa vietetään? Keskellä kaupunkia viikonloppu yönä ei varmasti monesta kuullosta hirveän lupaavalta.
On my way~
Kuva
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

Olen mukana kuten joillekkin olen jo todennut IRC-kannulla. Täysi-ikäinen en vielä ole, mutta sitten conissa olen.. :mrgreen: Että voin tulla mukaan järjestämään jos te vielä apua tarvitsette.. :roll:
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Avatar
Jokke-pappa
Lion Heart
Lion Heart
Viestit: 2206
Liittynyt: Su Marras 07, 2004 21:42
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja Jokke-pappa »

Hell Yeah!

Mikäli vain olen intistä lomilla olen ehdottomasti tulossa. Mutta tosiaan, pitäisi ensin tietää lomista.
Kuva
tänks chauron
~Life is a Bleach and then you Dye~ (c)Ave
Lucy kirjoitti:Muuton takia alkoi kolmen kuukauden Xbox-vieroitus :'C
Avatar
Michiyo
Genin
Genin
Viestit: 146
Liittynyt: To Syys 30, 2004 12:55
Paikkakunta: Rovaniemi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Michiyo »

Itekki olisin tulossa luultavimmin. Ite en jaksa alkaa järjestää, mutta joo.
Avatar
jenske
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 557
Liittynyt: La Kesä 18, 2005 14:43
Paikkakunta: Great Kotka city

Viesti Kirjoittaja jenske »

Riittääkö se, että olen epäaktiivinen rekisteröitynyt jäsen bleachnettiin? Kun tuonnekin olisi tulossa niin paljon nettituttuja, että tekisi ihan mieli mukana hyppiä.

Paikasta: Elokuuhan on suht lämmin kuukausi, ottaa sitten mukaan vaikka lämpimiä vaatteita (cossausasuista ylimääräiset härpäkkeet veks, hameet housuihin etc.) niin eiköhän tuolla sitten jossain puistossakin selviä. Jokainen ottaa vaikka jotain istuma-alustaa, taikka jotain suurempaakin maavaatetta, niin voidaan sitten sellaisilla istuskella tjtn? (sateen mahdollisuus on tottakai aina olemassa..) Eväät vaan jokaiselle, niin hyvä tulee. Eikai miitin tarkoitus ole kestää viittä tuntia, vaan muutama tunti riittäisi?

Tuossa nyt oli vain jotain ilmaan heitettyjä ajatuksia ^^;
Kuva
23.58
Y.S.A.K
Lukittu