Ropecon 2oo6

Kuolleet, muttei suinkaan unohdetut topicit
Lukittu
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Ropecon 2oo6

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

Juu, kohta tuokin tulee päälle jotenka kertoilkaa ihmiset oletteko tännekkin menossa. Se siis on viikkoa ennen Animeconia, 11. - 13.8.2006. Lisää tietoa saa osoitteesta http://www.ropecon.fi/. Tällä hetkellä tuo sivu on vähän tyhjänpuoleinen, eihän kesäsuunnitelmat edes ole kunnolla lähtenyt käyntiin, eikä tälläkään asialla ole mitään kiirettä. Piti tehdä topic ettei unohdu uteleminen.. :roll:
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Avatar
Rianka
Chuunin
Chuunin
Viestit: 231
Liittynyt: Ti Maalis 15, 2005 10:16
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rianka »

Ah, samperin ropecon järjestäjät, kun menivät siirtämään sen elokuulle. >___< Heinäkuu olisi ollut paljon parempi!! *kiroilee* Jos saan revittyä niin paljon rahaa, että pääsen joensuun seudulta kahtena viikonloppuna helsinkiin, niin kiinnostaisi hirveästi pitää joku miitti!! Viimeksi tuli muutamaan naruto.fi:läiseen tutustua ja myöhemmin älysin seisoneeni vaikka kuinka monen muunkin foorumilaisen vieressä älyämättä itse sitä. X_x Mutta tänä vuonna miitti kehiin!
Avatar
Lilie
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 383
Liittynyt: Ti Tammi 18, 2005 18:23
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja Lilie »

Mie ainakin olen menossa Ropeconiin, viime vuonna kun oli niin kivaa. ^^;
Riankankin taisin siellä viime vuonna tavata... Tosin lähinnä vain hyvin lyhyen ajan...

Miitistä nyt en tiedä, jos sinne nyt on edes tulossa ketään täältä päin. En ole miitti-ihmisiä.
Avatar
korvapuusti
Jounin
Jounin
Viestit: 1003
Liittynyt: Pe Maalis 25, 2005 09:56
Paikkakunta: PIMEÄ REIKÄ!

Viesti Kirjoittaja korvapuusti »

Onpas kuollut topicci... mut juu... tulossa ollaan. Ja yritän just zuunnitella, et jos Bansku tulis sillon kylää et päästäis yhes ees johonkin coniin.
Kuva
Avatar
OroLove
Rookie
Rookie
Viestit: 79
Liittynyt: Ma Heinä 10, 2006 20:59
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja OroLove »

Mä olen ehkä tulossa olen jonotuslistalla työvoimaksi, mut jos en siihen pääse niin sitten tulen luultavasti vaan lauantaina, koska sitä rahaa ei tosiaankaan oo ja su on muutto edessä ^^
Ja vaik oon uus nii ois kyl silti kiva tavata teikäläisii =)
How well can you use your tonque? ;D
Avatar
korvapuusti
Jounin
Jounin
Viestit: 1003
Liittynyt: Pe Maalis 25, 2005 09:56
Paikkakunta: PIMEÄ REIKÄ!

Viesti Kirjoittaja korvapuusti »

Niin onko sitä miittiä kehittymässä? :o
Kuva
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

Yayako kirjoitti:Niin onko sitä miittiä kehittymässä? :o
En tiedä onko, mutta milloin ja missä jos se on? Perjantaina klo 18.00 pihamaalla vai..?

Ja ketkä sen haluaa järjestää. Minä en tiedä että mitähän on juuri siihen aikaan tekemässä.. Enkä halua yksinään alkaa järjestämään mitään, olen nyt sen verran laiska.. ^^"
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Avatar
korvapuusti
Jounin
Jounin
Viestit: 1003
Liittynyt: Pe Maalis 25, 2005 09:56
Paikkakunta: PIMEÄ REIKÄ!

Viesti Kirjoittaja korvapuusti »

LittleSamurai kirjoitti:
Yayako kirjoitti:Niin onko sitä miittiä kehittymässä? :o
En tiedä onko, mutta milloin ja missä jos se on? Perjantaina klo 18.00 pihamaalla vai..?

Ja ketkä sen haluaa järjestää. Minä en tiedä että mitähän on juuri siihen aikaan tekemässä.. Enkä halua yksinään alkaa järjestämään mitään, olen nyt sen verran laiska.. ^^"
haha XD sama vika. Hmm Perjantai kuulostaa muuten suht hyvältä. Mutta onko klo 18 turhan myöhä? Mitä jos sovittais esim. klo 15 tai vastaavaa? Pelkkä ehdotus. Meinaan vain, että ohjelmisto näyttää täyttä koko päivälle, että miittiin voi tulla jos haluu/jaksaa/muistaa. Ja miitin paikka... en tunne aluetta yhtään joten pelkkä käsite 'pihamaalla' ois ehkä turhan laaja XD
Möö?

edit: ellei sitten oteta vanhaa kunnon 'naruto.fi miitti' -kyltti hommelia n_n
Kuva
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

Yayako kirjoitti:
haha XD sama vika. Hmm Perjantai kuulostaa muuten suht hyvältä. Mutta onko klo 18 turhan myöhä? Mitä jos sovittais esim. klo 15 tai vastaavaa? Pelkkä ehdotus. Meinaan vain, että ohjelmisto näyttää täyttä koko päivälle, että miittiin voi tulla jos haluu/jaksaa/muistaa. Ja miitin paikka... en tunne aluetta yhtään joten pelkkä käsite 'pihamaalla' ois ehkä turhan laaja XD
Möö?

edit: ellei sitten oteta vanhaa kunnon 'naruto.fi miitti' -kyltti hommelia n_n

Kyllähän kyltinkin pystyy väsäämään, ja pihamaalla tarkoitin että siinä etuoven edessä olisi ihan hyvä koska siitä näkee.. :roll: Tai sitten pomppulinnan luokse, jos sellaista tulee tänäkin vuonna (se on kyllä niin mahti!! ~<3)

Mutta järjestetään me yhdessä, sinä huudat ja minä heilutan kylttiä. Tai toisin päin. :wink:
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Avatar
korvapuusti
Jounin
Jounin
Viestit: 1003
Liittynyt: Pe Maalis 25, 2005 09:56
Paikkakunta: PIMEÄ REIKÄ!

Viesti Kirjoittaja korvapuusti »

LOL! Sopii : DDD Teippaan jonku kyltin Samehadaani ja sä voit huutaa X333
Kuva
Avatar
korvapuusti
Jounin
Jounin
Viestit: 1003
Liittynyt: Pe Maalis 25, 2005 09:56
Paikkakunta: PIMEÄ REIKÄ!

Viesti Kirjoittaja korvapuusti »

Anteeksi tupla postaus, mut on pakko nyt viimehetkillä ottaa vielä esille, että onko ketään muu kiinnostunut miitistä? Nimittäin jos käy niin, että vaan mun poppoo ja littlis on paikalla, ei siinä musta oo suurta järkeä pitää mitään miittiä :/
Kuva
Avatar
OroLove
Rookie
Rookie
Viestit: 79
Liittynyt: Ma Heinä 10, 2006 20:59
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja OroLove »

Mä oisin kyllä ollu kiinnostunu teikäläisiä miittäämään, mutta jos ei meijän lisäks oo muita halukkaita niin en tiiä just et kandeeks...
Koska musta tuntuu että te ette varmaan halua vaan mua tavata ;D
How well can you use your tonque? ;D
Avatar
korvapuusti
Jounin
Jounin
Viestit: 1003
Liittynyt: Pe Maalis 25, 2005 09:56
Paikkakunta: PIMEÄ REIKÄ!

Viesti Kirjoittaja korvapuusti »

Kah Niin siinä kävi. Itsekkin pääsin seurueeni kans paikanpääl vast perjantai iltana klo. 19 jotain XD ANteeksi jos joku siellä odotteli turhaan. :oops:

Lähetin kyl Littlikselle sekstarii... eiku tekstarii et myöhästymma.
Mut Animeconis sitten :3
Kuva
Lukittu